Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

:!o a to zwolnienia były ? przecież tak dobrze żarło ...i zdechło juz?

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Wyświetleń 601,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

nie no w City to z rok temu jakies wiry stara sprawa, niewiem ktot am zostal wogole :D

Napisano

Nie silnik ewoluowal, tylko zaczeli robic na nowym Chromie.

Nieumniejszajac chlopakom, ten silnik ma swietny rendere i roslinki. Juz poprzednie projekty na chromie wygladaly dobrze dzieki temu.

Napisano

Już po CoJ było widać moc tego silnika, w dodatku wszystko śmigało aż miło. Otoczenie wygląda naprawdę rewelacyjnie.

Napisano

Laaadnie sie zapowiada no i klimat snajpera to to co lubie. Czekam - mam nadzieje ze nie zepsuja tego. Szkoda by bylo takiego smakowitego kaska.

Napisano

co do grafikow slyszalem ze duzo grafy bylo outsorsowanej .Ciekawe co bylo na miejscu w city robione a co na zewnatrz..

Napisano

Hehe, outsourceowane przez pracownikow, ktorzy byli zwolnieni wczesniej:) No i chinole, ale oni robili cutsceny swego czasu.

Napisano
  • Autor

No tak podobno szefostwo co 2 tygodnie zwalniajac swego czasu kolejne osoby mowilo ze teraz bedzie prawdziwe tytuly robic wiec zwalniaja ^ ^ cos nie moglem rozkminic jak polaczyc to zaleznosc, a tu jednak puf cos wychodzi. Oni musza miec naprawde duze glowy :D

Napisano

Pewnie będzie standardowa gra z kolekcji city z czasów Jupitera XD tylko na Chrome... bo jak inaczej. Zrobili więcej niż 10 gier tego typu (wręcz klonów) 3-5 miesięcy nad jedną a teraz wielka produkcja ? szczerze w to wątpię ;p. Chrome to po prostu przymus technologiczny ;].

Napisano

No. Wychodzi ogólnie na to że lepiej pracować dla City niż w City. Cóż taki mają model firmy dziwaczny. Niech jadą z koksem, dobrych gier nigdy za wiele.

Napisano

A btw z tymi zwolnieniami to dziwne bo ostatnio poszukiwali grafików 3D tylko w oddziale

tylko do Katowic i to na miejscu, jakoś na początku marca 0-o .

Napisano
  • Autor

wiesz juz oficjalnie prawie po kryzysie na swiecie ^^ mozna spowrotem zatrudniac:D w CDP tez chyba juz szukaja co? :D

Napisano
I'm not able to accurately answer the question now

drogi autorze, proszą m.in. o siatkę...

Napisano

luzik wiem o co mniejwiecej im chodzi dostana w swoim czasie:P

 

ps .ten moj brak angola to jakas masakra :P

Napisano
troche od czapy:

obczajcie watek na polycouncie: http://boards.polycount.net/showthread.php?t=71625 kurde pierwsza wypowiedz i slowo fak ^^ tym sie rozni dorosle forum :D hehehe nikt nie placze zeby edytowac.. :D

 

Dlatego też lubię Polycount. Tam nikt się nie szczypie, a z drugiej strony poziom i porządek jest. I świetne poczucie humoru :)

Napisano
  • Autor

Co to Reanimator nie znales Polycounta? Ofca mi wyslal linka ostatnio do http://tech-artists.org/

 

trochu infa roznego tam jest, niekoniecznie o game dev zawsze ale ciekawe\

 

no i Gameartisans chodz juz gorzej cos tam dzialy slabo rozdmuchane

Napisano
  • Autor

odnosnie Animaci to raczej lipa z tego co slyszalem :D beda ci musieli wystrczac spolpracownicy i znajomi hehe :D

Napisano

Ugh.... fail.

 

Manipulacja poligamii?

 

Nie chodzilo o to, ze CDP, Nicolas i CI dopiero szykuja sie do podboju, a PCF i Techland juz dawno go podbily?

 

Pomijam fakt, ze CI dawno zachod podbila, bo ich gry sprzedaja sie najlepiej za granica.

Edytowane przez Reanimator

Napisano

PCF ma zerowy marketing i od 6 lat żadnej gry to i sie go pomija. Miejmy nadzieje, że niedługo sie to zmieni ;)

 

CI podbiła zachodnie kosze marketowe, oj podbiła.

Napisano

Dajcie spokoj wszycy wiemy w jakiej sytuacji jest polski gamedev. Firma jak nawet zarobi dziesiatki milionow dolcow to i tak sie tym nie podzieli.Jestesmy zwyklymi robolami i nie ma sie czym jarac..

Napisano
Jestesmy zwyklymi robolami i nie ma sie czym jarac..

 

Chyba Ty, u nas w firmie tworzymy sztuke i to jest najważniejsze! xD

Napisano
Chyba Ty, u nas w firmie tworzymy sztuke i to jest najważniejsze! xD

A my masowo wytwarzamy sztuke i to jest jeszcze wazniejsze ;)

Napisano

...chyba sztukie ;) myślę że mamy naprawdę wielki potencjał ale słabo jest wykorzystywany (tytuły z małą grywalnością)

Napisano

 

Z okładki dużo nie można wywnioskować, ale widzimy potwory zrobione na modłę Locustów z Gears of War, bohatera przypominającego neandertalczyka z mocą kinetyczną i masę fruwących pocisków. Na pierwszy rzut oka nazwałbym Bulletstorm mieszanką Rage, Gears of War i Lost Planet.

 

... i wszystko jasne

Napisano

A tu skany . Jak dla mnie wygląda bardzo obiecująco - taki Painkiller tylko s-f i bardziej dopieszczony. A że Painkiller to dla mnie gra prawie kultowa, czekam z niecierpliwością.

 

Panowie z PCF tak trzymać !

Napisano

Wyglada bardzo fajnie ale troche za stary jestem, zeby sie samymi screenami jarac .Czekam na jakies filmiki ;) W hd najlepiej:)

Napisano
  • Autor

no wreszcie cos pokazali laskawie, a czekalkismy od polowy tygodnia hehehe

Napisano

Widze, ze wszedzie brakuje ludzi, ktorzy umieja ustawic postacie ;>

 

Efektownie to wyglada na screenach. Przebieram nozkami i czekam na jakis futydz ;)

Napisano
Widze, ze wszedzie brakuje ludzi, ktorzy umieja ustawic postacie ;>

 

eeeeee.... lepiej jak się nie dowiesz komu teraz pojechałeś :)

Napisano

Heh, postacie sa ustawione slabo, niezaleznie od tego kto je ustawial:) To samo mowilem o arcie do wieska, a ustawiali go ludzie, z ktorymi pracuje;)

 

Jezeli ktos sie oburzyl to zapraszam na priva - moge uzasadnic i rozrysowac moja opinie;)

Edytowane przez Reanimator

Napisano
  • Autor

proste ze slabo ustawione :) kazdy to widzi chyba nie ma sie co komu podlizywac Kubi :P

Napisano

A komu pojechał, komu? Ja chciałbym wiedzieć;).

I podłączam się do pytania prrrrrrrszalonego, kto robił te koncepty, jeszcze Bartek czy to już ktoś inny?

Napisano

mi poza tym co napisal Reanimator, podobaja jeszcze okulary starszego brata i zez.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności