Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

new york i holandia?? fajne ramki ci wyszły, na tych dwóch dolnych motyw się powtarza, ale to tylko test

Napisano

PYTANIE, w jaki sposob uzyskujesz takie szklo ? ? ?

 

mozesz zamiescic obrazek z materialu ? chodzi mi o jasne biale i reflexyjne ladne szklo. ktore w polowie nie pokazuje wnetrza,. . .i jest bardzo przyjemne, b o biale ;)

 

prosze o info nt tmt.

 

pozdrawiam,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  SWRSC napisał:
a ja wiedziałem, że skomentujesz! mam Cie! Kliment, Ty Fordzie. :p

 

Fragment czegoś większego, czego nie mogę jeszcze pokazać:

 

posfragment.jpg

Napisano

swierszczu wybrales najdziwniejszy kawalek budynku ;) ogolnie ,ogolny render prezentuje sie wysmienicie :)

Napisano

freshnel to raz, albo fallof tez moze byc moim zdnaiem. ale podstawa to temat do odbic, czyli jakas hderka, odpowiednio obrocona wzkledem przeszklonej sciany, i tyle...ewentualnie, mozna wyrenderowac szyby na warstwie w w PS zrobic cos takiego od A do Z. jak kto woli.

Napisano

tutaj szkło to czysta postprodukcja w PS. Gdybyś zobaczył ten material prosto z frame buffera to bys się za głowe złapał i powedział "ło matko".

Napisano

surowego nie mam bo nie trzymam takich rzeczy. Jak przyjdzie rednerować kolejne ujęcie (chyba w tym tygodniu) to pokaże surowy.

 

Powiem tak: więcej PSa niż rendera :D.

Zabawa z warstwami reflection, refraction i kilkoma innymi. Render powstał jako kompozycja kilku warstw, wpasowanie w zdjęcie, obróbka, dodanie bajerow. Jednak odbicia w oknach są rednerowane i wzmocnione w ps.

 

Jak tylko dostane pozwolenie na publikacje wszystkich to pokaże co i jak.

Napisano

troszke plamiste GI, ale ogólnie bardzo pozytywne wrażenie. Minimalnie więcej kontrastu bym jeszcze dodał, ale tak ciutke ciutke :)

Napisano
  pressenter napisał:
Takie testy nowego projektu na szybko:

Hmm, na ostatnim chyba przesadziłęm z postpro. :|

 

Flary do halogenów w PS-ie malowałeś?

Napisano

bardzo przyjemne rendery. tak jak Świerszczu mówi to bym podbił trochę kontrast jeszcze. I ręczniczek na 3. wygląda jakby miał 0,5 mm grubości

Napisano

testz.jpg

 

Próbuję rozkminić VRay Sun ;] Taki o teścik... Jak uzyskać jaśniejszy kolor nieba?

Napisano

1. albo zwiększyć poziom świecenia nieba

2. albo wprowadzić więcej światła do kamery

Napisano

zwiększyć iso, zmniejszyć przesłonę lub zmniejszyć szybkość migawki. (oczywiście mówię o physical cam)

Napisano

o właśnie to miałem na myśli :) czyli nastawy w Phisical camera, ktore powodują rozjaśnienie obrazu.

Environment będzie się rozjaśniał dużo szybciej niż scena.

Napisano
  SWRSC napisał:
troszke plamiste GI, ale ogólnie bardzo pozytywne wrażenie. Minimalnie więcej kontrastu bym jeszcze dodał, ale tak ciutke ciutke :)

 

No plamki, bo to tylko test na szybko. :) Dzięki, wezmę sobie do serca ten kontrast. ;)

 

  JohnyCa napisał:
Flary do halogenów w PS-ie malowałeś?

 

Tak, rozbłyski peeszone.

Napisano

test fumeFx i jego integracji z obrazem. Ogolny plan jest taki ze w miejscu tych wybuchow beda

staly pojazdy ktorym sie oberwie jak widac na zalaczonym obrazku ;)

bomb_01.jpg

 

pierwszy wybuch prosto z mentala

bomb_012.jpg

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Bonifaz - światło leci z lewej a słońce w planie widać, poza tym zdesaturuj trochę ten kurz i dodaj od niego cień przynajmniej tak żeby było widać że to te z tyłu słońce je oświetla.

Napisano

panie SWRSC test w cieniu sprawia niezłe wrażenie, praktycznie perfect = światło ładne, nie widać jednolitego oświetlenia przy krawędziach ścian! sam obserwuje takie zjawiska w rzeczywistości. Godne podziwu. Ma Pan wyczucie smaku :) oto się zbliża lato!

Edytowane przez Camel

Napisano

ogródek "zadomowy"

 

ogrod.jpg

 

z jakiegoś nie znanego mi powodu, ani bump ani displace nie zadziałały na kamiennym murku - miał ktoś taki problem? (scena wyrenderowała się bez zgrzytów, poza tym faktem)

 

-----------

 

Filip - moi rodzice mają takie krzaczory przed domem :) - liscie chyba powinny być trochę powyginane - za sztywno wyglądają - i wrzuć jakiegoś jpg'a w diffuse a nie sam kolor (przynajmniej tak to teraz wygląda)

 

Poza tym fajnie.

Napisano

Liście fakt trochę za płaskie jak tak teraz na to patrzę...a w lisciach jest mapka diff, opacity, translucency i reflect :D.

Napisano

Neiraa widzimy chyba 2 różne obrazki... - ja u SWRSC widze pochmurne popołudnie :)

 

Coś nie widać tych mapek tylu Filipie niestety (może wina mojego monitora)

Napisano

Ja widzę jak najbardziej te mapki ale faktycznie brak jakichkolwiek skrzywień niweluje ładny efekt tych liśći.

SWRSC - to jest piękne po prostu. Odbieram to poprzez zapach. Czuje letni, wczesny wieczór być może za godzinkę, dwie spadnie ciepły deszcz :)

Napisano

SWRSC - ładnie to wygląda oprócz przepalonej koszuli i adasiów na gościu oraz rogu pod balkonem, który zniknął w pewnym momencie

Filip - walnij jakiś displace 2d na te listki

Loki - szkoda, że cały tynk jest taki zielony. Szczególnie te balkony mi się nie podobają natomiast roślinki dają radę:)

Napisano

Świerszczu słów mi zabrakło. Prezentuje się świetnie, jedynie... kill da kosiarkaz! ;)

 

Kub@ to jest lwf?

Napisano

SWRSC bardzo ladnie

Kub@ pieknie... napisz prosze cos wiecej, w czym renderowane, jaka technika, czym oswietlone...

Napisano

SWRSC miazga :) nawet te 2d ludki nieźle się wpasowały :)

 

Kub@ bardzo fajnie i czyściutko :)

 

pressenter kosiarka u Świerszcza musi być bo ludzie nie meiliby na co patrzeć :D a tak to też się zastanawiają co ona tam robi ;)

Napisano

zwykly sky vrayowy + plane w oknie . color maping exponential no i na koniec photoshop. wszystko w sumie standard. To nie lwf.

Napisano

Kuba - świetnie wyszła lampa, vray2sided ? co robisz aby Ci babole nie wychodziły gdy inne powierzchnie są blisko siebie ? chyba że się mylę i vray2sided to to nie jest ;]

 

Świetne światło i materiały :)

Napisano

Kub@ IR+LC czy IR+QMC? a moze cos innego?

mozesz z grubsza nastawy IR podac?

 

Drab panel wanny to lustro?

Napisano

Kub@ Oj dawno takich pieknosci nie widzialem :) Gratulacje szczegolnie za klimat i stonowanie kolorow, jedynie co mi nie pasi to torba i stol, ktore chyba nie pasuja ;)

Napisano

lampa to nie 2 sided tylko translucency na hybrid o ile pamietam i kolor lekko zolty. hmm z grubsza nastawy to lightcach i iiradiance preset na high i hsph subdivs na 80 i zalaczone detail enchancment. Nie mam teraz dostepu do sceny ale tak to szło jakoś. Dzieki za komenty :)

Edytowane przez Kub@

Napisano

jak się podoba to macie jeszcze jedno ujęcie. Powstało łącznie 6, ale nie bede zanudzał.

 

06min.jpg

Napisano

Siwy nie marudź bo następnym razem będziesz ja modelował :p

 

no dobra, zapomniałem dodać że to model Siwego. Polecam Niemca, robi świetne modele.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności