ofca Napisano 16 Sierpień 2009 Share Napisano 16 Sierpień 2009 no dobra no, cfaniak... -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 16 Sierpień 2009 Share Napisano 16 Sierpień 2009 Właśnie na karcie nie trzeba będzie dużo pamięci. Dzięki wirtualizacji to co będzie wysyłane do VRAMu będzie mogło ważyć... tyle co screen z gry bez kompresji. :) Poczytajcie, stary artykuł i pewnie sporo się zmieniło. Mimo to ładnie wykłada co to za cudak ten megatexture. http://www.maposfera.org/node/480 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 16 Sierpień 2009 Share Napisano 16 Sierpień 2009 Dla zainteresowanych filmik z 2007r pokazujący w skrócie działanie edytora poziomów http://pc.ign.com/dor/objects/926419/id-tech-5-project/videos/tech5demo2_quakecon2007.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 24 Sierpień 2009 Share Napisano 24 Sierpień 2009 http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6954840,Hellion__Mystery_of_the_Inquistion___kolejna_wysokobudzetowa.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 31 Sierpień 2009 Share Napisano 31 Sierpień 2009 God of War 1&2 na ps3 :D w 720p i 60fps http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6985999,God_of_War__Collection___God_of_War_I_i_II_na_PS3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 31 Sierpień 2009 Share Napisano 31 Sierpień 2009 Przecie już od dawna było wiadomo że wyjdzie taki pack. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 31 Sierpień 2009 Share Napisano 31 Sierpień 2009 Hell yeah!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 4 Wrzesień 2009 Share Napisano 4 Wrzesień 2009 hl1 na sourcie jednak jeszcze robią dobre gry ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 4 Wrzesień 2009 Share Napisano 4 Wrzesień 2009 czekam i czekam na tą black messe i nic :\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 4 Wrzesień 2009 Share Napisano 4 Wrzesień 2009 Wow, wyglada mega! Z innej beczki, to te dwa cinematiki sprzedaly mi gre juz teraz. Moge sie rozwodzic i spuszczac na ich doskonalosc, ale dam sobie spokoj i zrobie to w zaciszu domowym ;)))) http://www.gametrailers.com/video/cg-demon-the-secret/55488 http://www.gametrailers.com/video/debut-cinematic-the-secret/47571 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 4 Wrzesień 2009 Share Napisano 4 Wrzesień 2009 krukowy potwór klasa ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 4 Wrzesień 2009 Share Napisano 4 Wrzesień 2009 Co tam krukowy potwor... Japoneczka klasa! Dzieki za linki - jakosc tych cinematikow miazdzy nabial. Wie ktos kto je uczynil byl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 4 Wrzesień 2009 Share Napisano 4 Wrzesień 2009 Ale miazga. Super hery lasce zrobili i w ogóle! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 4 Wrzesień 2009 Share Napisano 4 Wrzesień 2009 Dobra WTF! Czy ktoś się orientuje czy RockStars wypuści jakiekolwiek dodatki do GTA IV na PS3 ?? Jak nic nie wypuszczą na PS3 to mnie krew zaleje. Napisałem do nich, w odpowiedzi słowa nie było o GTA, podali same jakieś nowe tytułu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 5 Wrzesień 2009 Share Napisano 5 Wrzesień 2009 Lis - to chyba cie krew zaleje jednak... http://www.gamikaze.pl/Aktualnosci/DLC_do_GTA_IV_tylko_dla_Xboksa_360.aspx Z tego co widac, slychac i czuc nie bedzie nawet wersji na PC... A The Lost and Damned jest tak TOTALNIE w moich klimatach ze... chyba mnie tez krew zaleje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 5 Wrzesień 2009 Share Napisano 5 Wrzesień 2009 Świetne filmiki, ten drugi już gdzieś ktoś pokazał jakiś czas temu na forum. Nie potrafię sobie jedynie wyobrazić jak to będzie wyglądało jako MMO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 5 Wrzesień 2009 Share Napisano 5 Wrzesień 2009 Co tam krukowy potwor... Japoneczka klasa! Dzieki za linki - jakosc tych cinematikow miazdzy nabial. Wie ktos kto je uczynil byl? digic pictures Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 5 Wrzesień 2009 Share Napisano 5 Wrzesień 2009 Dokladnie. Ci przekleci Wegrzy, ktorzy zrobili cinematic do Assasins Creed2, Warhammera, Darksiders, itp. Wszystkie moje ulubione cinematiki... A jezeli chodzi o to jakim bedzie MMO: http://www.gametrailers.com/video/ragnar-tornquist-the-secret/47696 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 5 Wrzesień 2009 Share Napisano 5 Wrzesień 2009 Słyszeliście o Zeno Clash ? Gra zrobiona w Chile na enginie source, debiut i już jest w produkcji sequel. Dziwne ale może być ciekawe ;]. Może ktoś już grał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 wyglada nieźle...a te odgłosy uderzeń rewelacyjne :) trzeba sie przyjrzeć bliżej dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ribel Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 Ja wiem że to taki wielki świat gamedevu :D, i może nie wypada... ale co mi tam. Zapraszam na devBloga mojej nowej produkcji - Oozi: Earth Adventure. http://oozi-game.blogspot.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 Fajne, takie bardzo raymanowe. Raczej świadoma inspiracja, rajt? Przyklaskuje i czekam. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 Mi sie z SuperFrog skojarzylo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 Przyjemne dla oka, mógłbyś umieścić filmik z rozgrywką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ribel Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 Przyjemne dla oka, mógłbyś umieścić filmik z rozgrywką? wszystko w swoim czasie :D filmiki z gameplay'u filmiki z produkcji itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mara Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 fajne, ładniejsze od Turtixa :) macie jakieś konkretne plany wydawnicze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ribel Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 (edytowane) macie jakieś konkretne plany wydawnicze? ogólnie "when it's done" :) ale oby 2009 Edytowane 6 Wrzesień 2009 przez ribel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mara Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 bardziej chodzi mi o sposób a nie datę chcecie sprzedawać grę jako Downloadable Content (np Steam), szukacie wydawcy, czy też robicie to jako zlecenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ribel Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 bardziej chodzi mi o sposób a nie datę chcecie sprzedawać grę jako Downloadable Content (np Steam), szukacie wydawcy, czy też robicie to jako zlecenie? Tak. Steam, Impulse, GamersGate i inne systemy cyfrowej dystrybucji są jak najbardziej na pierwszym planie - jako metoda dystrybucji. Poza tym wszelkiego rodzaju portale z grami casual (bigfish,iWin,reflexiv itp). W marzeniach jest wbicie się na konsolowe usługi typu Xbox Live Arcade (ew. chociażby Xbox Indie Games), Playstation Network lub WiiWare - ale to już raczej wyższa szkoła jazdy. Robimy to sami (3osoby), wydawcy na razie nie szukamy (chyba że zgłosi się M$ z mln dolarów :D), robimy to bez zlecenia - całkowicie niezależna produkcja. To przecież nie może być tak, że gry niezależne to tylko na zachodzie (eh.. jak ja Blow'owi Braida zazdroszczę, albo takim the Behemot). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 Wow, wyglada mega! Z innej beczki, to te dwa cinematiki sprzedaly mi gre juz teraz. Moge sie rozwodzic i spuszczac na ich doskonalosc, ale dam sobie spokoj i zrobie to w zaciszu domowym ;)))) http://www.gametrailers.com/video/cg-demon-the-secret/55488 http://www.gametrailers.com/video/debut-cinematic-the-secret/47571 http://ve3d.ign.com/images/game/905880/PC/The-Secret-World/category/2/Concept-Art Koncepty też fajne ;) @ribel - świetnie Wasz projekt wygląda, gratulacje, że udaje się Wam zaprojektować i tworzyć swój tytuł, brawo! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 ribel - Zajebiste podejście. Sam zamierzam za jakiś czas uderzać w stronę indi bo gamedesign to moje marzenie i tylko w takim kierunku będę mógł się wykazać na początku. Dobrze prawisz z tym steam i wiiware. Taka jest prawda że do tych 3 ostatnich kanałów dystrybucyjnych które wymieniłeś trzeba mieć kasę, i to grube setki tysięcy za same licencje. Z tego co się dowiadywałem od znajomego gamedesignera to żeby zostać licencjonowanym devem nintendo potrzebne jest jakieś 300tyś zeta + najmniej jedna wydana komercyjnie gra. W zamian też sporo się od nich dostaje ale mimo wszystko granica zaporowa dla nowych grup. Na pewno nie na pierwszy projekt. Jakby wam się poszczęściło to tutaj stronka: http://www.warioworld.com/ Z PSN i Xboxlive jest raczej podobnie ale szczegółów nie znam na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 Z tego co się dowiadywałem od znajomego gamedesignera to żeby zostać licencjonowanym devem nintendo potrzebne jest jakieś 300tyś zeta + najmniej jedna wydana komercyjnie gra. Jesteś pewien, że mówisz o grach indie publikowanych na konsolach, a nie o pełnoprawnych tytułach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 6 Wrzesień 2009 Share Napisano 6 Wrzesień 2009 (edytowane) Nie licząc Comunity Games na Xboxie to do robienia gierek indi czy casual potrzebne są takie same licencje jak przy grach retailowych. Niestety konsolowi giganci nadal w tyłku mają młodych twórców. Teraz i tak jest łatwiej niż powiedzmy 10 lat temu ale niektóre betonowe schematy się nie pozmieniały. Sam chciałem zrobić grę na DsiWare ale jak poszukałem to ostudziło a raczej zgasiło mój zapał. Nadzieja w wolnej e-dystrybucji. Na sponsorów nie ma co liczyć w dzisiejszych czasach jeśli nie jest się pewniakiem który wyprodukuje tonę dolarów przy pierwszej grze. edit- Suma którą podałem tyczy się samego nintendo, nie orientowałem się jak jest z innymi firmami ale nie sądze że ceny są tak zaporowe. Podobno jeden devkit do ps3 to jakieś 7k dolarów ale nie wiem czy sama licencja też należy do pakietu czy chodzi o sam sprzęt. Edytowane 6 Wrzesień 2009 przez Monio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ribel Napisano 7 Wrzesień 2009 Share Napisano 7 Wrzesień 2009 dzięki za ciepłe słowa :D A co do kosztów devKitów Nintendo to na WiiWare nie jest tak źle : http://en.wikipedia.org/wiki/WiiWare "The development kit costs around US$2000 and developers need to be licensed with and approved by Nintendo.[url=http://en.wikipedia.org/wiki/WiiWare#cite_note-0][/url]" Ogólnie to w materii niezależnego tworzenia i wydawania gier doświadczenia to ja nie mam - ale co tam, trzeba zaryzykować. Na szczęście jakieś doświadczenia przynajmniej w tworzeniu gier mam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 7 Wrzesień 2009 Share Napisano 7 Wrzesień 2009 @ribel wyglada to bardzo sympatycznie. Bardzo ladna grafa. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 7 Wrzesień 2009 Share Napisano 7 Wrzesień 2009 "The development kit costs around US$2000 and developers need to be licensed with and approved by Nintendo." Devkit to w sumie Wii z wmontowanym dyskiem i pare płytek z softem. Licencja od niny to nadal pierdyliard kosmodolarów i jedna wydana komercyjnie gra. Lajf is brutal. ;P Jakbyście już montowali gre na steamie i tym podobnych to napisz jak przebiega taki proces i jak wam poszło. Powodzenia ludziom dobrej roboty. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 7 Wrzesień 2009 Share Napisano 7 Wrzesień 2009 Paczta i podziwiajta, mod na unrealu 3: http://www.moddb.com/mods/airborn pieknie co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Morte Napisano 7 Wrzesień 2009 Share Napisano 7 Wrzesień 2009 phew, dopiero teraz airborna zauważyłeś...? eh będę sobie musiał kupić Unreala, bo chyba na gearsach to tonie da się zainstalować.Mod robiony przez bande pro- jednym z grafików jest gościu od sowy z tego rocznego dW iv, inny w swoim portfolio ma settlersów i parę innych tytułów,wymiataja ogólnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 7 Wrzesień 2009 Share Napisano 7 Wrzesień 2009 zauwazy to to nie, ale wypuscili jakiegos exeka teraz jakos wec wypadaloby zapodac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 7 Wrzesień 2009 Share Napisano 7 Wrzesień 2009 Jak to zobaczyłem ostatnio na ZBC to podczas oglądania skrinów miałem szczękę na wysokości łydek i erekcje oczu. Dawno nie widziałem tak ślicznej gry. Dobrze że kupiłem unreala3 (który swoją droga jest badziewny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 7 Wrzesień 2009 Share Napisano 7 Wrzesień 2009 ciekaw jestem jak udalo im sie zabic tą postdumową atmosfere w ut bo wyglada to bardzie jak z mirror edge niz z ut , musze to oblukac bo pamietam te ludziki z polycounta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 7 Wrzesień 2009 Share Napisano 7 Wrzesień 2009 Liczyli lightmapy w Majce z GI o ile dobrze kojarzę + custom shader na wszystko, do tego dodali świetny postefekt który dodaje outline. Ciągnę właśnie patche do UTka, z chęcią obejrzę ich mapkę, postefekt i materiały w edytorze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 8 Wrzesień 2009 Share Napisano 8 Wrzesień 2009 ciekaw jestem jak udalo im sie zabic tą postdumową atmosfere w ut bo wyglada to bardzie jak z mirror edge niz z ut , musze to oblukac bo pamietam te ludziki z polycounta ME też było robione na UE3. ;) Tylko że DICE się namęczyło z własnymi modyfikacjami. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 8 Wrzesień 2009 Share Napisano 8 Wrzesień 2009 Dice użyło middleware ;p Lightmapy w ME były liczone wewnątrz silnika za pomocą renderera Beast. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 9 Wrzesień 2009 Share Napisano 9 Wrzesień 2009 http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7013813,W_Afterfall__Rascal_bedzie_straszno_i_nie_bedzie_Harrego.html Afterfall cd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 9 Wrzesień 2009 Share Napisano 9 Wrzesień 2009 Nie wiecie czy UT3 w platynowej kolekcji również zawiera edytor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 9 Wrzesień 2009 Share Napisano 9 Wrzesień 2009 ma ma ma edytor ma maa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gabahadatta Napisano 10 Wrzesień 2009 Share Napisano 10 Wrzesień 2009 (edytowane) promo filmik borderlands: http://www.gametrailers.com/video/claptrap-behind-borderlands/55553 Edytowane 10 Wrzesień 2009 przez gabahadatta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 10 Wrzesień 2009 Share Napisano 10 Wrzesień 2009 (edytowane) to tak praawie, praaaawie jak a short animation picture, tylko ze w game engine! jak dla mnie bajer, widac ze firma oprocz liczenia kasy nie zapomniala o co sie w tym wszystkim kreci, brawa dla tworcow! Edytowane 17 Wrzesień 2009 przez Adek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 10 Wrzesień 2009 Share Napisano 10 Wrzesień 2009 ma ma ma edytor ma maa Dzięki dzięęęki dzięki owieczko dzięęki dzięx!:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się