JunioR Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 ogolnie spoko, wnetrze mi sie nie podoba, wykonanie spox bardzo, moze wiecej kontrastu by sie przydalo i te panele(fajna textura) jakos rozmyte
makbol Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 @Arch515, szmata, bo jeśli dobrze rozumiem, chodzi o zasłonę to nic specjalnego. Duży plane zrobiony wg. tutka a następnie trochę obniżona. Zasłona.max, proszę bardzo ;)
hcpiter Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 panele sa super ! Ogolnie wizka bardzo ladna. Jedynie mozna by bylo troszke ocieplic wnetrze. pozdro !
pressenter Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 pionix: za dużo niebieskiego, widać szczególni nadywanie. Ale okap to jest strasznie toporny.
Master Kiełbaster Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 aczkolwiek chyba nie reagują na backlight
makbol Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Tak więc Masterze, czy mógłbyś coś podpowiedzieć w związku z backlightem ?
Touch Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Pionix, fajnie, że coś nowego;) Po małym ps Pozdr
arturprx2 Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 touch - jak by cieplej ;) a własnie pionix, co to jest na tej sciane co tv? jakaś struktura z glosem? edit: pytam o założenie w projekcie a nie mat w maxie jak by coś ;)
Master Kiełbaster Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Tak więc Masterze, czy mógłbyś coś podpowiedzieć w związku z backlightem ? jeśli to vray to mógłbyś powalczyć z ustawieniami SSS
Zbychowaty Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Touch taki klimat raczej nadaje się do izby operacyjnej niz do wnetrza mieszkania;)
!Ewert Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 hehe..myślałem że touch zrobił jakąś wizke, ale ładne szopnełeś to ;)
makbol Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 @Arturprx2, mi to wygląda na jakąś metaliczną tapetę ale to już pewnie Pionix wie o co chodzi. @Touch, pojechałeś z niebieskim :)
Touch Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Touch niestety nie posiada obecnie sprzetu, ktory pozwalaby sie wyzyc w 3d, wiec chodze i psuje;) Pozdrawiam
polka dot Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 (edytowane) próba polskiej wersalki w polskim studio przypomniała mi się taka zabawa, w której, wymyślało się historyjkę składającą się wyłącznie z wyrazów na jedną literę. moją ulubioną była "p", a waszą? Edytowane 17 Lipiec 2008 przez polka dot
sly Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 moja literka "w" jak wersalka... wieloletnia wiedźma wylęgająca warzywa w windzie wożącej więźniarki wokół westerplatte. więc wszystko wyraźne. wersalka wspaniała. wyjątkowo wrażliwe wydobycie walorów. wozdrawiam.
pionix Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 polka dot - fajne...czuje się miętkość ;) arturprx2 - to ma niby być jakiś taki srebrny beton. Touch i Black Mamba - co macie na myśli "coś nowego" lub "inna wizka"?
!Ewert Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 No pionix jak patrze na Twoje wizki to wiem że to sa Twoje po prostu, a tu coś zrobiłeś innego, nie wiem może ten niebieski mnie zmylił ;) poziom ten sam Polka- jaki jest producent wersaliki? Wykonanie mi sie bardzo podoba, tylko cienie na dole ostre..ale w sumie chyba tak powinno być w tym przypadku ;D
pionix Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 może wygląda inaczej bo się męczę z LWFem ale nie wiem czy warto...;)
sand Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Mistrzowie, pomóżcie mi. Bo staram się jak umiem ale nie wychodzi mi tak, że łał. (Kanapa mi wylewitowala z jednej strony, zauważyłem :D)
JunioR Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 moja to chyba "t" fajna textura przy takim zestawieniu nie moglo wyjsc lepiej.
pionix Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 (edytowane) sand - pokaz jaki masz color mapping. Jest za dużo swiatła. Materiał kanapy zrób na razie matowy, bez tekstury i pokaz mniejszy render żeby łatwiej było go ogarnąć w całości. Edytowane 17 Lipiec 2008 przez pionix
Lis Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 (edytowane) takie testy: . . . . . EDIT: Pionix -> Tak jak zawsze Gradient Ramp w enviremencie + Target Direct . . . . EDIT2 -> Reinchard Multipler 1,0 Burn 0,9 Gamma 1,0 . . . EDIT3 -> Gamma jest standardowo. w shopie odrobinę zwiększam na curvsach ale tylko odrobinę. czasami jak jest ciemno to zwiększam generate gi dla podłogi i daje radę. . . . . EDIT4 -> Kamera Vreyowa ale z bez exposure Edytowane 17 Lipiec 2008 przez Lis
pionix Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 (edytowane) Lis - czyściuteńko i ładnie. Napisałbyś coś o swietle bo jest bardzo przyjemne:) edit: a color mapping? ;) edit: przy Burnie 0.9 takie miękkie światło? Czy przypadkiem w Maxie nie masz gammy 2,2? edit: dziękuję za zwięzłą i rzeczową odpowiedź. Edytowane 17 Lipiec 2008 przez pionix
sand Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 No piękna kanapa polka kanapa moje. fo :D Nie moj jest budda i kwiatek. Reszta moja. Pionix - jak wroce z roboty to sie tym zajme. dzieki.
demigod Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 ladniutki Lisie rowniez do pytania Pionixa sie przychylam jaki color maping i jaka camera vray ?? czystko schludnie jak to u Lisa :D
routee Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 przez polkę straciłem kolejną radość z życia i literkę muszę zamienić na jęk zachwytu coś w stylu: ooo .... skromna prośba o siatki i zbliżenia z viewpointa :D
carlosss Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 ta roślina w "dzbanie" straszy... a tak to nice ;)
Master Kiełbaster Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 mapowanie się sypło na pościeli i ten glow kiepściuchny.
!Ewert Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 zrób render na całość, po za tym mam nadzieje że to taki początkowy test ;)
JohnyCa Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Liść straszy bo to taki straszny liść:) Dzięki za uwagę Master - pódzie do poprawki. Lis: pracowałem kiedyś w takim open space i nigdy już więcej nie chcę takiego doświadczenia powtórzyć. BTW wizka świetna, może później zobaczymy, jak mówi Black Mamba, render całości?
Mario Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 takie testy: . . . . . EDIT: Pionix -> Tak jak zawsze Gradient Ramp w enviremencie + Target Direct . . . . EDIT2 -> Reinchard Multipler 1,0 Burn 0,9 Gamma 1,0 . . . EDIT3 -> Gamma jest standardowo. w shopie odrobinę zwiększam na curvsach ale tylko odrobinę. czasami jak jest ciemno to zwiększam generate gi dla podłogi i daje radę. . . . . EDIT4 -> Kamera Vreyowa ale z bez exposure ::Lis a ja już gdzieś coś podobnego widziałem :P
Lis Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Hehe :D Dostałem polecenie żeby się kierować twoimi cukierkami :D
polka dot Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 routee - jasne, niestety nie mam siatki sprzed konwersji do EP:( JunioR - t też trzyma tupet JohnnyCa - ładniutko:) Lis - czyściutko:)
t0m3k Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Lis'ie bardzo fajnie, na drugim troche pusto po prawej na dole i na obu chyba za duzo czerwonego
Bacry Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Jak ty to robisz Lis, że masz takie ostre rendery?
RA Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Polka dot jak zawsze model i render pierwsza klasa. Bardzo ładne.
Levus Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Grzebałem się trochę w sss. Jeszcze brakuje jednak.. Model na szybko wyglucony.
viz.k Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 (edytowane) Lis! tez tak chce!! Jak to sie robi? Powiedz cos...nie wiem co, najlepiej gdzie sie klika zeby tak ladnie wychodzilo:) Edytowane 17 Lipiec 2008 przez viz.k
Rekomendowane odpowiedzi