Morphe Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 polka dot- tez mi sie podoba studio polka i uzyskana jakosc obrazka:) mowisz ze dobre w cieniu? hmm w sensie, ze? :) nvidia - milutki dywanik :D i fajna lampecza po lewej..
sly Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 polka - fajny raster, kolory też fajne (nie wiem czy nie za duża różnica ciepłoty w tym gradiencie) (nie wiem tylko czy ten glow nie za mocno nasycony). nie wiem jak wyglądały katalogi sam. z tamtych lat, ale dobrą inspiracją mogą się okazać opakowania płyt winylowych.
Bonifatz Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Bacry : soczek to nic innego jak VrayMtl na 20% refrakcji polka dot : masz racje ... dam ciemniejszy
trosiek Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Niestety nie było czasu na lepsze nastawy ani rendera ani na lepsze nastawy materiałów (rendery w pełni testowe):
pionix Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 (edytowane) trosiek - zapaliłbym te halogeny nad podestem. Dałyby fajne ciepłe światło i cała scena by moim zdaniem zyskała. Test słońca i przy okazji innych dupereli: Edytowane 28 Lipiec 2009 przez pionix
grzegerz Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 ładnie panowie ładnie:) a ja taki test ogólny i lekkiej post pro przed finiszem. jakieś 15 min w tej rozdziałce na Q6700. Chyba nie przeholowałem z saturacją?
sly Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Chyba nie przeholowałem z saturacją? Saturacja OK ale Przeholowałeś z krechą na niebie. :D
Gość Hrh Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Jako że to mój pierwszy taki teścik, proszę o porady :) i oczywiście konstruktywną krytykę
NV Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Podawaj zawsze więcej informacji na temat testu/pracy. Zakładam, że to vray. Generalnie proporcje są do pupy jak i render. Proponuje zaglądnąć do działu Tutoriale na naszym forum, jest sporo ciekawych odnośnie renderingu. np. http://restorer.pl/tutorial1.html
grzegerz Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Saturacja OK ale Przeholowałeś z krechą na niebie. :D kurde nie wiem skad ta krecha hehe:D
Morphe Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 interesujaca trawa -jak robiona vrayscater czy ten nowy disp ?
arev Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Niestety, póki co nie mam dostępu do tych bajerów ;) Mała kępka - ok. 20 źdźbeł - powielona i zdeformowana. Ułożyłem tak kwadrat 2x2m i siup do VrayProxy.
grzegerz Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 interesujaca trawa -jak robiona vrayscater czy ten nowy disp ? rozwiń swoją wypowiedz ? co za nowy disp?
arev Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Vector Displacement w nowym Vray'u. Nic nie wiecie? :> Króciutkie info jest w helpie: http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/displMod_params.htm http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_displacement.htm
Morphe Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 panowie, w naszej robocie jak w medycynie, trzeba ciagle sie orjetowac bo sie wszystko zmienia jak w kalejdoskopie :D hahaha ;)
pressenter Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 O lol, aż się nie mogłem powstrzymać przed głupim komentarzem. O LOL! xD Cóż, ja cały czas pracuję na 3ds 2008 i vray sp1, bo są stabilne i się przyzwyczaiłem, więc chyba odpadam w przedbiegach? xD Ale lubię się czasem pobawić...
Morphe Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 press- ja cie pobije bardziej bo robie ciagle w max 9.0 :P hehehe, i jakso mi sie nie spiesyz do 2009.... ale trzeba bedzie...
pionix Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 (edytowane) pressenter - baaardzo podoba mnie się światło. I szum piękny. Edytowane 29 Lipiec 2009 przez pionix
goran Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 Ostatnio klient zażyczył sobie model w wersji 7.0 maxa....
Loki Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 trosiek - zapaliłbym te halogeny nad podestem. Dałyby fajne ciepłe światło i cała scena by moim zdaniem zyskała. Test słońca i przy okazji innych dupereli: pionix ten kraweznik to modelowany czy bump + diffuse (fajnie wyszedł ot tyle powiem :)
KaeMS Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 Pionix - to nowy projekt od p. arch. Janeczek ? Podjazd jest z dispem czy model ? Nie wiem czy tylko mój błąd ale jeśli używam większej ilości proxy to disp mi zabija render. Bez względu na wielkość powierzchni na której jest displace i wartościom displace. Bez displace czas na drafcie to ok 15 - 20 minut, wlaczam displace i moge zapomnieć o renderowaniu.
voyager Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 Taki cukiereczek. Jeszcze nie final, ale blisko.
Kub@ Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 chcialem uzyskac klimat wschodu slonca, wyszlo cos takiego
Vehr Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 Kub@: Super bardzo mi podoba ta mgielka nadala fajny klimat
pressenter Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 Hmm, wydaje mi się, że poranne niebo nie jest aż tak nasycone, ale poza tym zazdroszczę skilla.
Touch Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 Artystycznie Kub@;) Zrezygnowałbym tylko z kamyków, odciągają uwagę. Ode mnie kolejny model do większej sceny: Pozdr
Morphe Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 kuba - mam takie pytanko co to za drzewko z prawej wystaje ?:) oraz - wschod wyszedl, mgla moze bardziej biala albo hmm musisz czasem wysjc z domu zobacyc jak laka wyglada:)
pionix Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 (edytowane) voyager - ja bym wywalił ludzika "w biegu" i auto "co nie stoi". Dałbym ewentualnie jakąś babkę i gostka co se gawędzą przy wejściu do domu. Liście tez bym wywalił. Ciemniejszy chodnik i ulica. I byłoby Git i byłby finał :) Kub@ chłopie... jak ja CI zazdroszczę tego skilla do klimatów. Bardzo się to mi podoba. No może niebko z góry bym zdesaturował ździebko. Touch – fajne wykonanie i ciepluchno jak to u Ciebie :) KaeMS - odpowiedź na Twe pytanie brzmi: si, ja, jes, da...:) Co do zarzynania sprzętu to na 99% pomoże Ci przesiadka na 64bity i więcej ramu (jeśli jeszcze jedziesz na 32 bitach). 8GB to mało jak się o tym przekonuję często sam. Chyba finał: Kurcze nie wiem czemu ale inaczej wygląda niebo u mnie w Photoshopie i inaczej w przeglądarce. Wcześniej było dobrze. Nic nie zmieniałem :( Edytowane 30 Lipiec 2009 przez pionix
KaeMS Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 O 32 bitach dawno zapomniałem, że istnieją takie systemy. Po co byłoby mi 8gb jeśli wykorzystywałbym mniej niż połowę z tego. Czas na jakieś 2xXeon z większą ilością ramu :( Bardzo fajnie to wychodzi, choć trawa trochę dziwna.
NV Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 (edytowane) Pionix: Błagam, zrób tuta na tą modelowaną trawę :) A ja kolejny test tej samej łazienki. Tym razem test z postpro. Vray 1.5 / ~ 1h Edytowane 30 Lipiec 2009 przez NV
Vehr Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 Nvidia bardo mi się podoba Przyjemne światlo. No to może teraz ja trochę zmienilem i wyszło coś takiego
voyager Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 @pionix Dzięki z konstruktywne uwagi. Co do różnic kolorów w przeglądarce, to w photoshopie przy save for web masz opcje dodawania profilu ICC. I teraz musisz obadać, czy to załączenie profilu, czy jego brak powoduje różnice kolorystyki. Nvidia dywan, to bumpik, czy delikatny disp, bo nieźle wygląda.
NV Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 Delikatny disp :) Ciesze się, że się podoba. Znacie jakiś hosting obrazków bez utraty jakości np. do 2-4mb upload?
pionix Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 Nvidia - to jest zwykła displejsowa trawa. Modelowana zarzyna mi sprzęt. Sam w tutku masz fajne trawsko:)
Vega Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 Nvidia: http://www.fototube.pl Tam przynajmniej niema reklam jak na imageshack. Szybciej się ładuje. Tylko, że: # Dozwolone pliki: .JPG, .PNG, .BMP, .GIF # Maksymalna wielkość pliku: 3mb Jest jeszcze vpx.pl tylko, że Maxymalny rozmiar to 4 MB Dozwolone typy plików : JPEG, JPG, GIF, PNG lub picshot.pl Tylko pliki graficzne lub archiwum o nazwie upload.zip. Maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. Na pewno coś znajdziesz dla siebie :)
09121986 Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 (edytowane) Pionix - pierwszy render zamiata :) Jako że z Nvidia zrobilismy sobie małą bitwe , a wyszło na to że wiecej sobie pomagaliśmy niż walczyliśmy , wrzucam moje render tej samej łazienki ... Juz walczymy z następną ;) Edytowane 30 Lipiec 2009 przez 09121986
Bacry Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 09121986 dywanik wygląda jak plastikowa wycieraczka przed drzwi (taka niby czarna trawa). Okrutne.
09121986 Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 (edytowane) no fakt nie wyszedł :D jeszcze i tak to nie końcowy render ... taki wstepny drugiej ... na podlodze cos mi sie z bumpem pofixsilo Edytowane 30 Lipiec 2009 przez 09121986
remanent Napisano 31 Lipiec 2009 Napisano 31 Lipiec 2009 zgred - ładne to, niezły przerywnik zrobiłeś. jak w monty pythonie, zupełnie z innej beczki Touch - leżaczek jak ta lala. materiały super Kub@ - super klimat, tak trzymaj!
Lucek Napisano 31 Lipiec 2009 Napisano 31 Lipiec 2009 Wiadro klimatu dolałeś:) W jaki sposób uzyskuje się takie promienie światła? Symulujesz to jakimiś cząsteczkami czy dorabiasz w ps?
zgred Napisano 31 Lipiec 2009 Napisano 31 Lipiec 2009 freedom fighter - faktycznie dziwnie to wygląda, poprawi się ;) lucek91 - promienie dodane w Ps'ie, w 3d maxie jakoś dziwnie wychodziły.
pressenter Napisano 31 Lipiec 2009 Napisano 31 Lipiec 2009 zgred: gdyby tą zieleń zrobić taką ciemniejszą, odsaturowaną (może 2sided?) to świetnie by to wyszło, bo ten tył (rzeźby, okna...) wygląda na prawdę ładnie.
Rekomendowane odpowiedzi