Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wlasciwie to zawsze renderowalem mentalem jednak nigdy nie wizualizacje - takze mala proba, model na szybciora czas renderu okolo 30min

61e9f84950923a91.jpg

 

 

takie pytanko jeszce - jak zrobic szybe tak zeby przepuszczalo promienie swiatla i photony a zeby nie trzeba bylo uzywac caustyki (mowa o mentalu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość George82

sypialniabrwdrugiepodejhl7.jpg

 

Moze sie ktos zetknal z czyms takim wczesniej... Nie wiecie skad sie biora takie przepalenia jak u mnie pod poduszkami?

 

vray 1.5rc3, primary: qmc; secondary: light cache; wszystkie materialy vrayowskie; i nigdzie czystego bialego w diffuse.

(jak cos, to moge pozniej dorzucic screena z ustawieniami, na razie go nie mam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość George82

dzieki, za zainteresowanie. bede walczyl.

patry: do takich rzeczy wole v'raya, jest przyjemniejszy dla uzytkownika...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za taki troche offtop ale juz mi sie produkowal nowy renderek zeby tu wzucic a tu po photon emission wysyp, i ze za malo ramu... mam ustawione tylko 1500000 number of photons i idzie w miare szybko, niemozliwe zeby w mentalu nie bylo jakiegos buforowania tego (probowalem cos zmieniac ale za kazdym razem to samo zaraz po photon emission). Wie ktos cos na ten temat ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z oświetleniem , polega on na tym ,że gdy zwiększam wartość naszego "słońca" / direct light , to scena wcale nie staje się bardziej doświetlona .. mogę dać mu wartość nawet 600 a i tak będzie oświetlone tak samo intensywnie (no prawie tak samo ) , zauważyłem ze gdy zwiększam wartość sky light to dopiero wtedy scena jest jaśniejsza ale tez bardziej niebieskawa .... chodzi mi o to czy to normalne czy wina leży gdzieś u mnie w ustawieniach itp.

tutaj render z próbnymi materiałami i ustawienia

render

rendercr9.jpg

 

http://img66.imageshack.us/img66/2014/ustawienia1ik2.jpg screen

 

ustawienia rendera

http://img62.imageshack.us/img62/2057/ustawienia2gb0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z oświetleniem , polega on na tym ,że gdy zwiększam wartość naszego "słońca" / direct light , to scena wcale nie staje się bardziej doświetlona .. mogę dać mu wartość nawet 600 a i tak będzie oświetlone tak samo intensywnie (no prawie tak samo ) , zauważyłem ze gdy zwiększam wartość sky light to dopiero wtedy scena jest jaśniejsza ale tez bardziej niebieskawa .... chodzi mi o to czy to normalne czy wina leży gdzieś u mnie w ustawieniach itp.

tutaj render z próbnymi materiałami i ustawienia

render

 

http://img66.imageshack.us/img66/2014/ustawienia1ik2.jpg screen

 

ustawienia rendera

http://img62.imageshack.us/img62/2057/ustawienia2gb0.jpg

 

nie wpada ci slonce do srodka, prawdobodobnie w ustawieniach materialu szkla nie zaznaczyles w "dziale" refraction -> 'affect shadows'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze tam nawet jeszcze nie ma szkła... dopiero będzie... a tego obrazka jak nie było to tez tak samo wszystko się działo....

EDIT:Dzięki Quadysz .... dałeś mi do myślenia kliknąłem opcję unhide all a tu się okazuje ze mam dużego boxa przed oknem nie wiem nawet skąd .... ale teraz jest już chyba ok.... powiedzcie może co mam zrobić by oświetlenie było bardziej realne ? Macie jakieś pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do d*** ten lakier patry;P Jak wypolerowany lukier;D

textury.pl ---> robisz niezłą reklamę przyszłego produktu;) Taka kryptoreklama;) Bardzo ładne 'deskowanie'. Za to dziwnie wygląda na podłodze granica światła kierunkowego i ogólnego - jest prawie niewidoczna, to chyba jakby anomalia;)

Pozdrawiam;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter_muler bardzo przyjemny renderek (prosto z vray'a czy po PS'ie)

textury bardzo fajne rendery

patry render fajny ale jakies uszczelki wokol szyb by sie przydaly

 

kombinowanie z color mapping'iem

nie wiem czy mam cos w scence skopane ale strasznie blado mi to wychodzilo i jest w ps'ie podciagniete

kanapkatc8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności