DraB Napisano 10 Luty 2009 Napisano 10 Luty 2009 Fajne to press ale nie jestem zwolennikiem wielkich rzeczy na 1szym planie ktore zajmuja pół obrazka :) Aha i co to za szczotka do kibla wisi na suficie? :D
Loki Napisano 10 Luty 2009 Napisano 10 Luty 2009 w zasadzie to juz skonczone jest, ale wrzucę tu bo do finished się raczej nie nadaje ze względu na fakt ze powstal tylko ten jeden kadr.
pressenter Napisano 10 Luty 2009 Napisano 10 Luty 2009 DraB: to takie artystyczne tylko miało być, na wykończenie całości. Później wrzucę do architektury to będziecie mogli oceniać do woli. ;) Loki: tam na końcu, w najdalszej szybie widać jak urywa się otoczenie, ale poza tym ekstra, tylko hosting Ci chyba sampling skopał. Powiesz coś o trawie?
Morphe Napisano 10 Luty 2009 Napisano 10 Luty 2009 loki super - ale pobaw sie jeszcez kapke zielenia bo nie z tej bajki :) (sam kolor chocby) i bedize foto.
Loki Napisano 10 Luty 2009 Napisano 10 Luty 2009 nie umiem skalowac obrazkow w fotoszopie, jak ktos ma jakis przepis to z chęcią się dowiem :) trawnik to model z wątku w moim podpisie, i troche displace zeby wypelnic dziury.
Neiraa Napisano 10 Luty 2009 Napisano 10 Luty 2009 Pressenter zaj*, tzn. przewspaniałe szkło butelki. I w ogóle muchy brakuje na zlewie ;] Loki bardzo wporzo! Jak to skalowac obrazek, nie kumam, że wielkość? Image size?
t0m3k Napisano 10 Luty 2009 Napisano 10 Luty 2009 arturprx2 jak dla mnie to ostatni pressenter bardzo fajnie, mogles butelke przyciac i jaks etykiete przykleic, troche za duzo kontrastu IMO odemnie test modelu zlewu i kranu. max + vray + combustion + ps (wiem ze ziarno ale to na szybko)
demigod Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Pionix super takie cieple uwielbiam twoje sloneczka rzadzisz tym swiatlem :]
!Ewert Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 świetnie się to prezentuje Tomek. powiedz coś o oświetleniu tego. czy dużo jest szopka w tym?
Neiraa Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Taki test ode mnie, pracuję nad tym jeszcze. Jak skończę dam całość do FW. ps. zacieki na betonie jak najbardziej zamierzone :] a..no i zapomniałam otexturować ksiązki, dywan mi się zkisił też.
pressenter Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 t0m3k: fajne tylko tego glowa/blooma się pozbyć, ale to chyba efekt po odszumianiu? Neiraa: Ogólnie spoko, czego bym się tylko czepił to chyba balustrada troszkę poza schody wystaje? Ten świecznik tam pasuje jak pięść do nosa. xD No i plamy na suficie, ale to pewnie zauważyłaś. ;)
Neiraa Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Pressenter dzięki :] Balustrada nie wystaje, jest w osi ściany tylko sampling słaby do testu i ścianę zjadło, sufit też.
Loki Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 (edytowane) Neiraa cos nie bardzo ze skalą jest na Twojej wizualizacji. albo ten szezlong jest maluteńki, albo klepki parkietu, pufa i książki za duże. Zmniejszył bym też bump np na ścianach, bo teraz wygląda to nieco jakby ktoś je ostrzelał. Porównując skalę dziur i rys do reszty pokoju. Co zaś do samego projektu, 3 rodzaje tynku strukturalnego w jednym pomieszczeniu - troche za dużo do ogarnięcia na raz. Jako detal się gubi, a jako tło jest za wyraźnie (damn nie potrafie tego lepiej opisać, ale większość śćian zrobił bym gladkich a ten beton architektoniczny zostawil bym jako detal, ale się nie wcinam bo to nie moj projekt :) Możesz popracować nad gamą kolorów jakich użyłaś w tym wnętrzu też. bo troche to rozbiegane po całej palecie - choc to moze moje prywatne zboczenie :) Poza tym to co Pressenter napisal. --------------------------- t0m3k - podoba mi się ogólnie wszystko w tym obrazku, bloom dodaje uroku nie słuchak pressentera, on jest chyba uzalezniony od sharpen (joke!) - podziel się ustawieniami chromu jeśli możesz i chcesz, bo fajnie wyszedł. --------------------------- btw, sory za oftop, ale jak się powinno pisać jesli ktoś ma nickname z małej litery? Powinienem pisać z małej czy z dużej (z dużej jakoś mi bardziej pasuje, w końcu to prawie imię danej osoby na forum, a imiona pisze z dużej) Edytowane 11 Luty 2009 przez Loki
hcpiter Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Oj Le corbusieraa chaise strasznie Panienka pojechala ;) Pozdrawiam :)
Neiraa Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Dzięki chłopaki, uwagi do serca wezmę i porozkminiam temat jeszcze. Zacniście Waszmości :]
RA Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Neiraa, zauważyłem, że niektóre materiały (tutaj betony) wychodzą ci jakby mokre. To może być wina bump'a, bo on ma tendencje do takich niefajnych efektów. Czasem wskazane jest dać displacement na ścianę, albo zróżnicować mapą odbicia i ich ostrość kosztem czasu renderu. Sama ściana (jej materiał) potrafi obronić całą pracę. :) Imo rzeczywistość jest bardziej matowa aniżeli błyszcząca.
t0m3k Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 @!Ewert - 2xVrayLight + HDRI, ogolnie to jest moje studio testowe. W PS poskladalem tylko rendery i dodalem logo, cale postpro zrobione w combustion (DOF, ColorBalance, Kontrast, Glow) @pressenter - poslucham Loki'ego :) @Loki - dzieki, chodzi Ci o material kranu czy zlewu? sety wrzuce jak bede w domu (co do pytania o wielkosc litery to osobiscie nie lubie jak ktos pisze moj z duzej bo to troche przeinaczanie nicka) @Neiraa - proporcje napewno nie sa poprawne, pobaw sie kamera, sufit jest wysoko ale w ogole nie czuc tej przestrzeni
pressenter Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 t0m3k - podoba mi się ogólnie wszystko w tym obrazku, bloom dodaje uroku nie słuchak pressentera, on jest chyba uzalezniony od sharpen (joke!) - podziel się ustawieniami chromu jeśli możesz i chcesz, bo fajnie wyszedł. --------------------------- btw, sory za oftop, ale jak się powinno pisać jesli ktoś ma nickname z małej litery? Powinienem pisać z małej czy z dużej (z dużej jakoś mi bardziej pasuje, w końcu to prawie imię danej osoby na forum, a imiona pisze z dużej) Osz Ty! Chyba się uniosę honorem. ;) Ja piszę z małej jak jest z małej. Po prostu nie ma w rzeczywistości imion pisanych z małej, i stąd nasze przzwyczajenie, ale, jeśli dobrze myślę, możemy tutaj mieć kogoś o nicku xyz i drugą osobę, zupełnie inną, o nicku Xyz, więc rozmiar może mieć znaczenie. ;)
JunioR Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Osz Ty! Chyba się uniosę honorem. ;) Ja piszę z małej jak jest z małej. Po prostu nie ma w rzeczywistości imion pisanych z małej, i stąd nasze przzwyczajenie, ale, jeśli dobrze myślę, możemy tutaj mieć kogoś o nicku xyz i drugą osobę, zupełnie inną, o nicku Xyz, więc rozmiar może mieć znaczenie. ;) nie ma takiej mozliwosci aby na forum byl np junior i JunioR jako dwie inne osoby ze wzgledu na to, ze podczas logowania wielkosc liter nie ma znaczenia.
tweety Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 arturprx2 jak dla mnie to ostatni pressenter bardzo fajnie, mogles butelke przyciac i jaks etykiete przykleic, troche za duzo kontrastu IMO odemnie test modelu zlewu i kranu. max + vray + combustion + ps (wiem ze ziarno ale to na szybko) fantastyczna robota. bardzo przyjemnie się na to parzy. może trochę za bardzo zblurowane ale to detal. Pozdrawiam
pressenter Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 nie ma takiej mozliwosci aby na forum byl np junior i JunioR jako dwie inne osoby ze wzgledu na to, ze podczas logowania wielkosc liter nie ma znaczenia. Hmm, dzięki za uświadomienie, w sumie nie pomyślałem o tym. fantastyczna robota. bardzo przyjemnie się na to parzy. może trochę za bardzo zblurowane ale to detal. Pozdrawiam No mówię, ale mnie nikt nie słucha, tylko mnie obrażają (tak tylko niecnie żartuję :P ).
Neiraa Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Neiraa, zauważyłem, że niektóre materiały (tutaj betony) wychodzą ci jakby mokre. To może być wina bump'a, bo on ma tendencje do takich niefajnych efektów. Czasem wskazane jest dać displacement na ścianę, albo zróżnicować mapą odbicia i ich ostrość kosztem czasu renderu. Sama ściana (jej materiał) potrafi obronić całą pracę. :) Imo rzeczywistość jest bardziej matowa aniżeli błyszcząca. Jak dla mnie rzeczywistość czasem błyszczy, albo jest wilgotna ;] A tak serio, to tam są specjalnie włożone mapki specular, bo miało co nieco odbijać, ale skoro to nie pasuje bedę musiała zweryfikować moje dizajnerskie zapędy na śliski beton. Dzięki!
pressenter Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 JunioR: super wyszło! Ostre i kolorowe, bardzo ładnie. Jabłuszka sam hodowałeś? ;)
Kub@ Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 ładne światelko Junior :) odemnie juz chyba finalna wersja, jeszcze sie bawie w szopie troche/;
pressenter Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 Kub@: bardzo ładne, świetnie się zewnętrze prezentuje. Czepnął bym się może tego, że na podłodze i blatach ten sam parkiet, ale nawet dobrze wygląda. To prosto z maxa czy jakieś postpro szło?
JunioR Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 hi dzieki za komentarze. Z tym vray plane to oczywiscie vray light plane a jablka to jakis tam prosty model z textura posklejana z neta. Kub@- fajnie wyszlo to wnetrze.
Tores Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 t0m3k - wszystko mi się podoba oprócz płytek, które wyglądają jakby były wypukłe pośrodku Neiraa - dziwna skala materiałów tak jak pisali powyżej, czarne wydaje mi się za czarne i jeszcze te świecące książki w półce. A tu taki teścik zmierzchu odemnie
Destroyer Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 Tores gdyby nie niebo to byłoby super ;) i ten dof na listkach obok kamery coś mi nie pasuje
Tores Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 Destroyer - no taki eksperyment z tym niebem a co do dofa to dopiero zaczynam się nim bawić Kub@ - ładne ci wyszło to wnętrze tylko trochę te książki zamydlają półki. Co to za trójkąty na stropie?
makak Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 Tores - ładny ten zmierzch. Mi się podoba :) pozdrawiam.
kliment woroszyłow Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 tores- jak odetnę niebo to dla mnie genialne ;)
arch515 Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 Junior – bomba ziom:), ah.. Te twoje dofy:) Tores- przy takich zbliżeniach (trudne) detal jest mega wymagany, polecałbym dorobić opierzenie, przy tarasach kafle nie wystają tylko wspomniane opierzenie blacharka itp. a nato kafel, ale rozumiem ze arch. nie studiujesz:) parapety jak maja mieć jednolity kolor to niech będzie materiał bardziej zróżnicowany, rolety potrzebna im grubość szczeliny itp.:) może jakieś donice na dole przy tym zaokrągleniu??Hm.. No i niebo udajmy ze go tam nie ma i pokarzesz coś, na co oda się patrzeć:) ładny obrazek morze powstać. pozdrawiam.
Tores Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 dzięki chłopaki No z tymi detalami to jest tak, że bazuję na modelu z CAD'a i nie zmieniam w nim nic bo klient nie chce płacić za moje modelowanie. Po prostu chciałbym jak najwięcej wycisnąć nic w nim nie zmieniając ale faktem jest, że przydałaby się jakaś wersja wypasiona.
tulips24 Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 (edytowane) Witam, jestem tu nowy i z Maxem mam styczność od niedawna. Jest to moja pierwsza samodzielna praca (poprzednie tylko na podst. tutoriali), więc bądźcie wyrozumiali:) Kiedyś każdy z Was od czegoś zaczynał. Efekt końcowy zamierzony. Gdy nabiorę większych umiejętności to dodam tekstury (nie to żebym nie potrafił, ale chce by efekt był realistyczny. A do tego mi troche brakuje:) ). Każda uwaga na temat pracy będzie dla mnie cenna i mi może pomóc w przyszłości^^ Edit... Co do Proporcji, faktycznie nie pasują obiekty do siebie. Jednak Troszkę efekt zamierzony. Modelowałem scenę na podstawie obserwacji pracy Michała Konwickiego z tutoriala o ustawieniach światła i rendera. (podaje link) http://www.evermotion.org/tutorials/rendering/lighttracer/ Było to moją inspiracją. Dziękuje za wszelkie komentarze. Następnym razem będe modelował w systemie metrycznym i z pewnymi podst. proporcjami:) Edytowane 12 Luty 2009 przez tulips24
Loki Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 tulips24 - skoro jak sam piszesz wiesz ze proporcje nieco się sypły (choc troche kreskówkowo to wygląda teraz), materiałów niema, to w zasadzie niewiel ejst do komentowania, poza np ustawieniami renderera (cienie jak widać wyszły "rozbabrane") na początek jako 1 samodzielna praca jest ok - no i wrzuciłeś do dobrego wątku wiec to juz sukces :) milych renderów i pracuj dalej.
NV Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 Heh gdzieś to afrykańskie coś już widziałem ;) :] Bardzo fajnie wyszło.
NV Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 Drab: Tak, dokładnie evermotion vol 32 ;D Sam korzystam hehe.
Rekomendowane odpowiedzi