maczuga Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 joooo! te ostatnie 3 pictures, czym ty żeś to zrobił?! i linka od razu daj, jak można :P
arch515 Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Pionix – pierwszy obrazek,prawa strona daje rade, świetnie wyszedł materiał sofy, lewa faktycznie pustawo..Morze jakieś donice jebitne..Czy coś?. I trochę czyściej..Moze..Morzesz podać nastawy na zasłonki (materiał)
hcpiter Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 wizka super ale te placki przy kranach smieszne ;) A te filtry to tak z nodow czy klineteria chciala ? :p
hcpiter Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 albo to takie studio albo ten model ma super duzo bledow
Bonifatz Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 troche zieleniny "hand made" do przyszlego projektu :
Bonifatz Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 dzieki Touch! trawa to spilne'y przekonwertowane na poligony.
maczuga Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Bonifatz, fajne te zioła :) btw ten avatar zrobiłeś sobie dzisiaj z tego porytego filmu na tvp2? xD
DraB Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Bonifatz, fajne te zioła :) btw ten avatar zrobiłeś sobie dzisiaj z tego porytego filmu na tvp2? xD Nie, miał go już wcześniej - film może i głupio zrobiony ale książkę się świetnie czytało :)
tadzio Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 a i cos ode mnie wydlubane w jeden wieczor: i ciupinka oberracji: edit: co do filmu, to az dziwne ze malkovich w nim zagral ;) pozdr
arev Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Fajny renderek, ale co to jest do jasnej? :D
tadzio Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Kisho Kurokawa: [Nakagin Capsule Tower] a inaczej mowiac to: http://www.wallpaper.com/architecture/kisho-kurokawa-a-tribute/1840 pozdr;)
grzegerz Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 tadzio fajowe test testów. trzy max i Vray koło 30 min :/
pionix Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 joooo! te ostatnie 3 pictures, czym ty żeś to zrobił?! i linka od razu daj, jak można :P taki fitr do Photoshopa - Fractalius http://www.redfieldplugins.com/filterFractalius.htm wizka super ale te placki przy kranach smieszne ;) A te filtry to tak z nodow czy klineteria chciala ? :p Z obrzydzenia czystymi, komercyjnymi wizkami :p tadzio - bardzo fajnie CI to wyszło
Orangegraphics Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 tadzio: niezmarnowany jeden wieczór;) świetny efekt;)
patry Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 Elo :) eh, muszę się uczyć gupiego vryja :D 25min Czemu v-r tak niesamowicie barwi ściany? :P
!Ewert Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 bo masz źle ustawione GI? Bo masz zły materiał ścian?
JunioR Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 poczytaj sobie panie mądry o override mtl. a i jeszcze to, dla początkujących: http://www.vray.us/vray_tutorials/rendering_vray_interior_tutorial.shtml
Marcin Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 bardzo fajna stal ;) można się dopytać o ustawienia materiału ? chociaż pewnie i tak większość to zasługa textury :)
mrkrzysiek Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 bardzo fajne rendery i jak pisze Marcin stal wyszła bardzo fajnie, no i kafelki na ostatnim bardzo ładne
arch515 Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 kafle super!!!!!!!!! morzesz jakies nastawy....texture;d;d;d
patry Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 Liber - WOW, świetne :) Eh, następne testy :/ vray, vray sky and sun, 31min
mrkrzysiek Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 ściany Ci się za bardzo koloryzują patry no chyba że nie maja być białe
Hindus Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 ściany Ci się za bardzo koloryzują patry no chyba że nie maja być białe gi sat, przejarane sciany, do tego subd. parkietu niski bo podłoga pod fotelem dziwna, za duzo shaderow w scenie bo jest przesycona.
Liber Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 Dzieki za pozytywne komenty:D Marcin - tak, to moc tekstury:). Material to nic specjalnego reflect szarawy z gloss na ,89. Patry - Jak pisal Junior pobaw sie z override mtl. Kafle (Lepszej tekstury nie mam): http://img291.imageshack.us/img291/9782/tetpw8.jpg //mod edit: Liber: szanuj ludzi z wolniejszymi łączami i nie załączaj tak dużych obrazków poprzez IMG a poprzez URL 1 1
arch515 Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 liber - dziekowac dziekowac. rep.polecial. Dalsza walka z szumem;/…nio i z tym lwf, a pomieszczenie kawalerka.. Pozdrawiam.
JunioR Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 ten lwf chyba wychodzi Ci na dobre, ale parkiet dziadowski, zwłacza bump na nim :] piątka!
RA Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 A jaki masz sprzęt arch, że tak walczysz z szumem? :)
arch515 Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 Parkiet taki zostaje będzie przemysłowy:) w rzeczywistości trochę inaczej Będzie wyglądał to inna sprawa, bardziej ciapowaty. Co do sprzętu to nic nad zwyczajnego nie żadne senony:) – quad 6600, 8G-ramu i dwie peny w sli.
RA Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 Ma quada i narzeka. Nosz! :) Podłoga jest fajna, tylko ten bump niepotrzebny, bo to raczej tak w rzeczywistości nie wygląda.
Gość Cornelius Scipio Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 Arch znowu gratki dla Ciebie...zapowiada się świetnie :) Pzdr. i Wesołych Świąt :)
JunioR Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 arch quad i 8gb ramu a Ty walczysz z ziarnem kolego ? ;p dowal subvs qmc na 50, podobnie ze subd w swietle i zobacz, moze juz nie bedzie takiego duzego? pozdr!
Nos Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 Witam test wszystkiego:) Maxwell Render sl18 czas 10h Pewnie jeszcze będę to męczył Pozdrawiam Nos
arch515 Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 Dzięki wszystkim…no, ale wiecie panowie w qmc 8..:D:D zaczynam rozmowę z tym silnikiem od 40:D. Pozdrawiam.
Marcin_ps Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 robie sobie studio ( modelik moj jak skoncze to udostepnie dla ogolu max3d.pl :) ) i walcze... 1:0 dla szumu i przepalenia :P (hdri + 2xVraylights)
RA Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 To ostatnie, to już bardzo bliskie oryginałowi. :)
schottkey Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 Wlasciwie test modelu wyrkopodobnego. Ale chcialem do tego dorzucic tez test VraySky/Sun i PhysicalCamera. Ciapki pod oknem sa dziwne.
pressenter Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 Dorzuć troszkę HSph. subdivs (irradiance map) i Global subdivs multiplier (rQMC sampler), powinny zniknąć "ciapki".
Rekomendowane odpowiedzi