Napisano 19 Październik 200915 l Ja tam kupuje od razu jak wyjdzie coda i tak. Steam mi jak najbardziej pasuje bo jestem jego fanem:P Najgorsze jest z tymi serwerami i dobierania graczy w multi według rankingu... W sumie nie wiem co oni se myśleli robiąc te zmiany bo w sprzedaży im to chyba nie pomoże. Z tymi DLC też kaszana ale w sumie do coda4 był tylko jeden i to jeszcze tylko jedna mapa była fajna wiec może sie bez nich obejdzie. EDIT: fajnie wygląda forum na oficjalniej stronie. całą pierwsza strona to praktycznie jakies wrzuty, może jednak sie opamietają. Edytowane 19 Październik 200915 l przez FF
Napisano 19 Październik 200915 l Do CoD World at War były już chyba 3 DLC, więc biorąc pod uwagę politykę Activision i chęć maksymalnego wydojenia graczy, myślę że MW2 też doczeka się kilku dodatków. W każdym razie nie ma co płakać, zobaczymy jak to będzie.
Napisano 19 Październik 200915 l Na forum sie niezłe jaja dzieją. Klany deklarują że nie beda grac w coda. Ludzie masowo wycofują pre ordery. Ten system ma być mądrzejszy od nas i sam dobierać serwery co zabije gre klanową. Może coś do nich dotrze. Już nawet powstał film z cyklu zły hitler:D http://www.youtube.com/watch?v=XB5Sw33_BzU
Napisano 20 Październik 200915 l W nowym COD jedna rzecz mnie zaskakuje - grafika jest ... słaba i to strasznie. Do tej pory widziałem tylko jeden poziom gry który wyglądał dobrze tj. ten pierwszy level z lotniskiem. Cała reszta, w tym najnowsze trailery również, to straszna bieda. Osobiście już od dawna jestem bardziej przekonany do Bad Company 2. Gdyż mam nadzieje że będzie się w nią grało przynajmniej tak dobrze jak w starego, a świetnego Battlefielda 2 PS: film z Hitlerem jest świetny
Napisano 22 Październik 200915 l Z Battlefieldów grałem tylko w dwójkę na PC i chwilę w Bad Company. Jakoś mi nie podchodzi. Jak to mawiał kumpel, "biegniesz dziesięć minut, a tu bomba w ryj". Co do nowego CoD i IWnet'u, to mimo wszystko mam nadzieję, że okaże się strzałem w dziesiątkę. Nawet z tymi płatnymi DLC. Biorąc pod uwagę http://www.gamezilla.pl/content/dodatkowe-mapki-do-call-of-duty-world-at-war-zarobily-juz-70-mln-dolarow wydaje się to dosyć oczywistym rozwiązaniem :)
Napisano 27 Październik 200915 l http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7033297,Koniec_Metropolis_.html - to jak z tym Metropolis jest ??
Napisano 28 Październik 200915 l AWWW YEAAAH!!! Unity Indie jest teraz za darmo! Wskakiwać szybko i ściągać zanim się rozmyśla! ;> http://unity3d.com/#freeunity Więcej info: http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=25840
Napisano 28 Październik 200915 l hehe ja właśnie kupuję 3 licencje Unity Pro - a co tam, pochwalę się! :P Polecam silniczek - najlepszy pipeline graficzny jaki widziałem na oczy.
Napisano 29 Październik 200915 l Drobny news: Wyszła nowa wersja Unity Engine i przy okazji twórcy udostępnili wersję basic do ściągnięcia za friko: http://unity3d.com/
Napisano 29 Październik 200915 l Unity ma mase bledow ktore niestety wychodza w deweloperskim pipelinie'ie, na pierwszy rzut oka jest odlot lecz pozniej tylko gorzej ale oczywiscie za ta kase (a teraz za free) wypas!
Napisano 29 Październik 200915 l Temat unity bardzo mnie zainteresował. Możesz powiedzieć coś więcej na temat błędów?
Napisano 29 Październik 200915 l Unity ma mase bledow ktore niestety wychodza w deweloperskim pipelinie'ie, na pierwszy rzut oka jest odlot lecz pozniej tylko gorzej Kirian, jeżeli Unity ma masę błędów to spróbój Torque'a ;) ale oczywiscie za ta kase (a teraz za free) wypas! Unity just happens to contain the most powerful engine this side of a million dollars. :D
Napisano 1 Listopad 200915 l To są licencje na projekty czy na stanowiska robocze, że ludzie chcą kupować je tuzinami? ;) Po krótkich testach trzeba przyznać, że silni robi pozytywne wrażenie, ale stawiam że będzie z nim ten sam problem co z innymi produktami tej klasy - brak AI lub pseudo AI Zrobił ktoś już na nim projekt (z rozróżnieniem PC,iPhone,Wii), aby móc powiedzieć coś rzetelnego na temat problemów (lub zalet) produkcji? Bardzo jestem ciekaw
Napisano 1 Listopad 200915 l Nie wiecie może czy to specyfika Unity takie kwadratowe artefakty na specularze?
Napisano 1 Listopad 200915 l wiem, zbyt wiele nie pomoge, ale nie poto zaklada sie watki by tam tego typu rozwiazywac ? sorki :D moze przypadkowy brush z szopka odcisniety ? :>
Napisano 1 Listopad 200915 l gadacie akurat o unity to pomyslalem ze spytam, nie jest to az taki problem zeby zakladac watek. nie jest to nic zrobionego przeze mnie, bo specular korzysta tu z tej samej mapy co diffuse.
Napisano 1 Listopad 200915 l @PAINbringer licencje są na stanowisko pracy, bez ograniczeń czasowych i projektowych oficjalnie AI brak, tylko fanowskie dodatki @PLyczkowski sprawdzałeś ustawienia jakości?
Napisano 1 Listopad 200915 l @PLyczkowski sprawdzałeś ustawienia jakości? Tak, nawet na "fantastic" sa artefakty
Napisano 2 Listopad 200915 l Nie wiecie może czy to specyfika Unity takie kwadratowe artefakty na specularze?QUOTE] To nie są przypadkowe artefakty tylko kompresja textury - coś absolutnie powszechnego w grach. Twoja tekstura w PSD/TGA/etc tego nie ma, gdyż jest ona jedynie plikiem źródłowym. A w grze wczytywany jest już zupełnie inny plik - z tą samą texturą, tylko że po kompresji. We właściwościach każdej z textur możesz ustawić tryb kompresji: Jeśli nie chcesz mieć tych kwadratów na specularze to ustaw sobie ARGB32bit. Textura w tym trybie nie jest kompresowana i zajmuje dużo więcej pamięci, ale za to nie ma artefaktów. @Mara Dzięki za info. Czyli w takim wypadku Unity Technologies zarabia chyba tylko zdobywając nowych klientów i sprzedając im później aktualizacje. Minusem tego rozwiązania jest to, że będzie im się opłacało robić małe update-y Ah strasznie mam ochote pobawić się tym edytorem i zmontować jakąś next-genową platformówke w arcade-owym stylu :d Edytowane 2 Listopad 200915 l przez PAINbringer
Napisano 2 Listopad 200915 l @PAINbringer Pocieszające jest, że ostatni płatny update był 2 lata temu a następny będzie w przyszłym roku. Więc jakoś super często nie trzeba płacić. Tak BTW, w następnej wersji (3.0) będzie support dla XBOXa a późniejszej przyszłości dl PS3. Zapewne jako, dużo droższe, oddzielne licencje. @Monio 30 dni jest na próbę wersji PRO, na standardzie też spokojnie można gry robić.
Napisano 2 Listopad 200915 l Tak ale sprawy związane z grafiką z tego co czytałem w licencji dosyć mocno siadają. Takie na przykład cienie w realtime, no niby lajtmapami można wszystko zrobić, ale ani wygląda to ładnie ani z tego skóra na buti. Jak poczytałem licencje to wychodzi że chce pro, nie tylko dlatego że mam wysoki współczynnik onanizmu graficznego ale też dla innych ficzerów które uważam za ważne. http://unity3d.com/unity/licenses Polecam poczytać jak ktoś się zastanawia.
Napisano 2 Listopad 200915 l Mi tam się podoba, ale jak już bym chciał coś dłubać, to raczej oldskul na samym difuzie. Zawsze można też zamiast cienia dać bloba na projektorze :)
Napisano 2 Listopad 200915 l Osobiście będę teraz męczył takie low-specowe rzeczy z kumplem. Jako moja nauka 3d a jego unity. :)
Napisano 2 Listopad 200915 l PAINbringer Dzięki za próbę, ale to nie to. Może to karta graficzna (ati radeon x1950 gt), bo np mam też artefakty w marmosecie ( wyglądają tak), i w blenderowym glsl też zdarzają się problemy.
Napisano 4 Listopad 200915 l Smutne bardzo przykre, ale też momentami śmisznawe. Ale mam straszną nieufności co do PRAWDZIWOŚCI takich materiałow.
Napisano 4 Listopad 200915 l lol, agent tomek mnie rozwalił :] dobry pomysł na reklamę nowego portalu, ale ogólnie słaba realizacja i pozostaje takie uczucie zmarnowanego potencjału... nie będę odwiedzał ich strony! :D:D:D /edit nie wiem czemu ale przypomniał mi się pewien materiał z "tajemniczych sekretów" CDPR, tu akurat wykonanie na rewelacyjnym poziomie :) http://www.thewitcher.com/community/pl/www/mysterious_secrets.html
Napisano 5 Listopad 200915 l http://www.nicolasgames.pl/index.php?m=LastNews&a=ShowLastNews&ln_id=1062 nie za świeże to, ale chyba nikt nie wrzucał coś się dzieje
Napisano 5 Listopad 200915 l swiat schodzi na psy.... ;) ofca -> łeeee....nvm Edytowane 5 Listopad 200915 l przez Bruneq
Napisano 5 Listopad 200915 l Jest to kompletny build UE3 bez dostępu do kodu źródłowego. Za darmo do użytku niekomercyjnego, do użytku komercyjnego płacisz Epikowi 25% z każdego zarobionego $5k
Napisano 5 Listopad 200915 l No i bardzo dobre rozwiązanie, zarówno dla nas, bo możemy ćwiczyć na ich sofcie, i dla Epica, bo będzie rosnąć liczba grafików sprawnych w uedzie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto