Lis Napisano 13 Luty 2007 Share Napisano 13 Luty 2007 Vorek- fugi ci się krzywo łączą na rogu(tym najbliżej kamery) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_LoGaN_ Napisano 13 Luty 2007 Share Napisano 13 Luty 2007 wlasciwie to zawsze renderowalem mentalem jednak nigdy nie wizualizacje - takze mala proba, model na szybciora czas renderu okolo 30min takie pytanko jeszce - jak zrobic szybe tak zeby przepuszczalo promienie swiatla i photony a zeby nie trzeba bylo uzywac caustyki (mowa o mentalu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etyr11 Napisano 13 Luty 2007 Share Napisano 13 Luty 2007 Panowie i mniejliczne panie! Co robimy z watkiem o zieleni? Zakladamy, czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adjes Napisano 13 Luty 2007 Share Napisano 13 Luty 2007 http://img395.imageshack.us/img395/8711/strzykawazg1.png takie tam na szybko, testowałem szkło ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 13 Luty 2007 Autor Share Napisano 13 Luty 2007 Nie wyszło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 Panowie i mniejliczne panie! Co robimy z watkiem o zieleni? Zakladamy, czy nie? Jeśli o mnie chodzi to jestem na TAK :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 _LoGaN_: odznacz w opcjach szyby Receive Shadows i Cast Shadows, możesz też pobawić się opcjami exclude w parametrach światła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_LoGaN_ Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 a no przeciez - a jednak glupi jestem (chociaz mam na swoje usprawiedliwienie ze mam mala grype) :) dzieki tweety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość George82 Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 Moze sie ktos zetknal z czyms takim wczesniej... Nie wiecie skad sie biora takie przepalenia jak u mnie pod poduszkami? vray 1.5rc3, primary: qmc; secondary: light cache; wszystkie materialy vrayowskie; i nigdzie czystego bialego w diffuse. (jak cos, to moge pozniej dorzucic screena z ustawieniami, na razie go nie mam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 eeeee a gdzie dokładnie są te przepalenia bo ja ich jakoś nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 Są, ale nie mam pojecia czemu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 George82 - wyrenderuj AO, dodaj to do rendera ale tylko tam gdzie są przepalenia (resztę wymaż gumką) i problem z głowy :) Albo... przesiądź się na mentala :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość George82 Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 dzieki, za zainteresowanie. bede walczyl. patry: do takich rzeczy wole v'raya, jest przyjemniejszy dla uzytkownika...:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_LoGaN_ Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 Sorki za taki troche offtop ale juz mi sie produkowal nowy renderek zeby tu wzucic a tu po photon emission wysyp, i ze za malo ramu... mam ustawione tylko 1500000 number of photons i idzie w miare szybko, niemozliwe zeby w mentalu nie bylo jakiegos buforowania tego (probowalem cos zmieniac ale za kazdym razem to samo zaraz po photon emission). Wie ktos cos na ten temat ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 14 Luty 2007 Share Napisano 14 Luty 2007 Jeśli o mnie chodzi to jestem na TAK :) Ja tak samo bardzo za!!!!!!;d;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 14 Luty 2007 Autor Share Napisano 14 Luty 2007 Albo... przesiądź się na mentala :] Jaja sobie robisz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 15 Luty 2007 Share Napisano 15 Luty 2007 test nauki mapowania ;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 15 Luty 2007 Share Napisano 15 Luty 2007 brakuje okluda ale dof fajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oczek Napisano 15 Luty 2007 Share Napisano 15 Luty 2007 A tu tak postwalentynkowo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 15 Luty 2007 Share Napisano 15 Luty 2007 kome czadowa podloga :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 15 Luty 2007 Autor Share Napisano 15 Luty 2007 co prace mu to powtarzam :] oczek - hehe bita śmietanka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 15 Luty 2007 Share Napisano 15 Luty 2007 V-ray Żarcik :P Mental :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 15 Luty 2007 Share Napisano 15 Luty 2007 Kome najlepsza podłoga :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 15 Luty 2007 Share Napisano 15 Luty 2007 hair and fur scanline 34sec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 15 Luty 2007 Share Napisano 15 Luty 2007 fajne, pokaż może na jakiejś powierzchni typu pagórki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczer Napisano 16 Luty 2007 Share Napisano 16 Luty 2007 kome: fajnie się bawicie, jednak prawdziwe projektowanie to walka żeby wyperswadować klientowi "status owalny" ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
textury.pl Napisano 16 Luty 2007 Share Napisano 16 Luty 2007 Miała być scena testowa. ale jakieś takie wewnętrzne fuj w niej jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 16 Luty 2007 Share Napisano 16 Luty 2007 ostatnia batrdzo ładna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber Napisano 16 Luty 2007 Share Napisano 16 Luty 2007 Ładniutkie to drewno;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 17 Luty 2007 Share Napisano 17 Luty 2007 Mam problem z oświetleniem , polega on na tym ,że gdy zwiększam wartość naszego "słońca" / direct light , to scena wcale nie staje się bardziej doświetlona .. mogę dać mu wartość nawet 600 a i tak będzie oświetlone tak samo intensywnie (no prawie tak samo ) , zauważyłem ze gdy zwiększam wartość sky light to dopiero wtedy scena jest jaśniejsza ale tez bardziej niebieskawa .... chodzi mi o to czy to normalne czy wina leży gdzieś u mnie w ustawieniach itp. tutaj render z próbnymi materiałami i ustawienia render http://img66.imageshack.us/img66/2014/ustawienia1ik2.jpg screen ustawienia rendera http://img62.imageshack.us/img62/2057/ustawienia2gb0.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 17 Luty 2007 Share Napisano 17 Luty 2007 Mam problem z oświetleniem , polega on na tym ,że gdy zwiększam wartość naszego "słońca" / direct light , to scena wcale nie staje się bardziej doświetlona .. mogę dać mu wartość nawet 600 a i tak będzie oświetlone tak samo intensywnie (no prawie tak samo ) , zauważyłem ze gdy zwiększam wartość sky light to dopiero wtedy scena jest jaśniejsza ale tez bardziej niebieskawa .... chodzi mi o to czy to normalne czy wina leży gdzieś u mnie w ustawieniach itp. tutaj render z próbnymi materiałami i ustawienia render http://img66.imageshack.us/img66/2014/ustawienia1ik2.jpg screen ustawienia rendera http://img62.imageshack.us/img62/2057/ustawienia2gb0.jpg nie wpada ci slonce do srodka, prawdobodobnie w ustawieniach materialu szkla nie zaznaczyles w "dziale" refraction -> 'affect shadows' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 17 Luty 2007 Share Napisano 17 Luty 2007 Tylko ze tam nawet jeszcze nie ma szkła... dopiero będzie... a tego obrazka jak nie było to tez tak samo wszystko się działo.... EDIT:Dzięki Quadysz .... dałeś mi do myślenia kliknąłem opcję unhide all a tu się okazuje ze mam dużego boxa przed oknem nie wiem nawet skąd .... ale teraz jest już chyba ok.... powiedzcie może co mam zrobić by oświetlenie było bardziej realne ? Macie jakieś pomysły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 17 Luty 2007 Share Napisano 17 Luty 2007 Ja tam się na vray'u nie znam, ale chyba za mocne kolorki masz słońca i nieba (powinny być raczej bardzo blade). No i obserwuj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 17 Luty 2007 Share Napisano 17 Luty 2007 I jeszcze jeden i jeszcze raz... :D Rendertime: 54min 1sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 17 Luty 2007 Share Napisano 17 Luty 2007 Do d*** ten lakier patry;P Jak wypolerowany lukier;D textury.pl ---> robisz niezłą reklamę przyszłego produktu;) Taka kryptoreklama;) Bardzo ładne 'deskowanie'. Za to dziwnie wygląda na podłodze granica światła kierunkowego i ogólnego - jest prawie niewidoczna, to chyba jakby anomalia;) Pozdrawiam;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 17 Luty 2007 Autor Share Napisano 17 Luty 2007 textury - ruszcie już z tym :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 17 Luty 2007 Share Napisano 17 Luty 2007 textury, w ostatniej jakby zmienić tło to by było super. Podłoga jest miodzio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 18 Luty 2007 Share Napisano 18 Luty 2007 Zobaczyłem reklamę pióra w gazecie i mnie naszlo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
textury.pl Napisano 18 Luty 2007 Share Napisano 18 Luty 2007 inna podłoga. już w nowej scenerii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 18 Luty 2007 Share Napisano 18 Luty 2007 musisz popracować nad składaniem tła z resztą kompozycji, bo to trochę kuleje. texturki super ;]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 18 Luty 2007 Share Napisano 18 Luty 2007 textury.pl - WOW, super!! Robi wrażenie... :) A ja tu takie coś daje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 19 Luty 2007 Share Napisano 19 Luty 2007 peter - co takie słabe rendery robisz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 19 Luty 2007 Share Napisano 19 Luty 2007 Lakier i studio nawet nawet ale te opony i szybki to nie za specjalnie... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 19 Luty 2007 Share Napisano 19 Luty 2007 peter_muler bardzo przyjemny renderek (prosto z vray'a czy po PS'ie) textury bardzo fajne rendery patry render fajny ale jakies uszczelki wokol szyb by sie przydaly kombinowanie z color mapping'iem nie wiem czy mam cos w scence skopane ale strasznie blado mi to wychodzilo i jest w ps'ie podciagniete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 19 Luty 2007 Autor Share Napisano 19 Luty 2007 mmm styropian :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 Tescik nowego studia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 Ten czajnij wygląda jak czarnoskóry homo w barze dla motocyklistów. :D obleśne :D Taki "Drag teapot" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 hahahaha abałem się innej reakcji:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 Zabawa z materiałami w zbrushu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 23 Luty 2007 Share Napisano 23 Luty 2007 fajne materialy.... o w morde.. takiej pani to bym sie bal.... tu powiedzenie potwor nie potwor byle mial otwor juz sie nie sprawdzi ;-) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi