Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Właśnie na karcie nie trzeba będzie dużo pamięci. Dzięki wirtualizacji to co będzie wysyłane do VRAMu będzie mogło ważyć... tyle co screen z gry bez kompresji. :)

Poczytajcie, stary artykuł i pewnie sporo się zmieniło. Mimo to ładnie wykłada co to za cudak ten megatexture.

http://www.maposfera.org/node/480

Gość Marioza
Napisano

czekam i czekam na tą black messe i nic :\

Napisano

Dobra WTF! Czy ktoś się orientuje czy RockStars wypuści jakiekolwiek dodatki do GTA IV na PS3 ??

Jak nic nie wypuszczą na PS3 to mnie krew zaleje.

 

Napisałem do nich, w odpowiedzi słowa nie było o GTA, podali same jakieś nowe tytułu.

Napisano

Świetne filmiki, ten drugi już gdzieś ktoś pokazał jakiś czas temu na forum. Nie potrafię sobie jedynie wyobrazić jak to będzie wyglądało jako MMO.

Napisano
Co tam krukowy potwor... Japoneczka klasa!

Dzieki za linki - jakosc tych cinematikow miazdzy nabial. Wie ktos kto je uczynil byl?

 

 

digic pictures

Napisano

Słyszeliście o Zeno Clash ?

Gra zrobiona w Chile na enginie source, debiut i już jest w produkcji sequel.

Dziwne ale może być ciekawe ;].

Może ktoś już grał?

Napisano
Przyjemne dla oka, mógłbyś umieścić filmik z rozgrywką?

 

 

wszystko w swoim czasie :D

 

filmiki z gameplay'u filmiki z produkcji itp.

Napisano (edytowane)
macie jakieś konkretne plany wydawnicze?

 

ogólnie "when it's done" :)

 

ale oby 2009

Edytowane przez ribel
Napisano

bardziej chodzi mi o sposób a nie datę

 

chcecie sprzedawać grę jako Downloadable Content (np Steam), szukacie wydawcy, czy też robicie to jako zlecenie?

Napisano
bardziej chodzi mi o sposób a nie datę

 

chcecie sprzedawać grę jako Downloadable Content (np Steam), szukacie wydawcy, czy też robicie to jako zlecenie?

 

Tak. Steam, Impulse, GamersGate i inne systemy cyfrowej dystrybucji są jak najbardziej na pierwszym planie - jako metoda dystrybucji. Poza tym wszelkiego rodzaju portale z grami casual (bigfish,iWin,reflexiv itp). W marzeniach jest wbicie się na konsolowe usługi typu Xbox Live Arcade (ew. chociażby Xbox Indie Games), Playstation Network lub WiiWare - ale to już raczej wyższa szkoła jazdy.

 

Robimy to sami (3osoby), wydawcy na razie nie szukamy (chyba że zgłosi się M$ z mln dolarów :D), robimy to bez zlecenia - całkowicie niezależna produkcja.

 

To przecież nie może być tak, że gry niezależne to tylko na zachodzie (eh.. jak ja Blow'owi Braida zazdroszczę, albo takim the Behemot).

Napisano
Wow, wyglada mega!

 

Z innej beczki, to te dwa cinematiki sprzedaly mi gre juz teraz.

 

Moge sie rozwodzic i spuszczac na ich doskonalosc, ale dam sobie spokoj i zrobie to w zaciszu domowym ;))))

 

http://www.gametrailers.com/video/cg-demon-the-secret/55488

 

http://www.gametrailers.com/video/debut-cinematic-the-secret/47571

 

http://ve3d.ign.com/images/game/905880/PC/The-Secret-World/category/2/Concept-Art

 

Koncepty też fajne ;)

 

@ribel - świetnie Wasz projekt wygląda, gratulacje, że udaje się Wam zaprojektować i tworzyć swój tytuł, brawo!

  • Like 2
Napisano

ribel - Zajebiste podejście. Sam zamierzam za jakiś czas uderzać w stronę indi bo gamedesign to moje marzenie i tylko w takim kierunku będę mógł się wykazać na początku.

Dobrze prawisz z tym steam i wiiware. Taka jest prawda że do tych 3 ostatnich kanałów dystrybucyjnych które wymieniłeś trzeba mieć kasę, i to grube setki tysięcy za same licencje.

Z tego co się dowiadywałem od znajomego gamedesignera to żeby zostać licencjonowanym devem nintendo potrzebne jest jakieś 300tyś zeta + najmniej jedna wydana komercyjnie gra. W zamian też sporo się od nich dostaje ale mimo wszystko granica zaporowa dla nowych grup. Na pewno nie na pierwszy projekt. Jakby wam się poszczęściło to tutaj stronka: http://www.warioworld.com/

Z PSN i Xboxlive jest raczej podobnie ale szczegółów nie znam na razie.

Napisano
Z tego co się dowiadywałem od znajomego gamedesignera to żeby zostać licencjonowanym devem nintendo potrzebne jest jakieś 300tyś zeta + najmniej jedna wydana komercyjnie gra.

 

Jesteś pewien, że mówisz o grach indie publikowanych na konsolach, a nie o pełnoprawnych tytułach?

Napisano (edytowane)

Nie licząc Comunity Games na Xboxie to do robienia gierek indi czy casual potrzebne są takie same licencje jak przy grach retailowych. Niestety konsolowi giganci nadal w tyłku mają młodych twórców. Teraz i tak jest łatwiej niż powiedzmy 10 lat temu ale niektóre betonowe schematy się nie pozmieniały.

 

Sam chciałem zrobić grę na DsiWare ale jak poszukałem to ostudziło a raczej zgasiło mój zapał. Nadzieja w wolnej e-dystrybucji. Na sponsorów nie ma co liczyć w dzisiejszych czasach jeśli nie jest się pewniakiem który wyprodukuje tonę dolarów przy pierwszej grze.

 

edit- Suma którą podałem tyczy się samego nintendo, nie orientowałem się jak jest z innymi firmami ale nie sądze że ceny są tak zaporowe. Podobno jeden devkit do ps3 to jakieś 7k dolarów ale nie wiem czy sama licencja też należy do pakietu czy chodzi o sam sprzęt.

Edytowane przez Monio
Napisano

dzięki za ciepłe słowa :D

 

A co do kosztów devKitów Nintendo to na WiiWare nie jest tak źle :

 

http://en.wikipedia.org/wiki/WiiWare

"The development kit costs around US$2000 and developers need to be licensed with and approved by Nintendo.[url=http://en.wikipedia.org/wiki/WiiWare#cite_note-0][/url]"

 

Ogólnie to w materii niezależnego tworzenia i wydawania gier doświadczenia to ja nie mam - ale co tam, trzeba zaryzykować. Na szczęście jakieś doświadczenia przynajmniej w tworzeniu gier mam :D

Napisano

"The development kit costs around US$2000 and developers need to be licensed with and approved by Nintendo."

Devkit to w sumie Wii z wmontowanym dyskiem i pare płytek z softem. Licencja od niny to nadal pierdyliard kosmodolarów i jedna wydana komercyjnie gra. Lajf is brutal. ;P

 

Jakbyście już montowali gre na steamie i tym podobnych to napisz jak przebiega taki proces i jak wam poszło. Powodzenia ludziom dobrej roboty. :)

Napisano

phew, dopiero teraz airborna zauważyłeś...? eh będę sobie musiał kupić Unreala, bo chyba na gearsach to tonie da się zainstalować.Mod robiony przez bande pro- jednym z grafików jest gościu od sowy z tego rocznego dW iv, inny w swoim portfolio ma settlersów i parę innych tytułów,wymiataja ogólnie:)

Napisano

Jak to zobaczyłem ostatnio na ZBC to podczas oglądania skrinów miałem szczękę na wysokości łydek i erekcje oczu. Dawno nie widziałem tak ślicznej gry. Dobrze że kupiłem unreala3 (który swoją droga jest badziewny).

Gość Marioza
Napisano

ciekaw jestem jak udalo im sie zabic tą postdumową atmosfere w ut bo wyglada to bardzie jak z mirror edge niz z ut , musze to oblukac bo pamietam te ludziki z polycounta

Napisano

Liczyli lightmapy w Majce z GI o ile dobrze kojarzę + custom shader na wszystko, do tego dodali świetny postefekt który dodaje outline.

 

Ciągnę właśnie patche do UTka, z chęcią obejrzę ich mapkę, postefekt i materiały w edytorze :)

Napisano
ciekaw jestem jak udalo im sie zabic tą postdumową atmosfere w ut bo wyglada to bardzie jak z mirror edge niz z ut , musze to oblukac bo pamietam te ludziki z polycounta

ME też było robione na UE3. ;) Tylko że DICE się namęczyło z własnymi modyfikacjami.

  • Like 1
Napisano (edytowane)

to tak praawie, praaaawie jak a short animation picture, tylko ze w game engine! jak dla mnie bajer, widac ze firma oprocz liczenia kasy nie zapomniala o co sie w tym wszystkim kreci, brawa dla tworcow!

Edytowane przez Adek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności