Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ja tam kupuje od razu jak wyjdzie coda i tak. Steam mi jak najbardziej pasuje bo jestem jego fanem:P

Najgorsze jest z tymi serwerami i dobierania graczy w multi według rankingu...

W sumie nie wiem co oni se myśleli robiąc te zmiany bo w sprzedaży im to chyba nie pomoże.

Z tymi DLC też kaszana ale w sumie do coda4 był tylko jeden i to jeszcze tylko jedna mapa była fajna wiec może sie bez nich obejdzie.

 

EDIT: fajnie wygląda forum na oficjalniej stronie. całą pierwsza strona to praktycznie jakies wrzuty, może jednak sie opamietają.

Edytowane przez FF
  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Do CoD World at War były już chyba 3 DLC, więc biorąc pod uwagę politykę Activision i chęć maksymalnego wydojenia graczy, myślę że MW2 też doczeka się kilku dodatków. W każdym razie nie ma co płakać, zobaczymy jak to będzie.

Napisano

W nowym COD jedna rzecz mnie zaskakuje - grafika jest ... słaba i to strasznie. Do tej pory widziałem tylko jeden poziom gry który wyglądał dobrze tj. ten pierwszy level z lotniskiem. Cała reszta, w tym najnowsze trailery również, to straszna bieda.

Osobiście już od dawna jestem bardziej przekonany do Bad Company 2. Gdyż mam nadzieje że będzie się w nią grało przynajmniej tak dobrze jak w starego, a świetnego Battlefielda 2

 

PS: film z Hitlerem jest świetny

Napisano

Z Battlefieldów grałem tylko w dwójkę na PC i chwilę w Bad Company. Jakoś mi nie podchodzi. Jak to mawiał kumpel, "biegniesz dziesięć minut, a tu bomba w ryj". Co do nowego CoD i IWnet'u, to mimo wszystko mam nadzieję, że okaże się strzałem w dziesiątkę. Nawet z tymi płatnymi DLC. Biorąc pod uwagę http://www.gamezilla.pl/content/dodatkowe-mapki-do-call-of-duty-world-at-war-zarobily-juz-70-mln-dolarow wydaje się to dosyć oczywistym rozwiązaniem :)

Napisano

hehe ja właśnie kupuję 3 licencje Unity Pro - a co tam, pochwalę się! :P Polecam silniczek - najlepszy pipeline graficzny jaki widziałem na oczy.

Napisano

Unity ma mase bledow ktore niestety wychodza w deweloperskim pipelinie'ie, na pierwszy rzut oka jest odlot lecz pozniej tylko gorzej

ale oczywiscie za ta kase (a teraz za free) wypas!

Napisano
Unity ma mase bledow ktore niestety wychodza w deweloperskim pipelinie'ie, na pierwszy rzut oka jest odlot lecz pozniej tylko gorzej

 

Kirian, jeżeli Unity ma masę błędów to spróbój Torque'a ;)

 

ale oczywiscie za ta kase (a teraz za free) wypas!

 

Unity just happens to contain the most powerful engine this side of a million dollars.

 

:D

Napisano

To są licencje na projekty czy na stanowiska robocze, że ludzie chcą kupować je tuzinami? ;)

Po krótkich testach trzeba przyznać, że silni robi pozytywne wrażenie, ale stawiam że będzie z nim ten sam problem co z innymi produktami tej klasy - brak AI lub pseudo AI

 

Zrobił ktoś już na nim projekt (z rozróżnieniem PC,iPhone,Wii), aby móc powiedzieć coś rzetelnego na temat problemów (lub zalet) produkcji? Bardzo jestem ciekaw

Napisano

wiem, zbyt wiele nie pomoge, ale nie poto zaklada sie watki by tam tego typu rozwiazywac ? sorki :D

moze przypadkowy brush z szopka odcisniety ? :>

Napisano

gadacie akurat o unity to pomyslalem ze spytam, nie jest to az taki problem zeby zakladac watek. nie jest to nic zrobionego przeze mnie, bo specular korzysta tu z tej samej mapy co diffuse.

Napisano

@PAINbringer

 

licencje są na stanowisko pracy, bez ograniczeń czasowych i projektowych

 

oficjalnie AI brak, tylko fanowskie dodatki

 

 

@PLyczkowski

 

sprawdzałeś ustawienia jakości?

Napisano (edytowane)
Nie wiecie może czy to specyfika Unity takie kwadratowe artefakty na specularze?QUOTE]

 

To nie są przypadkowe artefakty tylko kompresja textury - coś absolutnie powszechnego w grach. Twoja tekstura w PSD/TGA/etc tego nie ma, gdyż jest ona jedynie plikiem źródłowym. A w grze wczytywany jest już zupełnie inny plik - z tą samą texturą, tylko że po kompresji.

We właściwościach każdej z textur możesz ustawić tryb kompresji:

unitytextformat.jpg

Jeśli nie chcesz mieć tych kwadratów na specularze to ustaw sobie ARGB32bit. Textura w tym trybie nie jest kompresowana i zajmuje dużo więcej pamięci, ale za to nie ma artefaktów.

 

@Mara

Dzięki za info. Czyli w takim wypadku Unity Technologies zarabia chyba tylko zdobywając nowych klientów i sprzedając im później aktualizacje. Minusem tego rozwiązania jest to, że będzie im się opłacało robić małe update-y

Ah strasznie mam ochote pobawić się tym edytorem i zmontować jakąś next-genową platformówke w arcade-owym stylu :d

Edytowane przez PAINbringer
Napisano

@PAINbringer

 

Pocieszające jest, że ostatni płatny update był 2 lata temu a następny będzie w przyszłym roku. Więc jakoś super często nie trzeba płacić.

 

Tak BTW, w następnej wersji (3.0) będzie support dla XBOXa a późniejszej przyszłości dl PS3. Zapewne jako, dużo droższe, oddzielne licencje.

 

@Monio

 

30 dni jest na próbę wersji PRO, na standardzie też spokojnie można gry robić.

Napisano

Tak ale sprawy związane z grafiką z tego co czytałem w licencji dosyć mocno siadają.

Takie na przykład cienie w realtime, no niby lajtmapami można wszystko zrobić, ale ani wygląda to ładnie ani z tego skóra na buti.

Jak poczytałem licencje to wychodzi że chce pro, nie tylko dlatego że mam wysoki współczynnik onanizmu graficznego ale też dla innych ficzerów które uważam za ważne.

 

http://unity3d.com/unity/licenses

Polecam poczytać jak ktoś się zastanawia.

Napisano

Mi tam się podoba, ale jak już bym chciał coś dłubać, to raczej oldskul na samym difuzie. Zawsze można też zamiast cienia dać bloba na projektorze :)

Napisano

Jest to kompletny build UE3 bez dostępu do kodu źródłowego. Za darmo do użytku niekomercyjnego, do użytku komercyjnego płacisz Epikowi 25% z każdego zarobionego $5k

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności