trosiek Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 morphe - jak dla mnie to ten dom ledwo widać z tej całej zieleni :) ale skoro tak klient chciał to jasne. Ewert - jak dla mnie to wkroczyłeś w nową jakość exteriorów. Bardzo fajne wizki. Skąd masz setupa?:>
Mylek Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Mam takie pytanie: jak wyrenderowac tylko jeden obiekt tak aby innych obiektów nie było widać ale zeby dawały odbiekce na ty pierwszym obiekcje( używam v-ray).Wie ktos jak to zrobić( Chce wyrenderowac każdy obiekt osobno a potem je wyedytować w photoshopie i polaczyc w jeden) Aktualny render:
arch515 Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 morphe-Bardzo dobrze siedzi tylko te choinki na ostatnim i te kwiatki..Zmniejszenie saturacji rozwiąże sprawę..Trawa na pierwszym wydaje się za miękka..Taka delikatniutka jak na moje odczucie, kolor ram od bramy wyjazdowej bym zmienił na taki sam, co listwy bramy (o ile możesz w tym ingerować), bo teraz to trochę Graja na równi z domem.. a i skręć koła na pierwszym obrazku będzie zdecydowanie lepiej..a tka to profesorka .takie moje skromne zdanie.pozdrawiam.
SWRSC Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Mylek - kliknij prawym na obiekt który chcesz żeby był niewidoczny i odhacz mu "visible to camera". Możesz też skorzystać z multimate element i wyrenderować maskę do obiektów.
mkeruj Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 (edytowane) Mylek, mapki się odwróciły :D Edit: Mapki lustrzanie odbite, nie obrócony model... Edytowane 10 Listopad 2009 przez mkeruj
Mylek Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 SWRSC dzięki spróbuje ten sposób :) mkeruj To nie mapki się odwróciły to cały model się obrócił :) Bo chciałem go pokazać z każdej strony:)
Morphe Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 arch - sluszna uwaga, i wlasnie tka zrobilem, ale albo zaimportowalem do sceny nie ten domek co trzeba bylo albo nie wiem , bo wszystkie obrobki blach chcialem miec w tym kolorze co brama i drzwi.. ale cso sie zepsulo :) q7 mam w proxy juz niestety z kolami razem :) naszczescie mondziak zawsze moze przyjsc z poca, on ma skrecone kola.
mirekbini Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Ostatnie wnętrze - minimalizm , i dokończony stylowy salonik
indian Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 ghost ma jakiś dziwny materiał szkła, ale tak ogólnie to fajnie :)
remanent Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Morphe - przedostatnie ujęcie jest super. fajnie ustawiona kamera i nie przesycone. te czerwone kwiatki dają po gałach, za to zielone obok na skalniaku i bluszcz na drzewie wygląda bardzo dobrze.
mirekbini Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 no właśnie ten materiał krzesła mi sie troche nie widzi :/
Kub@ Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 ode mnie taki maly tescik lampek vitry - akari
arturprx2 Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 niezle te lampy :) papier na translucency? czy sam refract ?
hcpiter Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Noo przydala by sie taka syta kolekcja z modelami Vitry :)
pionix Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Kub@ - widziałem to wczoraj ale tak mi się spodobało że zapomniałem napisać że super to wygląda :)
Loki Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 lampy dziarskie, a samo pomieszczenie - jeszcze lepsze Kub@, bardzo fajnie przedstawione te modele. hmm jak tak patrzę na to, to powiem Ci szczerze, że to jedno z lepszych wnętrz - fajnie skadrowane, DOF w przeciwieństwie do większości pokazywanych nie razi a wręcz ciężko było by sobie wyobrazić ten obrazek bez DOF'a. Jak dla mnie bardzo fajny obrazek. Z chęcią bym się dowiedział jak ustawiony renderer i oświetlenie :) DOF z vraya czy w postprodukcji ?
routee Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 a disp ściany nie w 'tę' stronę przypadkiem czy to takie złudzenie ?
Kub@ Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 fajnie ze sie podoba :) w scenie zwykły exponential bez bajerów. a Dof jak i winieta sa w poscie dorobione, dzieki temu od razu patrzac na obrazek skupia sie wzrok na lampach. Disp ściany jest niedopracowany - racja. To stara scenka i nie chcialo mi sie juz poprawiac.
pressenter Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Kub@ bo robię projekt z taką cegłą właśnie; mógłbyś szepnąć słówko gdzie taką dają? Pozdrawiam Szymon
arch515 Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Kub@ bo robię projekt z taką cegłą właśnie; mógłbyś szepnąć słówko gdzie taką dają? np. polecma wszystkie warte ceny. ;) http://www.cg-source.com/products.php?pricat=texture&seccat=misc KUB@- bardzo ładnie wyszło, ale to w końcu ty to robisz:).. Morze w końcu wydacie coś, co ma ręce i nogi plus nazwy producentów..;) (Przecież na tym morza dodatkowo zarobić) taka mała dygresja, bo rozeznanie w marketingu to tam u was..Pieszczotliwie i delikatnie mówiąc kompletnie nie MA. Moje skromne zdanie..Ale przecież nie o tym mowa:) Pozdrawiam.
Kub@ Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 pressenter- teksturka jest z cgtextures bricks->modern->painted (o ile pamietam ) arch - niestety nie ma u nas marketingowca... :/ ale z pewnoscia niedlugo bedzie wiecej kolekcji od znanych producentow :]
pressenter Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Arch- O! Dzięki. A ja tak jeszcze dodam, bo nei wiem czy zauważyłeś, ale zaczęłi już podawać producentów modelowanych produktów w EV. Pliki archmodeli 72 mają w nazwie producenta oraz nazwę własną. ;) Kub@: Very dzięki. :)
arch515 Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Arch- O! Dzięki. A ja tak jeszcze dodam, bo nei wiem czy zauważyłeś, ale zaczęłi już podawać producentów modelowanych produktów w EV. Pliki archmodeli 72 mają w nazwie producenta oraz nazwę własną. ;) Kub@: Very dzięki. :) Teoretycznie tak..;) KUB@-Cieszy to..Chodź trochę bardzo spóźniony zabieg..Naprawdę bardzo. Connected już dawna to robi. Ale skoro nie ma marketing owca.. Strzał w kolana samemu sobie.:)
pressenter Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 kozioo cudowne! Hair&fur? Świetnie wygląda. Długo się to liczyło? Ile poly?
hcpiter Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 kozioo- fajny dywan, chociaż mógłbyś raz pokazać jakaś swoja wizualizacje i projekt, bo moglo by być ciekawie :)
kozioo Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Jop, hair&fur. Ile poly nie wiem, ale renderowało się raczej szybko - to co widać liczyło się 6 minut :) + mniej więcej 1 minuta na zmeshowanie włosów i wrzucenie do pamięci. Co do pokazywania to będę musiał autorów projektu spytać. Moje są tylko wizki. Jeśli nie będzie żadnego sprzeciwu, to myślę że zbiorę się na odwagę i pokażę 1 większy temat ;-) A w bliżej nieokreślonej przyszłości mam nadzieję, że i własne projekty będę mógł pokazać.
Nos Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Witam Teścik oświetlenia może kiedyś powstanie jakaś większa scenka. Vray czas 2h
indian Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 żółta skóra fajna, mateiał metalu już nie do końca.
Kubaswielgus Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 t0m3k. Twój render ma rozdzielczość większą niż rzeczywistość :) Świetne pracki i dobra architektura.
m-peter Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 Tylko lampki na suficie sa "naklejone" na tynk;)
BizU Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 Na ten smutny poświąteczny wczesny ranek :) Aby humorek dopisywał :) Jakieś pytania? Zapraszam na IRC'a, jest tu cała banda skłonna do rozmowy :]
indian Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 no pingwinki pierwsza klasa, tylko dla mnie dof za duży
Nos Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 Witam To teraz w Maxwell 2.0 czas 7h sl. 17 a i taka kula teścik materiału.
!Ewert Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 t0m3k - Fajna wersja dzienna, noc już mi się mnie podoba. Coś ten niebieski z nieba za mocno wchodzi do wnętrza ;)
Kubaswielgus Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 Nos. Co tu dużo mówić. Wygląda bardzo realistycznie bo to Maxwell liczył. Ale przez źle ustawiony DOF ma się wrażenie, że to kanapa w domku dla lalek. A druga sprawa - 7h to strasznie długo i jakbyś dostał zlecenie na 2 dni w 2000x3000 to nie masz szans.
Camel Napisano 13 Listopad 2009 Napisano 13 Listopad 2009 test studio lightingu, czarnego carpainta, physical camera (a dokładnie kadru), fotoszopowane dodatki tj. DOF i inne.. model nie mój, ale w końcu mój ma być audi s5. Chyba że jakiś inny proponujecie żebym zrobił. vRay
uzumakishadow Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Ot wrzucam takie coś co się urodziło podczas zabawy z realflow pod kątem zupełnie innej rzeczy. Od kształtu do kształtu i poskładałem takowego stwora. Symulacja w RF, render w modo, świecone hdrką, postpro w PS. Myślę jeszcze nad wielokolorową wersją chociaż taka mroczniejsza chyba mi bardziej podchodzi. W rozdziałce 3200x1800px -> KLIK Pozdrawiam, Mat
bbandi Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 (edytowane) dunablaster-prosze tylko nie audi:), zrób np taką mazde: http://image.superstreetonline.com/f/9271435/130_0707_01_z+1973_mazda_rx3+front_view.jpg uzumakishadow-fajnie to wygląda, coś jak w stylu loga jakiejś firmy gdy odpalasz dobrą gierke. Edytowane 15 Listopad 2009 przez bbandi
hcpiter Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Pressenter- niestety musze stwierdzic ze wczesniejsze twoje wizualizacje bardziej mi sie podobaly. Idziesz raczej w ta gorsza jakosc. Duzy sharpen, problem z AA, kolory bardzo mocne. Wczesniejsze wizualizajcje twoje byly bardziej przyjemne i bardziej mi sie podobaly :)
jahred6 Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Color Maping typu LWF ? Fajnie ale te szumki i materiał sofy średni.
!Ewert Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Zdecydowanie za dużo sztucznego światła. Brzydki materiał sofy. Renderowane qmc?
Bacry Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Deszcz i rośliny najlepiej. A budynków takich zwyczajnie nie znoszę. Wygląda po prostu jakby architekt przesadził z dopalaczem.
jahred6 Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Kub@ super, klimat zieleń i budynek. Bacry - dzięki takiekiemy podejściu ludzie wciąż uwielbiają nowobogackie nowodworki o kolorze żółtka i z świecącą dachówą.
Rekomendowane odpowiedzi