Skocz do zawartości

Game Dev Studios - Szukasz pracy ? zajrzyj tu !


Por@szek

Rekomendowane odpowiedzi

No przylaczam sie do chlopakow ... lepiej robic portfolio i nauczyc sie pozadnie fachu we wlasnym zakresie niz sluchac wielkich rad (jak ktos tu ladnie okreslil) "parabiznesmena" ktory nie ma pojecia o czym mowi, a ty musisz spelniac te zachcianki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 496
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a sie wątek zaoftopił!:)

 

prawda jest taka, jestes dobry - masz dobra prace! a SoAd ....powodzenia ci zycze z tymi pracami w czasie studiow, no chyba ze bedziesz studiowal zaocznie!:) bo z tego co wiem z autopsji to wracajac ze szkoly rzadko sie chce zrobic cos, a szczegolnie sie pouczyc!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pracujesz na etacie to dostajesz pieniążki co miesiąc, ale byle kto nie dostanie się na etat.

 

nieprawda. dostać się na etat jest dość łatwo, kilka w miare dobrych modeli wystarczy i wcale nie muszą być one super-hiper-wypasione. ja znalazłem prace bardzo szybko, z marszu wręcz a nawet mogłem wybierać pomiedzy firmami. pieniadze jak dla studenta zaocznego też są przyzwoite a praca bardzo przyjemna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieprawda. dostać się na etat jest dość łatwo, kilka w miare dobrych modeli wystarczy i wcale nie muszą być one super-hiper-wypasione. ja znalazłem prace bardzo szybko, z marszu wręcz a nawet mogłem wybierać pomiedzy firmami. pieniadze jak dla studenta zaocznego też są przyzwoite a praca bardzo przyjemna

 

W City, tak? Widocznie potrafisz modelować. Wiele portfolio, które przychodzi do firm to raczej ładne rendery i naprawde wypasione modele, ale każdy wysypuje się na STL Check, czyli to taka grafika 3D, ale tak naprawde 2D, bo model tylko do renderu się nadaje. Nie liczy się ilość, a jakość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey chlpoaki troche zapedzilem sie z ta praca :p po przeanalizowaniu forum doszedlem do wnisku ze nie ma co budowac narazie portfolio pod firmy... w koncu nie zaczalem bawic sie grafika po to by na tym zarabiac tylko po to by zrobic samemu kolejna mrowke Z (ale to kjuz inna historia ktora kazdy przechodzi :P ) Narazie chce to traktowac jako hobby ktore bardzo lubie i sprawia mi przyjemnosc i ewentualnie robic w jakis projektach darmowych gdzie robi sie dla zabawy :D a z czasem jak skill bedzie dobry sie pomysli :) bo przeciez o to chodzi - o dobra zabawe :D, prawda ? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1nS mogłbyś rozwinąć z tym STL Check. To znaczy ze jest low-poly ale nie jest zoptymalizowany do gier (animacji itd?)?

 

STL Check to modifer w 3DSMax - sprawdza otwarte krawędzie, złe verticle itd. Wiele engine'ów ma z tym problemy lub nawet wysypuje się podczas używania takiego modelu. Wyjątkiem są plane'y przygotowane pod np. decal, albo sprite, ale to już obrabia engine...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W City, tak? Widocznie potrafisz modelować. Wiele portfolio, które przychodzi do firm to raczej ładne rendery i naprawde wypasione modele, ale każdy wysypuje się na STL Check, czyli to taka grafika 3D, ale tak naprawde 2D, bo model tylko do renderu się nadaje. Nie liczy się ilość, a jakość...
nie potwierdzam ale i nie zaprzeczam :P właściwie też nie wiem o chodzi z tym STL Check.

 

EDIT: aha wiec już wiem :)

 

Fidiasz, widzisz ja też traktuje to tylko jako zabawę bo moim celem w życiu nie jest robienie gier. Ale lubię to i na okres studiów zaocznych jest to świetne rozwiazanie pracować w pracy którą się lubi a nie chodzi się z musu. Poza tym praca w firmie mi uświadomiła jak mało potrafię, i w bardzo krótkim czasie sie dużo nauczyłem. Blendera, tzn modelowanie w nim i mapowanie opanowałem w ciągu jednego dnia w pracy a w domu nie mogłem sie do tego zabrać przez 6 miesięcy.

Więc praca to dobra rzecz bo łączy przyjemne z pożytecznym, bo zarabiasz i jeszcze rozwijasz swoje hobby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1nS - nie mieszaj. O ile podwójne krawędzie itd faktycznie są błędem, to otwarte meshe wchodzą to praktycznie każdego nowego engine. To, że STL check zgłasza w modelu błędy, to nie znaczy, że model się nie nadaje do realtime.

 

No jasne, ale np w ChomEngine to wpływa na performance...

 

nie potwierdzam ale i nie zaprzeczam :P właściwie też nie wiem o chodzi z tym STL Check.

 

Rękę Ci podawałem jak byłem z wizytą na Korfantego :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1nS- Dalece przesadzasz z tym stl check'iem, fakt miły modyfikator pokazujący nieciągłości w siatce ale to wszystko... nie stanowi żadnego argumentu przeciwko pracom w portfolio ;), jak są dobre to wzbogacenie ich o ciągłość siatki to detal... Problem pojawia się ze zmianami w drugą stronę ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1nS- Dalece przesadzasz z tym stl check'iem, fakt miły modyfikator pokazujący nieciągłości w siatce ale to wszystko... nie stanowi żadnego argumentu przeciwko pracom w portfolio ;), jak są dobre to wzbogacenie ich o ciągłość siatki to detal... Problem pojawia się ze zmianami w drugą stronę ;).

 

W portfolio tego nie widać, ale wyobraź sobie, że zatrudniasz gościa z pięknym portfolio, a potem engine leci na 5fps i wszyscy sie zastanawiaja czemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest z animatorami? Słyszałem że trudniej ich znaleźć. Zajmuję się trochę animacją tradycyjną (takie moje hobby ;) ) i wiem że jak bym miał wybierać tworzenie animacji do gier, a robienie krótkich animowanych filmów to bym wybrał tą drugą opcję, może dla tego że praca przy animacji do gier zdaje się być monotonna, w kółko walk, shoot itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pomysl taki fps

Walk

Walk and fire

run and fire

strafe

strafe and fire

strafe and run and fire

crouch

crouch and walk

crouch and walk and fire

itd... itp

Masakra:/

 

 

Zależy. We wiekszości nowych silników jest tak, że robisz model, podłączasz kości i engine sam nimi porusza, albo robisz model i animujesz oddzielnie tors, ręce, głowę i nogi. Wszystkie animacje są interpolowane, czyli np. animacja (która też polega na przesuwaniu kości wg współrzędnych) chodzenia interpoluje się z animacją kucania przez zmianę współrzędnych tych kilku verteksów od kości, które są podpięte pod model i przez to wydaje się, że odgrywana jest animacja"idź i kucaj w biegu". Swietna sprawa znana już od Source engine, Quake 3 itp. Twoja technika jest zbliżona do Q2 i HL1, natomiast w Q1 nie przejmowano się interpolacją i były animacje typu idle czyli stanie, run/walk tylko zmieniał tempo, a strzał to była animacja wystrzału tzn. model nie ruszał nogami, ale był poruszany po levelu. Wtedy to nie przeszkadzało :>

 

Jeżeli chodzi o robotę w tym zawodzie to jak najbardziej dobry pomysł i polega na podłączeniu kości i zrobienia paru skryptów, które mają określone parametry nóg itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

animatorów w polsce szuka praktycznie każda firma z branży, mniej lub bardziej desperacko ;) więc jeżeli się tym interesujesz to masz bardzo duże szanse na szybkie zatrudnienie i wysokie zarobki w szybkim czasie...

 

Modelerom i teksturatorom jest trudniej się wybić, bo istnieje spora konkurencja na rynku pracy w tych dziedzinach, ludzi zainteresowanych animacją jest jednak sporo mniej.

 

Nie wydaje mi się żeby aniamacja do gier była faktycznie aż tak monotonna, pamiętaj że w grach masz wiele różnych postaci o anatomii często innej niż ludzka, więc myślę że jest to wyzwanie... Do tego nie animował byś tylko postaci, ale również bronie i takie tam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rękę Ci podawałem jak byłem z wizytą na Korfantego :>

widocznie nie przestawiłeś mi się z nicka :)

Podobno jest tak jak piszesz. Jeden z userów forum napisał coś w tm stylu:

"animacja, tak, fascynujące! Siedzisz 8 godzin dziennie i przesuwasz kończyny.."

 

"modelowanie, tak fascynujące! Siedzisz 8 godzin dziennie i przesuwasz vertexy" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam spontanicznie tutaj te info, moze sie przyda :)

 

3D Artist pixel.gif

Your Profile:

 

- You are highly motivated, with a passion for video games.

- You have solid background in academic drawing, sketching and/or illustration.

- You have strong fundamental understanding of the principles of animation (posing/rhythm)

- From a technical point of view, you master 3Ds Max perfectly (and/or other 3D software)

- Ability to make low-poly meshes and low-resolution textures.

- You are proficient with Character Studio (and/or other 3D animation software) and you are able to create classic keyframed animations.

- Good sense of volume, lightning an materials (Illustration background would be appreciated)

- Good sense of optimization (working with strong technical constraints)

- You are proficient in Photoshop, Promotion and/or other drawing software.

- Enthusiasm for sports games and "realistic" games would be an asset.

 

Your Mission:

 

On joining the artistic department, your mission will be to take charge of graphic production within a project team (Game Designers, Game Developers, Producer), from the design phase right through to finalization.

 

We are mainly looking for people who specialize in 3D graphic design used as the basis for 2D representations, i.e. for compatible platforms.

The projects in question are video games for mobile phones and N-Gage.

 

The post is based in London.

 

Please send your application (CV + a few samples of significant work + address of personal web site, if you have one), under the reference “GFX-MODANIM3D-UK”, to:

 

E-mail: [email protected]

 

IMPORTANT: PLEASE ENSURE THAT YOU SEND IMAGES OR ANIMATIONS FROM YOUR PORTFOLIO IN YOUR CV E-MAIL OR .DOC (Word) OR .PDF (Acrobat), OR SEND US THE WEBSITE ADDRESS FOR YOUR ONLINE PORTFOLIO (if you have one). ANY CV THAT DOES NOT FULFILL THIS REQUIREMENT WILL NOT BE READ. Thank you for your cooperation.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cashmir

Witam wszystkich,

 

Mam ciekawa oferte pracy dla osoby ktora programuje w grach od kilku lat. Wiem ze to moze nie do konca temat dla grafikow ale jak to w zyciu bywa czesto ludzie robia kilka pokrewnych rzeczy albo przynajmniej znaja osoby z branzy :)

 

Ogolne szczegoly z oferty ponizej:

 

Qualifications:

Excellent C/C++ programming skills with at least 4-6 years of experience.

 

Strong creative problem solving skills.

 

An independent and pro-active work attitude

 

You have a good eye for dividing responsibilities among software components.

 

You have a good eye for improving quality and productivity through changes in the workflow.

 

A good understanding and experience in the planning, production and development of games and engine software.

 

Good organizational skills.

 

Able to fit in well within an informal environment and to provide hands-on knowledge.

 

Must possess high level of enthusiasm and be a strong team player.

 

Capable of criticising work in a positive way.

 

Good written, verbal communication and presentation skills.

 

Oferta dotyczy pracy w miedzynarodowej firmie zajmujacej sie rozwojem gier komputerowych z atrakcyjnym pakietem socjalnym oraz wysoka pensja. Wszystkim zainteresowanym chetnie przekaze wiecej szczegolow. Kontakt do mnie: [email protected]

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pomysl taki fps

Walk

Walk and fire

run and fire

strafe

strafe and fire

strafe and run and fire

crouch

crouch and walk

crouch and walk and fire

itd... itp

Masakra:/

 

zeby tak troche uscislic, oprocz tego traficie tez na mase cutscenek ktore nie skladaja sie tylko z tych podanych wyzej wyobrazen o animacji w grach, poza tym bedziecie duzo nic nie robic i ogladac mase filmow :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To info jest z forum silnika acknex A7 i jezeli jest dla Ciebie interesujace to prosze odpisac na info at udytzkey dot info, albo PM.

 

"We're getting regularly requests from customers about putting them into contact with professional Gamestudio coders and artists, for contract work. I know some people on this forum who were up to such tasks, but I can't just give email addresses away. So if you're interested to be recommended to customers, please post here with a link to a reference project.

 

Of course, this is for professional coders and artists only, with years of experience."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności