Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

arturprx2 - fajowy detal! Kolorystycznie kuleje.

 

pionix - krzesła przefajne! :)

 

indian - lampka się podoba ale czy nie za cienkie to ramię lampki? speed czyli ile? pochwal się :)

Napisano

O kurcze! Śliczne. Podzieliłbyś się ustawieniami rendera? To bez post produkcji?

Napisano

indian a spróbuj zrobić to z daleka... powiedzmy 70mm kamera. Gdzie kamera i target bedą na tej samej wysokości

Napisano

Test oświetlenia. Za ciepło? Za zimno? Za ciemno? Doradźcie coś bo tracę chyba zdolność trzeźwej oceny :)

 

3b228fe5883057fd.jpg

Edytowane przez pionix

Napisano

Pionix, za płasko:) Pograj światłem trochę. Rozumiem, że zapalanie wszystkich świateł jakie są w wizkach się przyjęło, ale tym razem, taki zabieg wszystko Ci spłaszcza. Przynajmniej ja tak to odbieram. Zrób może wieczorne ujęcie.

 

Pozdr

Napisano

Podłoga mi nie pasuje Pionix. Wyłączył bym sztuczne oświetlenie też. Ogolnie spoko.

Napisano

Dzięki za wskazówki. Bez sztucznego oświetlenia jest tam straszna ciemnica. Podłogi ja nie wybierałem ;)

Napisano
Bez sztucznego oświetlenia jest tam straszna ciemnica.

 

To zrób żeby nie było ciemno, w końcu są okna :)

Napisano

pionix mysle ze jak bardziej stonujesz ogolne oswietlenie i puscisz mocniej swiatlo z okna i halogenow bedzie o niebo lepiej. Teraz jest niestety plasko jakos i materialy sredniawe, w sumie jak nie twoje :p

 

Pozdro !

Napisano

pionix- tak teraz znacznie lepiej, ten dywan w tej wersji również fajniej wyszedł :)

Napisano

Mógłbyś pokazać render z wyłączonymi wszystkimi światłami w pomieszczeniu?

Napisano

pioniks: wszędzie ziarno mnie strasznie drażni a z tyłu barcelony na górze coś się na skórze skaszaniło :) I znowu tasiemek w barcelonie nie ma! :p

indian: fajna lampa ale sądzę iż jest to vray 2sidedmtl. Dla precyzji zaproponowałbym ( e, żeby plam nie było itp.) bardzo łatwy sposób ale to kosztuje troche renderingu : diffuse + refraction, z glossiness 0,3-0,6 i kolor szary czyli tzw. do 50% i dostosuj sampling.

 

U mnie głupia 4godzinna zabawa - 4 h renderingu :/

Szklano-gumowa abstrakcja na okrągłodemimonte.jpg

 

thea render podejscie drugie :)

czas=20 sekund

 

Brawo brawo :) też tak zadowolony z Thei jestem, jestem ciekaw jego świetlanej przyszłości. Powiem tak: 20 sekund to jest niezły czas. A w ogóle - fajny model wyrobu jubilerskiego.

Napisano

Fajne, czyściutkie i przyjemne dla oka. Nie znam się za bardzo na taśmach filmowych, ale czy one aby na pewno są tak transparentne i bezbarwne?

 

Pozdr

Napisano

Jak są puste to raczej muszą takie być.

Napisano

SWRSC podzielisz się ustawieniami materiałów szpul ?

rendery gicior.

Napisano

slowiak - a to nie studio wazniejsze niz sam material? miateral zapewne dosc standardowo zrobiony, za to oswietlenie jest gra tu pierwszorzedna role.

Napisano

racja racja...chodzi mi właśnie o uzyskanie takiego efektu jak na renderze

Napisano
Brawo brawo :) też tak zadowolony z Thei jestem, jestem ciekaw jego świetlanej przyszłości. Powiem tak: 20 sekund to jest niezły czas. A w ogóle - fajny model wyrobu jubilerskiego.

Ja jestem zachwycony, zeby wyciagnac dyspersje musialem liczyc to dotychczas w maxwellu, po 2-3 godziny. To naprawde jest dla mnie cos niesamowitego.

PS. Dzieki, ja tez lubie ten pierscionek :)

Tutaj mam ich wiecej ale to roboczy serwer

http://jewcad.com/test/

PS2. Czy ktos jest zorientowany w temacie renderowania animacji w thei spod max'a ? Mam te przyciski nieaktywne. Czy jest to spowodowane wersja demo renderera czy obecna faza budowy plugina ?

Edytowane przez velopl

Napisano

ten pierscionek super, czas renderu powala :)

bede wiedzial do kogo sie zglosic jak bede potrzebowal świecidełek ;)

Napisano

dalsza nauka v-raya. tym razem oświetlenie sztuczne.

 

cam06bathroom.th.jpg

 

pozdr.

Dawid

Napisano

Takie dla przypomnienia, może się jeszcze rozwinie jak wpadnę na coś ciekawego. Model nie jest mój.

20453674.jpg

Napisano

Zdejmij zielony, trochę. Słońce powinno mieć wielkość trochę większa żeby cień nie był takie ostry. Kiedy pokażesz całe pomieszczanie, a nie 4 ściany z oknem i jednym mebelkiem ? :)

Napisano

Mnie to ostre światło tutaj pasi, podkreśla minimalizm sceny:))

Napisano

Nice, ale przez dof i ujęcie całość wydaje się miniaturowa

 

Pozdr

Napisano

Ładnie, czysto, soczyście, ale nie do przesady. Dałbym jeszcze krzaka przy drzewie po prawej, żeby nie było widać łączenia z trawą. Najważniejsze i tak, żeby napisy późnej nie spierniczyły całości:)

 

Pozdr

Napisano

Fajne, tez mi sie wydaje, ze jakies krzaki kolo drzewka, ale male bo nie zawsze są w naturze. Napisy muszą być, jakoś trzeba zachęcić to mieszkania w magazynie na kartofle :)

Napisano

hahah ola-f to chyba najbardziej trafne określenie na tą architekturę.

Czasami człowiekowi się odechciewa jak widzi po raz kolejny białego kloca....

Napisano

Ciągle uczę się wszystkiego nie wiem po ilu latach wyjdzie mi fajna wizka oto co ostatnio męczę co myślicie??

inter2r.jpg

Napisano

tomek1212m : już nie przesadzaj, jest na dobrym poziomie!

Jedyne co mógłbyś zrobić to zmniejszyć tego noise'a widocznego w obrębie szafki. Proponuję clr thresh na 0.005 (jezeli to Vray oczywiscie).

Napisano

Bonifatz : dzięki. Mam coś takiego właśnie że gdy robię jakąś prace to mi się osobiście żadna nie podoba. Zapomniałem dodać że Mac jest z kolekcji RA

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności