Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

MF mam pytanie, jak uzyskałeś taki fajny bokeh jeśli można wiedzieć? Czy jest to czysty bokeh z rendera czy jakaś większa postprodukcja?

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale będzie wstyd :P no ale jakoś trzeba nabijać sobie posty więc ja wrzucę test swój próbuje zrobić własne studio (wiem że model spartolony, ale to tylko do testów)

 

barcelonachair.jpg

 

Jak to u Was wygląda bo ja mam monitor nieskalibrowany?

Napisano

jeden z ostatnich, jeszcze dopieszczany fragment mieszkania na fortach bemowa. Napewno male zmiany projektowe beda

96137191.jpg

Napisano

A ja bym chyba poświęcił to światło dla pełnych bo lepiej wyglądają. A świetlik w zupełności wystarczy na potrzeby ich funkcji.

Napisano

stawiam na ażurowe ale to czysty wybór skrzywionego gustu

Napisano

SWRSC: Było tam troche pastprodukcji, dof to lenscare dla AE... ostatnio wszystko w nim skladam...

Napisano

ażurowe lepsze

a tu taki teścik oświetlenia i materiałów

render maxwell 1.7

Napisano
ażurowe lepsze

a tu taki teścik oświetlenia i materiałów

render maxwell 1.7

 

Tzn bez obrazy czy coś, ale jeszcze nie widziałem kiepskiego renderu w Maxwellu przy SL poniżej 12tu. ;)

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

krzaki testowane usilnie:

 

kapustad.jpg

 

komentarze mile widziane

Napisano

o jaa cieee Nos tez jestem z kedzierzyna, o jaaaa :x

btw. fajne pendrajwy.

Napisano

hmm, a cego to sa krzaki? mi to wyglada na mlode drzewo ewentualnie, , ale mimo to za duzo lisci i za kurtka lodyga liscia.

Napisano

jak rano na to popatrzyłem - to zgadzam się w pełni, krzak poszedł w kosz, ale walki trwają

Napisano

Tzw światłotesty znudowe... Wam też się tak nic nie chce, bo szaro za oknem? :|

 

Która wersja?

 

int58.jpg

 

int59.jpg

Napisano

cieplejsza moim zdaniem fajniejsza (na razie bez mebli ) ale moze to dlatego że własnie szaro za oknem :/

Napisano

aniso2.jpg

 

Mało moim zdaniem udany test świecenia hdrką i vray lightami oraz materiału odbijającego z anisotropy 1,0.

Napisano

Dunablaster. Ten świecący wąż to Vray light material? Ile coś takiego się liczyło? Zakładam, że to Brutalna Siła z Light cache?

Napisano

Wąż: tak - vray light material :p

Na Core 2 Quad Q9550 z 3.05 GHz to jest Irradiance map na high i light cache oraz dobrze ustawiony dmc oraz optymalny sampling materiałów oraz vray skylighta z hdri - czas renderu 11 minut :)

 

Pressenter: wersja 1 dlatego że, moim zdaniem, za oknem i z niego światło jest najwyrażniej zimne, a wnętrze trochę to zimno odzwierciedla ale niekoniecznie jest zimne, może być ciepłe, taki sposób przedstawienia wnętrze mi się podoba. Różnica jest dopiero wtedy jak na drugim z zimna nagle widać ciepło i czuje kolorystyczny "szok termiczny" i dla mnie jest to mniej przyjemne uczucie :)

Edytowane przez Camel

Napisano

Ogród zimowy? podobno. tak to nazywają :)

Dywanik trochę zbyt pulchny bo nie widać łączeń poszczególnych sekcji. poprawi się.

vizwill.jpg

Napisano

Lis - tego nie powinno tu być! Nie mam jak dać ***** :)

Kamień na ścianie, skóra, światło, drewno na podłodze świetne !!!

Zdradź jak ten kamień zrobiłeś plizzz :)

Napisano

Makabra... wyjdź! :P

 

Ale zabawnym jest fakt, że najbardziej mnie urzekł sufit podwieszany, lekki połysk świetnie na nim wyszedł... a, no i skóra...

Napisano

 

Ale zabawnym jest fakt, że najbardziej mnie urzekł sufit podwieszany, lekki połysk świetnie na nim wyszedł... a, no i skóra...

 

Moja kuzynka ma taki u siebie, malowała farbą Tikkurila. Fajna sprawa, bo wnętrze zupełnie inaczej się prezentuje.

Napisano

kamien pewnie recznie wydziergany potem do mapy disp policzony?, bardzo urzeka :)

Napisano

to chyba nie jest disp, raczej normal albo bump dobry, popatrzcie na krawędź, jest prościutka.

 

Lis jesteś mistrzem oświetlenia i materiałów

Napisano

Test oświetlenia i PSa chyba trochę (domek jeszcze w trakcie dłubania)

 

02ps.th.png

 

Piękna skóra Lisie.

Napisano

hmm a ja nie widze Lisowego obrazka, czy ktoś jeszcze tak ma ?

 

o już widać wszystkie. i jak zwykle Lisie zepsułeś mi humor dzisiaj, za dobre masz te prace.

Edytowane przez Loki

Napisano

Fajnie że się podoba.

Kamień to Displacement. Niestety nie mogę zdradzić metody tworzenia.

Boczna ściana jest już normalna, pewnie dla tego nie widać na krawędzi.

Pozdrawiam.

Napisano

gientekwl.. Test skóry.. Zgadzam się z Siwym, smacznie wyglądają.

 

Pozwolisz że je nieco rozjaśnisz albo pokażesz różne wersje kolorystyczne? Będzie do wyboru, do koloru ;)

 

mikodelini: fajna trawa, tylko czemu kierunek wygięcia zdżebełek jest prawie taki sam jak na wszystkich tych na scenie? :D

Napisano

wydaje mi się ze to kwestia światła bo są tam rozmieszczone losowo z rotacją

ten sam model światło z prawej , z lewej i od przodu

trawkatestkadr.jpg

trawkatestkadr2.jpg

trawkatestkadr3.jpg

Edytowane przez mikodelini

Napisano

0001up.jpg

 

Kolejne walki z trawą ... nadal nie to ale już bliżej niż dalej. Rozłożone byle jak bo mam problemy z groundwizem ale myślę, że później już normalnie zostanie zasiana.

Napisano

mikodelini, tym razem bardzo świetna trawa, masz u mnie plusa, misiaku :D

 

Misiaki ;),

tutaj test bokeh, materiałów i studia w ciągu jednego wczorajszego wieczorka, ciut 2h pracy, wszystkie modele wykonane przeze mnie :)

czas renderingu 1h38 min ;)

Wzorowałem się na kranie firmy Fir Italia, www.fir-italia.it

sredni.jpg

Pełny render, na potrzeby portfolio. Jak proponujecie tworzyć znaki wodne? Bo tak to.. niezupełnie potrafię je zrobić ładnie i stylowo.. :)

firit.th.jpg

Edytowane przez Camel

Napisano

mikodelini: Tak materiał terenu jest płaski.

Napisano

Jeszcze test studia, a wcześniejszy render, z kranem - w tym wątku o jeden post wcześniej ;)

sceneemptystudio.jpg

 

dodatkowy deser:

firit.th.jpg

Edytowane przez Camel

Napisano

Mmm, czekolada :) Ale zmieniłbym układ refleksów bo większość z powierzchni krzesła wydaje się płaskawa.

Napisano

a nie za duże winietowanie? po za tym dziwny troche material tego pantona... taki jak by perła, niespotykany chyba w naturze ;]

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności