Dr0cK Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Model Ogra. Wykonany w Zbrushu i wyrenderowany w Modo z displacement map. Mysle o nadaniu mu jakies pozy, tak wiec to bylby moj pierszy rig. Tak wogole to ma az tak duze znaczenia topologia siatki jezli chce sie tylko upozowac model a nie animowac go? Bo siatka tego modelu jest taka typowo Zbrushowa ^^ Pozdrowienia
kubi Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Super mięśnie Ci wyszły. Tylko głowa wygląda trochę jak jakiś puding czy coś takiego. Ogólnie miły modelik.
Bruneq Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 troche mi przypomina nemezisa!:) z RE3:)ale ogolnei wypasik...jak zwykle!:P
Maqs Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Fajnie, fajnie (widzialem to juz na sub-d forum ;] )mi glowka akurat bardzo fajna wrecz kozacka;) czekam na wiecej oczywiscie.
Cyrek Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Modelik cudeńko, ale jedna uwaga - czy nie uważasz, że ogry przywiązują zwykle nieco mniejszą wagę do pielęgnacji dłoni, a paznokci w szczególności? IMHO, pazury winny być długie i połamane. Acha, i zepsuj mu jeszcze uzębienie. Czekam na dalsze prace i pozdrawiam serdecznie.
Swinger76 Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 MOdelik supcio!Naprawde fajnie to wygląda...ale do całokształtu nie pasuje mi nogi od kolana w dół...jak na tak humanoidalne ręce to stopy sa malo ... no nie pasują po prostu...IMO oczywiście...:)
Dr0cK Napisano 31 Styczeń 2007 Autor Napisano 31 Styczeń 2007 Po pierwsze dzieki wszystkim za komentarze !! Wlasciwiem to nie wiem jak bedzie z tymi szczegolami bo mam naprawde slabego kompa i jak dodam jeszcze jeden stopien Subd to juz przestaje byc przyjemnie. Chociaz z drugie strony moze jeszce cos sie z niego (kompa i stworka) postaram wykrzesac. Co do paznokci to rzeczywiscie wygladaja jak po wizycie w salonie kosmetycznym :) Ale to w sumie jedne z moich perwszych dloni i jakos tak nie zwrocilem uwagi ze cos tu nie gra. Po za tym dopiero teraz zauwazylem ze stracil po przez disp map dwa paznokcie... W kazdym razie nie planowalem narazie nic dodawac lecz sprobowac go zriggowac i upozowac. Tak wiec zobaczymy, moze jescze go ztuninguje :) pozdrowienia
ironteeth Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Bardzo fajny modelik ;) troszkę nie podobają mi się nogi...od kolana w dół...nie za krótkie ???? no chyba że takie mają być ;) Pozytywnie.
Dr0cK Napisano 1 Luty 2007 Autor Napisano 1 Luty 2007 Dodalem kilka szczegolow...Narazie tylko ten fragment modelu.
Master Kiełbaster Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 yyy wypas choć wyglada jak by mial muszelke na czole :P
patry Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 WOW WOW WOW!!!! Super!!! Ale ma dziwną minę... :D PS ile to już ma poly??
chveti Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 O...żółwik ! :) Model ekstra , myślę że przydał by się na głowie detal typu pas łusek albo jakieś małe rogi dla smaczku. Pozdrawiam.
Reanimator Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 Odpowiem na Twoje pytanie a propos siatki. Coz, generalnie nie sadze, zebys chcial deformowac "typowa siatke ZBrushowa", czyli kilkumilionowego mesha;) Jezeli natomiast chcesz deformowac low-poly i na to nalozyc displacement, to ulozenie siatki bedzie decydowalo o sposobie deformacji modelu. Ciecia musza byc przynajmniej w odpowiednich miejscach, nie mowiac o dobrych podzialach i skinie.
Dr0cK Napisano 3 Luty 2007 Autor Napisano 3 Luty 2007 Odpowiem na Twoje pytanie a propos siatki. Coz, generalnie nie sadze, zebys chcial deformowac "typowa siatke ZBrushowa", czyli kilkumilionowego mesha;) Jezeli natomiast chcesz deformowac low-poly i na to nalozyc displacement, to ulozenie siatki bedzie decydowalo o sposobie deformacji modelu. Ciecia musza byc przynajmniej w odpowiednich miejscach, nie mowiac o dobrych podzialach i skinie. Chodzi o low-poly z disp. Wiem ze niezbedna jest odpowiednia siatka przy animacji ale zastanawia mnie czy jesli tylko chce go upozowac to moglbym poprostu darowac sobie retopologie siatki, przesuwajac kilka polygonow recznie jesli trzeba? Chociaz z drugiej strony to bylo by dla mnie bardzo dobry cwiczeniem, retopologia siatki, bo nigdy tego wczesniej nie robilem... Jak narazie maly update...
mariusz90 Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 Super! Wygląda trochę jak ten jaskiniowy troll (from Moria) z "Władcy Pierścieni"...
Gothel Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 O MÓJ BOSHE JAKI ON MA SEXOWNY CELULIT. Teraz na poważnie. Modelikk boski jednak po ostatnim update powiedziałbym raczej że pasuje na Falloutowego mutanta niż do LOTR'a. BTW. Z takimi modelikami powinieneś się zgłosić do gości z Afterfall:) Aha popsuj mu te zęby, zrób bardziej kły a nie równą sztuczną szczękę. A pazurki jeszcze połam trochę. Pokusił bym się nawet o dorobienie kłów (jak u dzika tylko mniejszych) w obszare ust (ten taki "wol" po bokach).
Knysha Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 O kurde, ale przystojniacha. Dolaczam sie do prosby powyzej :P
Reanimator Napisano 7 Luty 2007 Napisano 7 Luty 2007 Dr0cK: przyznaje - nie wiem jak to bedzie wygladalo, bo zawsze pieprze sie z siatka, az bedzie znosnie. Mam na tym punkcie prawdziwa schize.;)
Dr0cK Napisano 8 Luty 2007 Autor Napisano 8 Luty 2007 All: WIELKIE dzieki za komentarze, podnosza na duchu :) Co do podobienstwa do Trolla z Lotra to musze ze smutkiem stwierdzic ze takowe isnieje. Tzn w zadnym wypadku niechcialem robic trolla (juz raz robilem) ale mysle ze mimowolnie troche go zrobilem podobnym. Jest moja ulubiona postacia CG, moze dlatego podswiadomie sie na nim wzorowalem... :) --------------------------------- No to juz chyba koniec. Natrudzilem sie niezmiernie z moim topornym kompem i siatka 1,9 mln poly ale generalnie jestem z efektu zadowolony a najbardziej z tego ze juz go nie bede musial ogladac w Zbrushu (Ogra czy jak go zwal :) ). No chyba ze sie wezme za teksturowanie, ale tego jeszcze nie wiem. To sa narazie rendery z Zbrush (jak widac). Wkrotce sproboje zamiescic rendery w modo...
Dr0cK Napisano 8 Luty 2007 Autor Napisano 8 Luty 2007 A oto siatka, nic specjalnego. Zrobina w Maya.:
oczek Napisano 8 Luty 2007 Napisano 8 Luty 2007 super bajer:) Nieźle wygląda:) Gratki! Jedyne co mi nie podchodzi to łączenie dupeczki z kręgosłupem, taka wyraźna linia przechodząca przez jego plecy. Ale i tak wymiata:)
Innos Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 Hehe nom niezły niezły. Najbardziej chyba mi się podoba sam concept pracy taki uniwersalny troll dla każdego.
Vorek Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 Moim zdaniem porzedni upadate zapowiadał się ciekawiej, bardziej zróżnicowany detal, lepiej wyważony, teraz trochę za bardzo napaćkałeś tych wypustek, głównie z tyłu, te szramy też nie pasują za bardzo. W ogóle jakoś ten tył wygląda jakbyś go sobie odpuścił :) Ale ogólnie bardzo fajna bryłka, wywal szramy, posiedź nad tyłem i będzie perfect. Pozdrawiam
staszek Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 bardzo fanjnie to wyglada - anatomia ramion, i katki piersiowej jest bardzo dobra - szczeguly zmarszczek przy glowie tez super. Jesli moge cos zasugerowac - kolana i pupcia :)- w porownaniu do reszty ich anatomia jest nie jasna - ciezko sobie wyobrazic jak takie kolano mialoby sie zgiac - popracuj przy nim troche - napewno sie oplaci. druga rzecz ( tylko sugestia) palce u dloni - albo dluzszy kciuk albo reszta palcow troszke krutsza( chyba lepiej by pasowalo do takiej masywnej sylwetki) sprubuj jeszce dopracowac oglny ksztalt dloni. szczeguly wiadomo ze robisz super- generalnie pracka zapowiada sie bardzo dobrze. czekamy na render :) Powodzonka!
Dragon Heart Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Model jest zarąbisty!! Znam się tylko na maxie nigdy nie pracowałem z Maya czy Zbrushem. Jak ty takie detale robisz?? No i moje ostatnie pytanie jak zrobiłes ręce z jakiegoś blueprinta czy z głowy. Jak korzystałeś z referek to mógłbyś się nimi podzielić. Gratsy i pozdro!!!
ferni Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 fajne jednak bym go troszke przechyli do przodu bo wyglada jakby mial sie za raz przewrucic do tylu ale ogólnie na +
Skaarj Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 no właśnie, przechyl go do przodu, nawet wręcz zgarb lekko. ogólnie cool, chociaż gębe ma taką jakby mu ktoś siekierą przywalił
Levus Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Model naprawde wysokiej klasy! Ale raczej taki stwór to nic nowego. Całe stada takich monstrów robią na zbrush central. Hm, nogi i pupa, szczególnie z widoku od tyłu. Ogr nie ogr, anatomicznie trochę to nie gra, ma rów od jajek do połowy pleców. Poprawka w okolicach krzyża by się przydała. Hm, jeśli siatka jest typowo zbrushowa, to jest taka metoda, że zakładasz nowy tex na model w zbrushu. Następnie rysujesz na nim siatkę low-poly na texie za pomocą pedzla rgb. Robisz export np. do maxa razem z texem i modelujesz wedlug narysowanej siatki wyswietlanej w viewporcie. Minus jest taki, że o ile w zbrushu normalke sobie wypalisz prosto z zmapppera, to w maxie, po takiej operacji musisz robic projekcje z siatki hi-poly. Przy uzyciu tej metody trzeba robic tak: -modelujesz w zbrushu, ale bez przasady, zadnych faktur, zyl czy innych wypustek. Kladziesz nacisk na low-poly. -rysujesz topologicznie sliczną siateczke -export do maxa i modeling oraz uvw -export do zbrusha i tam juz reszta detali Swoja droga, fajny bylby plugin generujacy wektory na podstawie black&white textury. Jest cos takiego????? Wie ktos??
Pepik666 Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 patrząc na ten modelik od boku doszedłem do wniosku że czegoś mi tu chyba brakuje... fragmentów zębów?... może... bez nich nie wygląda tak strasznie jak na początku a to było w nim najlepsze
Gen.Baton Napisano 16 Luty 2007 Napisano 16 Luty 2007 Świetnie wygląda, model prosty i reszta z-brush. A w teksturach bedzie miażdżyć
floo Napisano 4 Marzec 2007 Napisano 4 Marzec 2007 korzystałeś z tutoriala "Zbrush and Maya Integration" bo ten model ma podobną budowę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się