SWRSC Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 MF mam pytanie, jak uzyskałeś taki fajny bokeh jeśli można wiedzieć? Czy jest to czysty bokeh z rendera czy jakaś większa postprodukcja?
pressenter Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 No fakt faktem, wygląda genialnie. Do wyra! :P
noted Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 Ale będzie wstyd :P no ale jakoś trzeba nabijać sobie posty więc ja wrzucę test swój próbuje zrobić własne studio (wiem że model spartolony, ale to tylko do testów) Jak to u Was wygląda bo ja mam monitor nieskalibrowany?
arturprx2 Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 jeden z ostatnich, jeszcze dopieszczany fragment mieszkania na fortach bemowa. Napewno male zmiany projektowe beda
kamil.ochel Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 te i te dobre ;D wybrałbym jednak ażurowe bo więcej światła
Kubaswielgus Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 A ja bym chyba poświęcił to światło dla pełnych bo lepiej wyglądają. A świetlik w zupełności wystarczy na potrzeby ich funkcji.
noted Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 stawiam na ażurowe ale to czysty wybór skrzywionego gustu
MF Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 SWRSC: Było tam troche pastprodukcji, dof to lenscare dla AE... ostatnio wszystko w nim skladam...
pressenter Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 Peter: ja bym wybrał pełne, jakoś lepiej wypełniają tą małą pustą przestrzeń.
Nos Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 ażurowe lepsze a tu taki teścik oświetlenia i materiałów render maxwell 1.7
pressenter Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 ażurowe lepsze a tu taki teścik oświetlenia i materiałów render maxwell 1.7 Tzn bez obrazy czy coś, ale jeszcze nie widziałem kiepskiego renderu w Maxwellu przy SL poniżej 12tu. ;) Pozdrawiam Szymon
krzyhhh Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 SWRSC : a w życiu taki bokeh masz dzięki lustrzanym teleobiektywom :*
routee Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 pełne czy ażurowe ? :) a dla przekory może wspornikowe ?
Loki Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 krzaki testowane usilnie: komentarze mile widziane
Leleń Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 o jaa cieee Nos tez jestem z kedzierzyna, o jaaaa :x btw. fajne pendrajwy.
Morphe Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 hmm, a cego to sa krzaki? mi to wyglada na mlode drzewo ewentualnie, , ale mimo to za duzo lisci i za kurtka lodyga liscia.
Loki Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 jak rano na to popatrzyłem - to zgadzam się w pełni, krzak poszedł w kosz, ale walki trwają
Morphe Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 zrob se fote jakiegos.. ale najpierw otrzep ze sniegu :)
pressenter Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 Tzw światłotesty znudowe... Wam też się tak nic nie chce, bo szaro za oknem? :| Która wersja?
Loki Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 cieplejsza moim zdaniem fajniejsza (na razie bez mebli ) ale moze to dlatego że własnie szaro za oknem :/
noted Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 mnie osobiście 1 wersja bardziej podpasowała :)
Camel Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 Mało moim zdaniem udany test świecenia hdrką i vray lightami oraz materiału odbijającego z anisotropy 1,0.
Kubaswielgus Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 Dunablaster. Ten świecący wąż to Vray light material? Ile coś takiego się liczyło? Zakładam, że to Brutalna Siła z Light cache?
Camel Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 (edytowane) Wąż: tak - vray light material :p Na Core 2 Quad Q9550 z 3.05 GHz to jest Irradiance map na high i light cache oraz dobrze ustawiony dmc oraz optymalny sampling materiałów oraz vray skylighta z hdri - czas renderu 11 minut :) Pressenter: wersja 1 dlatego że, moim zdaniem, za oknem i z niego światło jest najwyrażniej zimne, a wnętrze trochę to zimno odzwierciedla ale niekoniecznie jest zimne, może być ciepłe, taki sposób przedstawienia wnętrze mi się podoba. Różnica jest dopiero wtedy jak na drugim z zimna nagle widać ciepło i czuje kolorystyczny "szok termiczny" i dla mnie jest to mniej przyjemne uczucie :) Edytowane 17 Październik 2009 przez Camel
Lis Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Ogród zimowy? podobno. tak to nazywają :) Dywanik trochę zbyt pulchny bo nie widać łączeń poszczególnych sekcji. poprawi się.
kamil.ochel Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Lis załóż lepiej wątek w fotografii a nie spamuj rendery ^^
pionix Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Lis - tego nie powinno tu być! Nie mam jak dać ***** :) Kamień na ścianie, skóra, światło, drewno na podłodze świetne !!! Zdradź jak ten kamień zrobiłeś plizzz :)
pressenter Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Makabra... wyjdź! :P Ale zabawnym jest fakt, że najbardziej mnie urzekł sufit podwieszany, lekki połysk świetnie na nim wyszedł... a, no i skóra...
SWRSC Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Ale zabawnym jest fakt, że najbardziej mnie urzekł sufit podwieszany, lekki połysk świetnie na nim wyszedł... a, no i skóra... Moja kuzynka ma taki u siebie, malowała farbą Tikkurila. Fajna sprawa, bo wnętrze zupełnie inaczej się prezentuje.
Morphe Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 kamien pewnie recznie wydziergany potem do mapy disp policzony?, bardzo urzeka :)
Orangegraphics Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 to chyba nie jest disp, raczej normal albo bump dobry, popatrzcie na krawędź, jest prościutka. Lis jesteś mistrzem oświetlenia i materiałów
cfaniak Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Test oświetlenia i PSa chyba trochę (domek jeszcze w trakcie dłubania) Piękna skóra Lisie. 1
Loki Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 (edytowane) hmm a ja nie widze Lisowego obrazka, czy ktoś jeszcze tak ma ? o już widać wszystkie. i jak zwykle Lisie zepsułeś mi humor dzisiaj, za dobre masz te prace. Edytowane 19 Październik 2009 przez Loki
Lis Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Fajnie że się podoba. Kamień to Displacement. Niestety nie mogę zdradzić metody tworzenia. Boczna ściana jest już normalna, pewnie dla tego nie widać na krawędzi. Pozdrawiam.
Camel Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 gientekwl.. Test skóry.. Zgadzam się z Siwym, smacznie wyglądają. Pozwolisz że je nieco rozjaśnisz albo pokażesz różne wersje kolorystyczne? Będzie do wyboru, do koloru ;) mikodelini: fajna trawa, tylko czemu kierunek wygięcia zdżebełek jest prawie taki sam jak na wszystkich tych na scenie? :D
indian Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 @gientekwl uuuu jaka czadowa ramka :D
gientekwl Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 starałem się dobrać kolor ramki do koloru skóry :D
mikodelini Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 (edytowane) wydaje mi się ze to kwestia światła bo są tam rozmieszczone losowo z rotacją ten sam model światło z prawej , z lewej i od przodu Edytowane 19 Październik 2009 przez mikodelini
NV Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Kolejne walki z trawą ... nadal nie to ale już bliżej niż dalej. Rozłożone byle jak bo mam problemy z groundwizem ale myślę, że później już normalnie zostanie zasiana.
mikodelini Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Nvidia , jak wygląda sam materiał terenu ? jest zupełnie płaski ? 1
Camel Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 (edytowane) mikodelini, tym razem bardzo świetna trawa, masz u mnie plusa, misiaku :D Misiaki ;), tutaj test bokeh, materiałów i studia w ciągu jednego wczorajszego wieczorka, ciut 2h pracy, wszystkie modele wykonane przeze mnie :) czas renderingu 1h38 min ;) Wzorowałem się na kranie firmy Fir Italia, www.fir-italia.it Pełny render, na potrzeby portfolio. Jak proponujecie tworzyć znaki wodne? Bo tak to.. niezupełnie potrafię je zrobić ładnie i stylowo.. :) Edytowane 19 Październik 2009 przez Camel
NV Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 mikodelini: Tak materiał terenu jest płaski.
Camel Napisano 20 Październik 2009 Napisano 20 Październik 2009 (edytowane) Jeszcze test studia, a wcześniejszy render, z kranem - w tym wątku o jeden post wcześniej ;) dodatkowy deser: Edytowane 20 Październik 2009 przez Camel
Razer Napisano 20 Październik 2009 Napisano 20 Październik 2009 Mmm, czekolada :) Ale zmieniłbym układ refleksów bo większość z powierzchni krzesła wydaje się płaskawa.
arturprx2 Napisano 21 Październik 2009 Napisano 21 Październik 2009 a nie za duże winietowanie? po za tym dziwny troche material tego pantona... taki jak by perła, niespotykany chyba w naturze ;]
Rekomendowane odpowiedzi