Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

próba polskiej wersalki w polskim studio

 

02pq5.jpg

 

przypomniała mi się taka zabawa, w której, wymyślało się historyjkę składającą się wyłącznie z wyrazów na jedną literę. moją ulubioną była "p", a waszą?

Edytowane przez polka dot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja literka "w" jak wersalka...

 

wieloletnia wiedźma wylęgająca warzywa w windzie wożącej więźniarki wokół westerplatte.

 

więc wszystko wyraźne. wersalka wspaniała. wyjątkowo wrażliwe wydobycie walorów.

 

wozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pionix jak patrze na Twoje wizki to wiem że to sa Twoje po prostu, a tu coś zrobiłeś innego, nie wiem może ten niebieski mnie zmylił ;) poziom ten sam

 

Polka- jaki jest producent wersaliki? Wykonanie mi sie bardzo podoba, tylko cienie na dole ostre..ale w sumie chyba tak powinno być w tym przypadku ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sand - pokaz jaki masz color mapping. Jest za dużo swiatła. Materiał kanapy zrób na razie matowy, bez tekstury i pokaz mniejszy render żeby łatwiej było go ogarnąć w całości.

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie testy:

pomieszczenie01nd2.jpg

.

.

.

.

.

EDIT: Pionix -> Tak jak zawsze Gradient Ramp w enviremencie + Target Direct

.

.

.

.

EDIT2 -> Reinchard Multipler 1,0 Burn 0,9 Gamma 1,0

.

.

.

EDIT3 -> Gamma jest standardowo. w shopie odrobinę zwiększam na curvsach ale tylko odrobinę.

czasami jak jest ciemno to zwiększam generate gi dla podłogi i daje radę.

.

.

.

.

EDIT4 -> Kamera Vreyowa ale z bez exposure

Edytowane przez Lis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lis - czyściuteńko i ładnie. Napisałbyś coś o swietle bo jest bardzo przyjemne:)

 

edit: a color mapping? ;)

edit: przy Burnie 0.9 takie miękkie światło? Czy przypadkiem w Maxie nie masz gammy 2,2?

edit: dziękuję za zwięzłą i rzeczową odpowiedź.

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liść straszy bo to taki straszny liść:) Dzięki za uwagę Master - pódzie do poprawki.

 

Lis: pracowałem kiedyś w takim open space i nigdy już więcej nie chcę takiego doświadczenia powtórzyć. BTW wizka świetna, może później zobaczymy, jak mówi Black Mamba, render całości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie testy:

pomieszczenie01nd2.jpg

.

.

.

.

.

EDIT: Pionix -> Tak jak zawsze Gradient Ramp w enviremencie + Target Direct

.

.

.

.

EDIT2 -> Reinchard Multipler 1,0 Burn 0,9 Gamma 1,0

.

.

.

EDIT3 -> Gamma jest standardowo. w shopie odrobinę zwiększam na curvsach ale tylko odrobinę.

czasami jak jest ciemno to zwiększam generate gi dla podłogi i daje radę.

.

.

.

.

EDIT4 -> Kamera Vreyowa ale z bez exposure

 

 

 

::Lis

a ja już gdzieś coś podobnego widziałem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności