Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale będzie wstyd :P no ale jakoś trzeba nabijać sobie posty więc ja wrzucę test swój próbuje zrobić własne studio (wiem że model spartolony, ale to tylko do testów)

 

barcelonachair.jpg

 

Jak to u Was wygląda bo ja mam monitor nieskalibrowany?

Napisano
ażurowe lepsze

a tu taki teścik oświetlenia i materiałów

render maxwell 1.7

 

Tzn bez obrazy czy coś, ale jeszcze nie widziałem kiepskiego renderu w Maxwellu przy SL poniżej 12tu. ;)

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano (edytowane)

Wąż: tak - vray light material :p

Na Core 2 Quad Q9550 z 3.05 GHz to jest Irradiance map na high i light cache oraz dobrze ustawiony dmc oraz optymalny sampling materiałów oraz vray skylighta z hdri - czas renderu 11 minut :)

 

Pressenter: wersja 1 dlatego że, moim zdaniem, za oknem i z niego światło jest najwyrażniej zimne, a wnętrze trochę to zimno odzwierciedla ale niekoniecznie jest zimne, może być ciepłe, taki sposób przedstawienia wnętrze mi się podoba. Różnica jest dopiero wtedy jak na drugim z zimna nagle widać ciepło i czuje kolorystyczny "szok termiczny" i dla mnie jest to mniej przyjemne uczucie :)

Edytowane przez Camel
Napisano

Lis - tego nie powinno tu być! Nie mam jak dać ***** :)

Kamień na ścianie, skóra, światło, drewno na podłodze świetne !!!

Zdradź jak ten kamień zrobiłeś plizzz :)

Napisano

 

Ale zabawnym jest fakt, że najbardziej mnie urzekł sufit podwieszany, lekki połysk świetnie na nim wyszedł... a, no i skóra...

 

Moja kuzynka ma taki u siebie, malowała farbą Tikkurila. Fajna sprawa, bo wnętrze zupełnie inaczej się prezentuje.

Napisano (edytowane)

hmm a ja nie widze Lisowego obrazka, czy ktoś jeszcze tak ma ?

 

o już widać wszystkie. i jak zwykle Lisie zepsułeś mi humor dzisiaj, za dobre masz te prace.

Edytowane przez Loki
Napisano

Fajnie że się podoba.

Kamień to Displacement. Niestety nie mogę zdradzić metody tworzenia.

Boczna ściana jest już normalna, pewnie dla tego nie widać na krawędzi.

Pozdrawiam.

Napisano

gientekwl.. Test skóry.. Zgadzam się z Siwym, smacznie wyglądają.

 

Pozwolisz że je nieco rozjaśnisz albo pokażesz różne wersje kolorystyczne? Będzie do wyboru, do koloru ;)

 

mikodelini: fajna trawa, tylko czemu kierunek wygięcia zdżebełek jest prawie taki sam jak na wszystkich tych na scenie? :D

Napisano (edytowane)

wydaje mi się ze to kwestia światła bo są tam rozmieszczone losowo z rotacją

ten sam model światło z prawej , z lewej i od przodu

trawkatestkadr.jpg

trawkatestkadr2.jpg

trawkatestkadr3.jpg

Edytowane przez mikodelini
Napisano

0001up.jpg

 

Kolejne walki z trawą ... nadal nie to ale już bliżej niż dalej. Rozłożone byle jak bo mam problemy z groundwizem ale myślę, że później już normalnie zostanie zasiana.

Napisano (edytowane)

mikodelini, tym razem bardzo świetna trawa, masz u mnie plusa, misiaku :D

 

Misiaki ;),

tutaj test bokeh, materiałów i studia w ciągu jednego wczorajszego wieczorka, ciut 2h pracy, wszystkie modele wykonane przeze mnie :)

czas renderingu 1h38 min ;)

Wzorowałem się na kranie firmy Fir Italia, www.fir-italia.it

sredni.jpg

Pełny render, na potrzeby portfolio. Jak proponujecie tworzyć znaki wodne? Bo tak to.. niezupełnie potrafię je zrobić ładnie i stylowo.. :)

firit.th.jpg

Edytowane przez Camel
Napisano (edytowane)

Jeszcze test studia, a wcześniejszy render, z kranem - w tym wątku o jeden post wcześniej ;)

sceneemptystudio.jpg

 

dodatkowy deser:

firit.th.jpg

Edytowane przez Camel
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności