Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

joooo! te ostatnie 3 pictures, czym ty żeś to zrobił?! i linka od razu daj, jak można :P

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pionix – pierwszy obrazek,prawa strona daje rade, świetnie wyszedł materiał sofy, lewa faktycznie pustawo..Morze jakieś donice jebitne..Czy coś?. I trochę czyściej..Moze..Morzesz podać nastawy na zasłonki (materiał)

Napisano

wizka super ale te placki przy kranach smieszne ;)

A te filtry to tak z nodow czy klineteria chciala ? :p

Napisano

Bonifatz, fajne te zioła :) btw ten avatar zrobiłeś sobie dzisiaj z tego porytego filmu na tvp2? xD

Napisano
Bonifatz, fajne te zioła :) btw ten avatar zrobiłeś sobie dzisiaj z tego porytego filmu na tvp2? xD

 

Nie, miał go już wcześniej - film może i głupio zrobiony ale książkę się świetnie czytało :)

Napisano

a i cos ode mnie wydlubane w jeden wieczor:

c6110e265f3a3ef3.jpg

 

i ciupinka oberracji:

75914330e976576f.jpg

 

edit: co do filmu, to az dziwne ze malkovich w nim zagral ;)

pozdr

Napisano

Bardzo fajny render, super :)

Napisano
joooo! te ostatnie 3 pictures, czym ty żeś to zrobił?! i linka od razu daj, jak można :P

taki fitr do Photoshopa - Fractalius

http://www.redfieldplugins.com/filterFractalius.htm

 

wizka super ale te placki przy kranach smieszne ;)

A te filtry to tak z nodow czy klineteria chciala ? :p

Z obrzydzenia czystymi, komercyjnymi wizkami :p

 

tadzio - bardzo fajnie CI to wyszło

Napisano

Elo :) eh, muszę się uczyć gupiego vryja :D 25min

2004929458879184863_rs.jpg

Czemu v-r tak niesamowicie barwi ściany? :P

Napisano

bardzo fajna stal ;) można się dopytać o ustawienia materiału ? chociaż pewnie i tak większość to zasługa textury :)

Napisano

Liber - WOW, świetne :)

Eh, następne testy :/ vray, vray sky and sun, 31min

2001933925177829157_rs.jpg

Napisano
ściany Ci się za bardzo koloryzują patry no chyba że nie maja być białe

 

gi sat, przejarane sciany, do tego subd. parkietu niski bo podłoga pod fotelem dziwna, za duzo shaderow w scenie bo jest przesycona.

Napisano

Dzieki za pozytywne komenty:D

Marcin - tak, to moc tekstury:). Material to nic specjalnego reflect szarawy z gloss na ,89.

Patry - Jak pisal Junior pobaw sie z override mtl.

Kafle (Lepszej tekstury nie mam):

http://img291.imageshack.us/img291/9782/tetpw8.jpg

 

//mod edit:

Liber: szanuj ludzi z wolniejszymi łączami i nie załączaj tak dużych obrazków poprzez IMG a poprzez URL

Napisano

liber - dziekowac dziekowac. rep.polecial.

 

Dalsza walka z szumem;/…nio i z tym lwf, a pomieszczenie kawalerka..

 

Pozdrawiam.

 

2006069517502609488_rs.jpg

Napisano

ten lwf chyba wychodzi Ci na dobre, ale parkiet dziadowski, zwłacza bump na nim :]

piątka!

Napisano

A jaki masz sprzęt arch, że tak walczysz z szumem? :)

Napisano

Parkiet taki zostaje będzie przemysłowy:) w rzeczywistości trochę inaczej Będzie wyglądał to inna sprawa, bardziej ciapowaty.

Co do sprzętu to nic nad zwyczajnego nie żadne senony:) – quad 6600, 8G-ramu i dwie peny w sli.

Napisano

Ma quada i narzeka. Nosz! :)

Podłoga jest fajna, tylko ten bump niepotrzebny, bo to raczej tak w rzeczywistości nie wygląda.

Napisano

Arch znowu gratki dla Ciebie...zapowiada się świetnie :)

 

Pzdr. i Wesołych Świąt :)

Napisano

arch quad i 8gb ramu a Ty walczysz z ziarnem kolego ? ;p

dowal subvs qmc na 50, podobnie ze subd w swietle i zobacz, moze juz nie bedzie takiego duzego?

pozdr!

Napisano

Witam test wszystkiego:)

Maxwell Render

sl18 czas 10h

Pewnie jeszcze będę to męczył

Pozdrawiam

Nos

Napisano

Dzięki wszystkim…no, ale wiecie panowie w qmc 8..:D:D zaczynam rozmowę z tym silnikiem od 40:D.

 

Pozdrawiam.

Napisano

68738728jy5.jpg

 

robie sobie studio ( modelik moj jak skoncze to udostepnie dla ogolu max3d.pl :) ) i walcze... 1:0 dla szumu i przepalenia :P (hdri + 2xVraylights)

Napisano

To ostatnie, to już bardzo bliskie oryginałowi. :)

Napisano

Wlasciwie test modelu wyrkopodobnego. Ale chcialem do tego dorzucic tez test VraySky/Sun i PhysicalCamera.

 

Ciapki pod oknem sa dziwne.

 

testew7.jpg

Napisano

Dorzuć troszkę HSph. subdivs (irradiance map) i Global subdivs multiplier (rQMC sampler), powinny zniknąć "ciapki".

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności