Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Bonifatz: a ja nie widze obrazka z drzewem, a growfx staralem sie ogarnac, gdy jeszcze trial dzialal :) Na poczatku moze zawily, lecz po stosunkowo niewielkim czasie spedzonym z programem, staje sie intuicyjny.

 

 

Też nie widzę ;)

Napisano

Lampa na szybko.

 

green+and+blue.jpg

Napisano
pressenter - daj z wnętrzami wkońcu

 

To wszystko co jest. Miał być mega minimalizm pod animację do prezentacji, bo sam budynek już stoi. Nawet mi się dostało za wstawienie choinek.

 

Kto zapala światła w dzień?

 

Zerknij na wszelkiego rodzaju portale o arch, wszędzie w dzień są zapalane światła; ładnie się to wtedy prezentuje na zdjęciach, dodają fajnego ciepłego akcentu. ;)

 

 

Ło Panie, dzięki. Na pewno obadam. :) Rep poleciał.

 

Vision3d: o masakra, świetnie wyszło. Szczególnie podoba mi się ten fioletowy "mleczny plastyk". Bardzo ładnie.

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

TORES - strasznie dużo drukarek sprzedają w tej handlówce :)

 

a od mnie klameczka

klamkamal.jpg

Napisano

vision3d - jak Ty to robisz, że nawet tak nudna rzecz wygląda atrakcyjnie na renderach? ;) opowiedz coś o tym jak zrobiłeś osłonę kabla

Napisano

sam nie wiem, chyba przypadkiem;) co do oslonki - baza byl najprostszy cylinder, usunalem odpowiednie polygony, chemfer, shell i zadzialalo;) ponizej siata (mialem limik 35k poly na to).

 

siatka11.jpg

Napisano

Ładne rzeczy. Lubie modelować w podobny sposób :). Jedynie materiał plastiku trochę dziwnie wygląda. Wnętrze świetnie wymodelowałeś, ale jakoś tego nie widać na renderze :).

Napisano

vision3d - model pierwsza klasa i ładnie światełko się rozkłada na nim

grafik3d- skoro połowa to mediaexpert to i chcą swoje reklamy W tym ujęciu klamka kiepsko wygląda i shader też nie najlepszy

Napisano

Bardzo Bardzo a ode mnie takie pytanie czy ta trawa to model czy tekstura Displacement i jeszcze jedno pytanie to siano czy co to jest to model czy w ps dodane.

Napisano

Bonifatz - pomijając szum - rewelacja. (chodzi mi o ten obszar pod nawisem, w cieniu).

 

Zieleń z cała z GrowFX ?

Napisano

Loki : zgadza się, sampler na niskim poziomie. W sumie mix onyxa i growFX, trawy robione ręcznie, żywoplot i kilka drzew z tyłu onyx a te wierzby GrowFX.

Napisano

Bonifatz: Bardzo pozytywnie.Widzę ,że pracka stylizowana na Petera ;) Moim skromnym zdaniem, wydaje mi się że kolory chyba troszkę przesycone.

 

pzdr.

Napisano

Rzygam już tym ;]

 

 

walenzia1.jpg

 

 

 

 

Pzdr.

Napisano

Morphe: Kasuje swojego posta -.-' Ekstra wyczesane!!!!

 

pzdr.

Napisano

Morphe, to leśniczy :) jak zawsze pozytywnie daje po oczach. Tak trzymać

 

jahred6 - tchnij w tą sypialnie trochę życia.

 

Pozdrawiam Ivan

Napisano

Morphe - bajera. Samochód jak dla mnie jest tam zbędny w tej sielance.

Napisano

dokłądnie to co Tores sobie pomyślałem, wciśnięty tak wyziera Zza krzaka niepotrzebnie zupełnie.

 

czy możesz coś powiedzieć o liściach? translucency, vray2sided czy to postpro jest?

 

ślicznie ci to wychodzi

Napisano

fakt auto zbedne, a liscie translucent, w sumie pod swiatlo zawsze wychodzie z sensem... ale troszke shopa bylo, jaksi tam glow .. czy cus

fajnie ze siadlo.:)

Napisano

Morphe świetnie to wygląda, ale zawsze mnie zastanawia, bo masz to niebo zawsze takie przepalone: Ty używasz zwykłej kamery czy fizycznej?

Napisano

press, a jakie ma to znaczenie? ja niebo wkladam w shopie.

 

bonifatz - ty juz wiesz co.

Napisano

Eeee, ja znowu z takim ... czymś ... jeszcze trochu poprawek widzę ale jak ogólnie ?

 

Po ostatnich renderach jakie zamiesciliscie to wstyd cokolwiek wstawiać żeby za bardzo poziomu nie zaniżyć :/

 

dziecinnyzmn.jpg

Napisano

KaeMS, po mojemu to te ciemne meble bym zamienil na cos bardzo jasnego -biel/krem za bardzo kontrastują.

Napisano

testuje nowa scenke, chce sie jak najbardziej zblizyc do refki na gorze, jakby ktos mial jakies wskazowki uwagi, bo po drugim dniu zabawy oko juz nie te, to z gory dzieki:)

 

auditest1.jpg

Napisano

KaeMS: Miś w czerwonym kubraczku lewituje.

Napisano

@vision3d: lekko ciemniejsze podłoże, bo odcina się od tła w oddali. Poza tym całkiem fajnie.

Napisano

vision3d, szczerze mówiąc to bardziej mi się podoba Twoja wersja. Lakier w tej refce jakiś dziwny... a niżej miód ;] Refka to bym nawet powiedział że 3d zajeżdża ;/

Napisano

arturprx2 - wybór fornirów nie zależy ode mnie. W sumie i tak cały czas szukam jeszcze odpowiedniej tekstury do nich - zobaczymy co powie klient, może uda się zmienić te forniry (nie wiem czy te mable produkują w innym fornirze)

 

szysia565 - nie tylko on

 

Jak ogólny odbiór ? W sumie w tej serii straciłem już dystans.

Napisano

kurde vision, najpierw załadowała mi się refka (a nie przeczytałem posta) i kurde :D myślałem że to Twoje :D Twoja wersja też spoko, ale jakoś zbyt szary ten lakier i brakuje mu połysku. I coś model chyba ma parę różnic... :P

Napisano

Morphe: Jak mapujesz te brzozy? to jedna tekstura na tym pniu czy kilka czy jak?

 

żeby nie spamowac takie o.

lozowalodz.jpg

Edytowane przez grzegerz

Napisano

roznice sa, teraz zwlaszcza powylazily jak sie dopasowalo w miare ujecie:D dzieki za komenty, jade dalej z koksem i mam nadzieje wstawic jutro jakis up:) dzieki

Napisano

vison jak dla mnie a hderce wiecej kontrastu, i bardziej w cyjan morski kolor, albo lakier ciemniej z tonem takiego morskiego ciemnego grafilu... i git, bo to co ja widze to to ze refka jest mocniej skontrastowana, a twoj lakier bardziej blady, w sensie refleksy na nim mysle...

 

grzegorz - 1 mapa na calosci pnia.

Napisano

grzegerz: Tak troszkę to wygląda jakby te budynki stały w studiu, jeśli idzie o światło, a ludzie są... monumentalni. Dziwnie ten MB na mercu wygląda, jakby był wklejony taki rozmazany. :)

 

09121986: Wydaje mi się, że znaczek Audi powinien być połyskujący. Chyba nigdy nie widziałem matowego. ;)

 

Pozdrawiam

Sz.

Napisano

09121986 - byloby fajnie, ale przednia lampa strasznei kulawa, sprobuj ja przemodelowac, tak by byla zgodniejsza z pierwowzorem, a napewno bedzie realniej.

Napisano

ten samochód raczej na closeupach nie będzie dobrze wyglądać :) lepiej pokazuj go z daleka.

Napisano

A ja mam takie pytanko: nie wiecie może czy jest jakiś plugin do maxa/vraya, który pozwalałby, tak jak to ma miejsce we fry czy maxwellu, na podstawową obróbkę tekstur; jasność, saturacja, red, green, blue?

 

Sz.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności