Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

DraB: to takie artystyczne tylko miało być, na wykończenie całości. Później wrzucę do architektury to będziecie mogli oceniać do woli. ;)

 

Loki: tam na końcu, w najdalszej szybie widać jak urywa się otoczenie, ale poza tym ekstra, tylko hosting Ci chyba sampling skopał. Powiesz coś o trawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturprx2 jak dla mnie to ostatni

pressenter bardzo fajnie, mogles butelke przyciac i jaks etykiete przykleic, troche za duzo kontrastu IMO

 

odemnie test modelu zlewu i kranu. max + vray + combustion + ps (wiem ze ziarno ale to na szybko)

franketestya5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki test ode mnie, pracuję nad tym jeszcze. Jak skończę dam całość do FW.

ps. zacieki na betonie jak najbardziej zamierzone :]

a..no i zapomniałam otexturować ksiązki, dywan mi się zkisił też.

 

26182193jr0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

t0m3k: fajne tylko tego glowa/blooma się pozbyć, ale to chyba efekt po odszumianiu?

 

Neiraa: Ogólnie spoko, czego bym się tylko czepił to chyba balustrada troszkę poza schody wystaje? Ten świecznik tam pasuje jak pięść do nosa. xD No i plamy na suficie, ale to pewnie zauważyłaś. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neiraa cos nie bardzo ze skalą jest na Twojej wizualizacji. albo ten szezlong jest maluteńki, albo klepki parkietu, pufa i książki za duże.

 

Zmniejszył bym też bump np na ścianach, bo teraz wygląda to nieco jakby ktoś je ostrzelał. Porównując skalę dziur i rys do reszty pokoju.

 

Co zaś do samego projektu, 3 rodzaje tynku strukturalnego w jednym pomieszczeniu - troche za dużo do ogarnięcia na raz. Jako detal się gubi, a jako tło jest za wyraźnie (damn nie potrafie tego lepiej opisać, ale większość śćian zrobił bym gladkich a ten beton architektoniczny zostawil bym jako detal, ale się nie wcinam bo to nie moj projekt :)

 

Możesz popracować nad gamą kolorów jakich użyłaś w tym wnętrzu też. bo troche to rozbiegane po całej palecie - choc to moze moje prywatne zboczenie :)

 

Poza tym to co Pressenter napisal.

 

 

---------------------------

t0m3k - podoba mi się ogólnie wszystko w tym obrazku, bloom dodaje uroku nie słuchak pressentera, on jest chyba uzalezniony od sharpen (joke!) - podziel się ustawieniami chromu jeśli możesz i chcesz, bo fajnie wyszedł.

 

 

 

 

---------------------------

btw, sory za oftop, ale jak się powinno pisać jesli ktoś ma nickname z małej litery? Powinienem pisać z małej czy z dużej (z dużej jakoś mi bardziej pasuje, w końcu to prawie imię danej osoby na forum, a imiona pisze z dużej)

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neiraa, zauważyłem, że niektóre materiały (tutaj betony) wychodzą ci jakby mokre. To może być wina bump'a, bo on ma tendencje do takich niefajnych efektów. Czasem wskazane jest dać displacement na ścianę, albo zróżnicować mapą odbicia i ich ostrość kosztem czasu renderu. Sama ściana (jej materiał) potrafi obronić całą pracę. :)

Imo rzeczywistość jest bardziej matowa aniżeli błyszcząca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@!Ewert - 2xVrayLight + HDRI, ogolnie to jest moje studio testowe. W PS poskladalem tylko rendery i dodalem logo, cale postpro zrobione w combustion (DOF, ColorBalance, Kontrast, Glow)

 

@pressenter - poslucham Loki'ego :)

 

@Loki - dzieki, chodzi Ci o material kranu czy zlewu? sety wrzuce jak bede w domu (co do pytania o wielkosc litery to osobiscie nie lubie jak ktos pisze moj z duzej bo to troche przeinaczanie nicka)

 

@Neiraa - proporcje napewno nie sa poprawne, pobaw sie kamera, sufit jest wysoko ale w ogole nie czuc tej przestrzeni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

t0m3k - podoba mi się ogólnie wszystko w tym obrazku, bloom dodaje uroku nie słuchak pressentera, on jest chyba uzalezniony od sharpen (joke!) - podziel się ustawieniami chromu jeśli możesz i chcesz, bo fajnie wyszedł.

 

 

 

 

---------------------------

btw, sory za oftop, ale jak się powinno pisać jesli ktoś ma nickname z małej litery? Powinienem pisać z małej czy z dużej (z dużej jakoś mi bardziej pasuje, w końcu to prawie imię danej osoby na forum, a imiona pisze z dużej)

 

 

Osz Ty! Chyba się uniosę honorem. ;)

 

Ja piszę z małej jak jest z małej. Po prostu nie ma w rzeczywistości imion pisanych z małej, i stąd nasze przzwyczajenie, ale, jeśli dobrze myślę, możemy tutaj mieć kogoś o nicku xyz i drugą osobę, zupełnie inną, o nicku Xyz, więc rozmiar może mieć znaczenie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osz Ty! Chyba się uniosę honorem. ;)

 

Ja piszę z małej jak jest z małej. Po prostu nie ma w rzeczywistości imion pisanych z małej, i stąd nasze przzwyczajenie, ale, jeśli dobrze myślę, możemy tutaj mieć kogoś o nicku xyz i drugą osobę, zupełnie inną, o nicku Xyz, więc rozmiar może mieć znaczenie. ;)

 

nie ma takiej mozliwosci aby na forum byl np junior i JunioR jako dwie inne osoby ze wzgledu na to, ze podczas logowania wielkosc liter nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturprx2 jak dla mnie to ostatni

pressenter bardzo fajnie, mogles butelke przyciac i jaks etykiete przykleic, troche za duzo kontrastu IMO

 

odemnie test modelu zlewu i kranu. max + vray + combustion + ps (wiem ze ziarno ale to na szybko)

franketestya5.jpg

 

fantastyczna robota. bardzo przyjemnie się na to parzy. może trochę za bardzo zblurowane ale to detal.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej mozliwosci aby na forum byl np junior i JunioR jako dwie inne osoby ze wzgledu na to, ze podczas logowania wielkosc liter nie ma znaczenia.

 

 

Hmm, dzięki za uświadomienie, w sumie nie pomyślałem o tym.

 

 

fantastyczna robota. bardzo przyjemnie się na to parzy. może trochę za bardzo zblurowane ale to detal.

 

Pozdrawiam

 

No mówię, ale mnie nikt nie słucha, tylko mnie obrażają (tak tylko niecnie żartuję :P ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neiraa, zauważyłem, że niektóre materiały (tutaj betony) wychodzą ci jakby mokre. To może być wina bump'a, bo on ma tendencje do takich niefajnych efektów. Czasem wskazane jest dać displacement na ścianę, albo zróżnicować mapą odbicia i ich ostrość kosztem czasu renderu. Sama ściana (jej materiał) potrafi obronić całą pracę. :)

Imo rzeczywistość jest bardziej matowa aniżeli błyszcząca.

 

Jak dla mnie rzeczywistość czasem błyszczy, albo jest wilgotna ;]

A tak serio, to tam są specjalnie włożone mapki specular, bo miało co nieco odbijać, ale skoro to nie pasuje bedę musiała zweryfikować moje dizajnerskie zapędy na śliski beton.

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

t0m3k - wszystko mi się podoba oprócz płytek, które wyglądają jakby były wypukłe pośrodku

Neiraa - dziwna skala materiałów tak jak pisali powyżej, czarne wydaje mi się za czarne i jeszcze te świecące książki w półce.

 

A tu taki teścik zmierzchu odemnie

detal1okrl2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Destroyer - no taki eksperyment z tym niebem a co do dofa to dopiero zaczynam się nim bawić

 

Kub@ - ładne ci wyszło to wnętrze tylko trochę te książki zamydlają półki. Co to za trójkąty na stropie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Junior – bomba ziom:), ah.. Te twoje dofy:)

Tores- przy takich zbliżeniach (trudne) detal jest mega wymagany, polecałbym dorobić opierzenie, przy tarasach kafle nie wystają tylko wspomniane opierzenie blacharka itp. a nato kafel, ale rozumiem ze arch. nie studiujesz:) parapety jak maja mieć jednolity kolor to niech będzie materiał bardziej zróżnicowany, rolety potrzebna im grubość szczeliny itp.:) może jakieś donice na dole przy tym zaokrągleniu??Hm.. No i niebo udajmy ze go tam nie ma i pokarzesz coś, na co oda się patrzeć:) ładny obrazek morze powstać. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki chłopaki

No z tymi detalami to jest tak, że bazuję na modelu z CAD'a i nie zmieniam w nim nic bo klient nie chce płacić za moje modelowanie. Po prostu chciałbym jak najwięcej wycisnąć nic w nim nie zmieniając ale faktem jest, że przydałaby się jakaś wersja wypasiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tu nowy i z Maxem mam styczność od niedawna. Jest to moja pierwsza samodzielna praca (poprzednie tylko na podst. tutoriali), więc bądźcie wyrozumiali:) Kiedyś każdy z Was od czegoś zaczynał.

Efekt końcowy zamierzony. Gdy nabiorę większych umiejętności to dodam tekstury (nie to żebym nie potrafił, ale chce by efekt był realistyczny. A do tego mi troche brakuje:) ). Każda uwaga na temat pracy będzie dla mnie cenna i mi może pomóc w przyszłości^^

house2.jpg

Edit... Co do Proporcji, faktycznie nie pasują obiekty do siebie. Jednak Troszkę efekt zamierzony. Modelowałem scenę na podstawie obserwacji pracy Michała Konwickiego z tutoriala o ustawieniach światła i rendera. (podaje link)

http://www.evermotion.org/tutorials/rendering/lighttracer/

Było to moją inspiracją. Dziękuje za wszelkie komentarze. Następnym razem będe modelował w systemie metrycznym i z pewnymi podst. proporcjami:)

Edytowane przez tulips24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tulips24 - skoro jak sam piszesz wiesz ze proporcje nieco się sypły (choc troche kreskówkowo to wygląda teraz), materiałów niema, to w zasadzie niewiel ejst do komentowania, poza np ustawieniami renderera (cienie jak widać wyszły "rozbabrane")

 

na początek jako 1 samodzielna praca jest ok - no i wrzuciłeś do dobrego wątku wiec to juz sukces :)

 

milych renderów i pracuj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności