Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W sumie to nie wiedziałem gdzie to dać więc daje na wszelki wypadek tutaj :) Choć taki speed to znowu nie jest bo z ustawieniami całą zeszłą noc się bawiłem, a tutaj wynik. Może się komuś przyda więc daję także pełną wersję:

 

 

previewqo5.jpg

 

Obraz w pełnych rozmiarach 9000x2400 pikseli

 

Zrobione w 3ds max 9 + Dreamscape 2.5

Napisano

ale to chiba w szopie robiles???

czy to particlowe chmurki? ;)

tak czy siak dziex.

[moze wrzuc to do bazy textur]

pozdr

Napisano

Nie ta teksturka będzie gdzie indziej a tutaj wyjątkowo daję :P, ale dalej będzie za free.

 

Chmury są robione w dreamscape ani szop ani particle

Napisano

Coruscant, twoje niebo ma dwa słońca. :)

Napisano

RA- ta textura ma 3 slonca;)

routee- strasznie podobaja mi sie w Twoich wizkach idealnie biale sciany, bardzo przyjemnie to wyglada.

W czym tkwi sekret? Wysokie sety Irr/Lc?

pozdr

Napisano

Ta moja tekstura ma 2 słońca (tzn ma jedno ale wyszedł efekt jak by były 2) a to trzecie co widzisz to po prostu na obrzeżach tam gdzie tekstura się łączy.

 

No ale nieważne już jestem dosyc oblatany w dreamscape więc tą uznajmy za render for fun. Stworzyłem kilka bardzo ładnych tekstur, ale opublikuję je kiedy indziej.

Napisano

i jakoś za jasno w tym pomieszczeniu.(Masz wszystkie ścianki?)Co do testu to floor fajny.;p

Napisano

Mirach nom przepalilem w tych miejscach, ale to Vsun wiec...

Yaro z lewej strony jest mala dziura w scianie wielkosc drzwi wiec nie wydaje mi sie zeby bylo za jasno.

pozdr

Napisano

Narazie nie opublikuję wersji 9000x2400. Te pojawią się dopiero na mojej stronie (jak ją skończę, a nie wiem jeszcze kiedy to będzie). Wrzucam taki mały preview:

 

hsp9000240001cnyv3.jpg

hsp9000240002lmhz2.jpg

hsp9000240003sspd7.jpg

hsp9000240004aran8.jpg

hsp9000240004cdfc1.jpg

Napisano

Pierwsze podejście do zieleniny, bo muszę się w końcu nauczyć ją robić, Pomagałem sobie tutorialem Lisa.

Studio Falconowe.

bonsai1ve0.jpg

Napisano

nut cracker? ;)

 

edit:... tia Pinero- Robin Hood Faceci w rajtuzach sie klaniaja ;)

||

\/

Napisano

BigLeb- nie jest to przypadkiem "elektroskórogumonapawarka z hydrotargaczem do wody" ?

 

Tadzio - ostatni materiał bardzo fajny

Napisano

oo, z gilotyną to już bliżej, ale wciąż daleko:)

Zaprawdę powiedzieć co to jeszcze przez długi czas nie będę mógł, ale liczy się że porusza wyobraźnię:)

Napisano

Obrzeźnica? :P

Moze nowoczesna wersja interpretacji rzezb Wita Stwosza?:P

Moze stojak na kwiotka?

Albo proba uchwycenia nicosci ludzkiej na tle obecnych wydarzen politycznych?

Nowy produkt Wacoma?

Big Leb nooooo:)

Napisano

witam, jako ze to poczatki v-ray chcialbym spytac jak zrobic efekt takiego grubego, polprzepuszczalnego szkla w tych szafkach, chyba wiecie o co chodzi:?;)

a tu zamieszczam nieudna probe

room02nd1.th.jpg

(zeby bylo cos widac musialem powstawiac tam vray plane-y do srodka)

Napisano
  • Autor

Bigu - zamieniłeś się z poldot'em? on trzaska 'koty murki' w 2d , a Ty gilotyny i świecące lodówki 3D ...coś tu jest nie tak :)

Napisano
Obrzeźnica? :P

Moze nowoczesna wersja interpretacji rzezb Wita Stwosza?:P

Moze stojak na kwiotka?

Albo proba uchwycenia nicosci ludzkiej na tle obecnych wydarzen politycznych?

Nowy produkt Wacoma?

Big Leb nooooo:)

^^^

mocne

 

bigleb, a ten ostatni render mi przypomina te dziwne cylindryczne cosie z pomarańczową cieczą na początku half-life 2, to ma coś wspólnego z tym co masz na renderze? tzn te kapsuły nie były tak od razu na poczatku, w laboratorium doktorka były :P

Napisano

maczug - HL nie widzialem i nie grałem ale tak, to coś takiego właśnie.

 

AG- banalnie - 1 VRlight na górze, nad zbiornikami, lekko obrucony w kierunku widza i po 2 crlighty sferyczne w zbiornikach do skaterowania.

Napisano

Wzielo mnie znow na motoryzacje :) Felga od (do) Nissana 300zx. Efekt pracy z wczorajszego popoludnia.

Vray , Irr + LC , material z shaderem Ward'a, flake's celowe.

 

300zx_alloy.jpg

Napisano

AG: za lewitujące przedmioty dostaniesz po tyłeczku. Ambient Occlusion dodaj przyjacielu! na passie i miks w PS czy AE jeśli to animka. :]

Napisano

AG: Bardzo fajne, miałeś narzucone jak mają być "powycinane" ściany, czy sam tak rozkminiłes?

Aha kolorki na hulajnodze są zdecydowanie "fuj" ;)

 

Bonifatz: Jak to się mówi - bez sexu...Drzewka ok, reszta "psie" :]

Napisano

tweety - co Ci tam lewituje ? no bez przesady ;) Zauważ że nawet w "realu" na połyskliwych powierzchniach (parkiety, kafelki itp.) przedmioty "lewitują"

 

Nie popadajmy w paranoję ;)

Napisano

Drogi kolego Vorku.

Z żalem zawaidamiam, że nie masz Pan racji. Przykładem jest poniższy plik w formacie jpeg:

 

ffa4359dc4458799.jpg

 

podświetlone miejsca są miejscami lewitującymi które szybko i sprawnie można przyciągnąć optycznie do ziemi stosując wyrenderowany pass z Ambient Occlusion (o czym zapewne wiesz) :]

 

Pozdrawiam

tweety

Napisano
Test wszystkiego.Co myślicie o oświetleniu?Czy jest realistyczne?

Ładnie ale za bardzo pojechałeś z bumpem na oparciach foteli. Oświetlenie chyba dobre ;)

Stolik lewituje.

 

Robertus, fajne studio i fajny render

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności