maczuga Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 jak to bez GI, użyłeś jakiejs techniki fake'owania GI czy mi się wydaje?
Vorek Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Ambient occlusion + mały omni tam gdzie pada światło z okna na podłogę, reszta to poprostu 2x MrArea Omni :)
patry Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Patry - jedziesz, jedziesz :) coraz lepiej Vorek - serio?? dzięki :* A tutaj taki teścik mr sun i mr sky w nowym mentalu :) Mr sky - multipler = 0,6 ; haze = 5 ; height = 0,2 ; saturation = 0,5 Mr sun - shadows softness = 2 ; softness samples = 16 ; multipler = 1 FG - preset - low GI - maximum num photons per sample = 100000 ; maximum sampling radius = 20cm ; average GI photons per light = 80000 Włączony logarithmic exposure control - brightness = 30 ; contrast = 50 Wszystko czego nie podałem ustawień jest dafaultowe of course ;) PS Vorek - co to jest ambient occlusion??
Vorek Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Ambient occlusion to taki shader który przyciemnia miejsca w których polygony są blisko siebie (gł. na styku jednego i drugiego). Może bardzo fajnie symulować oświetlenie skylightem, ładnie wyciąga drobne detale.
masater Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 AO konkretnie wysyła promienie z danego punktu we wszystkich kierunkach i zaciemnia w zależności od tego ile promieni zostało przyblokowanych przez geometrię w danym zasięgu. Swoją drogą można tego użyć do szybkiego zmiękczania ostrych cieni ray-trace'owanych
Gość George82 Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Vorek: ekstra material obrusu... Czym to renderujesz i jak (mniej - wiecej) ten material wyglada? Pozdrawiam!
Vorek Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 renderuje mentalem, materiał obrusu to arch+design z bumpem i diffusem. Tutaj są ustawienia http://www.octavo.webd.pl/max3d/shadertest/material.jpg ale raczej żadnej filozofii tam nie ma :) kolejny...
Gość George82 Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Faktycznie filzofii nie ma, a wyszlo super... Myslalem, ze blend'a tam wstawiles...;] Pozdrawiam!
Obywatel Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Vorek: kurka podoba mi się ta ‘zabawa kolorami’. W ogóle dobrze światłem operujesz.
krzyhhh Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 tutek o tym jak się robi kasę? :) vorek: szkło jest.. hm.. okropne ;) ale studio takie soft.. super troche kolorami przypomina mi tą okładkę książki co kiedyś robiłeś
karny Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 witam. wrzuce cos od siebie. robilem modeliki->niby scenke->niby oswietlenie z materialami na koncu wyszlo takie. Na FW to jest malo wiec laduje tutaj. Dajcie jakas opinie :) Dzieki Przy wyzej pokazywanych testach to nie wiem czy nawet w tym topicu moge ........ :)
AGmakonts Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 materiały troche słabe no i światło mogłoby być lepsze (napis zwalił 70%) jak to zrobisz z jakimś ładnym swiatelkiem, to bedzie na co popatrzec tylko na litośc boską błagam nie róbcie ludzie wizek takich heretyckich produktów które ktoś jeszcze głośnikami nazywa:P nie no joke
mirach Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 Po pierwsze, panie Vorek, świetne światło :) Wszyscy mentalują, to ja z innej beczki. Pierwsze zetknięcie z Modo 202, wprawdzie chce się nim bawić głównie w modeling, ale skoro ma renderer i miałem tutek o szkle to powstało to coś. Chciałem pozmieniać tutek, i chyba przekombinowałem :) pozdrawiam Mirach Edit do poniżej żeby nie zaśmiecać: MaGuu: już słyszałem że to jest wino, kisiel, teraz sok porzeczkowy, a pomyśleć że na początku to chciałem zrobić cos w rodzaju whiskey :) cheveti: pączek jedynie w celach testowych, bez niego nie widzialem czy dobrze ustawiam absorbcje (czy jak to sie tam nazywa) :)
RK Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 Mi się to kojarzy z taką gumową nasadką na... ekhm... Ale render fajny :)
tadzio Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 To taka luzna abstrakcja/alegoria zycia poza i jednoczesnie w swiecie zdominowanym przez autokratyczne, postindustrialne konwencje i żadze, spoleczenstw wyzbytych altruistycznych uczuc. Ja to tak widze. Nie zadne soki, paczki, czy whiskey;-) A tak na serio to fajne. Pozdrawiam.
mirach Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 Tadzio, no to pojechałeś... ty weź ludzi nie zabijaj o poranku. Jakbym sie dłużej w to wczytywał to bym się chyba do pracy spoźnił :D Pozdrawiam Mirach
Gen.Baton Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 Mi się to kojarzy z taką gumową nasadką na... ekhm... Ale render fajny :) Fajnie ze XD bez skojarzen:P P.S o moj 100 post:P
tadzio Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 mirach sztuka to sztuka. roznie mozna ja interpretowac... ;-) Pozdrawiam Cie.
tadzio Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 Dla rozluznienia wrzucam taka "popierdulke": Kombinowalem sobie dla zabawy by zrobic jakiegos toona, (ale bez toon shadera ;-) a ze standarda mtl da sie to zrobic wiec... scan;-) Moze sie uwsteczniam...?... Kiepskie to jak nie wiem co, ale kit tam... mozecie sie na tym powyzywac;-) edit: modele czlekoludow sa poserowe... poszedlem po najmniejszej linii oporu...;-)
Master Kiełbaster Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 transformacja ustrojowa o obrotach ciał niebieskich:
mirach Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 Double the Chuck - Double the fun ! :) Jeśli nie masz oczywiscie nic przeciwko Master :) pozdrawiam Mirach
DraB Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 Takie cos meczylem ostatnio. Zeby cos milego dla oka bylo w przyszlym ewentualnym portfolio :) Właściwie to myslalem zeby tego do Finished nie wrzucic ale chyba jest to "za male" :) Pozdrawiam
arch515 Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 Wow…bardzo przyjemne,mi się bardzo podoba, wyszło ciepło i miękko daj tylko tom rureczkę, bo zjemy cię za nią:) bardzo fajne.
Lis Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 DraB-> Nardzo ładne. Tylko zmień kolor cieczy bo ta wygląda jak uryna albo jak sok grapefruitowy.
mirach Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 Drab, o rureczce pisać nie będe :) Kolor cieczy wg mnie ok. Ja bym poszukał jakiegos delikanego font'a i walnoł taki leciutki pionowy naspi z boku buteleczki... trzeba by bylo zobaczyć w praniu czy nie zepsuje to lekkości i miękkości, ale pracka bardzo ładna... sam może pomyśle o czymś takim :) pozdrawiam Mirach
Gavreel Napisano 16 Listopad 2006 Napisano 16 Listopad 2006 Model nie jest idealny ale nie mam czasu żeby go poprawiać. Render: Max8+Vray 1.5 RC3
polka dot Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 testowałem granaty w cornell boxie ;) materiał to sss nic więcej nie powiem! :D
Master Kiełbaster Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 powiedz to dostaniesz buziaka. Model to cząsteczki?
tweety Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 patrząc na to chyba już wiem któy tutak podał ci Kozioo, a przynajmniej ja bym to zrobił z takiego jednego tutka ;] nice eksplołżyn :)
nielot007 Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 o fajna chmurka :) tweety jak wiesz z jakiego tuta podaj link :) pozdro
polka dot Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 model to poly + vraydisp. nie widziałem żadnego tutoriala tweety :) tak naprawdę to nie wyszło to co chciałem ale uczyłem się tylko sss.
tweety Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 http://www.the123d.com/tutorial/3dsmax3/explode01.shtml tym też by można było. w mentalu działało nie wiem jak w vrayu :] a PMkiem już sie nie przejmuj ;)
nielot007 Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 anouk mozesz pokazac siatke tej chmurki?? tweety aaa widzialem kiedys tego tuta :)
Gość _Kreska_ Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 powiedz chociaz ile sie renderowalo proba sniegu...
KLICEK Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 snieg mało realistyczny bo nie ma zółtych plam :/
Master Kiełbaster Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Niebieski za niebieski :* Reszta ok.
dariusz Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 _Kreska_ możesz się z nami podzielić ustawieniami materiału:)
F/X Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Tak zeby sobie przypomniec ustawienia rendera itp scena stara....
chveti Napisano 17 Listopad 2006 Autor Napisano 17 Listopad 2006 Ktoś mi wyjaśni dlaczego się to renderowało na 1gb ram , 3GHZ w rozdziałce 800x600 z IRR(medium)+LC(sample 0,002) oświetlane samym skylightem (multiplier 8) DWIE GODZINY , CZTERDZIEŚCI CZTERY MINUTY I DWADZIEŚCIA DZIEWIĘĆ SEKUND?!
kozioo Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Pewnie coś źle ustawiłeś :> Daj screena z ustawieniami rendera. Ja stawiam na duzy sampling glossy albo opcje AA ;)
Vorek Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 _Kreska_ gdyby ten niebieski tak nie fosforyzował to było by przecudnie :) Coś co ostatnio sobie dłubię, docelowo będzie kolor, jabłuszka i takie tam. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi