Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

PYTANIE, w jaki sposob uzyskujesz takie szklo ? ? ?

 

mozesz zamiescic obrazek z materialu ? chodzi mi o jasne biale i reflexyjne ladne szklo. ktore w polowie nie pokazuje wnetrza,. . .i jest bardzo przyjemne, b o biale ;)

 

prosze o info nt tmt.

 

pozdrawiam,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a ja wiedziałem, że skomentujesz! mam Cie! Kliment, Ty Fordzie. :p

 

Fragment czegoś większego, czego nie mogę jeszcze pokazać:

 

posfragment.jpg

Napisano

freshnel to raz, albo fallof tez moze byc moim zdnaiem. ale podstawa to temat do odbic, czyli jakas hderka, odpowiednio obrocona wzkledem przeszklonej sciany, i tyle...ewentualnie, mozna wyrenderowac szyby na warstwie w w PS zrobic cos takiego od A do Z. jak kto woli.

Napisano

tutaj szkło to czysta postprodukcja w PS. Gdybyś zobaczył ten material prosto z frame buffera to bys się za głowe złapał i powedział "ło matko".

Napisano

surowego nie mam bo nie trzymam takich rzeczy. Jak przyjdzie rednerować kolejne ujęcie (chyba w tym tygodniu) to pokaże surowy.

 

Powiem tak: więcej PSa niż rendera :D.

Zabawa z warstwami reflection, refraction i kilkoma innymi. Render powstał jako kompozycja kilku warstw, wpasowanie w zdjęcie, obróbka, dodanie bajerow. Jednak odbicia w oknach są rednerowane i wzmocnione w ps.

 

Jak tylko dostane pozwolenie na publikacje wszystkich to pokaże co i jak.

Napisano

troszke plamiste GI, ale ogólnie bardzo pozytywne wrażenie. Minimalnie więcej kontrastu bym jeszcze dodał, ale tak ciutke ciutke :)

Napisano

o właśnie to miałem na myśli :) czyli nastawy w Phisical camera, ktore powodują rozjaśnienie obrazu.

Environment będzie się rozjaśniał dużo szybciej niż scena.

Napisano
troszke plamiste GI, ale ogólnie bardzo pozytywne wrażenie. Minimalnie więcej kontrastu bym jeszcze dodał, ale tak ciutke ciutke :)

 

No plamki, bo to tylko test na szybko. :) Dzięki, wezmę sobie do serca ten kontrast. ;)

 

Flary do halogenów w PS-ie malowałeś?

 

Tak, rozbłyski peeszone.

Napisano (edytowane)

test fumeFx i jego integracji z obrazem. Ogolny plan jest taki ze w miejscu tych wybuchow beda

staly pojazdy ktorym sie oberwie jak widac na zalaczonym obrazku ;)

bomb_01.jpg

 

pierwszy wybuch prosto z mentala

bomb_012.jpg

Edytowane przez Bonifatz
Napisano

Bonifaz - światło leci z lewej a słońce w planie widać, poza tym zdesaturuj trochę ten kurz i dodaj od niego cień przynajmniej tak żeby było widać że to te z tyłu słońce je oświetla.

Napisano (edytowane)

panie SWRSC test w cieniu sprawia niezłe wrażenie, praktycznie perfect = światło ładne, nie widać jednolitego oświetlenia przy krawędziach ścian! sam obserwuje takie zjawiska w rzeczywistości. Godne podziwu. Ma Pan wyczucie smaku :) oto się zbliża lato!

Edytowane przez Camel
Napisano

ogródek "zadomowy"

 

ogrod.jpg

 

z jakiegoś nie znanego mi powodu, ani bump ani displace nie zadziałały na kamiennym murku - miał ktoś taki problem? (scena wyrenderowała się bez zgrzytów, poza tym faktem)

 

-----------

 

Filip - moi rodzice mają takie krzaczory przed domem :) - liscie chyba powinny być trochę powyginane - za sztywno wyglądają - i wrzuć jakiegoś jpg'a w diffuse a nie sam kolor (przynajmniej tak to teraz wygląda)

 

Poza tym fajnie.

Napisano

Liście fakt trochę za płaskie jak tak teraz na to patrzę...a w lisciach jest mapka diff, opacity, translucency i reflect :D.

Napisano

Neiraa widzimy chyba 2 różne obrazki... - ja u SWRSC widze pochmurne popołudnie :)

 

Coś nie widać tych mapek tylu Filipie niestety (może wina mojego monitora)

Napisano

Ja widzę jak najbardziej te mapki ale faktycznie brak jakichkolwiek skrzywień niweluje ładny efekt tych liśći.

SWRSC - to jest piękne po prostu. Odbieram to poprzez zapach. Czuje letni, wczesny wieczór być może za godzinkę, dwie spadnie ciepły deszcz :)

Napisano

SWRSC - ładnie to wygląda oprócz przepalonej koszuli i adasiów na gościu oraz rogu pod balkonem, który zniknął w pewnym momencie

Filip - walnij jakiś displace 2d na te listki

Loki - szkoda, że cały tynk jest taki zielony. Szczególnie te balkony mi się nie podobają natomiast roślinki dają radę:)

Napisano

SWRSC miazga :) nawet te 2d ludki nieźle się wpasowały :)

 

Kub@ bardzo fajnie i czyściutko :)

 

pressenter kosiarka u Świerszcza musi być bo ludzie nie meiliby na co patrzeć :D a tak to też się zastanawiają co ona tam robi ;)

Napisano

zwykly sky vrayowy + plane w oknie . color maping exponential no i na koniec photoshop. wszystko w sumie standard. To nie lwf.

Napisano

Kuba - świetnie wyszła lampa, vray2sided ? co robisz aby Ci babole nie wychodziły gdy inne powierzchnie są blisko siebie ? chyba że się mylę i vray2sided to to nie jest ;]

 

Świetne światło i materiały :)

Napisano

Kub@ Oj dawno takich pieknosci nie widzialem :) Gratulacje szczegolnie za klimat i stonowanie kolorow, jedynie co mi nie pasi to torba i stol, ktore chyba nie pasuja ;)

Napisano (edytowane)

lampa to nie 2 sided tylko translucency na hybrid o ile pamietam i kolor lekko zolty. hmm z grubsza nastawy to lightcach i iiradiance preset na high i hsph subdivs na 80 i zalaczone detail enchancment. Nie mam teraz dostepu do sceny ale tak to szło jakoś. Dzieki za komenty :)

Edytowane przez Kub@
Napisano

Siwy nie marudź bo następnym razem będziesz ja modelował :p

 

no dobra, zapomniałem dodać że to model Siwego. Polecam Niemca, robi świetne modele.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności