Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mam takie pytanie:

jak wyrenderowac tylko jeden obiekt tak aby innych obiektów nie było widać ale zeby dawały odbiekce na ty pierwszym obiekcje( używam v-ray).Wie ktos jak to zrobić( Chce wyrenderowac każdy obiekt osobno a potem je wyedytować w photoshopie i polaczyc w jeden)

Aktualny render:

rebder3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

morphe-Bardzo dobrze siedzi tylko te choinki na ostatnim i te kwiatki..Zmniejszenie saturacji rozwiąże sprawę..Trawa na pierwszym wydaje się za miękka..Taka delikatniutka jak na moje odczucie, kolor ram od bramy wyjazdowej bym zmienił na taki sam, co listwy bramy (o ile możesz w tym ingerować), bo teraz to trochę Graja na równi z domem.. a i skręć koła na pierwszym obrazku będzie zdecydowanie lepiej..a tka to profesorka .takie moje skromne zdanie.pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arch - sluszna uwaga, i wlasnie tka zrobilem, ale albo zaimportowalem do sceny nie ten domek co trzeba bylo albo nie wiem , bo wszystkie obrobki blach chcialem miec w tym kolorze co brama i drzwi.. ale cso sie zepsulo :)

q7 mam w proxy juz niestety z kolami razem :) naszczescie mondziak zawsze moze przyjsc z poca, on ma skrecone kola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lampy dziarskie, a samo pomieszczenie - jeszcze lepsze Kub@, bardzo fajnie przedstawione te modele. hmm jak tak patrzę na to, to powiem Ci szczerze, że to jedno z lepszych wnętrz - fajnie skadrowane, DOF w przeciwieństwie do większości pokazywanych nie razi a wręcz ciężko było by sobie wyobrazić ten obrazek bez DOF'a.

 

Jak dla mnie bardzo fajny obrazek.

 

Z chęcią bym się dowiedział jak ustawiony renderer i oświetlenie :)

 

DOF z vraya czy w postprodukcji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie ze sie podoba :)

w scenie zwykły exponential bez bajerów. a Dof jak i winieta sa w poscie dorobione, dzieki temu od razu patrzac na obrazek skupia sie wzrok na lampach.

 

Disp ściany jest niedopracowany - racja. To stara scenka i nie chcialo mi sie juz poprawiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kub@ bo robię projekt z taką cegłą właśnie; mógłbyś szepnąć słówko gdzie taką dają?
np. polecma wszystkie warte ceny. ;)

 

http://www.cg-source.com/products.php?pricat=texture&seccat=misc

 

KUB@- bardzo ładnie wyszło, ale to w końcu ty to robisz:).. Morze w końcu wydacie coś, co ma ręce i nogi plus nazwy producentów..;) (Przecież na tym morza dodatkowo zarobić) taka mała dygresja, bo rozeznanie w marketingu to tam u was..Pieszczotliwie i delikatnie mówiąc kompletnie nie MA. Moje skromne zdanie..Ale przecież nie o tym mowa:)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arch- O! Dzięki. A ja tak jeszcze dodam, bo nei wiem czy zauważyłeś, ale zaczęłi już podawać producentów modelowanych produktów w EV. Pliki archmodeli 72 mają w nazwie producenta oraz nazwę własną. ;)

 

Kub@: Very dzięki. :)

 

Teoretycznie tak..;)

 

 

 

KUB@-Cieszy to..Chodź trochę bardzo spóźniony zabieg..Naprawdę bardzo. Connected już dawna to robi. Ale skoro nie ma marketing owca.. Strzał w kolana samemu sobie.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jop, hair&fur. Ile poly nie wiem, ale renderowało się raczej szybko - to co widać liczyło się 6 minut :) + mniej więcej 1 minuta na zmeshowanie włosów i wrzucenie do pamięci.

Co do pokazywania to będę musiał autorów projektu spytać. Moje są tylko wizki. Jeśli nie będzie żadnego sprzeciwu, to myślę że zbiorę się na odwagę i pokażę 1 większy temat ;-)

A w bliżej nieokreślonej przyszłości mam nadzieję, że i własne projekty będę mógł pokazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test studio lightingu, czarnego carpainta, physical camera (a dokładnie kadru), fotoszopowane dodatki tj. DOF i inne..

model nie mój, ale w końcu mój ma być audi s5. Chyba że jakiś inny proponujecie żebym zrobił.

vRay

peugeotrender03norm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ot wrzucam takie coś co się urodziło podczas zabawy z realflow pod kątem zupełnie innej rzeczy. Od kształtu do kształtu i poskładałem takowego stwora.

Symulacja w RF, render w modo, świecone hdrką, postpro w PS. Myślę jeszcze nad wielokolorową wersją chociaż taka mroczniejsza chyba mi bardziej podchodzi.

UZDSGN_winebird_1024x576.jpg

 

W rozdziałce 3200x1800px -> KLIK

 

Pozdrawiam,

Mat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pressenter- niestety musze stwierdzic ze wczesniejsze twoje wizualizacje bardziej mi sie podobaly. Idziesz raczej w ta gorsza jakosc. Duzy sharpen, problem z AA, kolory bardzo mocne. Wczesniejsze wizualizajcje twoje byly bardziej przyjemne i bardziej mi sie podobaly :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności