!Ewert Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 lewy dół najbardziej mi sie podoba jak i myślę że jest najlepiej wykonany.
tutomash Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 new york i holandia?? fajne ramki ci wyszły, na tych dwóch dolnych motyw się powtarza, ale to tylko test
jasiek311 Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 zgred - sprobuj moze irr mape zamiast brute force albo zwieksz sobie lc do 100 albo 500 ... pozdro
jasiek311 Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 PYTANIE, w jaki sposob uzyskujesz takie szklo ? ? ? mozesz zamiescic obrazek z materialu ? chodzi mi o jasne biale i reflexyjne ladne szklo. ktore w polowie nie pokazuje wnetrza,. . .i jest bardzo przyjemne, b o biale ;) prosze o info nt tmt. pozdrawiam, a ja wiedziałem, że skomentujesz! mam Cie! Kliment, Ty Fordzie. :p Fragment czegoś większego, czego nie mogę jeszcze pokazać:
pressenter Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 Erm... hmm... fresnel reflection i zabawa IORem?
hcpiter Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 swierszczu wybrales najdziwniejszy kawalek budynku ;) ogolnie ,ogolny render prezentuje sie wysmienicie :)
Morphe Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 freshnel to raz, albo fallof tez moze byc moim zdnaiem. ale podstawa to temat do odbic, czyli jakas hderka, odpowiednio obrocona wzkledem przeszklonej sciany, i tyle...ewentualnie, mozna wyrenderowac szyby na warstwie w w PS zrobic cos takiego od A do Z. jak kto woli.
SWRSC Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 tutaj szkło to czysta postprodukcja w PS. Gdybyś zobaczył ten material prosto z frame buffera to bys się za głowe złapał i powedział "ło matko".
Marek G Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 to moze pokazesz surowy render?ciekawe ile tu PSa
kamil.ochel Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 i jak juz pokazesz surowy to powiedz jak zrobiłeś post w PSie :D
SWRSC Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 surowego nie mam bo nie trzymam takich rzeczy. Jak przyjdzie rednerować kolejne ujęcie (chyba w tym tygodniu) to pokaże surowy. Powiem tak: więcej PSa niż rendera :D. Zabawa z warstwami reflection, refraction i kilkoma innymi. Render powstał jako kompozycja kilku warstw, wpasowanie w zdjęcie, obróbka, dodanie bajerow. Jednak odbicia w oknach są rednerowane i wzmocnione w ps. Jak tylko dostane pozwolenie na publikacje wszystkich to pokaże co i jak.
pressenter Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 Takie testy nowego projektu na szybko: Hmm, na ostatnim chyba przesadziłęm z postpro. :|
SWRSC Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 troszke plamiste GI, ale ogólnie bardzo pozytywne wrażenie. Minimalnie więcej kontrastu bym jeszcze dodał, ale tak ciutke ciutke :)
JohnyCa Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 Takie testy nowego projektu na szybko: Hmm, na ostatnim chyba przesadziłęm z postpro. :| Flary do halogenów w PS-ie malowałeś?
kamil.ochel Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 bardzo przyjemne rendery. tak jak Świerszczu mówi to bym podbił trochę kontrast jeszcze. I ręczniczek na 3. wygląda jakby miał 0,5 mm grubości
Trybal Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 Próbuję rozkminić VRay Sun ;] Taki o teścik... Jak uzyskać jaśniejszy kolor nieba?
SWRSC Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 1. albo zwiększyć poziom świecenia nieba 2. albo wprowadzić więcej światła do kamery
trosiek Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 zwiększyć iso, zmniejszyć przesłonę lub zmniejszyć szybkość migawki. (oczywiście mówię o physical cam)
SWRSC Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 o właśnie to miałem na myśli :) czyli nastawy w Phisical camera, ktore powodują rozjaśnienie obrazu. Environment będzie się rozjaśniał dużo szybciej niż scena.
pressenter Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 troszke plamiste GI, ale ogólnie bardzo pozytywne wrażenie. Minimalnie więcej kontrastu bym jeszcze dodał, ale tak ciutke ciutke :) No plamki, bo to tylko test na szybko. :) Dzięki, wezmę sobie do serca ten kontrast. ;) Flary do halogenów w PS-ie malowałeś? Tak, rozbłyski peeszone.
Bonifatz Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 (edytowane) test fumeFx i jego integracji z obrazem. Ogolny plan jest taki ze w miejscu tych wybuchow beda staly pojazdy ktorym sie oberwie jak widac na zalaczonym obrazku ;) pierwszy wybuch prosto z mentala Edytowane 1 Marzec 2009 przez Bonifatz
Marcin Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 Bonifaz - światło leci z lewej a słońce w planie widać, poza tym zdesaturuj trochę ten kurz i dodaj od niego cień przynajmniej tak żeby było widać że to te z tyłu słońce je oświetla.
Bonifatz Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 Marcin ... to pomaranczowe to wybuch ... a slonce daje z lewej ;)
Camel Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 (edytowane) panie SWRSC test w cieniu sprawia niezłe wrażenie, praktycznie perfect = światło ładne, nie widać jednolitego oświetlenia przy krawędziach ścian! sam obserwuje takie zjawiska w rzeczywistości. Godne podziwu. Ma Pan wyczucie smaku :) oto się zbliża lato! Edytowane 2 Marzec 2009 przez Camel
Loki Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 ogródek "zadomowy" z jakiegoś nie znanego mi powodu, ani bump ani displace nie zadziałały na kamiennym murku - miał ktoś taki problem? (scena wyrenderowała się bez zgrzytów, poza tym faktem) ----------- Filip - moi rodzice mają takie krzaczory przed domem :) - liscie chyba powinny być trochę powyginane - za sztywno wyglądają - i wrzuć jakiegoś jpg'a w diffuse a nie sam kolor (przynajmniej tak to teraz wygląda) Poza tym fajnie.
Filip Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Liście fakt trochę za płaskie jak tak teraz na to patrzę...a w lisciach jest mapka diff, opacity, translucency i reflect :D.
Neiraa Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Świerszczu światlo naprawdę cudne. Aż się czuje ciepły letni dzień.
Loki Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Neiraa widzimy chyba 2 różne obrazki... - ja u SWRSC widze pochmurne popołudnie :) Coś nie widać tych mapek tylu Filipie niestety (może wina mojego monitora)
SFlogic Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Ja widzę jak najbardziej te mapki ale faktycznie brak jakichkolwiek skrzywień niweluje ładny efekt tych liśći. SWRSC - to jest piękne po prostu. Odbieram to poprzez zapach. Czuje letni, wczesny wieczór być może za godzinkę, dwie spadnie ciepły deszcz :)
Tores Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 SWRSC - ładnie to wygląda oprócz przepalonej koszuli i adasiów na gościu oraz rogu pod balkonem, który zniknął w pewnym momencie Filip - walnij jakiś displace 2d na te listki Loki - szkoda, że cały tynk jest taki zielony. Szczególnie te balkony mi się nie podobają natomiast roślinki dają radę:)
pressenter Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Świerszczu słów mi zabrakło. Prezentuje się świetnie, jedynie... kill da kosiarkaz! ;) Kub@ to jest lwf?
t0m3k Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 SWRSC bardzo ladnie Kub@ pieknie... napisz prosze cos wiecej, w czym renderowane, jaka technika, czym oswietlone...
Destroyer Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 SWRSC miazga :) nawet te 2d ludki nieźle się wpasowały :) Kub@ bardzo fajnie i czyściutko :) pressenter kosiarka u Świerszcza musi być bo ludzie nie meiliby na co patrzeć :D a tak to też się zastanawiają co ona tam robi ;)
Kub@ Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 zwykly sky vrayowy + plane w oknie . color maping exponential no i na koniec photoshop. wszystko w sumie standard. To nie lwf.
Marcin Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Kuba - świetnie wyszła lampa, vray2sided ? co robisz aby Ci babole nie wychodziły gdy inne powierzchnie są blisko siebie ? chyba że się mylę i vray2sided to to nie jest ;] Świetne światło i materiały :)
t0m3k Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Kub@ IR+LC czy IR+QMC? a moze cos innego? mozesz z grubsza nastawy IR podac? Drab panel wanny to lustro?
hcpiter Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Kub@ Oj dawno takich pieknosci nie widzialem :) Gratulacje szczegolnie za klimat i stonowanie kolorow, jedynie co mi nie pasi to torba i stol, ktore chyba nie pasuja ;)
Kub@ Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 (edytowane) lampa to nie 2 sided tylko translucency na hybrid o ile pamietam i kolor lekko zolty. hmm z grubsza nastawy to lightcach i iiradiance preset na high i hsph subdivs na 80 i zalaczone detail enchancment. Nie mam teraz dostepu do sceny ale tak to szło jakoś. Dzieki za komenty :) Edytowane 2 Marzec 2009 przez Kub@
!Ewert Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 super to wyszło kuba, fajna lampa, kwiat z prawej mi nie pasuje
SWRSC Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 jak się podoba to macie jeszcze jedno ujęcie. Powstało łącznie 6, ale nie bede zanudzał.
siwy Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 dachówka brzydka i w dziwnych proporcjach, poza tym git malina
SWRSC Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Siwy nie marudź bo następnym razem będziesz ja modelował :p no dobra, zapomniałem dodać że to model Siwego. Polecam Niemca, robi świetne modele.
Rekomendowane odpowiedzi