Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

za nisko troszke w tym pomieszczeniu, no i ten reflect z sufitu przydalo by sie zlikwidowac ;)

ale ogolnie pozytywnie :)

a ja tutaj nocna wersja kuchni pionix`a:

kuchniakogostamcopycs8.jpg

pozdrawiam!

Napisano

Junior: nice :) fajny flash, ale imo powinien być większy kontrast na pierwszym planie. krzesła i stół lekko przepalone ;]

 

moje skromne przeróbki Pionix'owej kuchni:

 

c74c7f3496936e18.jpg

 

jakieś 3h roboty w tym 44 min renderingu. MR of course :)

 

textura i materiały testowo i byle jak, ale to tylko speed.

 

Pionix: masz straszną manię robienia wszystkiego osobno :) nawet każda ściana jest osobno. trochę sie namęczyłem zanim pospawałem wszystko (MR nie lubi przecinających się krawędzi) :]

 

Pozdrawiam

Napisano

nielot hehe dziekuje :)

tweety dzieki dzieki, co do przepalen to wiadomo, trzeba nad nimi popracowac aby sie nie przepalały ;) a tak przy okazji Twój render jak na mentala to nawet, nawet, ale te plamy ;]

 

a tutaj wersja Day:

kuchniakogostamdaycopyhk5.jpg

pozdrawiam!

[+]

Z dedykacją dla tweetiego :)

bf1c55b0a8739b43m.jpg

Napisano

Junior: dzięki :) plamy to wina samplingu światła. możesz swój obrazek wrzucić na fotosik.pl bo mi imageshack szwankuje :]

 

i tutaj do nielota: pytałeś się w innym wątku o oświetlenie jednym światłem... no to jest właśnie tylko jeden malutki mrAreaSpot i zabawa z GI.

 

Pozdrawiam

Napisano

Widzę, że znalazł się ktoś to zabawy z kuchnią :)

JunioR - całkiem ładnie i przyjemnie :)

Karrde - wyeksportowałem kuchnie do fbx'a na ustawieniach domyślnych, mam nadzieje że bęzie OK: http://www.art-huma.com.pl/zasysanie/forum/kuchnia_fbx.zip

tweety -

masz straszną manię robienia wszystkiego osobno :) nawet każda ściana jest osobno. trochę sie namęczyłem zanim pospawałem wszystko (MR nie lubi przecinających się krawędzi) :]

tak już mam :P

 

a to moje jeszcze stare testowe zmagania z mentalem:

 

10fa37f6ed03a9ff.jpg

 

8699dc6094025de6.jpg

Napisano

A ja dalej to męczę i testuję;)

 

room04tb7.jpg

 

oczek --> fajny koncept;) Tylko właśnie to o czym wspomniał Xiz0r bym poprawił.

 

Pozdr!

 

Edit: wersja bez szumu

Napisano

ustawiłem małą scenkę i zapodałem jeden render, a potem zabawa w ps levelsami.

troche za ciemne wyszły ale efekt mi się podoba nawet.

 

5resizediz6.jpg

Napisano

Kub@ bardzo fajnie wyszło. Mi się podoba ;)

Napisano

ok tu jest czysty renderek z vraya czas koło 2h30min:

my.php?image=light4vg2.jpg

 

ps. roslinka i fotel z free stuffu evermotiona

ustawienia to 2 x vray plane za zasłoną i sphere light w srodku pokoju.

renderuje jeszcze jeden raz z photometricm jak skończy to wrzucę.

Napisano

zasłona jest zrobiona za pomocą reactora, tutorial jest na forum.

Refraction ustwaiasz na 1,0 a mapę dajesz fallofa i sobie kolorkami kierujesz przeźroczystość.

Żeby była poświata to możesz ustawić za zasłoną światło typu plane.

Napisano

Taki maly tescic oswietlenia... krzesla i stol wykorzystane z sceny Pionix'a gdyz pasowaly mi do scenki. Kafelki do popawki (texturka) bo wygladaja jak wazeliną wypastowane ;p

 

kuchnia12kc7.jpg

Napisano

no to jak tak, to fajnie Ci wyszedl ;)

zreszta jak widzisz tylko jedno oko mam, a na drugie kiepsko widze wiec nie bierz moich wypowiedzi pod uwage... ;)

Napisano

Witam,

charytatywnie próbuje rozwiązać w swojej firmie problem trafiania dzrzwiami od kibla ludzi przechodzacych korytarzem. Wszystkie biura otwieraja sie do środka a kible na zewnątrz - szukam pomysłu na plakat instalowany wewnątrz ubikacji zwracający uwagę na w/w problem

 

czas roboty (modeling) 15 minut

 

258d9d9100142135.jpg

Napisano

pikSar- co sie bedziesz ograniczal- zrob caly komiks! dobry motyw;)

etyr11- no no, maly dzialkowiec widze zaprenumerowany ;) ladne.

Neiraa- chyba bym nie wpadl na to ze to jaja... ;)

zeet- bardzo "przyjemny" model i material;)

Napisano

elegancko Tomek, ale w 2 dałbym korekcje kamery, czy cóś, bo trapezowato wyszło, na dole wąsko na górze szeroko, ale to tylko imo, może tak miało być.

Piksar, często się tam w Twojej robocie upolowuje ludzi drzwiami?:) Wg mnie pierwsza wersja taka komiksowa, druga bardziej ostrzegawcza:)

Napisano

Sprawdzenie materiałow ;p ujdzie? ;) co poprawic?

d0d3a4120f48a5e3.jpg

 

@down

To wiem ale nie moj model (qmpla) ;p mi chodzi o materialy czy da sie przezyc ;p bo te to ja dawalem ;p

 

edit:

a z modelem co nie tak? trzeba sie uczyc na bledach innych i co nie tak z materialami? zeby nie zasmiecac prosze o pm :)

Napisano

chudy ale jesteś miły ;P

Ale będąc szczerym chyba w tym prawdy trochę jest co napisałeś ;)

Napisano

Jako trzeci brat bliźniak mówię Ci że fajny spec podłogi, całość nudna monochromatyczna a ten żyrandol mogłeś opuścić do połowy i zrobić 2x większy :D:D Żółta lampa przyciąga uwagę.

Napisano

troche sie zlewa ze soba wszystko jak to zauważył chveti.. no i mogłeś za zasłonami dać ciemniej troche a nie biały walić jak światło pada z innej strony :P

 

mi prawie wyszedł ręcznik, troche za mało futrzany.. ale spadam spać nie mam siły kombinować

r2el1.jpg

Napisano
VRayCamera i test depth-of-field

 

269b9538c58c0f5b.jpg

Cos tam widać niby;), okna za płaskie, ale kafle podłogowe - mistrzowsko, nie wspomnę o txturce .Pozdrawiam.

Napisano

arch515 - dzięki:) co do okien to to są standardowe maxowe, nie chciało mi się modelować ładniejszych.... :P

nikt się nie czepia, że armatura przy bidecie "fruwa" ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności