trosiek Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 morphe - jak dla mnie to ten dom ledwo widać z tej całej zieleni :) ale skoro tak klient chciał to jasne. Ewert - jak dla mnie to wkroczyłeś w nową jakość exteriorów. Bardzo fajne wizki. Skąd masz setupa?:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mylek Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 Mam takie pytanie: jak wyrenderowac tylko jeden obiekt tak aby innych obiektów nie było widać ale zeby dawały odbiekce na ty pierwszym obiekcje( używam v-ray).Wie ktos jak to zrobić( Chce wyrenderowac każdy obiekt osobno a potem je wyedytować w photoshopie i polaczyc w jeden) Aktualny render: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 morphe-Bardzo dobrze siedzi tylko te choinki na ostatnim i te kwiatki..Zmniejszenie saturacji rozwiąże sprawę..Trawa na pierwszym wydaje się za miękka..Taka delikatniutka jak na moje odczucie, kolor ram od bramy wyjazdowej bym zmienił na taki sam, co listwy bramy (o ile możesz w tym ingerować), bo teraz to trochę Graja na równi z domem.. a i skręć koła na pierwszym obrazku będzie zdecydowanie lepiej..a tka to profesorka .takie moje skromne zdanie.pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 Mylek - kliknij prawym na obiekt który chcesz żeby był niewidoczny i odhacz mu "visible to camera". Możesz też skorzystać z multimate element i wyrenderować maskę do obiektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 (edytowane) Mylek, mapki się odwróciły :D Edit: Mapki lustrzanie odbite, nie obrócony model... Edytowane 10 Listopad 2009 przez mkeruj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mylek Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 SWRSC dzięki spróbuje ten sposób :) mkeruj To nie mapki się odwróciły to cały model się obrócił :) Bo chciałem go pokazać z każdej strony:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 arch - sluszna uwaga, i wlasnie tka zrobilem, ale albo zaimportowalem do sceny nie ten domek co trzeba bylo albo nie wiem , bo wszystkie obrobki blach chcialem miec w tym kolorze co brama i drzwi.. ale cso sie zepsulo :) q7 mam w proxy juz niestety z kolami razem :) naszczescie mondziak zawsze moze przyjsc z poca, on ma skrecone kola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekbini Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 Ostatnie wnętrze - minimalizm , i dokończony stylowy salonik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 ghost ma jakiś dziwny materiał szkła, ale tak ogólnie to fajnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remanent Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 Morphe - przedostatnie ujęcie jest super. fajnie ustawiona kamera i nie przesycone. te czerwone kwiatki dają po gałach, za to zielone obok na skalniaku i bluszcz na drzewie wygląda bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekbini Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 no właśnie ten materiał krzesła mi sie troche nie widzi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 ode mnie taki maly tescik lampek vitry - akari Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 niezle te lampy :) papier na translucency? czy sam refract ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 10 Listopad 2009 Share Napisano 10 Listopad 2009 tylko refract + fog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 Noo przydala by sie taka syta kolekcja z modelami Vitry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 Kub@ - widziałem to wczoraj ale tak mi się spodobało że zapomniałem napisać że super to wygląda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 lampy dziarskie, a samo pomieszczenie - jeszcze lepsze Kub@, bardzo fajnie przedstawione te modele. hmm jak tak patrzę na to, to powiem Ci szczerze, że to jedno z lepszych wnętrz - fajnie skadrowane, DOF w przeciwieństwie do większości pokazywanych nie razi a wręcz ciężko było by sobie wyobrazić ten obrazek bez DOF'a. Jak dla mnie bardzo fajny obrazek. Z chęcią bym się dowiedział jak ustawiony renderer i oświetlenie :) DOF z vraya czy w postprodukcji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
routee Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 a disp ściany nie w 'tę' stronę przypadkiem czy to takie złudzenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 fajnie ze sie podoba :) w scenie zwykły exponential bez bajerów. a Dof jak i winieta sa w poscie dorobione, dzieki temu od razu patrzac na obrazek skupia sie wzrok na lampach. Disp ściany jest niedopracowany - racja. To stara scenka i nie chcialo mi sie juz poprawiac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 Kub@ bo robię projekt z taką cegłą właśnie; mógłbyś szepnąć słówko gdzie taką dają? Pozdrawiam Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 Kub@ bo robię projekt z taką cegłą właśnie; mógłbyś szepnąć słówko gdzie taką dają? np. polecma wszystkie warte ceny. ;) http://www.cg-source.com/products.php?pricat=texture&seccat=misc KUB@- bardzo ładnie wyszło, ale to w końcu ty to robisz:).. Morze w końcu wydacie coś, co ma ręce i nogi plus nazwy producentów..;) (Przecież na tym morza dodatkowo zarobić) taka mała dygresja, bo rozeznanie w marketingu to tam u was..Pieszczotliwie i delikatnie mówiąc kompletnie nie MA. Moje skromne zdanie..Ale przecież nie o tym mowa:) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 pressenter- teksturka jest z cgtextures bricks->modern->painted (o ile pamietam ) arch - niestety nie ma u nas marketingowca... :/ ale z pewnoscia niedlugo bedzie wiecej kolekcji od znanych producentow :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 Arch- O! Dzięki. A ja tak jeszcze dodam, bo nei wiem czy zauważyłeś, ale zaczęłi już podawać producentów modelowanych produktów w EV. Pliki archmodeli 72 mają w nazwie producenta oraz nazwę własną. ;) Kub@: Very dzięki. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 Arch- O! Dzięki. A ja tak jeszcze dodam, bo nei wiem czy zauważyłeś, ale zaczęłi już podawać producentów modelowanych produktów w EV. Pliki archmodeli 72 mają w nazwie producenta oraz nazwę własną. ;) Kub@: Very dzięki. :) Teoretycznie tak..;) KUB@-Cieszy to..Chodź trochę bardzo spóźniony zabieg..Naprawdę bardzo. Connected już dawna to robi. Ale skoro nie ma marketing owca.. Strzał w kolana samemu sobie.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 Przesadnie włochaty dywan wieczorową porą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 kozioo cudowne! Hair&fur? Świetnie wygląda. Długo się to liczyło? Ile poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 kozioo- fajny dywan, chociaż mógłbyś raz pokazać jakaś swoja wizualizacje i projekt, bo moglo by być ciekawie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 Jop, hair&fur. Ile poly nie wiem, ale renderowało się raczej szybko - to co widać liczyło się 6 minut :) + mniej więcej 1 minuta na zmeshowanie włosów i wrzucenie do pamięci. Co do pokazywania to będę musiał autorów projektu spytać. Moje są tylko wizki. Jeśli nie będzie żadnego sprzeciwu, to myślę że zbiorę się na odwagę i pokażę 1 większy temat ;-) A w bliżej nieokreślonej przyszłości mam nadzieję, że i własne projekty będę mógł pokazać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nos Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 Witam Teścik oświetlenia może kiedyś powstanie jakaś większa scenka. Vray czas 2h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 żółta skóra fajna, mateiał metalu już nie do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 12 Listopad 2009 Share Napisano 12 Listopad 2009 test... wiem ze tla sa kiepskiej jakosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubaswielgus Napisano 12 Listopad 2009 Share Napisano 12 Listopad 2009 t0m3k. Twój render ma rozdzielczość większą niż rzeczywistość :) Świetne pracki i dobra architektura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m-peter Napisano 12 Listopad 2009 Share Napisano 12 Listopad 2009 Tylko lampki na suficie sa "naklejone" na tynk;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BizU Napisano 12 Listopad 2009 Share Napisano 12 Listopad 2009 Na ten smutny poświąteczny wczesny ranek :) Aby humorek dopisywał :) Jakieś pytania? Zapraszam na IRC'a, jest tu cała banda skłonna do rozmowy :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 12 Listopad 2009 Share Napisano 12 Listopad 2009 no pingwinki pierwsza klasa, tylko dla mnie dof za duży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nos Napisano 12 Listopad 2009 Share Napisano 12 Listopad 2009 Witam To teraz w Maxwell 2.0 czas 7h sl. 17 a i taka kula teścik materiału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 12 Listopad 2009 Share Napisano 12 Listopad 2009 t0m3k - Fajna wersja dzienna, noc już mi się mnie podoba. Coś ten niebieski z nieba za mocno wchodzi do wnętrza ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubaswielgus Napisano 12 Listopad 2009 Share Napisano 12 Listopad 2009 Nos. Co tu dużo mówić. Wygląda bardzo realistycznie bo to Maxwell liczył. Ale przez źle ustawiony DOF ma się wrażenie, że to kanapa w domku dla lalek. A druga sprawa - 7h to strasznie długo i jakbyś dostał zlecenie na 2 dni w 2000x3000 to nie masz szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 13 Listopad 2009 Share Napisano 13 Listopad 2009 Test dywanu i zasłonek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 13 Listopad 2009 Share Napisano 13 Listopad 2009 test studio lightingu, czarnego carpainta, physical camera (a dokładnie kadru), fotoszopowane dodatki tj. DOF i inne.. model nie mój, ale w końcu mój ma być audi s5. Chyba że jakiś inny proponujecie żebym zrobił. vRay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 14 Listopad 2009 Share Napisano 14 Listopad 2009 Wygląda raczej jak grafit niż czarny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uzumakishadow Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Ot wrzucam takie coś co się urodziło podczas zabawy z realflow pod kątem zupełnie innej rzeczy. Od kształtu do kształtu i poskładałem takowego stwora. Symulacja w RF, render w modo, świecone hdrką, postpro w PS. Myślę jeszcze nad wielokolorową wersją chociaż taka mroczniejsza chyba mi bardziej podchodzi. W rozdziałce 3200x1800px -> KLIK Pozdrawiam, Mat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 (edytowane) dunablaster-prosze tylko nie audi:), zrób np taką mazde: http://image.superstreetonline.com/f/9271435/130_0707_01_z+1973_mazda_rx3+front_view.jpg uzumakishadow-fajnie to wygląda, coś jak w stylu loga jakiejś firmy gdy odpalasz dobrą gierke. Edytowane 15 Listopad 2009 przez bbandi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Takie tam testy... Pozdrawiam Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Pressenter- niestety musze stwierdzic ze wczesniejsze twoje wizualizacje bardziej mi sie podobaly. Idziesz raczej w ta gorsza jakosc. Duzy sharpen, problem z AA, kolory bardzo mocne. Wczesniejsze wizualizajcje twoje byly bardziej przyjemne i bardziej mi sie podobaly :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahred6 Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Color Maping typu LWF ? Fajnie ale te szumki i materiał sofy średni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Zdecydowanie za dużo sztucznego światła. Brzydki materiał sofy. Renderowane qmc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 taka starsza pracka w klimacie jesiennym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Deszcz i rośliny najlepiej. A budynków takich zwyczajnie nie znoszę. Wygląda po prostu jakby architekt przesadził z dopalaczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahred6 Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Kub@ super, klimat zieleń i budynek. Bacry - dzięki takiekiemy podejściu ludzie wciąż uwielbiają nowobogackie nowodworki o kolorze żółtka i z świecącą dachówą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi