Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

snieg jest z tąd: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=503 tylko displace zmieniony na inną mapkę (chyba snow2 z tej paczki)

 

tego śniego faktycznie za dużo chyba. Nie wiem jak zrobić żeby to nie wyglądało płasko (zwiększyłem rolę słońca w oświetleniu, może to pomoże) na cały "nastrój" ma spory wpływ mgła i trochę "wypłaszcza" ten cały obrazek przy okazji. Eksperymentowałem z vray fog, ale cholera liczy się to w absurdalnych czasach (przynajmniej jak ktoś tak jak ja nie umie tego użyć jeszcze), więc na razie zwykły fog z max'a

 

drzewa do zmiany pójdą ( bo faktycznie nie dają rady - kanciate jakieś takie - taka myśl mnie rano natchnęła).

 

--- edit ---

 

test dalszy

 

testsnieg06a.jpg

 

Chociaż to zobaczę jak będę miał już budynek gotowy do tej sceny.

 

na razie dalsze testy

Edytowane przez Loki
  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekawa inicjatywa :) Na ostatnim obrazku już jest lepsze oświetlenie :) Jednak najbardziej co mnie razi to, to że drzewa na pierwszym planie wyglądają tak jakby były low-poly :P Bo gdy się na nie patrzy z daleka tj. już te w dalszym planie to wyglądają już bardzo przyzwoicie :)

Napisano

no to jeszcze jeden ostatni obrazek z większą ilością mgły i innym śniegiem nieco.

 

W photoshopie - dodane Auto Levels.

 

na kolejne testy chyba WIP wątek założę zamiast tu spamować.

 

testsnieg07a.jpg

Napisano

Loki: ogólnie fajnie, troszkę kanciaste te płaty śniegu przy bliższych ujęciach, ale ogólnie fajnie.

 

hcpiter: Ale model sofy cosik kiepski, żebym wręcz nie powiedział, że bardzo, i obraz za oknem też chyba troszkę się z horyzontem rozmija. :)

 

Pozdrawiam

Szymon

 

Edit:/ hcpiter i kierunek padania światła z obrazem też się dziebko kłócą na moje oko.

Napisano

!Ewert nie wiem czy projekt Twój, ale strasznie słaby :/ Wizki takie sobie...

 

hcpiter rzeczywiście sofa trochę jak wypchana żelem. Do widoku za oknem nie przyczepiałbym się. Obrazy brzydko wyeksponowane - rozmiar za duży , chociaż ładnie zrobiony materiał farby na płótnie.

Napisano

!Ewert , zrób wersję nocną/wieczorną, przy takim projekcie największy potencjał tkwi w grze sztucznego światła, pokaż to, a może wyjdzie ciekawie:)

Loki - na dwór marsz!

Chodzę ostatnio codziennie z psem w śniegu prawie po kolana i ten u Ciebie wygląda jak jakiś kleik z grudkami. Śnieżek na dworze delikatny kurde jest, drobniejszego bump'a/displacement'a daj.

 

 

Pozdr

Napisano
Do widoku za oknem nie przyczepiałbym się.

 

Zwróć uwagę, w którą stronępada cień od słońca we wnętrzu, a teraz zobacz, w którą stronę pada cień drzew. "Pod słońce" ciśnie mi się na usta. ;)

Napisano (edytowane)

Loki mgła jakoś zbytnio szarawa :)

 

 

uważam że mgła sie musi dobrze wkomponować w environment i całokształt oświetlenia sceny

 

>>

Edytowane przez Camel
Napisano

Loki - tyle śniegu nawaliłeś, że raczej powinien być gładki, śnieg na drzewie też bym poprawił przynajmniej ten bliżej kamery. Za ostre linie tworzy.

 

hcpiter - wnętrze ładne ale tło do wymiany raczej

 

!Ewert - coś mi tutaj nie siedzi ale nie potrafię powiedzieć co. Czasami tak poprostu mam

 

I taki exterior ode mnie na nowy rok:)

 

wiz_styczen_end_1200_pixel.jpg

Napisano

Tores- super siedzi!!! Nieprzegadane zieleniom i tym marketingowym shitem..Z balansowałbym kolory, bo miejscami odstaje lekko dopracować materiały jeszcze raz materiały przytamki minimalnym nakładzie modelowym to materiały się aż proszą byłyby, co najmniej dobre:)

A ci ludzie widzę ze jeszcze % sylwestrowe cie trzymają… BŁAGAM ODPUŚĆ SOBIE ICH. Pozdrawiam.

Napisano

Bardzo się podoba Tores. Ja bym z ludzików nie rezygnował, ale można by ich trochę poprawić. I ten 40 letni chodniczek to bym chyba wyrenderował bo otoczenie też jest częścią projektu?

Napisano

Dzięki

Dostałem kiepską fotkę i miałem w nią wpasować budynek. Na życzenie klienta dorzuciłem panią po lewej parę na balkonie i tą sylwestrową na tle desek.

Arch515 - stonowałem każdy materiał żeby nie odstawał za bardzo od zdjęcia. Światło zgodnie ze zdjęciem miałem niestety za plecami więc dorzuciłem tylko jedno aby doświetlić lekko jedną stronę budynku. Nijak one detalu nie potrafiły wyciągnąć co widać na kamiennym murze. Deski to tak na szybko były zrobione. Popracuję nad nim jeszcze zanim do portfolio wrzucę bo na to miałem tylko kilka godzin.

Napisano (edytowane)

Bardzo fajnie, przeładnie, Tores. Nieźle zaczynasz 2010 :)

 

ode mnie bokeh, reinhard + zmodyfikowany na swój własny sposób linear workflow, dzięki któryemu mam 'naturalne' kolory tekstur, czyli tekstury na renderze zgadzaja się kolorystycznie z teksturą... physcam2.jpg

 

Georgas >> sorry, ale edytowałem posta..

Edytowane przez Camel
Napisano
ode mnie bokeh, reinhard + zmodyfikowany na swój własny sposób linear workflow, dzięki temu mam 'naturalne' kolory tekstur, czyli zgadzajace się z oryginałem w przeglądarce obrazów.

haha :) gratulacje

Napisano (edytowane)

gientekwl:

To znaczy takie, że na renderze na teksturach są kolory, które nie różnią się jasnością/kontrastem/itp. od tekstury, którą się wczytało. Np. nie blednie ani się nie ściemnia na renderze.

 

Brak tekstur: nie pomyślałem o ich dodaniu, a po drugie, mały noise okazał się niewidoczny :(

 

EDIT: JunioR, (post niżej) rozumiem, ale nie sugeruj proszę, że wynalazłem coś super nowatorskiego i chcę kogokolwiek wprowadzić w błąd. Po prostu tłumaczę, jak uzyskiwałem kolory na teksturach. Cały render jest blady, moim zdaniem ze względu na białe ściany, prześwietlenie i bladą teksturę podłogi - odnośnie podłogi cel zamierzony, bo tekstura taka była. Ale dzięki, nie ma sprawy.

 

Spróbuję jeszcze raz >> LWF.

Edytowane przez Camel
Napisano

Tores- bardzo ładnie, jedyne uwagi to ludzie i ze prawa strona budynku leci w prawo (albo mi sie tylko tak wydaje).

 

Dunablaster- i kogo chcesz oszukać ? przecież od razu widać ze caly render jest blady i bez nasycenia barwami. Wiadomo pracuj, ucz się, ale nie powinienes wyskakiwać z tekstami o tym jaki to super sposób masz bo tylko utwierdzasz się w błędzie.

Napisano (edytowane)

indian, świetle poduchy, fajne modele i materiał, światło miód :) Robisz te wszystkie elementy wnętrz na zlecenie czy tak po prostu?

 

Ode mnie takie coś, jutro jeszcze dopracuje nieco:

 

fgtv.jpg

Edytowane przez Tamyl91
Napisano (edytowane)
Fajny projekt, ładna kolorystyka, ciepło i przytulnie. Bardzo na plus. Co do renderu to jakoś mało ostro. ;) Pluszak to model? Można go gdzieś dostać?

 

Dzięki. Co do ostrości, to aż dokładnego obrazka nie chciałem uzyskać gdyż, później byłby problem z pozostałymi pomieszczeniami. W szczególności kiedy klient marudzi ;) Co do pluszaka to na

 

http://www.archibase.net/gdl?category=225

 

możesz go ściągnąć

Edytowane przez jlidesign
Napisano

Robiony kiedy przez hcpiter interior zaprojektowany przez grupę JMC. Darzę go ogromnym sentymentem, bo był to pierwszy pro interior który zobaczyłem gdy zaczynałem w ogóle z grafiką. Ostatnio go znalazłem i postanowiłem chociaż trochę dorównać hcpiterowi

como2h.jpg

Napisano (edytowane)

Męczyła mnie ta zasrana łazienka :/

Trochę poszukałem cienia, trochę dodałem, trochę więcej posiedziałem w PS. Mam nadzieje że choć trochę wam się spodoba ;)

krup.jpg

Edytowane przez !Ewert
Napisano

Mi się wydaje Ewert, że głównym błędem tutaj (mówię o wiz) było pozostawienie oświetlenia sztucznego wyłączonym; można było jakoś fajnie to zaakcentować, skontrastować, a tak to jest troszkę, no szczerze, to mdło, bo sama łazienka jest w zasadzie monochromatyczna. ;)

 

Pozdrawiam

Szymon

 

Edit:/ Jakby co to wywalę.

 

krupe.jpg

Napisano (edytowane)

Nie no masz racje, już wcześniej pisał o tym Touch. Ale uparłem się i teraz za to bekam :)

Edit.

Choć tak teraz się zastanawiam że ta wizka w wydaniu wieczornym nic nie da, oczywiście jeśli bede się trzymał projektu. Brakuje świateł na dole, np. pod wanną. Jakieś to nie pełne dla mnie.

Edytowane przez !Ewert
Napisano (edytowane)

Tores- mega ! Tych ludzi mozna bylo by pominac bo psuja efekt lekko :)

cucsoniuss- hehe milo, w sumie powiem, ze mi sie podoba, fajnie wyszlo jedynie mozna by bylo wyciagnac wiecej detalu z tego bialego. Krzesla to Arper Catifa46 moza by bylo je tez poprawic lekko. Mozaika wyszla fajnie !

Ta grupa nazywa sie JMArchitecture a nie JMC ;)

Edytowane przez hcpiter
Napisano
Pressenter super to wygląda. Fajnie zobaczyć coś Twojego w ruchu. Ten glow to w jakim celu?

 

Dzięki. Glow w zasadzie troszkębez celu w tym wypadku, miało byćpo prostu artystycznie, bo reela składam. Tutaj dodatkowo dośćniefortunnie dodany, bo słońce przypadkiem puściłem na białe krzesła, co poskutkowało dwiema białymi plamami w środku animacji. :D

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

pressenter/ jak zrobiłeś, że tak fajnie włączają Ci się lampy?

 

Czy na jednej klatce ją włączyłęś, a na 3 wyłączyłęś, na 5 wlączyłęś, itd??

Napisano
ja bym świateł tak gwałtownie nie zapalał. troche to takie denerwujące, ale ogólnie to fajnie wygląda.

 

No własnie też mi zwrócono na to uwagę. Wyciszę to następnym razem. Dzięki.

 

Pressenter. Ile się coś takiego liczył. Chodzi mi o rozdzielczość, ilość klatek całej animacji i sprzęt komputerowy?

 

700x525, 30 klatek na sekundę, jedna klatka jakieś 2-3 minuty, na quadzie 6600. Puściłem wieczorem, rano było.

 

Pozdrawiam

Szymon

 

Edit:/ Abell: Tak, dokładnie.

Napisano

700x525, 30 klatek na sekundę, jedna klatka jakieś 2-3 minuty, na quadzie 6600. Puściłem wieczorem, rano było.

 

Dobre sobie ! Mam quada 9550 @ 3,16 ghz, liczyłem animki (nie walkthrough, z poruszającymi się obiektami) jakieś z 10-20 minut na klatkę. Irr high, bylo 98% materialow mających rozmyte reflecty. Musiałem się nieźle nakombinować z dmc, no wiadomo, ze mam jeszcze trochę do nauki. Masakra ;)

 

Możesz podać przykładowy setup, jakiego dokonałes dla swojej animacji ? Pozwoliłoby mi to zorientować się lepiej, z czym mam do czynienia w V-Ray. Proszę.. :D

Napisano

Dunablaster: jeśli masz odbicia "porozmywane" to automatycznie musisz podniesc IRR,zeby sie kasza nie robila + te odbicia same w sobie zwiekszaja ci czas renderu. Kwestia ustawien samego materialu z "rozmytym" odbiciem. Dodatkowo przedłuża fakt, ze pewnie testowales z noise=0, tu lekki szumik jest. Jeszcze kwestia tego czym i jak swiecisz. Inaczej liczy sie takze anima juz na powypalanych IRR i LC. No i sporo drobiazgow, ktore mozna powylaczac przy animacji a nadrobisz postpro. Sorry pressenter jesli wszedlem ci w slowo.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności