Fargate Napisano 27 Grudzień 2009 Share Napisano 27 Grudzień 2009 arch515: Fajna reklamówka BMW :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 27 Grudzień 2009 Share Napisano 27 Grudzień 2009 jlidesign: prześwietlone, zmniejsz burna bo nie podobać mi się takie przejarzenie albo monitor kłamie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 27 Grudzień 2009 Share Napisano 27 Grudzień 2009 taka tam zabawa z filtrami: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrupek Napisano 27 Grudzień 2009 Share Napisano 27 Grudzień 2009 fajne... auto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 27 Grudzień 2009 Share Napisano 27 Grudzień 2009 szalejecie Panowie! Lis - zacne to! Samochodu jednak bym aż tak nie rozmywał;) Z takim rozmyciem, to on powinien wyskoczyć z tego wyjazdu;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 27 Grudzień 2009 Share Napisano 27 Grudzień 2009 Ładne te wasze wizki, zastanawia mnie tylko czy wy dostaliście tego BMW w jakiejś promocji, bo trzy rendery z nim w roli głównej na dwie strony to niezła średnia, lepiej chyba nawet jak ówczesne osławione Q7. ;) Lisie super klimat, bardzo fajnie cukierkowo wyszło. Ja to bym odrazu na billboard takie coś wrzucił. Pozdrawiam Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 28 Grudzień 2009 Share Napisano 28 Grudzień 2009 (edytowane) Witam wrzucam test w sumie renderu naszej maxowej audicy q7, studio, materialy, oswietlenie, etc 100% moje, wrzucam tutaj bo w sumie testowalem pare nowych materialow i sposobow renderu, w przerwie miedzy bmw a hondą... vray, czas to ok.15 min i troszku ps Edytowane 28 Grudzień 2009 przez plasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 28 Grudzień 2009 Share Napisano 28 Grudzień 2009 heja plasti a podzielisz sie ta audica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 28 Grudzień 2009 Share Napisano 28 Grudzień 2009 grzegerz - chyba to ta co jest u nas we free stuff oto link http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=56136 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 28 Grudzień 2009 Share Napisano 28 Grudzień 2009 grzegerz - no wlasnie, ale jesli chcesz materialy zobaczyc to spox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 28 Grudzień 2009 Share Napisano 28 Grudzień 2009 (edytowane) Wersja ostateczna , więcej niebawem w osobnym wątku ..co do BMW to wyjątkowy zbieg okoliczności..i 2 zupełnie inne modele ;).pozdrawiam. Edytowane 28 Grudzień 2009 przez arch515 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 28 Grudzień 2009 Share Napisano 28 Grudzień 2009 arch 515 - fajnie snieg wyszedl, i elementy oszronione karoserii... inne ujecie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 28 Grudzień 2009 Share Napisano 28 Grudzień 2009 arch515 : śnieg na ziemi jeszcze trochę za "śmietankowy" i mógłbyś poprzyklejać troche śniegu na tą ścianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 28 Grudzień 2009 Share Napisano 28 Grudzień 2009 no i chyba juz koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 28 Grudzień 2009 Share Napisano 28 Grudzień 2009 plasti : proponuje jako podłoże w studiu użyj jakiś gradient np taki jak tu http://inconvenientbody.files.wordpress.com/2009/07/gradient-flower4.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 28 Grudzień 2009 Share Napisano 28 Grudzień 2009 dobry pomysl checkne przy bmwicy:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 Plasti - mocno srednie studio, materialy kuleja zwlaszcza przednich lamp. pracuj pracuj:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 Pozwoliłem sobie trochę pobawić się audi w ps i wyszło coś takiego jak coś to usunę Pozdrawiam Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trybal Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 No bardzo ładnie to wyszło :) Zwłaszcza studio jest bardzo przyjazne dla oka i kolorystyka też ok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrupek Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 myśle, że troche za ciemne, ale nie wiem jak tam z moim monitorem. W każdym razie prawie nie widać bieżnika :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 Plasti Zwiększ liczbę refrakcji i refleksów w lampach Ogólnie wyszło bardzo fajnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Busiu Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 Taki test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 tomek1212m - bardzo mi sie podoba, ale za duzy kontrast.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 arch515 - zakochałem się w tej zimie, miodkowo wyszło!! :) a tu taki teścik for fun, WRESZCIE URLOPIK!!!! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 Obiekt z "nieudanej" sceny teraz w studiu By cucsoniuss at 2009-12-29/URL] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 Lis - zacne to! Samochodu jednak bym aż tak nie rozmywał;) Z takim rozmyciem, to on powinien wyskoczyć z tego wyjazdu;p a może on cofa na gazie :P... bo po rozmyciu nie poznasz w która on stronę się porusza :) cucsoniuss - fajny zestaw herbatkowy :) bardzo miłe dla oka... takie miękkie i gładkie. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 test fotela: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 indian... szumisz jeszcze. co znowu przekombinowałeś w dmc? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trybal Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 Fajny materiał skóry :) Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 Noble Leather a vraymaterials.de ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 31 Grudzień 2009 Share Napisano 31 Grudzień 2009 testy - element skórzany mocy wip :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trybal Napisano 31 Grudzień 2009 Share Napisano 31 Grudzień 2009 Spoko... Podoba mi się :) Realistycznie wyszło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 31 Grudzień 2009 Share Napisano 31 Grudzień 2009 kolejne podejście do fotela:(ogłaszam że model jest w 100% zrobiony przeze mnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 1 Styczeń 2010 Share Napisano 1 Styczeń 2010 indian: wygląda lepiej - mniej ziarna.., ale czemu te wszystkie podtrzymki są białe, nie dałbyś metalu? a poza tym niezbyt kolorystycznie mi pasuje, preferuję metal + drewno z widocznymi słojami i przegięciami linii + shader czarnej skóry, niestety. ale jakoś ujdzie! :) pssst....! materiał skórki jest dobry, ładny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 1 Styczeń 2010 Share Napisano 1 Styczeń 2010 Indian Mam wrażenie, że dla każdej sceny stosujesz to samo studio... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 1 Styczeń 2010 Share Napisano 1 Styczeń 2010 A oto moje bardzo pierwsze podejścia do robienia exteriorów. Powiedzcie co o tym sądzicie i jakie macie uwagi (prawa część kadru jeszcze do dopracowania). Mi się troszkę to już opatrzyło więc potrzebuję troszkę waszego obiektywizmu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trybal Napisano 1 Styczeń 2010 Share Napisano 1 Styczeń 2010 Trochę za prosto :D Tj. minimalizm w najokazalszej formie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 1 Styczeń 2010 Share Napisano 1 Styczeń 2010 (edytowane) to z refki i wszystko na niej jeśli chodzi o ustawienie jest identycznie (oprócz tej prawej strony no) więc uwagi, że minimalizm to nie do mnie ;) EDIT: właśnie chodzi o to, żeby ją jak najlepiej odwzorować :) po pewnych poprawkach: Edytowane 1 Styczeń 2010 przez trosiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trybal Napisano 1 Styczeń 2010 Share Napisano 1 Styczeń 2010 Nikt Ci nie każe robić wg. jakiejś dennej refki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m_d Napisano 1 Styczeń 2010 Share Napisano 1 Styczeń 2010 A oto moje bardzo pierwsze podejścia do robienia exteriorów. Powiedzcie co o tym sądzicie i jakie macie uwagi (prawa część kadru jeszcze do dopracowania). Mi się troszkę to już opatrzyło więc potrzebuję troszkę waszego obiektywizmu :) jakieś to jest takie za gładkie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 2 Styczeń 2010 Share Napisano 2 Styczeń 2010 trosiek: Prosta rada :) Wybierz inną refke i ją odwzoruj ta musi być zwyczajnie kiepska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 2 Styczeń 2010 Share Napisano 2 Styczeń 2010 trosiek spróbował bym coś z tłem zmienić, bo horyzontu nie widać a chyba powinno być go widać miedzy tymi krzakami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 2 Styczeń 2010 Share Napisano 2 Styczeń 2010 trosiek a propos tego proponuję dać różne to gatuneczki drzewek, kwiatki, pnącza (ivygen ;) ) HDR'kę zapuść :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 2 Styczeń 2010 Share Napisano 2 Styczeń 2010 dzięki za pomoc! :) refka stąd: http://www.archdaily.com/21447/a-house-for-art-luca-selva-architects/ Co do oświetlenia: nie pamiętam czy ostatni był świecony hdrką, ale ten poniżej już jest: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 2 Styczeń 2010 Share Napisano 2 Styczeń 2010 teraz byś nałożył displacement do trawy? :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 2 Styczeń 2010 Share Napisano 2 Styczeń 2010 Refka średnia ale skoro już ją chcesz odwzorować to parę elementów imo się nie zgadza. 1.Oświetlenie basenu to swego rodzaju "ies" u ciebie wygląda to jak kulka z vraylightmtl i po zabawie ;) 2. Oświetlenie w wewnątrz po lewej stronie mocniej ingeruje w zewnętrzną część niż u ciebie (zobacz ze tam widac trawe u ciebie jest czarno) 3. Podkręć trochę sky'a / zmień hdrk'e 4.Zmień tło 5.Babole przy górnym oknie najbardziej na prawo 6. Masz zbyt białe światło w tych pomieszczeniach, na refce jest bardziej ciepłe (pomarańczowe) 7. Textura "kraweznika?" wokolo basenu. 8. Materiał dachu. Ogólnie całkiem ładnie, jesteś blisko dobrego odwzorowania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 3 Styczeń 2010 Share Napisano 3 Styczeń 2010 fargate - rozwaliles mnie ta skorka, bombowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 3 Styczeń 2010 Share Napisano 3 Styczeń 2010 (edytowane) test oświetlenia, materiału śniegu i drzew. (założenie było takie, żeby to wyglądało jak taki konkretnie mroźne popołudnie / wieczór ) renderowane w takim rozmiarze jak obrazek na forum. W photoshopie lekka korekta kolorów i dodany sharpen co myślicie? 1 obrazek i 2 obrazek (zmienione nieco natężenie światła w stosunku do poprzedniego) Edytowane 3 Styczeń 2010 przez Loki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karrde Napisano 3 Styczeń 2010 Share Napisano 3 Styczeń 2010 Strasznie płaskie te drzewa, wyglądają jak plane'y 2D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 3 Styczeń 2010 Share Napisano 3 Styczeń 2010 Loki ładnie uchwycony mroźny klimat, ale to nie popoludnie tylko poranek, teraz o 16 juz jest cienmo:P i na drzewach nie ma zwykle tyle śniegu, wyjrzyj za okno śnieg się zbiera tylko w tych załomach miedzy gałęziami.:) ale tak bardzo ładnie podzielisz sie matem śniegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi