arturprx2 Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 no no panie zapowiada sie całkiem całkiem ;] a tu rozwiazanie zagadki ;p :X-em[2]:trafił ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 podloga zrobiona min dzieki Twojemu tutkowi SWRSC ;) yyy, ja nie mam zadnego tutka odnosnie podłogi :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 tadek na jakim kompie/kompach zoptymalizowales to do 2min? dobry czas. zacne prvki. pozdr edit: ooo..dostalem punkty ujemne za text o zbiorce na CUT'a... bravo ...znacie sie na zartach... no comment... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 ttaaddeekk absolutnie świetnie to wygląda w czym renderowałeś(o render chodzi)? na czym renderowałeś (o kompa chodzi :))? używałeś FG/GI lub jakiegoś podobnego wynalazku czy direct lighting? masz quada czy dwa :) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 yyy, ja nie mam zadnego tutka odnosnie podłogi :p chodzi mi o oswietlenie mapa output tadek na jakim kompie/kompach zoptymalizowales to do 2min? dobry czas. zacne prvki. pozdr edit: ooo..dostalem punkty ujemne za text o zbiorce na CUT'a... bravo ...znacie sie na zartach... no comment... q6600+ pamieci z jakims dobrym timingiem, nie pamietam nawet jakie :D i nawet nie wiem czy to ma wplyw na render, taki standardowy zestawik ostatnio dzieki, ps. znow prosisz o privy, łap negatywa :P ttaaddeekk absolutnie świetnie to wygląda w czym renderowałeś(o render chodzi)? na czym renderowałeś (o kompa chodzi :))? używałeś FG/GI lub jakiegoś podobnego wynalazku czy direct lighting? masz quada czy dwa :) ? render to mental ray, sam FG ustawiony na draft i 1 bounce, jedno swiatlo mentalowskie skierowne na centrum z dosyc duzym area i 6 samplami do cieni raytrace + kilka zwyklych swiatelek zeby doswietlic tlo, tlo jest strasznie low poly,praktycznie bez textur a glowna role odgrywa specular, motion blur i dof bedzie zrobiony w post procesingu. a i jeszcze do tego mentalowski glow i distortion mysle ze kluczem do szybkiego czasu jest skupienie sie na istotnych zeczech i upraszczanie ledwie widocznych komp jak wyzej pozdro, dzieki za cieple komentarze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 włosy blee wyglądają jak kupka siana :P a poza tym bardzo fajnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obywatel Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 Najmocniejszym elementem są zdecydowanie oczy. Co do reszty to jak już ktoś wspomniał trudno będzie coś wycisnąć, bo model średni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 Golarka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 co złego w modelu? ma 97% zgodności z najseksowniejszą kobietą świata '06 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 nos ma jakis bulwiasty :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obywatel Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 Usta i nos. W sumie góra nosa zaczyna się ok, ale dół przydałby się zgrabniejszy. Kurcze a te usta to nie wiem co dokładnie nie gra, taki placek : > Może zamknij jej usta póki co, to będzie łatwiej poradzić Jakbyś namalował w paincie kółko z oczami to też miałoby z 70% zgodności ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 master zapodaj refki plz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 greg- ladnie, mental ma sie rozumiec? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 greg_jg super shadery :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 a elipsa jest podobna do jessicy simpson tylko w 80% :P http://www.myheritagefiles.com/I/storage/site1/files/73/17/12/731712_929852b5d28574yb8per53.JPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombel Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 Od trzech dni ucze sie renderować :) Prosze oceńcie czy w tym jest choć odrobina realizmu,czy w dobrą strone ide i takie tam :P Soft:Modo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 JunioR, Georgas dzięki. Odnośnie pytania o renderer - tym razem maxwell (wersja beta, ale który numer to nie powiem - nie pamiętam ;) ). Master, zrób coś z tymi cieniami po obu stronach nosa... Booombel, jak od trzech dni, to nie jest najgorzej. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 Booombel -> Najpierw naucz się modelowac. Masz w scenie same boksy ktore ni troche nie wygladaja naturalnie. Klucz do realistycznego renderu: -Dobry model -Dobre swiatlo -Dobre Materialy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 Da się jakoś z automatu zrobić by włosy po dodaniu frizza i knika nie właziły w twarz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 Chyba ma za male wlosy w stosunku do twarzy. Niby ladna ale za bardzo sie świeci. Wygląda jakby się ciągle oblizywała :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 erm kumpel ktory zobaczyl ten obrazek u mnie na monitorze, powiedzial ze wyglada jak "kobieta po przejsciach" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 Teraz to wygląda jak transwestyta:) ciąg dalszy zabaw z telefonami siakiś dysorsji i winiet mi się zachciało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leander Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 le boskie! jak to ktos celnie ujal :) Przyslowiowy miod dla oczu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 no rzeczywiscie, niby taki prosty obiekt, a robi wrazenie:) design tez twojego pomyslu?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 ogolnie mi sie podoba ale gorna krawedz podstawki moglaby byc grubsza, dziury w sluchawce bym zamienil miejscami i troche zmniejszyl i krawedzie zasostrzyl bo te sa troche "bulkowate" mozna siatke zobaczyc? kabel jest swietny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 bigleb fruuu, mozesz napisac conieco o oswietleniu w scenie, swietnie wyglada! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 bigleb świetne te telefony. Bardzo podoba mi się ich materiał. Napisał byś coś o nim? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 Render by Smallgraph Studio Modelownie (i szukanie free modeli :P): voyager, Fargate Rendering: Fargate Głupie kometarze: Ardeni Wszelkie podobieństwo do już istniejących modeli przypadkowe CLICK FOR HI-RES VERSION: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 Ten stół wysoce niefajny:P Na początku myślałem że to szczotkowane aluminium albo coś, dopiero po jakimś czasie zauważyłem że to takie matowe szkło (chyba). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 Telefon w/g prawdziwego projektu z lat 70tych, modelował Vetis. Wnętrze słuchawek wykombinowane i faktycznie trochę odstaje:) Mental Ray na defaultowych domyślnych ustawieniach FG, 3 bounsy. 2 phonometryczne area, jeden na górze trochę z tyłu żeby bardziej doświetlał tło, drugi dopełniający z frontu w lewym rogu. Logarithmic Exposure Control lekko ocieplające scenę i wszystko chyba. Materiał blend w nim 2 podobne arch & Design, jeden z glossy (75%), drugi bez (25%). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lashco Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 telefony fajne i kompozycja tego pierwszego jest git, ale dla big leb'a to chyba taka na sniadanko scena hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterr Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 Voyager ,kurcze ten model mi coś przypomina [mebel ;P ] ...gdzieś już go widziałem .lol..;) telefony cool;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombel Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 voyager: Nie sprawiedliwe, was było trzech:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 Widze, że wszyscy mają dojścia w niemieckich firmach xD Łóżko modelowałem ja, lampkę i stolik fargate. Reszta to wykopaliska z neta i z dysków twardych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterr Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 taa :/ ok test wszystkiego :[ Wszelkie rady mile widziane..modelowane z Cad rzutów //cholera już widze że chodnik mam starą wersje :/ itd.. Nie mam drzewek - modeli więc wkleiłem fotki :/ pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 7 Grudzień 2007 Share Napisano 7 Grudzień 2007 pionowe niebo, za niebiesko w cieniach w stosunku do przejaranych świateł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 ja tak zapytam moze nie w tym miejscu co trzeba ale moze nikt mnie nie zlinczuje.. otoz czy pamieta ktos jedna prace na forum z przed jakiegos roku... była to cos jak by kula do kręgli a przynajmiej tak mi sie kojarzy... lezała na drewnianej podłodze i markerem miała namazany uśmiech... przekopałem galerie ale chyba zdjecia/hosting padl... moze jest ktos kto kojarzy ta prace? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 tym razem teścik dofa i te same nudne już pewnie telefoniki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 świetne Big bardzo realistyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterr Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 nom :) //faktycznie musze poprawić oświetlenie i niebo :( dzięki :) a tutaj taki renderek Wszelkie podobieństwo do już istniejących modeli przypadkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 biglebowsky pierwszy render wygląda fajnie ładne ujęcie, na drugim ładna kolorystyka, ucz mnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 shadning i światło totalnie na dnie niestety;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 co to za kanciaki :P fajne ciemne drewienko ale jakies takie mdłe i miejscami zle zmapowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 peterr, kanciaty ten mebelek strasznie i światełko płaskie bardzo. Przesuń źródło światła bardziej do tyłu i obróć trochę i nie bój się kontrastu, teraz takie mydełko się zrobiło-brakuje detalu w GI mrkrzysiek, nie ma sprawy, tylko ciebie chyba nie ma już czego:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterr Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 toć to sun ,ok poprawie ,dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 bigu jak jego nie ma juz czego uczyc to ja sie chce zapisac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 bigu jesteś big :) kapitalne, możesz powiedzieć jakie kolorki świateł użyłeś ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 Biglebowsky-->piekne rendry, kapitalny klimat, bardzo przytulnie to wyglada :) juz dawno nie widzialem tak fajnych renderow :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 ee, no to dość banalna scenka, ale fajnie że się podoba:) To powinno odpowiedzieć na większość pytań: sampling nie wyrobił więc przydał się szopowy reduce noise. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi