Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

tjviking : jezeli masz jakiś lepszy sposób na pokazanie "klity" to zamieniam się w słuch ^^.

Loki : ja nie pokazuje mebli, ja pokazuje pomieszczenie. Jeżeli podzieliłbym to na ujęcia to klient już w ogóle nie wiedzialby gdzie dane ujecie ma miejsce ... pamietaj ze to prości ludzie ;)

PICsell : no tak ... niestety nie przerobie korytarza na bo to nie mój projekt ja tu tylko ratuje kloca ;)

 

 

SWRSC : to wina youtube czy w oryginale tez framerate tak kuleje ?

Edytowane przez Bonifatz

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oryginał ma 25 klatek/sec

Musze poszukać w sieci jak przygotowac materiał pod upload na YT. Na vimeo jeszcze gorzej...

Napisano
tjviking : jezeli masz jakiś lepszy sposób na pokazanie "klity" to zamieniam się w słuch ^^.

?

 

Bonifatz! :D no jakto jak? "wężykiem, wężykiem" :D

wiem ze ciezko, ale taki przelot ptaszora na stolem nie wyglada fajnie,

 

ja juz nie robie takich rzeczy, klienci mi dupsko truli tyle razy ze juz

unikam przechodzenia przez przedmioty

Napisano

tjviking : ja właśnie czekam na aprobatę/dezaprobatę. Może jak zmienię podkład muzyczny na "I belive I can fly" to łykną to ;)

 

SWRSC : Youtube przerabia na 30 tez co sekundę dostaje czkawki.

Napisano

SWRSC: Bo dlatego jest skopane. Zrób inny format, np. HD i wyślij to będzie śmigać. Poczytaj...

Napisano

Hmm, nie wiem czy o to chodzi, ale z racji faktu, iż nie jest to żaden standardowy format to może to własnie wychodzić na YT czy Vimeo.

 

Sz.

Napisano

SWRSC: Jeśli to nie wina kodeka to warto robić video nie w 1.66 ale w 1.33 lub 1.78. Nie wime po co w 1.66 robisz to. Na YT najlepiej w jednym z tych dwóch podanych.

Napisano

pressenter: standardów jest bardzo dużo i nie każdy nadaje się do publikacji w dzisiejszych czasach bo co ci z animacji w 2,35:1 ;)

Napisano
Reactor za mnie ułożył :)

 

oj, to chyba dlugo ukladal - tyle polygonow...

Napisano

Kilka minut. Przygotowałem wersję krzesła super low-poly, a potem sklonowałem i sparentowałem właściwy obiekt.

Napisano

przeprosiłem się z maxwellem i testuję drewienka i betony

 

woodtest1.jpg

Napisano

nowy test i wniosek, że lepiej urrrrwać rendering w maxwellu zanim zacznie wyłazić kaustyka. Czyli potwierdza się stara prawda projektantów. Mniej znaczy lepiej.

clipboard04x.jpg

Napisano

Jeśli chodzi o ustawianie świateł i kolorów tego nie wolno robić w nocy, bo rano okazuje się, że jest za jasno;p Nie wiem jak u innych, ale u mnie okna, a szczególnie zasłony trochę przepalone;) Reszta good od strony technicznej, mniej fajnie od projektowej.

Podłoga świetnie wyszła.

 

Pozdr

Napisano

SWRSC : podłoga miód.

 

ode mnie finish jadalni i dziennego do animki :

jadalnia_AE.jpg

sypialnia_AE.jpg

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Jak dla mnie podłoga za mocno odbija.

Kwiatki na stoliku nie wiem co robią, brzydkie są.

Fajnie, ale lepiej jak by było to stonowane, bo jest za jasno.

Napisano

no zasłonki dość mocno przejarane. ale ładnie jest. może jeszcze bump na kanapie mógłby być drobniejszy.

Napisano

Loki moge nie mieć racji, ale te uchwyty do poręczy nie powinny być w pionie ? Nie spotkałem się z takim zagraniem powiem szczerze.

Napisano

terenas nie bardzo rozumiem co powinno być w pionie a nie jest :)

 

Modelowane na podstawie rysunków detalu.

Napisano

@Loki : trochę materiał tego za przeproszeniem pochwytu wygląda na PCV niż na malowaną stal. coś jak bardzo cienka rynna, chiba trzeba trochę IOR podciągnąć albo wypłaszczyć fallofa - w zależności jak robisz odbicia.

 

i moje dalsze boje, wkleiłem tło coby w oczy nie waliło płaszczkami.

 

clipboard05g.jpg

Napisano

nom coś się z obrazkiem stało, ale jak wcześniej widziałem to efekt ... wnętrza niszczył oczoudezajacy dywan...

Edytowane przez KLICEK
edit wulgaryzm

Napisano

indian, jak rano wstaniesz, też Ci się nie będzie podobało;p

Dziwnie jest. Ni to skóra, ni to lateks, ni piłka plażowa i strasznie jasno-wypłowiałe

 

Pozdr

Napisano

Pressenter to jest nawet bardzo dobre ! :D

Podoba mi się ten Farnsworth House i sam po szkole zacznę takie zabawy, ale na polanie w środku lata :)

 

Tylko śnieg na drzewach z bliska jest prostokątny wyraźnie to zdradza użytkowanie onyksa :p

 

Może mi pomożesz? Chodzi o jakiś example od materiału liści na drzewach... :) Dobija mnie to że jak zrobie vray2sidedmtl i wiele kombinowałem z nim to nawet brzydko wychodzi :/ :D a jak zrobie zamiast tego na liściach glossy referaction 0,4 to bardzo ślicznie i soczyście idzie przepuszczanie światła przez liście, tylko WOLNO się liczy xD Chyba coś nie tak robie?

 

Indian domyślam się że jak powieki ci się zapadały i głowa opadała to bezwładnie sunąłeś myszkę w górę i w ten sposób zmniejszyłeś glossy... :p

Edytowane przez Camel

Napisano

pressenter niby wszystko fajnie, ale kadrowanie to calkiem z d..y wziete, to samo dotyczy rozlozenia zieleni.

Bonifatz: wnetrza nawet spoko. Nie moge tylko zalapac, czemu ta kamera porusza sie tak... nudno. Animacja "The Third & The Seventh" pokazała, ze arch viz nie musza byc nudne. Ja wiem, ze klient i tak się osra, ale czemu przy tym nie spowodować u klienta zatrzymania akcji serca. A nich ma.

Przy okazji Alex Roman zapodał nawet making of z tego projektu, polecam.

Edytowane przez Simple_man

Napisano

Simple_man : bo za to trzeba trochę więcej zapłacić ;) . Bo to jest dom za 150tys Euro a nie za 5 mln. Jak się trafi taki za 5 to będę starał się pokazać go ciekawiej. Gwarantuję ;)

No i pamiętaj że nie każdy ma tak wysublimowany gust i nie wszystko do niego dotrze.

Co innego projekty "for fun" i dla poklasku jak Alexa a co innego komercyjna robota, z resztą sam Alex napisał w jednym z wywiadów, że komercyjna robota zabija kompletnie kreatywność.

Napisano

Powrot do maxa i vraya po 3-letniej przerwie, kilka godzin pracy (wiekosc modeli nie moja, bo leniwy jestem:)

 

fioletg.jpg

 

btw, nie moge uzyskac po prawnych cieni, na przyklad przy misce z jablkami - z prawej jest direct i mocny vraylight, za kamera dodatkowy slabiutki vraylight - co zmienic, zeby cien byl bardziej wyrazisty?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności