Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ogolnie spoko, wnetrze mi sie nie podoba, wykonanie spox bardzo, moze wiecej kontrastu by sie przydalo i te panele(fajna textura) jakos rozmyte

Napisano

touch - jak by cieplej ;)

a własnie pionix, co to jest na tej sciane co tv? jakaś struktura z glosem?

edit:

pytam o założenie w projekcie a nie mat w maxie jak by coś ;)

Napisano (edytowane)

próba polskiej wersalki w polskim studio

 

02pq5.jpg

 

przypomniała mi się taka zabawa, w której, wymyślało się historyjkę składającą się wyłącznie z wyrazów na jedną literę. moją ulubioną była "p", a waszą?

Edytowane przez polka dot
Napisano

moja literka "w" jak wersalka...

 

wieloletnia wiedźma wylęgająca warzywa w windzie wożącej więźniarki wokół westerplatte.

 

więc wszystko wyraźne. wersalka wspaniała. wyjątkowo wrażliwe wydobycie walorów.

 

wozdrawiam.

Napisano

polka dot - fajne...czuje się miętkość ;)

arturprx2 - to ma niby być jakiś taki srebrny beton.

Touch i Black Mamba - co macie na myśli "coś nowego" lub "inna wizka"?

Napisano

No pionix jak patrze na Twoje wizki to wiem że to sa Twoje po prostu, a tu coś zrobiłeś innego, nie wiem może ten niebieski mnie zmylił ;) poziom ten sam

 

Polka- jaki jest producent wersaliki? Wykonanie mi sie bardzo podoba, tylko cienie na dole ostre..ale w sumie chyba tak powinno być w tym przypadku ;D

Napisano

Mistrzowie, pomóżcie mi. Bo staram się jak umiem ale nie wychodzi mi tak, że łał. (Kanapa mi wylewitowala z jednej strony, zauważyłem :D)

 

interior04a.jpg

Napisano (edytowane)

sand - pokaz jaki masz color mapping. Jest za dużo swiatła. Materiał kanapy zrób na razie matowy, bez tekstury i pokaz mniejszy render żeby łatwiej było go ogarnąć w całości.

Edytowane przez pionix
Napisano (edytowane)

takie testy:

pomieszczenie01nd2.jpg

.

.

.

.

.

EDIT: Pionix -> Tak jak zawsze Gradient Ramp w enviremencie + Target Direct

.

.

.

.

EDIT2 -> Reinchard Multipler 1,0 Burn 0,9 Gamma 1,0

.

.

.

EDIT3 -> Gamma jest standardowo. w shopie odrobinę zwiększam na curvsach ale tylko odrobinę.

czasami jak jest ciemno to zwiększam generate gi dla podłogi i daje radę.

.

.

.

.

EDIT4 -> Kamera Vreyowa ale z bez exposure

Edytowane przez Lis
Napisano (edytowane)

Lis - czyściuteńko i ładnie. Napisałbyś coś o swietle bo jest bardzo przyjemne:)

 

edit: a color mapping? ;)

edit: przy Burnie 0.9 takie miękkie światło? Czy przypadkiem w Maxie nie masz gammy 2,2?

edit: dziękuję za zwięzłą i rzeczową odpowiedź.

Edytowane przez pionix
Napisano
No piękna kanapa polka

 

kanapa moje. fo :D Nie moj jest budda i kwiatek. Reszta moja.

 

Pionix - jak wroce z roboty to sie tym zajme. dzieki.

Napisano

przez polkę straciłem kolejną radość z życia i literkę muszę zamienić na jęk zachwytu coś w stylu: ooo ....

 

skromna prośba o siatki i zbliżenia z viewpointa :D

Napisano

Liść straszy bo to taki straszny liść:) Dzięki za uwagę Master - pódzie do poprawki.

 

Lis: pracowałem kiedyś w takim open space i nigdy już więcej nie chcę takiego doświadczenia powtórzyć. BTW wizka świetna, może później zobaczymy, jak mówi Black Mamba, render całości?

Napisano
takie testy:

pomieszczenie01nd2.jpg

.

.

.

.

.

EDIT: Pionix -> Tak jak zawsze Gradient Ramp w enviremencie + Target Direct

.

.

.

.

EDIT2 -> Reinchard Multipler 1,0 Burn 0,9 Gamma 1,0

.

.

.

EDIT3 -> Gamma jest standardowo. w shopie odrobinę zwiększam na curvsach ale tylko odrobinę.

czasami jak jest ciemno to zwiększam generate gi dla podłogi i daje radę.

.

.

.

.

EDIT4 -> Kamera Vreyowa ale z bez exposure

 

 

 

::Lis

a ja już gdzieś coś podobnego widziałem :P

Napisano (edytowane)

Lis! tez tak chce!! Jak to sie robi? Powiedz cos...nie wiem co, najlepiej gdzie sie klika zeby tak ladnie wychodzilo:)

 

zolwin1.jpg

Edytowane przez viz.k
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności