Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
Nie żebym się czepiał, bo ogólnie spoko, ale te odnóża to coś nie tak jak trzeba się układają.

 

animka zrobiona w 5min, mialem tylko 2 dni na model + rigg

 

ps rig wyglada tak

rigki5.jpg

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czesc

sorry ze tak pozno odpisuje :]

 

dzieki za komenty.

kilka drzew w tle byly textura, reszta 3d.

Napisano
czesc

sorry ze tak pozno odpisuje :]

 

dzieki za komenty.

kilka drzew w tle byly textura, reszta 3d.

 

nie migaj się tylko tutoriala zrób o postprodukcji, też chcemy takie zdjęcia robić :)

Napisano

:)

 

jednak postprodukcja wedlug mnie musi byc dopasowana odpowiednio do kazdego odzielnego renderingu(obrazaka). Bo kontrast, czy zabawa na kolorach to kazdy wie jak wyglada :)

 

thx

Napisano

Całkiem ładnie :) ale jak to drzewo ma mieć zielone gałęzie to je wywal :P

Napisano

To co na gg pisałem o krzakach i jeszcze tą biel na budynku bym jakoś złamał - jakimś bumpem albo teksturką tynku.

Napisano

bamp jest tylko go tu jeszcze nie widac. poza tym klient ucieka od lamiania kolorow..wszystko ma byc w miare sterylne:/

Napisano

Sory że ten sam budynek i mało w nim zmieniam. to taki odpoczynek miedzy pracą.

 

Pozdrawiam.

forummaets1.jpg

Napisano

Black Mamba - w odpoczynek między pracą to się idzie z kolegami na piwko i ogląda ładne dziewczyny coby oczy od kompa odprężyć... a nie robi rendery ;)

Napisano

Pionix- ;)

 

Fargate- Zrobie zrobie, dzieki.

 

RA- To kiedyś było zlecenie, i w tym ludzie będą mieszkali. :D

Napisano

JunioR - świetne! Tylko teraz napisz dokładnie jak to zrobiłeś ;)

Napisano

JunioR - czajnik zajebisty o ja pierdziu!

 

A ja dzis wreszcie zrobilem to co chcialem. Obczajcie:

 

bonsai_11.jpg

Napisano

JunioR: Osz Ty jego mać! Genialne!

 

Sand: całkiem przyjemny modelik.

Edytowane przez pressenter

Napisano

nom. baza drzewa w majce. Potem normal w zbrushu. Potem scatter w maxie. Potem render vray. tekstury w photoshopie ja to zawsze bywa. Troche skakania mialem ale stwierdzilem, ze i tak to bedzie najszybsza metoda. Chyba, ze zna ktos odpowiednik scattera w mayi? :)

Napisano

możesz sobie particlami zrobić i podmnienić na geo instancerem, możesz poszukać skrypta na highendzie do scaterowania, możesz użyć 'artizena' i malować geometrią na innej geometrii ale wszystkie te metody działają jakby chciały a nie mogły :)

btw render w majkowym vrayu czy maxowym :)

Napisano

maxowym. kilka podejsc do majkowego mnie zniechecilo. Tymniemniej bede teraz probowal w mayi vraya uzywac bo tyle na niego czekalem, ze jak juz jest to szkoda nie korzystac. Ale dla mnie jest z dupy interfejs do niego :/ W maxie czytelnie i prosto. Ale Maya i tak roxuje :)

Napisano

Black Mamba - moje zdanie znas :), kolor zieleni jeszcze ujdzie w sumie, czkolwiek wole soobiscie bardizej zielone, ale brakodbic w syzbach w tej ?wyrandzie?wiatrolap? to juz no niebardzo... to mogles poprawic:) pozatym spoko

Napisano

Ładnie panie świerszcz

t0m3k - reflect na bruku za mocny zdecydwanie no chyba, że polany :)

Napisano

SWRSC – coś bym jeszcze z tynkiem pokombinował a tak to bardzo ładnie i słonecznie :)

t0m3k – dodaj może jeszcze jakieś światło dopełniające „uliczne” i będzie wypasik

 

test oświetlenia:

 

7158f515a355470c.jpg

 

09ae1350325aa99b.jpg

Napisano

Pionix - z tynkiem wszystko bedzie ok - na hires bedzie widac, dalem normala do bumpa.

 

swiatelko to sun i sky, bez udziwnien, mocno default. Kwestia ustawienia kamery fizycznej.

Napisano

hej!

 

dzieki za komentarze, rzeczywiscie mapowanie popsulo sie :]

te krrople scatter, pierwsze w sumie podejscie do kropli ze scatterem :)

 

Pionix panele+swiatlo wyszly u Ciebie kosmicznie ladnie :]

tom3k pozapalaj pare swiatelek w oknach, bedzie na plus, bruk fajny wyglada ma mokry.

Napisano

pionix bardzo ladne kolorki :) takie czysciutkie i fajne dla oka, jedynie moze podswietl ta kuchnie, nad blatem ;]

pozdro !

Napisano

hcpiter zapewne jeszcze jakieś swiatło się tam pojawi. Aktualnie czekam na dalsze wytyczne od klienta.

Napisano

Panowie można jakoś sprawić żeby environment przechodził przez obiekt (lita ściana)? Taki mały myk chcę zrobić. ;)

Napisano

Projekcik na początku do gry a później zdecydowałem przerobić na high poly i jak na razie wyszło to :

 

1212511469.jpg

Napisano

pionix: Skoro to test światła to powiedz czy na zewnątrz świeci sun czy też inne światełka? A jaki ustawiasz color mapping?

Napisano

dzięki master, w finalu pojawią się pojawią :) i klasycznie kaczki też !

Napisano

pressenter - zwykły vraymat z kolorkiem prawie białym (Value: 240)

JohnyCa - Color mapping: Reinhard (1; 0.2; 1). Za oknem VRaySun + VRaySky i w każdym oknie VRayLight z włączoną opcją Skylight portal.

Napisano

pionix: THX. Reinharda jeszcze nigdy nie próbowałem. Czas się nauczyć czegoś nowego :)

Napisano

To i ja wrzucę testa :

t0m3k super model, thx :)

 

Soft:Cinema 4D + Vray 1.0826 + PS

 

Pzdr.

 

2testpsmniejszyxl9.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności