Udytzkey Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Zrobilem dwa przyklady do porownania efektu radiosity i w kazdym rogu umiescilem jedno zrodlo swiatla statycznego z innym kolorem, poruszanie sie WASD + Shift przyspieszanie i myszka obracanie sie :) Radiosity demo on Radiosity demo off Oczywiscie jest to jeszcze beta i dlatego widac niedociagniecia ;) empeck - "New lightmapper that supports radiosity, spot lights and light emitting faces BETA." ;takze powinno dzialac z normalmapami ;)
Scottero Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 postepy: jeszcze troche smieci powrzucac i teksturki
Gość Marioza Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Mr.Suzuki neosumo fighter c.d. Wichur widze ze bierzesz sie za klasyke : ) ale musisz jeszcze popracować nad nim, ten z gry wyglądał tak:
arcade Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 wooot :D nabierasz rozpędu Mario - zaczyna mi się naprawdę podobać :) edit -> fuj, ten model z SH cieniutko wygląda - obleśna ta tekstura khhhh :/
Wichur Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 kurde wszedzie gdzie indziej wyglada :D Powiedzcie mi jakie jeszcze detale dodac?? mam do wykorzystana 15k tri, a ja wykorzystalem niecale 4k :D tylko sie reka cos pochrzanila :D he want you! :D przy okazji takie cos zrobilem :D
floo Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 donMario widzę że modelom tez się oderwało zimowym tłuszczykiem... :P
giorgione Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Wichur - poprawka proporcji - dłonie bardziej detaliczne i poprawnie umieszczony kciuk, więcej detalu na mieczu butach - tak na początek :). donMario - ten tuszczyk jet cool :), ogóle twoje prace wymiatają
Kuba Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Sumo super. Wydaje mi się, że mógłby być szerszy w pasie, a sam brzuch mógłby być bardziej gładki.
Mortom Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 donMario że sie tak wyrażę: Wypasiony model ;P dosłownie i w przenośni ;)
Por@szek Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Mnie sie podobaja posladki sumoszczaka ... takie ... jedrne HAHA. Dajesz Mario Wichur musisz popierwsze zdecydowac jakiego ph robisz. Bo w sumie byly dwa. jeden z oszczepem a drugi z mieczem. Widze ze kierujesz sie w strone miecza, nowszej wersji, wiec trzymaj sie jego ksztaltu bo narazie to nie tego. I detal detal, to co rzucil mario pomogloby ci gdybys robil ph z gry jak z filmu to niestety nie. I detal detal :)
Por@szek Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Ku pokrzepieniu serc. Jak ja kocham pracowac z noobami -_-' zal. Poprawiam jeden level po gosciu z pracy. Rece mi opadly a cale pietro kulalo sie ze smiechu wspolczujac mi przy okazji.Senior o malo co na zawal nie zszedl a kilka osob znalazlo szczeke pod biurkiem. (sry ze post pod postem ale no naprawde nie moglem )
Levus Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Szczerze mówiąc ten pyramid head z gry nie jest za specjalny.. A Mario, i brzuch bardziej pękaty? Cyce też ma raczej muskularne niż spasione obwisłe.. No a ja diabła jeszcze nie odpuściłem, dłubie dalej godzinę raz na dwa tygodnie: Dwa screeny z hipoly i trzeci to stara wersja z początkami textury.. A, no i raczej będzie miał kobyta a nie stopy;) pozdro!
floo Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Lewus good job! Klimatycznie wygląda ta mała bestyjka... ;) ofca będzie texturka?
ofca Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 ogolnie napewno bedzie , ale nie wiem czy moja albo moja i kogos tam.. w gre wchodzi caly dom (zajazd ma byc) z calym osprzetem (skrawek juz jest) :* zapewne niedlugo zaloze odpowiedni watek
floo Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 ofca jak skończysz to zapodaj screena z viewera lub z gry...
`Ibanez Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Poraszek, nie bardzo wiem co i jak na tym obrazku, czy to jego praca? czy twoja poprawiona? bo ja juz nie wiem...
_haRRy Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Grzebiąc na forum znalazłem bardzo ciekawe tutki do zbrusha (made by Klicek), ściągnąłem więc parę (na razie 8), w efekcie czego przedstawiam Zbyszka. Mam zamiar go skończyć i zrobić wersję low, wypalić normalki, namalować tekstury itd. po czym zamieścić w jeszcze nieistniejącym portfolio ;) . Jeśli macie jakieś uwagi, to chętnie bym je usłyszał.
Wichur Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Zbychu fajowy :) kibola i dresikow mu brakuje :D;D
Tomala Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Zbyszek naprawdę spoko, jeszcze ucho dopieść i trochę linia szczęki zaraz pod uchem za ostra.
Scottero Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 A ja ostatnimi chwilami taki oto teren wymodzilem: Prawde mowiac, jest to moj pierwszy teren i bylbym wdzieczny za wszelkie wskazowki ;) Pozdro ;*
Shalivan Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Jak dla mnie jest troszke monotonny jak z jakiegoś algorytmu, nie ma nic ciekawego na czym mozna zawiesic oko nie licząc skarpy która też przyciąga wzrok ylko na chwile. Moze sprobuj urozmaicic jakoś podnuże i sam brzeg skarpy. Pozdro
floo Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 może warto dodać jakieś elementy otoczenia, bo tak pusto jakoś jest... Jakieś kamienie, drzewko, krzaczek... itp.. :) i jeszcze jakaś sadzawka... ;)
Ardeni Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 2gi dzień z modelem, dłubie go w wolnym czasie, wiem ze nie gameart, ale nie planuje zadnego turbo-meshsmootha, chce by był w miare fotoreal i jednocześnie nie zawierał w sobie miliarda trójkątów.. Przede mną jeszcze detal i układanie smoothgroup.
Por@szek Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Zaraz... a jaki engine łapie tereny maxowe ? Duzo starych silnikow je lapie przy odpowiednim nazewnictwie. Ale osobiscie watpie aby to szlo do silnika, chyab ze sie myle to poprawic. Co do terenu robionego w ten sposob w maxie, polecam njpierw przygotowac sobie set textur, wstepnie rozrysowac jak teren ma wygladac ( nizinka dolinka whatever) i powoli extrudowac poly jeden za drugim jednoczesnie mapujac. Niemniej jednak jest to tak archiwalna metoda ze nie wiem czy jest sens sie w tym grzebac, bo szczerze to mozna se zyly podciac.
ledyr Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 kobitka na zlecenie 4300tris, 2x1024 Diffuse Lewus - model świetny, normalka też ;) Ofca - weź sie za tekstury chłopie, ile można modelować :) Mario - muhaahaa jak zwykle super, ale co ona taki w pasie wąski?
Matys Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 ledyr kobitka wygalda naprawde super ale zdecydowanie mozeby popracowac troche nad dlonmi i twarza, nie wiem co sie dzieje z jej szczeka ale chyba nic dobrego :/ dlonie tez niestaty nie wygaldaja za kobieco :-( wiem ze to deprymujace bo model jest naprawde bardzo dobry ale mam nadziej ze nie wyzadam zbyd duzej krzywdy wytykajac te male mankamenty :-)
ofca Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 powiem Ci Ledyrze ze modelowac moge caly czas - wzialem sie za tekstury - to wyszlo cos kupo podobnego. juz nie pierwszy raz - kobitka zacniusia - najbardziej to mi sie opdoba sukiena mrr fajna :D
floo Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 ledyr pokaż siateczkę i texturkę... :) bo fajna kobita ci wyszła z tego... ;)
Kuba Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Ładnie wyszły Ci włosy. Ubranie spoko, ale może wykończysz dół spódnicy choćby szlaczkiem jak na rękawach? Dłonie wyglądają dziwnie tylko w jednym ujęciu, więc pewnie są spoko. Pokażesz siatkę? Chodzi mi głównie o owłosienie :)
Shalivan Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 i mi i mi, mi też :) ładne ubranko :) Sdit: a magik ma ładne ręce, mozesz zapodać texture ?
ledyr Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Matys - co do dłoni to wiem co nie tak ale co ze szczęką jest? nie mówię ze jest ok, tylko nie wiem co tam dokładnie nie działa powiem Ci Ledyrze ze modelowac moge caly czas - wzialem sie za tekstury - to wyszlo cos kupo podobnego. juz nie pierwszy raz to własnie dlatego, że cały czas tylko skupiasz sie na modelowaniu, by ćwiczył to by wychodziło, thx Kuba - no też tak myślę żeby to jakoś wykończyć, dzięki Tomala - dzięki :) Zeet - fajny magik Shalivan - dzięki :D
floo Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 zeet wow!! przez duże "W" textura na dłoniach robi nie małe wrażenie! ledyr dzieki za texturkę... jesteś dobrym przykładem na robienie dobrych textureki!! :D zeet również...
ofca Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 zeet - jakbys przypiescil odrobine brode z tekstura jak na dloniach to bylby konkretniejszy konkret luk here: http://www.hdrhq.de/images/downloads3/000075/Pic_012.jpg http://faculty.frostburg.edu/admin/rsmith/LOTR%20HTML/fellowship_gandalf_1024.jpg http://www.wangaratta.vic.gov.au/CA256B58007E652E/Lookup/Generations-TheOldestThing-5/$file/OldManWithBeard.jpg
Levus Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 Zeet, super dziadek:) Ino kolory nieco za blade jak dla mnie.. Ledyr, Ty z każdym modelem w siłę rośniesz:p wyczesane! -a u mnie to nie normal, to hipoly jest:p
Scottero Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 Ot taka zrujnowana scena: Komentarze mile widziane, a ja ide dalej finlandie obalac ;) pozdro!
Por@szek Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 Mnie caly czas zastanawia jak wy wszyscy proporcje ustawiacie w tych scenach. Drzwi wejsciowe sa niewiele wieksze od kratki kanalizacyjnej, okno sie zaczyna na wysokosci glowy, nie ma zadnego progu pod drzwiami ani stopnia, a ulica jest tak waska ze jak bedzie rowerzysta i samochod to ktos musi uciekac na chodnik, a o dwoch samochodach nie wspomne, do tego jest masa pojedynczych boxow ktore symuluja cegly, zamiast malego usypiska z kilkoma kantami, ale za to masz uber kanciasta ruine. Hmm no nie wiem, widac ze maxa znasz na tyle ze mozesz wyciagnac wiecej.
Ardeni Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 Dokładnie, brakuje tutaj wyobraźni w modelowaniu, a są za to jakieś tam umiejętności. Wątpie też by te cieniutkie stropy wytrzymały beż żadnego podparcia, porób jakieś belki itd, to powinno wygladać jakby się zawaliło jakiś czas temu a chyba nie jakby miało się dopsuć za 0,5 sek. Zopherus mexicanus: Wiem, ze siatka niepoprawna na maxa, ale uznajmy że taka ma być.
eco Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 ...no i wez tu pozniej graj w taka gre :) - sory ze sie czepiam ale w pelni zgadzam sie z tym co mowili poprzednicy -nie mozna modelowac czegos nie majac pojecia jak to powinno wygladac- a jak sie nie wie to wystarczy postukac w googlach, poogladac fotki w danym temacie -moze obadac jakies filmiki na "tubie" z wojny, gdzie widac co sie dzieje z burzonym przez pocisk budynkiem- co do proporcji to zazwyczaj odpowiedzi mozna znalezc tuz obok siebie - bo wiekszosc ma w domu/ biurze drzwi, okna, schody itp
Kuba Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Wiem, ze siatka niepoprawna na maxa, ale uznajmy że taka ma być. Scottero też ma kilka błędów, ale również uznajmy, że tak ma być. Proporcje łatwiej będzie utrzymać, jak będziesz sobie przystawiał jakiś element porównawczy typu zwykły box o wysokości 2m. Wtedy sam zauważysz, czy pomieszczenie nie jest za wysokie, czy nie wyrżniesz łbem w futrynę, lub czy sięgniesz do okna. Poza tym na rumowisko wrzuciłeś chyba więcej poly niż na pozostałą część scenki :). Oczywiście to kwestia wprawy, więc pracuj dalej i będzie dobrze ;) Ardeni - nie wiem za bardzo czy to obcy 4, czy rozjechana stonka, nie wiem też, jaki to ma związek z grami. Dużo za dużo zbędnych poly, chyba że robisz hp i będziesz wypalał normala na boxie :)
siwy Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 scattero, krokwie w dachu idą w przeciwnym kierunku niż u ciebie, a takie dechy też są ale kilka razy cieńsze i nabite na krokwie, na tych cienkich właśnie się trzymają dachówki. pozdro
Ramsez Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Pierwsze starcie z gameartem, zaczątek dzielnicy portowej. Poproszę o komenty:
Scottero Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Dzieki wam za komenty, tej scenki raczej nie bede poprawial, ale wykorzystam wasze rady przy nastepnej, za co juz sie zabralem ;)
_michal Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 To ja też się pochwalę, zacząłem malować samolot: detal:
Ardeni Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Ramsez - masz dość dziwną siatke na schodkach, reszta spoko empeck - świetna robota, nic dodać nic ująć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się