Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Nie żebym się czepiał, bo ogólnie spoko, ale te odnóża to coś nie tak jak trzeba się układają.

 

animka zrobiona w 5min, mialem tylko 2 dni na model + rigg

 

ps rig wyglada tak

rigki5.jpg

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
czesc

sorry ze tak pozno odpisuje :]

 

dzieki za komenty.

kilka drzew w tle byly textura, reszta 3d.

 

nie migaj się tylko tutoriala zrób o postprodukcji, też chcemy takie zdjęcia robić :)

Napisano

:)

 

jednak postprodukcja wedlug mnie musi byc dopasowana odpowiednio do kazdego odzielnego renderingu(obrazaka). Bo kontrast, czy zabawa na kolorach to kazdy wie jak wyglada :)

 

thx

Napisano

Black Mamba - w odpoczynek między pracą to się idzie z kolegami na piwko i ogląda ładne dziewczyny coby oczy od kompa odprężyć... a nie robi rendery ;)

Napisano

nom. baza drzewa w majce. Potem normal w zbrushu. Potem scatter w maxie. Potem render vray. tekstury w photoshopie ja to zawsze bywa. Troche skakania mialem ale stwierdzilem, ze i tak to bedzie najszybsza metoda. Chyba, ze zna ktos odpowiednik scattera w mayi? :)

Napisano

możesz sobie particlami zrobić i podmnienić na geo instancerem, możesz poszukać skrypta na highendzie do scaterowania, możesz użyć 'artizena' i malować geometrią na innej geometrii ale wszystkie te metody działają jakby chciały a nie mogły :)

btw render w majkowym vrayu czy maxowym :)

Napisano

maxowym. kilka podejsc do majkowego mnie zniechecilo. Tymniemniej bede teraz probowal w mayi vraya uzywac bo tyle na niego czekalem, ze jak juz jest to szkoda nie korzystac. Ale dla mnie jest z dupy interfejs do niego :/ W maxie czytelnie i prosto. Ale Maya i tak roxuje :)

Napisano

Black Mamba - moje zdanie znas :), kolor zieleni jeszcze ujdzie w sumie, czkolwiek wole soobiscie bardizej zielone, ale brakodbic w syzbach w tej ?wyrandzie?wiatrolap? to juz no niebardzo... to mogles poprawic:) pozatym spoko

Napisano

SWRSC – coś bym jeszcze z tynkiem pokombinował a tak to bardzo ładnie i słonecznie :)

t0m3k – dodaj może jeszcze jakieś światło dopełniające „uliczne” i będzie wypasik

 

test oświetlenia:

 

7158f515a355470c.jpg

 

09ae1350325aa99b.jpg

Napisano

Pionix - z tynkiem wszystko bedzie ok - na hires bedzie widac, dalem normala do bumpa.

 

swiatelko to sun i sky, bez udziwnien, mocno default. Kwestia ustawienia kamery fizycznej.

Napisano

hej!

 

dzieki za komentarze, rzeczywiscie mapowanie popsulo sie :]

te krrople scatter, pierwsze w sumie podejscie do kropli ze scatterem :)

 

Pionix panele+swiatlo wyszly u Ciebie kosmicznie ladnie :]

tom3k pozapalaj pare swiatelek w oknach, bedzie na plus, bruk fajny wyglada ma mokry.

Napisano

pressenter - zwykły vraymat z kolorkiem prawie białym (Value: 240)

JohnyCa - Color mapping: Reinhard (1; 0.2; 1). Za oknem VRaySun + VRaySky i w każdym oknie VRayLight z włączoną opcją Skylight portal.

Gość Cornelius Scipio
Napisano

To i ja wrzucę testa :

t0m3k super model, thx :)

 

Soft:Cinema 4D + Vray 1.0826 + PS

 

Pzdr.

 

2testpsmniejszyxl9.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności