Bonifatz Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 (edytowane) tjviking : jezeli masz jakiś lepszy sposób na pokazanie "klity" to zamieniam się w słuch ^^. Loki : ja nie pokazuje mebli, ja pokazuje pomieszczenie. Jeżeli podzieliłbym to na ujęcia to klient już w ogóle nie wiedzialby gdzie dane ujecie ma miejsce ... pamietaj ze to prości ludzie ;) PICsell : no tak ... niestety nie przerobie korytarza na bo to nie mój projekt ja tu tylko ratuje kloca ;) SWRSC : to wina youtube czy w oryginale tez framerate tak kuleje ? Edytowane 22 Marzec 2010 przez Bonifatz
SWRSC Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 oryginał ma 25 klatek/sec Musze poszukać w sieci jak przygotowac materiał pod upload na YT. Na vimeo jeszcze gorzej...
Gość Gosc Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 tjviking : jezeli masz jakiś lepszy sposób na pokazanie "klity" to zamieniam się w słuch ^^. ? Bonifatz! :D no jakto jak? "wężykiem, wężykiem" :D wiem ze ciezko, ale taki przelot ptaszora na stolem nie wyglada fajnie, ja juz nie robie takich rzeczy, klienci mi dupsko truli tyle razy ze juz unikam przechodzenia przez przedmioty
Bonifatz Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 tjviking : ja właśnie czekam na aprobatę/dezaprobatę. Może jak zmienię podkład muzyczny na "I belive I can fly" to łykną to ;) SWRSC : Youtube przerabia na 30 tez co sekundę dostaje czkawki.
Pi0tr Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 SWRSC: Bo dlatego jest skopane. Zrób inny format, np. HD i wyślij to będzie śmigać. Poczytaj...
Bonifatz Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Pi0tr : troche enigmatycznie ;) Przyłączam się do pytania SWRSC
pressenter Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Hmm, nie wiem czy o to chodzi, ale z racji faktu, iż nie jest to żaden standardowy format to może to własnie wychodzić na YT czy Vimeo. Sz.
Pi0tr Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 SWRSC: Jeśli to nie wina kodeka to warto robić video nie w 1.66 ale w 1.33 lub 1.78. Nie wime po co w 1.66 robisz to. Na YT najlepiej w jednym z tych dwóch podanych.
pressenter Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Osobiście ogólnie staram się trzymać standardów, dlatego dla mnie zawsze działa. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ca/Video_Standards.svg/750px-Video_Standards.svg.png Pozdrawiam.
Pi0tr Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 pressenter: standardów jest bardzo dużo i nie każdy nadaje się do publikacji w dzisiejszych czasach bo co ci z animacji w 2,35:1 ;)
pressenter Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Ah, sorry, nie sprecyzowałem. Sam używam tylko 16:9 lub 4:3. ;)
SWRSC Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Dzięki Piotr. Następną wypuszczę tak jak wskazujesz.
|ales| Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Reactor za mnie ułożył :) oj, to chyba dlugo ukladal - tyle polygonow...
arev Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Kilka minut. Przygotowałem wersję krzesła super low-poly, a potem sklonowałem i sparentowałem właściwy obiekt.
zdeno Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 przeprosiłem się z maxwellem i testuję drewienka i betony
arev Napisano 23 Marzec 2010 Napisano 23 Marzec 2010 Jeszcze trochę męczenia krzesłami: http://www.youtube.com/watch?v=fAPcjzfREQs
Bonifatz Napisano 23 Marzec 2010 Napisano 23 Marzec 2010 (edytowane) test render klatki animacji : Edytowane 23 Marzec 2010 przez Bonifatz
indian Napisano 23 Marzec 2010 Napisano 23 Marzec 2010 stolik Ci lewituje, a tak to bardzo fajnie wygląda
Bonifatz Napisano 23 Marzec 2010 Napisano 23 Marzec 2010 (edytowane) Dzięki indian! Już temu zaradziłem. Edytowane 23 Marzec 2010 przez Bonifatz
zdeno Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 nowy test i wniosek, że lepiej urrrrwać rendering w maxwellu zanim zacznie wyłazić kaustyka. Czyli potwierdza się stara prawda projektantów. Mniej znaczy lepiej.
Touch Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 Jeśli chodzi o ustawianie świateł i kolorów tego nie wolno robić w nocy, bo rano okazuje się, że jest za jasno;p Nie wiem jak u innych, ale u mnie okna, a szczególnie zasłony trochę przepalone;) Reszta good od strony technicznej, mniej fajnie od projektowej. Podłoga świetnie wyszła. Pozdr
Bonifatz Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 (edytowane) SWRSC : podłoga miód. ode mnie finish jadalni i dziennego do animki : Edytowane 24 Marzec 2010 przez Bonifatz
!Ewert Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 Jak dla mnie podłoga za mocno odbija. Kwiatki na stoliku nie wiem co robią, brzydkie są. Fajnie, ale lepiej jak by było to stonowane, bo jest za jasno.
chudy Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 no zasłonki dość mocno przejarane. ale ładnie jest. może jeszcze bump na kanapie mógłby być drobniejszy.
vision3d Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 podloga zostala potraktowana pronto dlatego tak ladnie sie blyszczy ;)
Loki Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 przy okazji modelowania - taki szybki render testowy.
terenas Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 Loki moge nie mieć racji, ale te uchwyty do poręczy nie powinny być w pionie ? Nie spotkałem się z takim zagraniem powiem szczerze.
Loki Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 terenas nie bardzo rozumiem co powinno być w pionie a nie jest :) Modelowane na podstawie rysunków detalu.
chudy Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 łeeeee...spawów nie ma :P w sumie fajny ten render :)
zdeno Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 @Loki : trochę materiał tego za przeproszeniem pochwytu wygląda na PCV niż na malowaną stal. coś jak bardzo cienka rynna, chiba trzeba trochę IOR podciągnąć albo wypłaszczyć fallofa - w zależności jak robisz odbicia. i moje dalsze boje, wkleiłem tło coby w oczy nie waliło płaszczkami.
jlidesign Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 (edytowane) Prosto z pieca Edytowane 24 Marzec 2010 przez jlidesign
indian Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 (edytowane) nom coś się z obrazkiem stało, ale jak wcześniej widziałem to efekt ... wnętrza niszczył oczoudezajacy dywan... Edytowane 24 Marzec 2010 przez KLICEK edit wulgaryzm
Bonifatz Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 jlidesign : technicznie nieskazitelne, modele materiały top notch. Dywan tragedia.
Touch Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 indian, jak rano wstaniesz, też Ci się nie będzie podobało;p Dziwnie jest. Ni to skóra, ni to lateks, ni piłka plażowa i strasznie jasno-wypłowiałe Pozdr
jlidesign Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 jlidesign : technicznie nieskazitelne, modele materiały top notch. Dywan tragedia. Dzięki, ale to klient jest dziwny ;)
Camel Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 (edytowane) Pressenter to jest nawet bardzo dobre ! :D Podoba mi się ten Farnsworth House i sam po szkole zacznę takie zabawy, ale na polanie w środku lata :) Tylko śnieg na drzewach z bliska jest prostokątny wyraźnie to zdradza użytkowanie onyksa :p Może mi pomożesz? Chodzi o jakiś example od materiału liści na drzewach... :) Dobija mnie to że jak zrobie vray2sidedmtl i wiele kombinowałem z nim to nawet brzydko wychodzi :/ :D a jak zrobie zamiast tego na liściach glossy referaction 0,4 to bardzo ślicznie i soczyście idzie przepuszczanie światła przez liście, tylko WOLNO się liczy xD Chyba coś nie tak robie? Indian domyślam się że jak powieki ci się zapadały i głowa opadała to bezwładnie sunąłeś myszkę w górę i w ten sposób zmniejszyłeś glossy... :p Edytowane 25 Marzec 2010 przez Camel
Bonifatz Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Test render animki : http://www.lucas3d.net/ujecie_01_1.wmv
Simple_man Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 (edytowane) pressenter niby wszystko fajnie, ale kadrowanie to calkiem z d..y wziete, to samo dotyczy rozlozenia zieleni. Bonifatz: wnetrza nawet spoko. Nie moge tylko zalapac, czemu ta kamera porusza sie tak... nudno. Animacja "The Third & The Seventh" pokazała, ze arch viz nie musza byc nudne. Ja wiem, ze klient i tak się osra, ale czemu przy tym nie spowodować u klienta zatrzymania akcji serca. A nich ma. Przy okazji Alex Roman zapodał nawet making of z tego projektu, polecam. Edytowane 25 Marzec 2010 przez Simple_man
Bonifatz Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Simple_man : bo za to trzeba trochę więcej zapłacić ;) . Bo to jest dom za 150tys Euro a nie za 5 mln. Jak się trafi taki za 5 to będę starał się pokazać go ciekawiej. Gwarantuję ;) No i pamiętaj że nie każdy ma tak wysublimowany gust i nie wszystko do niego dotrze. Co innego projekty "for fun" i dla poklasku jak Alexa a co innego komercyjna robota, z resztą sam Alex napisał w jednym z wywiadów, że komercyjna robota zabija kompletnie kreatywność.
Simple_man Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 No fakt klienci potrafią zabić kaćdy dobry pomysć. Szkoda, ze nie można się bez nich obyć :)
jaccunio Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Powrot do maxa i vraya po 3-letniej przerwie, kilka godzin pracy (wiekosc modeli nie moja, bo leniwy jestem:) btw, nie moge uzyskac po prawnych cieni, na przyklad przy misce z jablkami - z prawej jest direct i mocny vraylight, za kamera dodatkowy slabiutki vraylight - co zmienic, zeby cien byl bardziej wyrazisty?
Rekomendowane odpowiedzi