Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobilem dwa przyklady do porownania efektu radiosity i w kazdym rogu umiescilem jedno zrodlo swiatla statycznego z innym kolorem, poruszanie sie WASD + Shift przyspieszanie i myszka obracanie sie :)

Radiosity demo on

Radiosity demo off

Oczywiscie jest to jeszcze beta i dlatego widac niedociagniecia ;)

 

empeck - "New lightmapper that supports radiosity, spot lights and light emitting faces BETA."

;takze powinno dzialac z normalmapami ;)

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Marioza
Napisano

Mr.Suzuki neosumo fighter c.d.

 

c2copyyy8.jpg

 

Wichur widze ze bierzesz sie za klasyke : ) ale musisz jeszcze popracować nad nim, ten z gry wyglądał tak:

 

41967904vu1.th.jpg 87017053dw7.th.jpg

Napisano

wooot :D

 

nabierasz rozpędu Mario - zaczyna mi się naprawdę podobać :)

 

edit -> fuj, ten model z SH cieniutko wygląda - obleśna ta tekstura khhhh :/

Napisano

kurde wszedzie gdzie indziej wyglada :D Powiedzcie mi jakie jeszcze detale dodac?? mam do wykorzystana 15k tri, a ja wykorzystalem niecale 4k :D

 

tylko sie reka cos pochrzanila :D

pyramidheadow8.th.jpg

 

he want you! :D

pyramidheadwantyoubg2.th.jpg

 

przy okazji takie cos zrobilem :D

soldierwe3.th.jpg

Napisano

Wichur - poprawka proporcji - dłonie bardziej detaliczne i poprawnie umieszczony kciuk, więcej detalu na mieczu butach - tak na początek :).

 

donMario - ten tuszczyk jet cool :), ogóle twoje prace wymiatają

Napisano

Mnie sie podobaja posladki sumoszczaka ... takie ... jedrne HAHA. Dajesz Mario

 

Wichur musisz popierwsze zdecydowac jakiego ph robisz. Bo w sumie byly dwa. jeden z oszczepem a drugi z mieczem. Widze ze kierujesz sie w strone miecza, nowszej wersji, wiec trzymaj sie jego ksztaltu bo narazie to nie tego. I detal detal, to co rzucil mario pomogloby ci gdybys robil ph z gry jak z filmu to niestety nie. I detal detal :)

Napisano

Ku pokrzepieniu serc.

Jak ja kocham pracowac z noobami -_-' zal.

Poprawiam jeden level po gosciu z pracy. Rece mi opadly a cale pietro kulalo sie ze smiechu wspolczujac mi przy okazji.Senior o malo co na zawal nie zszedl a kilka osob znalazlo szczeke pod biurkiem.

(sry ze post pod postem ale no naprawde nie moglem )

hownotmakemodelsmz0.th.jpg

Napisano

Szczerze mówiąc ten pyramid head z gry nie jest za specjalny..

 

A Mario, i brzuch bardziej pękaty? Cyce też ma raczej muskularne niż spasione obwisłe..

 

No a ja diabła jeszcze nie odpuściłem, dłubie dalej godzinę raz na dwa tygodnie:

Dwa screeny z hipoly i trzeci to stara wersja z początkami textury..

A, no i raczej będzie miał kobyta a nie stopy;)

2487ae2e0cdad8eb.jpg

ea41cb42cf977943.jpg

185c94d2e280fcbd.jpg

 

pozdro!

Napisano

ogolnie napewno bedzie , ale nie wiem czy moja albo moja i kogos tam.. w gre wchodzi caly dom (zajazd ma byc) z calym osprzetem (skrawek juz jest) :* zapewne niedlugo zaloze odpowiedni watek

Napisano

Grzebiąc na forum znalazłem bardzo ciekawe tutki do zbrusha (made by Klicek), ściągnąłem więc parę (na razie 8), w efekcie czego przedstawiam Zbyszka.

 

a0a2d7bec1de2f25m.jpg

 

Mam zamiar go skończyć i zrobić wersję low, wypalić normalki, namalować tekstury itd. po czym zamieścić w jeszcze nieistniejącym portfolio ;) . Jeśli macie jakieś uwagi, to chętnie bym je usłyszał.

Napisano

Jak dla mnie jest troszke monotonny jak z jakiegoś algorytmu, nie ma nic ciekawego na czym mozna zawiesic oko nie licząc skarpy która też przyciąga wzrok ylko na chwile. Moze sprobuj urozmaicic jakoś podnuże i sam brzeg skarpy. Pozdro

Napisano

może warto dodać jakieś elementy otoczenia, bo tak pusto jakoś jest... Jakieś kamienie, drzewko, krzaczek... itp.. :)

 

i jeszcze jakaś sadzawka... ;)

Napisano

2gi dzień z modelem, dłubie go w wolnym czasie, wiem ze nie gameart, ale nie planuje zadnego turbo-meshsmootha, chce by był w miare fotoreal i jednocześnie nie zawierał w sobie miliarda trójkątów..

Przede mną jeszcze detal i układanie smoothgroup.

01122008234424it6.th.jpg

01132008001319ug5.th.jpg

Napisano
Zaraz... a jaki engine łapie tereny maxowe ?

 

Duzo starych silnikow je lapie przy odpowiednim nazewnictwie.

Ale osobiscie watpie aby to szlo do silnika, chyab ze sie myle to poprawic.

 

Co do terenu robionego w ten sposob w maxie, polecam njpierw przygotowac sobie set textur, wstepnie rozrysowac jak teren ma wygladac ( nizinka dolinka whatever) i powoli extrudowac poly jeden za drugim jednoczesnie mapujac.

Niemniej jednak jest to tak archiwalna metoda ze nie wiem czy jest sens sie w tym grzebac, bo szczerze to mozna se zyly podciac.

Napisano

kobitka na zlecenie

izauk8.jpg

4300tris, 2x1024 Diffuse

Lewus - model świetny, normalka też ;)

Ofca - weź sie za tekstury chłopie, ile można modelować :)

Mario - muhaahaa jak zwykle super, ale co ona taki w pasie wąski?

Napisano

ledyr kobitka wygalda naprawde super ale zdecydowanie mozeby popracowac troche nad dlonmi i twarza, nie wiem co sie dzieje z jej szczeka ale chyba nic dobrego :/ dlonie tez niestaty nie wygaldaja za kobieco :-( wiem ze to deprymujace bo model jest naprawde bardzo dobry ale mam nadziej ze nie wyzadam zbyd duzej krzywdy wytykajac te male mankamenty :-)

Napisano

powiem Ci Ledyrze ze modelowac moge caly czas - wzialem sie za tekstury - to wyszlo cos kupo podobnego. juz nie pierwszy raz - kobitka zacniusia - najbardziej to mi sie opdoba sukiena mrr fajna :D

Napisano

Ładnie wyszły Ci włosy. Ubranie spoko, ale może wykończysz dół spódnicy choćby szlaczkiem jak na rękawach? Dłonie wyglądają dziwnie tylko w jednym ujęciu, więc pewnie są spoko. Pokażesz siatkę? Chodzi mi głównie o owłosienie :)

Napisano

siatkazl1.jpg

texjr9.jpg

Matys - co do dłoni to wiem co nie tak ale co ze szczęką jest? nie mówię ze jest ok, tylko nie wiem co tam dokładnie nie działa

 

powiem Ci Ledyrze ze modelowac moge caly czas - wzialem sie za tekstury - to wyszlo cos kupo podobnego. juz nie pierwszy raz
to własnie dlatego, że cały czas tylko skupiasz sie na modelowaniu, by ćwiczył to by wychodziło, thx

 

Kuba - no też tak myślę żeby to jakoś wykończyć, dzięki

 

Tomala - dzięki :)

 

Zeet - fajny magik

 

Shalivan - dzięki :D

Napisano

zeet wow!! przez duże "W"

 

textura na dłoniach robi nie małe wrażenie!

 

ledyr dzieki za texturkę... jesteś dobrym przykładem na robienie dobrych textureki!! :D zeet również...

Napisano

Zeet, super dziadek:) Ino kolory nieco za blade jak dla mnie..

 

Ledyr, Ty z każdym modelem w siłę rośniesz:p wyczesane!

-a u mnie to nie normal, to hipoly jest:p

Napisano

Mnie caly czas zastanawia jak wy wszyscy proporcje ustawiacie w tych scenach. Drzwi wejsciowe sa niewiele wieksze od kratki kanalizacyjnej, okno sie zaczyna na wysokosci glowy, nie ma zadnego progu pod drzwiami ani stopnia, a ulica jest tak waska ze jak bedzie rowerzysta i samochod to ktos musi uciekac na chodnik, a o dwoch samochodach nie wspomne, do tego jest masa pojedynczych boxow ktore symuluja cegly, zamiast malego usypiska z kilkoma kantami, ale za to masz uber kanciasta ruine.

Hmm no nie wiem, widac ze maxa znasz na tyle ze mozesz wyciagnac wiecej.

Napisano

Dokładnie, brakuje tutaj wyobraźni w modelowaniu, a są za to jakieś tam umiejętności. Wątpie też by te cieniutkie stropy wytrzymały beż żadnego podparcia, porób jakieś belki itd, to powinno wygladać jakby się zawaliło jakiś czas temu a chyba nie jakby miało się dopsuć za 0,5 sek.

 

Zopherus mexicanus:

01192008001441ux4.th.jpg

Wiem, ze siatka niepoprawna na maxa, ale uznajmy że taka ma być.

Napisano

...no i wez tu pozniej graj w taka gre :) - sory ze sie czepiam ale w pelni zgadzam sie z tym co mowili poprzednicy -nie mozna modelowac czegos nie majac pojecia jak to powinno wygladac- a jak sie nie wie to wystarczy postukac w googlach, poogladac fotki w danym temacie -moze obadac jakies filmiki na "tubie" z wojny, gdzie widac co sie dzieje z burzonym przez pocisk budynkiem- co do proporcji to zazwyczaj odpowiedzi mozna znalezc tuz obok siebie - bo wiekszosc ma w domu/ biurze drzwi, okna, schody itp

Napisano

Wiem, ze siatka niepoprawna na maxa, ale uznajmy że taka ma być.

 

Scottero też ma kilka błędów, ale również uznajmy, że tak ma być. Proporcje łatwiej będzie utrzymać, jak będziesz sobie przystawiał jakiś element porównawczy typu zwykły box o wysokości 2m. Wtedy sam zauważysz, czy pomieszczenie nie jest za wysokie, czy nie wyrżniesz łbem w futrynę, lub czy sięgniesz do okna. Poza tym na rumowisko wrzuciłeś chyba więcej poly niż na pozostałą część scenki :). Oczywiście to kwestia wprawy, więc pracuj dalej i będzie dobrze ;)

 

Ardeni - nie wiem za bardzo czy to obcy 4, czy rozjechana stonka, nie wiem też, jaki to ma związek z grami. Dużo za dużo zbędnych poly, chyba że robisz hp i będziesz wypalał normala na boxie :)

Napisano

scattero, krokwie w dachu idą w przeciwnym kierunku niż u ciebie, a takie dechy też są ale kilka razy cieńsze i nabite na krokwie, na tych cienkich właśnie się trzymają dachówki.

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności