polka dot Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 mapa color correction do której ładujesz teksturę. nie pamiętam tylko od którego jest maxa
airmoss Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 colorcorrect? http://www.cuneytozdas.com/software/3dsmax/
Camel Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 niewykluczone ze mapa Color Correction jest w wersji 2009 i pozniej
arturprx2 Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 na 100% colorcorect działa z 2009/2010/2011
pressenter Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 Lol, znam a nie skojarzyłem. Dzięki za podpowiedź i szybką reakcję. :) Ten zewnętrzny plugin był już, zdaje się, od maxa 9tki, wbudowana opcja jest od 2009. Sz.
vision3d Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 a tu kolejne testy, na razie zrezygnowalem z lakieru metallic (wymeczyl mnie, a rezultaty nie zadowalaly) i miedzyczasie zrobilem akrylowe - bialy i czerwony, swiatelka dodane w shopie.
09121986 Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 vision3d - modelik jest gotowy od Łukasza Stanka , nie tykałem go wcale a lampy no mają dużo do zyczenia ,tak robie takie testy kompozycji jak to wygląda , działam z modelem z4 który odkopałem z przed paru miesięcy , na nim coś ostrzej podziałam :) Te twoje ostatnie renderki mnie zamiatają , czym tam świecisz ? samo hdr ? doświetlasz jeszcze jakoś spec ? trosiek - hehe :) im dalej tym mniej widać hehe :D , tak jak mówiłem skończe z4 to z nią porobie jakieś close upy , nie lubie używać gotowych modeli ,a to wszytko to takie testy czy wogole pamiętam coś z renderowania samochodów bo długą przerwę miałem ;) Tak wogóle to ostatnio zrobiłem 32 low-poly wozki do gry ... 12-13k model... jeszcze wszystkich pokazać nie mogę bo w połowie projektu jestem ale jeden rzucam z ciekawości co powiecie....
vision3d Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 i tu jeszcze jeden tescior ze srebrnym lakierem:
drakul Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 troche model odbiega od oryginalu-refki, nadkola i boczna linia przede wszystkim .
trosiek Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 vision - skupiłbym się na Twoim miejscu trochę bardziej nad przodem bo tam najwięcej brakuje do jakiegoś fajnego efektu. I kurde nie wiem no - jakiś zbyt szary ten lakier jest ;/ za to czerwona wersja wyszła trochę plastikowa. co do białego to masz tutaj fajną refkę w trochę podobnym klimacie oświetleniowym jak Twoj http://www.netcarshow.com/audi/2007-r8/800x600/wallpaper_02.htm .(wybacz, może to obelga, że sugeruję Ci spojrzeć na jakieś zdjęcie, ale może się przyda:) )
RaVirr Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 trosiek- ja tam się nie znam, ale gdybym miał zgadywać to powiedziałbym, że ten samochód z obrazka to też model :D
trosiek Napisano 12 Czerwiec 2010 Napisano 12 Czerwiec 2010 to nie zmienia faktu, że wygląda dobrze i można go uznać za refkę do lakieru :) (przynajmniej wg mnie)
mrkrzysiek Napisano 12 Czerwiec 2010 Napisano 12 Czerwiec 2010 Vision3d ładne Rendery ten ostatni srebrny ładny, ale poszedł bym z nim bardzie w niebieskie zabarwienie jak na fotce, czerwony ładny ale na masce coś kolorki dziwne łapie
Sargoth Napisano 12 Czerwiec 2010 Napisano 12 Czerwiec 2010 Odkurzylem moj stary model, pobawilem sie materialami i... mmm... sam nie wiem. High res: http://i6.photobucket.com/albums/y212/sarg-oth/3d/newLightsaber_1920_1080.jpg
bolitic Napisano 12 Czerwiec 2010 Napisano 12 Czerwiec 2010 Sargoth: mi by tutaj pasowal jakis DOF lekki. A propo: co to jest?
FF Napisano 12 Czerwiec 2010 Napisano 12 Czerwiec 2010 No to chyba oczywiste że miecz świetlny Wygląda trochę jak by był z takiego cienkiego trochę tandetnego aluminium.
Bonifatz Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 (edytowane) prawie finał : Edytowane 17 Czerwiec 2010 przez Bonifatz
arturprx2 Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 Bonifatz, jak by troche przesycone... test szejderów i swiatla
bolitic Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 Bonifatz: nawet nawet, mozesz napisac co taka galeria robi w parku czy w lesie? :D arturprx2: lampki i swiatlo od nich jest super, jaki to material na kloszu lampki? Wyglada bardzo pro.
Loki Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 Bonifatz fajnie jest - trawa na 1 planie monotonna kolorystycznie nieco i zdaje się mieć bardzo duże źdźbła, ale to pierdoła i klient będzie bardzo zadowolony i tak. Mnie się podoba. Jest więcej ujęć z tego projektu? (fajne drzewa) O mam Cię! znalazłem minusa: w oknach odbija się pusta linia horyzontu :)
Bonifatz Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 (edytowane) Loki : trawa właśnie w tym momencie dostaje nowego wyglądu ;) Co do okna z kończącym się światem to nie wiem w którym miejscu :D bo wszędzie zadbałem żeby drzewa się dobijały. W ramach wyjaśnienia to ten kloc klinkierowy to Lidl który stoi zaraz obok. Dzięki za komenta! edit : już z poprawioną trawą : nowa trawa w przygotowaniu Edytowane 14 Czerwiec 2010 przez Bonifatz
jahred6 Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 Moje pierwsze zmagania z LWF'em : Uploaded with ImageShack.us
Loki Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 jahred6 - fajna podłoga. Reszta mocno jakościowo od niej odstaje niestety. Co do oświetlenia - brakuje cieni - płasko
jahred6 Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 dzięki Loki, nie wiem czy teraz lepiej,ale na pewno bardziej kontrastowo, przedtem reinhard z burnem na 0.3 , teraz expo na standardzie - no i cały ten LWF :-) ( VraySun, Skyportal i VrayCam ) Uploaded with ImageShack.us
Camel Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 (edytowane) jahred6 proponuje takie podejscie do renderu, licz sie z tym render na pewno sie ciut wydłuży ale na siłę gdyby mieć dobry shading (tylko tak umiem, bardzo proszę doświadczonych, żeby mogli mi coś zaproponować) : preset Irradiance map high, 70/35 light cache reconstruction parameters ptaszek zaznaczony przy Pre-filter i wartość 10, Filter Fixed i wartość 0,04, potem detail enhancement w ustawieniach IRR na World i 0,1cm. (a właśnie, jeśli masz taką jednostkę ustawioną) Można spróbować ale nie sugeruję ze to najlepszy sposób. Ale shading jest bardzo szczegółowy, robi dobre wrażenie. Druga sprawa: ustaw color map zeby uwydatnić bardziej cienie, możesz użyć Curve Color Mapping. Jeśli potrzebowałbyś tych samych krzywych CM do tej samej sceny, ale różnych ujęć, nawet po ponownym wczytaniu sceny to myślę że wiesz że na wykresie w oknie color map curve editor mozesz PPM>zapisać :) BTW detail enhancement można nastawic na wieksza wartosc np. 0,2 cm czy wiecej, moze beda widoczne wyraziste cienie pod modelami Edytowane 14 Czerwiec 2010 przez Camel
fletcher Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 Takie mieszkanko na szybko, max, vray, bez post pro Uploaded with ImageShack.us
Morphe Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 odemnie wizka test, bez drzew... nie wiem jak to wyglada, mam mieszane odczucia.
KaeMS Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 Wg. mnie jest jak zawsze super. Poza jedny wyjątkiem - w obu chyba droga nie dochodzi do kraweznika - widac jakas szczeline.
KaeMS Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 Eee, jeszcze jeden detal rzuca mi się w oczy - na parking masz wjazd tylko dla wyjeżdżających z osiedla a sama podwójna ciągła (? na osiedlu ?) jest za wąska - ale to już czepianie się.
JohnZi Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 o widze, ze jednak wyciagnales cos z tego asfaltu:) KaeMS ma racje, linie przerywane przy skrzyzowaniach dodaly by smaczku:) Wyszlo super, bardzo real
Morphe Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 no widzisz, filozofom sie nie snilo co moga namalowac na jezdni drogowcy ;) a asfalt dal rade:)
buczer Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 (edytowane) Zmień proszę architekta i nie grzesz więcej (nie marnuj talentu). ps:głupio zwracać mistrzowi uwagę ale za duża jest kostka na chodnikach (maja ok. 1,5m) i szyby za bardzo odbijają. Edytowane 14 Czerwiec 2010 przez peter_muler
Morphe Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 dzieki peter, ale nie jestem az tak "slawny" zeby wybierac. chcialbym zrobci cos innego co by wymusilo na mnie nauke nowych rozwiazan , ale jakos los daje mi same kwadraciaki... co zrobci treba opitolic i olac baze, wziasc kocy lezaczek i spadac nad rzeke ;) ile cm powinna miec kostka? chodnik ma gdzies 1.5m to tak wychodzi pi razy drzwi 30cm na kostke to za duzo? hmm mzoe kapke 20cm powinna miec?
KaeMS Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 http://bruk.pozbruk.pl/fala,44,25.html - sam często nie wiem i sięgam Żeby nie było, że spamuję- za długo już na to patrzę i sam nie wiem co mi nie leży
Touch Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 Morphe, weź sobie wolne od komerchy chwilę i dziabnij coś na freestyle'u, bo coś czuję, że byłoby smacznie:)) KaeMS, namieszałeś z tym oświetleniem. Niby upalny dzień, a tu sztuczne oświetlenie jak wieczorem. Cienie krzesła rzucają w lewo, a na lodówce światło przez okno wpada od lewej na prawo, no c'mon, zdecyduj się:D Spróbuj z zieloną albo błękitną ścianą okienną:) Pozdr.
jahred6 Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 Morphe coraz mocniej wciskasz w fotel, bardzo realistyczne!
Nowi Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 Morphe, a co to za ludziki bo dobrze się prezentują, można gdzieś je zdobyć droga kupna czy to inwencja własna ? No i oczywiście fajny asfalt choć coś w perspektywie krzaczy możesz napisać mały Making Off. Ja bym zmniejszył trochę ten bruk jak i disp... bo za głębokie coś szpary ;) P.S. w szparce na 2 widać ze oszukujesz z krzakami ;) nie ładnie toż to mi na pień drzewa wygląda głęboko w ziemi heheh :)
Morphe Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 touch jak uzbieram na jakies wlasne mieszkanie to se odpoczne puki co mam misje.... ale uwierz ze chetnie bym zrobil i kiedys pewnie zrobie... nowi, kazdy orze jak moze :P a co do ludzi, typowi... jakas tam darmoszka, poprostu tu mala rozdzialka i tego tak nie widac. asfalt pozyczony od kolegi johnzi i przerobiona nieco. KeaMS - dzieki, co do wizki, rozswietlenie mi na podlodze nie siedzi, ale ja raczej we wnetrzach sie nie wypowiadam bo sam nie robie. jahred6 - skoro tak mowisz.. aczkolwiek mis ie wydaje ze do realizmu brakuje... ale nie wiem czego.
vision3d Napisano 15 Czerwiec 2010 Napisano 15 Czerwiec 2010 nie no morphe, a czego tu moze jeszcze brakowac?:) pojechales ladnie, chetnie bym to zobaczyl w wiekszej rozdzialce, krzaczki i drzewka swietnie wpasowane.
grafik3d Napisano 15 Czerwiec 2010 Napisano 15 Czerwiec 2010 MORPHE- powiem tyle nie wrzucamy tu fotek... he he a od mnie takie tescidło
arch515 Napisano 15 Czerwiec 2010 Napisano 15 Czerwiec 2010 Morphe Obrazek jak zawsze ładny i na bardzo wysokim poziomie, wiec to dych pochlebstw dorzucę nutę goryczy, chodź nie wiem czy to właściwe słowo.. Przydałyby się znaki, to już kolejny obrazek z kamieniami, nie powielaj tylko idź dalej, chyba ze na ostatnich działkach, co robisz wszędzie leża takie same kamienie, na pierwszym obrazku darowałabym sobie auta (te same ustawienie ich, co na 4 planie.) Albo przesunął jeden w głąb terenu, i skręć koła by urozmaicić czytanie obrazka, zyska to na realności, odbicia w szybach osobiście mi nie podchodzą (wypaczone moje poczucie gustu)..Za mocne..No i Niebo pierwszy raz widzę tak nie trafne, gdzie Zawsze raczej pokazywałaś dobrze dobrane kolorystycznie, przyjmując ze dach ma attykę z 50 cm to kominy wystają o błędnie wysoko, ale rozumie ze to już nie twój poroniony pomysł:).. To się po czepiałem, co.. Jak na zawistnego polaka przystało Jeszcze raz super obrazek.
Morphe Napisano 15 Czerwiec 2010 Napisano 15 Czerwiec 2010 generalnie masz racje, kamienie uzylem po raz 3, bo sie nimi zachlosnolem, pozatym hmm wiadomo juz ze lubie takie glupoty i jak czas pozwoli, pobawie sie w rozne polne trawy , dla frajdy, bo mi to sprawia fun wiekszy niz sama wizka ;). z autami sie zgadzam, wogole moze moglem dac 2 kolory, bialy ic zarny, kolorowe jakos rozbijaja chyba, no i co fakt to fakt, jzu mi sie nie chcialo rozkladac auta roznie, juz jakos .... nie wiem. szyby dalem celowo mocne, gdybym poprawie obrocil jpega w odbiciach to by tak nie razilo. brakuje czegos za oknami, zaslony rolety zaluzji - tote z powoduej ze te okna sie z odbiciami tak narzucaja. Ogolnie nie ma co sie podnicac, architektora rpzecietna, jedyny cel to srpawidz zeby przyjemnej wygladala.. mialem kapke innepomysly na kadr, ale to bylo sotatnie osiedle z seri i zju neistarczylo czasu na eksperymenty. mowisz ze niebo nietrafione? hmm... kurcze a mi sie podoba - w czym rzecz ze nietrafione?
remanent Napisano 15 Czerwiec 2010 Napisano 15 Czerwiec 2010 (edytowane) Morphe zje***łeś akcje. siadłem do kompa przy kawce dla relaksu zobaczyć co koledzy robią a tu masz...znowu pojechał. powoli dochodzę do wniosku, że niektórym od czasu do czasu należałoby zaaplikować czopki na uspokojenie :D A tak poważnie: a propos tego co Arch wspomniał, ostatnio też stanąłem przed dylematem znaków tzn. "dać czy nie dać". Miałem wytyczne gdzie mają stać i jakie, wiadomo, że liczy się realizm. Ok, ale czy to na prawdę o to chodzi, żeby kaleczyć obrazek tym czego i tak już jest za dużo na drogach? KaeMS zdecyduj się: albo światło z okna albo sztuczne. osobiście akurat mi to przeszkadza bo technicznie wszystko spoko, czysto i w ogóle, a wrażenie jest takie jakbym oglądał scenografię serialu "KLAN" pozdrawiam Edytowane 15 Czerwiec 2010 przez remanent
vision3d Napisano 15 Czerwiec 2010 Napisano 15 Czerwiec 2010 jakby mial tak isc w realizm to musialby powaznie asfalt podziurawic i wstawic wystajace na 15cm studzienki kanalizacyjne;)
Rekomendowane odpowiedzi