Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dokladnie, wywalajac drzewka mam jakies 1 milion poly w scenie, reszta to dosc nisko poligonowe drzewka na instancjach. 1 instance (grupka 8 drzewek) ma okolo 130k poly.

 

tadzio: tez nie wiedzialem, dopuki przypadkiem nie zrobilem :) btw, odewal bys sie kiedys na gg :D

Napisano

Polka Dot Panią Kraszewską mi tu zalatuje;) Za oknem skajlajt czy skaj? A ode mnie brzydki kaczors częśc ostatnia;)

be74b2a48f41a7b8.jpg

Napisano

chlopaki pomocie mi. wczoraj trzy godziny z tym walczylem a ciagle mam niedoswiedlone + przepalenia. Prooooosze o pomoc. Wrzucam wszystkie ustawienia jakie sa w tej scenie + render. Nie bede serduch szczędził :)

 

help1.jpg

Napisano

sand w reinhardzie jesli burn value masz 1,0 to dziala jak linear, a jak 0,0 to jak exponential.

proponuje wiec kombinowac w tych graniacach a bedzie lepsiej (BurnV2,2 to troszku duzo jak na ten color maping:) .

btw- siakies dzifne masz te sety;P

 

mirach z mila checia bym z Toba poGGadal ale obecnie mam ograniczony dostep do netu a i gg nie uzywam:) tak czy siak sprawdz PM

serdecznosci

tadzio

Edytowane przez tadzio

Napisano

@sand: włącz "Secondary Bounces". Koniecznie! Potem zresetuj parametry Reinharda i kręć tylko "Burn Value". Sugerowałbym jeszcze przerzucenie się na sampler Adaptive QMC, ale sam do tego dojdziesz z czasem :)

 

p.s. Brakuje ci ścianki w pomieszczeniu (a właściwie dwóch), nie dziw się jak światło będzie się źle rozchodzić.

Napisano

sand : tego nie da sie opanowac w "trzy godziny"... polecam lekturę Vray manual i duzo duuuuzo render testów.

 

Edit :

Touch świeta prawda :D

Napisano

dawno mnie nie bylo wiec wrzucam 2 testy:) ziarno tu i owdzie bo czas goni...

 

modern43800x600psrg7.jpg

 

modern44800x600pspb6.jpg

 

pozdr

Napisano

prawie skonczone ... jeszcze walcze z tym w szopie:

 

 

 

routee : wydaje mi sie ze za duzy kontrast dales, ludzie przestali byc czytelni. Te dwie kobitki teraz sa dwiema czarnymi plamami. Ja akurat lubie jak obraz jest jasny bo wtedy (wydaje mi sie) jest bardziej czytelny. Ale to rzecz gustu chyba.

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Glob – nieźle, bardzo fajne światło, czym liczone, świecone (czas i rozdziałka) pozdrawiam.

Napisano

Taka tam krzywa California ;)

thumb_4895cc8c104f4258938869.jpg

Da rade cos z tego wycisnac ??

Napisano

Mniami Bubu, dawaj więcej!:)

 

Edit:

Mała rozgrzewka po przerwie. Mebel wydumany, nie wiem, czy na tym da się siedzieć;)

 

fotelview02psvi7.th.png

Edytowane przez Touch

Napisano

arch515 - gradient w enviro, target direct - slonce, color mapping: reinhard, irr+lc, 1600x1200 na q6600 podkreconym do 3gb 8gb ramu cos kolo 40min - 1h :) pozdr.

Napisano

Glob: bardzo, bardzo mi się podoba, żeby jeszcze tylko nie było widać krawędzi tekstury na dywanie, ale poza tym to genialnie.

Napisano

pressenter - jezeli chodzi ci o te kwadraty na dywanie to tak musi byc:) taki dywan dziwny ze sklada sie z takich jakby kwadratow. dzieki za pozytywne komenty;) pozdr

Napisano

Ratowanie w PS kompletnej klapy w renderingu;)

 

fotelfunqv4.png

 

Pozdr

Napisano

Render faktycznie dziebko kiepski, to widać, ale mnie bardziej gryzie fizyczność tego fotela. Jak dla mnie to pod trochę większy ciężarem to oparcie by się w bezczelny sposób "wygło".

Napisano

Fizyczność tego fotela polega na jego abstrakcyjności, bo nie istnieje i z wielkim prawdopodobieństwem wykorzystanie go zgodnie z domniemanym przeznaczeniem zakończyłoby się interakcją z podłożem;))

 

Pozdr

Napisano

A ja takie... no wip, sam kurcze nie wiem, nie jestem zadowolony, w zasadzie uważam, że tragicznie to wyszło. Konstruktywna krytyka mile widziana.

 

581702128moja1-_VRayPhysicalCamera02.jpg

 

429996151moja1-_VRayPhysicalCamera03.jpg

Napisano

glob: na pewno bym ujecie zmienil w tym pierwszym renderze...troche tez za ciemno w katach i zakamarkach:)

 

press: sypialnia oswietlona bez sensu:) nie wiem o co chodzi, tak jakby cala sciana z oknem albo sufit mial wylaczone cast shadows...kazdy ma swoj style, mozesz sprobowac tak: wylacz default light:)...za oknem jakis sun i skyligt (gardient lub vraysky, ew. bialy z outputem mocnym), na pewno bedzie za ciemno wiec czasem nie probuj rozjasniac zwiekszajac intensywnosc swiatla, ustaw je tak zeby bylo cos widac ale nie za wiele, tak zeby faktycznie bylo widac ze swiatlo idzie z okna....dodaj vrayplane do okna...raczej wciaz bedzie za ciemno wiec jakis uzupelniajacy vraylight gdzies w pokoju, ale slaby, delikatny, tylko dla rozjasnienia ogolu....potem jeszcze pokombinuj z color mapping (najlepiej exponential, jak zrozumiesz jak dziala to przejdz na reinhard)

co do lazienki to juz nie wiem jak jest oswietlona, na pewno sciany za mocno odbijaja swiatlo (moze wylacz specular dla swiatel?)

Napisano

Touch: na samym poczatku myslalem ze to jakis wielki wiatrak wisi nad tym fotelem :)

Napisano

Takie tam..bo ostatnio morphy mówił ze nic nie pokazuje na forum , brak czasu kompletnie i neta..pozdrawiam.

0d7d9f5baf1fd38a.jpg

Napisano

Bardzo ładne to arch515

Edytowane przez pionix

Napisano

Biało-Niebieska interpretacja pewnego Czarno-Czerwonego rabbita

 

moooiizk3.jpg

Napisano

plyta w przyszly poniedzialek wychodzi, 60 drzewek :)

a render ok godziny na osmiordzeniowcu

Napisano

spróbuj z camera correction, bo wszystko się 'wali';)

 

Kub@ - świetne!;) Przeraża tylko ta godzina na 8. rdzeniach 0_o

Napisano

A oto modelik ode mnie z kolekcji black red white. Materiał krzesła troszkę nie wyszedł :/ Jak chcecie to mogę podzielić się modelem (robione w maxie 2009) tylko napiszcie w jakim formacie chcecie :)

krzeslo1jk2.jpg

Napisano

Panowie ogromna prośba: ktoś kiedyś tutaj renderował taką łazienkę z takim przeźroczystym plastykowym krzesłem, chyba pionix, ale głowy nie dam. Bardzo by mi się to krzesło przydało. Czy osoba "odpowiedzialna" może udostępnić, bo modelowanie mi jeszcze zbyt dużo czasu zżera. :|

Napisano

A jak dostaniesz model to napisz, że żartowałeś. Hłe, hłe, hłe ]:->

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności