Gość fishinthewater Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 arturprx2 - fajowy detal! Kolorystycznie kuleje. pionix - krzesła przefajne! :) indian - lampka się podoba ale czy nie za cienkie to ramię lampki? speed czyli ile? pochwal się :)
gonnog Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 O kurcze! Śliczne. Podzieliłbyś się ustawieniami rendera? To bez post produkcji?
velopl Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 thea render podejscie drugie :) czas=20 sekund
żółty Napisano 15 Kwiecień 2010 Napisano 15 Kwiecień 2010 arturprx2 - no teraz jest super, oprócz tego coPi0tr wytknął, gratuluje skilla
arturprx2 Napisano 15 Kwiecień 2010 Napisano 15 Kwiecień 2010 indian a spróbuj zrobić to z daleka... powiedzmy 70mm kamera. Gdzie kamera i target bedą na tej samej wysokości
pionix Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 (edytowane) Test oświetlenia. Za ciepło? Za zimno? Za ciemno? Doradźcie coś bo tracę chyba zdolność trzeźwej oceny :) Edytowane 16 Kwiecień 2010 przez pionix
arturprx2 Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 pionix, fajne :] indian, też, podziel się :]
Touch Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 Pionix, za płasko:) Pograj światłem trochę. Rozumiem, że zapalanie wszystkich świateł jakie są w wizkach się przyjęło, ale tym razem, taki zabieg wszystko Ci spłaszcza. Przynajmniej ja tak to odbieram. Zrób może wieczorne ujęcie. Pozdr
!Ewert Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 Podłoga mi nie pasuje Pionix. Wyłączył bym sztuczne oświetlenie też. Ogolnie spoko.
pionix Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 Dzięki za wskazówki. Bez sztucznego oświetlenia jest tam straszna ciemnica. Podłogi ja nie wybierałem ;)
!Ewert Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 Bez sztucznego oświetlenia jest tam straszna ciemnica. To zrób żeby nie było ciemno, w końcu są okna :)
hcpiter Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 pionix mysle ze jak bardziej stonujesz ogolne oswietlenie i puscisz mocniej swiatlo z okna i halogenow bedzie o niebo lepiej. Teraz jest niestety plasko jakos i materialy sredniawe, w sumie jak nie twoje :p Pozdro !
hcpiter Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 pionix- tak teraz znacznie lepiej, ten dywan w tej wersji również fajniej wyszedł :)
!Ewert Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 Mógłbyś pokazać render z wyłączonymi wszystkimi światłami w pomieszczeniu?
Camel Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 pioniks: wszędzie ziarno mnie strasznie drażni a z tyłu barcelony na górze coś się na skórze skaszaniło :) I znowu tasiemek w barcelonie nie ma! :p indian: fajna lampa ale sądzę iż jest to vray 2sidedmtl. Dla precyzji zaproponowałbym ( e, żeby plam nie było itp.) bardzo łatwy sposób ale to kosztuje troche renderingu : diffuse + refraction, z glossiness 0,3-0,6 i kolor szary czyli tzw. do 50% i dostosuj sampling. U mnie głupia 4godzinna zabawa - 4 h renderingu :/ Szklano-gumowa abstrakcja na okrągło thea render podejscie drugie :) czas=20 sekund Brawo brawo :) też tak zadowolony z Thei jestem, jestem ciekaw jego świetlanej przyszłości. Powiem tak: 20 sekund to jest niezły czas. A w ogóle - fajny model wyrobu jubilerskiego.
SWRSC Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 klatka z animacji nad którą siedzę: i jeszcze teścik:
Touch Napisano 16 Kwiecień 2010 Napisano 16 Kwiecień 2010 Fajne, czyściutkie i przyjemne dla oka. Nie znam się za bardzo na taśmach filmowych, ale czy one aby na pewno są tak transparentne i bezbarwne? Pozdr
Gość fishinthewater Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 SWRSC podzielisz się ustawieniami materiałów szpul ? rendery gicior.
vision3d Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 slowiak - a to nie studio wazniejsze niz sam material? miateral zapewne dosc standardowo zrobiony, za to oswietlenie jest gra tu pierwszorzedna role.
Gość fishinthewater Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 racja racja...chodzi mi właśnie o uzyskanie takiego efektu jak na renderze
velopl Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 (edytowane) Brawo brawo :) też tak zadowolony z Thei jestem, jestem ciekaw jego świetlanej przyszłości. Powiem tak: 20 sekund to jest niezły czas. A w ogóle - fajny model wyrobu jubilerskiego. Ja jestem zachwycony, zeby wyciagnac dyspersje musialem liczyc to dotychczas w maxwellu, po 2-3 godziny. To naprawde jest dla mnie cos niesamowitego. PS. Dzieki, ja tez lubie ten pierscionek :) Tutaj mam ich wiecej ale to roboczy serwer http://jewcad.com/test/ PS2. Czy ktos jest zorientowany w temacie renderowania animacji w thei spod max'a ? Mam te przyciski nieaktywne. Czy jest to spowodowane wersja demo renderera czy obecna faza budowy plugina ? Edytowane 17 Kwiecień 2010 przez velopl
olaf Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 ten pierscionek super, czas renderu powala :) bede wiedzial do kogo sie zglosic jak bede potrzebowal świecidełek ;)
chudy Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 dalsza nauka v-raya. tym razem oświetlenie sztuczne. pozdr. Dawid
Simple_man Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 male pytanko, ktory render jest bardziej poprawny. W sensie, ze blizej mu do foto niz do rendera?
arturprx2 Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 b) Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków.
Chrupek Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 mówią, że be, bo pewnie chodzi o tło+cień... a mnie się ce podoba.
Fargate Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Takie dla przypomnienia, może się jeszcze rozwinie jak wpadnę na coś ciekawego. Model nie jest mój.
!Ewert Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Zdejmij zielony, trochę. Słońce powinno mieć wielkość trochę większa żeby cień nie był takie ostry. Kiedy pokażesz całe pomieszczanie, a nie 4 ściany z oknem i jednym mebelkiem ? :)
Touch Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Mnie to ostre światło tutaj pasi, podkreśla minimalizm sceny:))
Touch Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Nice, ale przez dof i ujęcie całość wydaje się miniaturowa Pozdr
Bonifatz Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 test rendera na billboard (wczesny wip):
Touch Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 Ładnie, czysto, soczyście, ale nie do przesady. Dałbym jeszcze krzaka przy drzewie po prawej, żeby nie było widać łączenia z trawą. Najważniejsze i tak, żeby napisy późnej nie spierniczyły całości:) Pozdr
olaf Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 Fajne, tez mi sie wydaje, ze jakies krzaki kolo drzewka, ale male bo nie zawsze są w naturze. Napisy muszą być, jakoś trzeba zachęcić to mieszkania w magazynie na kartofle :)
Bonifatz Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 hahah ola-f to chyba najbardziej trafne określenie na tą architekturę. Czasami człowiekowi się odechciewa jak widzi po raz kolejny białego kloca....
Vehr Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 Ciągle uczę się wszystkiego nie wiem po ilu latach wyjdzie mi fajna wizka oto co ostatnio męczę co myślicie??
Bonifatz Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 tomek1212m : już nie przesadzaj, jest na dobrym poziomie! Jedyne co mógłbyś zrobić to zmniejszyć tego noise'a widocznego w obrębie szafki. Proponuję clr thresh na 0.005 (jezeli to Vray oczywiscie).
Vehr Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 Bonifatz : dzięki. Mam coś takiego właśnie że gdy robię jakąś prace to mi się osobiście żadna nie podoba. Zapomniałem dodać że Mac jest z kolekcji RA
Rekomendowane odpowiedzi