jlidesign Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Wywal kobietę z pierwszego planu a wizualizacja spoko jest ;) Kto zapala światła w dzień?
aduko Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Bonifatz: a ja nie widze obrazka z drzewem, a growfx staralem sie ogarnac, gdy jeszcze trial dzialal :) Na poczatku moze zawily, lecz po stosunkowo niewielkim czasie spedzonym z programem, staje sie intuicyjny. Też nie widzę ;)
La R Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Wiem, że kuleje, dlatego w sumie dałem. Ktoś tutaj ma jakiś taki ciekawy pomysł na kaustyki itp? Sz. Proszę bardzo http://www.dualheights.se/caustics/ :). 1
jlidesign Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Pani vision3d: Praca "wyprasowana" na kant.
pressenter Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 pressenter - daj z wnętrzami wkońcu To wszystko co jest. Miał być mega minimalizm pod animację do prezentacji, bo sam budynek już stoi. Nawet mi się dostało za wstawienie choinek. Kto zapala światła w dzień? Zerknij na wszelkiego rodzaju portale o arch, wszędzie w dzień są zapalane światła; ładnie się to wtedy prezentuje na zdjęciach, dodają fajnego ciepłego akcentu. ;) Proszę bardzo http://www.dualheights.se/caustics/ :). Ło Panie, dzięki. Na pewno obadam. :) Rep poleciał. Vision3d: o masakra, świetnie wyszło. Szczególnie podoba mi się ten fioletowy "mleczny plastyk". Bardzo ładnie. Pozdrawiam Szymon
grafik3d Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 TORES - strasznie dużo drukarek sprzedają w tej handlówce :) a od mnie klameczka
arturprx2 Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 vision3d fajnie wyszło, ciekaw jestem referek ;]
vision3d Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 ciesze sie ze sie podoba:) referka lezala grzecznie na kolanach na czas modelowania;)
pecet Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 vision3d - jak Ty to robisz, że nawet tak nudna rzecz wygląda atrakcyjnie na renderach? ;) opowiedz coś o tym jak zrobiłeś osłonę kabla
vision3d Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 sam nie wiem, chyba przypadkiem;) co do oslonki - baza byl najprostszy cylinder, usunalem odpowiednie polygony, chemfer, shell i zadzialalo;) ponizej siata (mialem limik 35k poly na to). 1
MF Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Ładne rzeczy. Lubie modelować w podobny sposób :). Jedynie materiał plastiku trochę dziwnie wygląda. Wnętrze świetnie wymodelowałeś, ale jakoś tego nie widać na renderze :).
Tores Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 vision3d - model pierwsza klasa i ładnie światełko się rozkłada na nim grafik3d- skoro połowa to mediaexpert to i chcą swoje reklamy W tym ujęciu klamka kiepsko wygląda i shader też nie najlepszy
Bonifatz Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 (edytowane) test wszystkiego : Edytowane 9 Czerwiec 2010 przez Bonifatz
Sroka8888 Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Bardzo Bardzo a ode mnie takie pytanie czy ta trawa to model czy tekstura Displacement i jeszcze jedno pytanie to siano czy co to jest to model czy w ps dodane.
Camel Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 pressenter jesli chodzi o ta slaba wode to mozna zrobic fake kaustyke, potem mapa projekcyjna na światła. http://www.dualheights.se/caustics/ seamless ;) moze sie przyda...
Loki Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Bonifatz - pomijając szum - rewelacja. (chodzi mi o ten obszar pod nawisem, w cieniu). Zieleń z cała z GrowFX ?
Bonifatz Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Loki : zgadza się, sampler na niskim poziomie. W sumie mix onyxa i growFX, trawy robione ręcznie, żywoplot i kilka drzew z tyłu onyx a te wierzby GrowFX.
Gość Cornelius Scipio Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Bonifatz: Bardzo pozytywnie.Widzę ,że pracka stylizowana na Petera ;) Moim skromnym zdaniem, wydaje mi się że kolory chyba troszkę przesycone. pzdr.
Bonifatz Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Cornelius Scipio : zgadza się, render prosto z vraya wiec w finale powinno być już jak należy. Jak uczyć się to na najlepszych przykładach ;)
jahred6 Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Bonifatz, świetnie ! Ode mnie sypialnia. Uploaded with ImageShack.us
Morphe Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 odemnie dla odmiany sielaneczka, troche moze za jaskrawa...
Gość Cornelius Scipio Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Morphe: Kasuje swojego posta -.-' Ekstra wyczesane!!!! pzdr.
jlidesign Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Morphe, to leśniczy :) jak zawsze pozytywnie daje po oczach. Tak trzymać jahred6 - tchnij w tą sypialnie trochę życia. Pozdrawiam Ivan
arturprx2 Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Morphe, pozamiatałeś konkretnie!! wszystko wypas
Tores Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Morphe - bajera. Samochód jak dla mnie jest tam zbędny w tej sielance.
Orangegraphics Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 dokłądnie to co Tores sobie pomyślałem, wciśnięty tak wyziera Zza krzaka niepotrzebnie zupełnie. czy możesz coś powiedzieć o liściach? translucency, vray2sided czy to postpro jest? ślicznie ci to wychodzi
Morphe Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 fakt auto zbedne, a liscie translucent, w sumie pod swiatlo zawsze wychodzie z sensem... ale troszke shopa bylo, jaksi tam glow .. czy cus fajnie ze siadlo.:)
pressenter Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Morphe świetnie to wygląda, ale zawsze mnie zastanawia, bo masz to niebo zawsze takie przepalone: Ty używasz zwykłej kamery czy fizycznej?
Bonifatz Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 (edytowane) final z poprzednich testów : Edytowane 10 Czerwiec 2010 przez Bonifatz
Morphe Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 press, a jakie ma to znaczenie? ja niebo wkladam w shopie. bonifatz - ty juz wiesz co.
KaeMS Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Eeee, ja znowu z takim ... czymś ... jeszcze trochu poprawek widzę ale jak ogólnie ? Po ostatnich renderach jakie zamiesciliscie to wstyd cokolwiek wstawiać żeby za bardzo poziomu nie zaniżyć :/
arturprx2 Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 KaeMS, po mojemu to te ciemne meble bym zamienil na cos bardzo jasnego -biel/krem za bardzo kontrastują.
vision3d Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 testuje nowa scenke, chce sie jak najbardziej zblizyc do refki na gorze, jakby ktos mial jakies wskazowki uwagi, bo po drugim dniu zabawy oko juz nie te, to z gory dzieki:)
Gość szysia565 Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 KaeMS: Miś w czerwonym kubraczku lewituje.
arev Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 @vision3d: lekko ciemniejsze podłoże, bo odcina się od tła w oddali. Poza tym całkiem fajnie.
arturprx2 Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 vision3d, szczerze mówiąc to bardziej mi się podoba Twoja wersja. Lakier w tej refce jakiś dziwny... a niżej miód ;] Refka to bym nawet powiedział że 3d zajeżdża ;/
KaeMS Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 arturprx2 - wybór fornirów nie zależy ode mnie. W sumie i tak cały czas szukam jeszcze odpowiedniej tekstury do nich - zobaczymy co powie klient, może uda się zmienić te forniry (nie wiem czy te mable produkują w innym fornirze) szysia565 - nie tylko on Jak ogólny odbiór ? W sumie w tej serii straciłem już dystans.
trosiek Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 kurde vision, najpierw załadowała mi się refka (a nie przeczytałem posta) i kurde :D myślałem że to Twoje :D Twoja wersja też spoko, ale jakoś zbyt szary ten lakier i brakuje mu połysku. I coś model chyba ma parę różnic... :P
grzegerz Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 (edytowane) Morphe: Jak mapujesz te brzozy? to jedna tekstura na tym pniu czy kilka czy jak? żeby nie spamowac takie o. Edytowane 10 Czerwiec 2010 przez grzegerz
vision3d Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 roznice sa, teraz zwlaszcza powylazily jak sie dopasowalo w miare ujecie:D dzieki za komenty, jade dalej z koksem i mam nadzieje wstawic jutro jakis up:) dzieki
Morphe Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 vison jak dla mnie a hderce wiecej kontrastu, i bardziej w cyjan morski kolor, albo lakier ciemniej z tonem takiego morskiego ciemnego grafilu... i git, bo to co ja widze to to ze refka jest mocniej skontrastowana, a twoj lakier bardziej blady, w sensie refleksy na nim mysle... grzegorz - 1 mapa na calosci pnia.
09121986 Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 vision3d - Zamiatasz !!! odemnie to gotowe q7 znów ... jak to widzicie ?
pressenter Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 grzegerz: Tak troszkę to wygląda jakby te budynki stały w studiu, jeśli idzie o światło, a ludzie są... monumentalni. Dziwnie ten MB na mercu wygląda, jakby był wklejony taki rozmazany. :) 09121986: Wydaje mi się, że znaczek Audi powinien być połyskujący. Chyba nigdy nie widziałem matowego. ;) Pozdrawiam Sz.
vision3d Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 09121986 - byloby fajnie, ale przednia lampa strasznei kulawa, sprobuj ja przemodelowac, tak by byla zgodniejsza z pierwowzorem, a napewno bedzie realniej.
trosiek Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 ten samochód raczej na closeupach nie będzie dobrze wyglądać :) lepiej pokazuj go z daleka.
pressenter Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 A ja mam takie pytanko: nie wiecie może czy jest jakiś plugin do maxa/vraya, który pozwalałby, tak jak to ma miejsce we fry czy maxwellu, na podstawową obróbkę tekstur; jasność, saturacja, red, green, blue? Sz.
Rekomendowane odpowiedzi