Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam;)

 

Idylliczny zakątek miasta, gdzie życie pozostanie niezmiennie spokojne.

 

An idyllic part of the city where life stays permanently calm.

 

soft:3dsmax+ vray,photoshop,trochę Zbrush

mini wip:KLIK

skończona praca:

finallowres.jpg

serdecznie pozdrawiam i dziękuję wszystkim za wspólną zabawę/naukę/rywalizację :rolleyes:

  • Odpowiedzi 94
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość saarin
Napisano

Jak uda Ci sie oddac mroczny klimat tej sceny, to bedzie ciekawa praca...

Powodzenia!

Napisano

hehehe krzyhhh miałem bardzo podobny pomysł ;]

skoro temat jest już zajęty to nic nie stoi na przeszkodzie żeby sie podzielić referkami z których miałem korzystać ;] tak właśnie wyglądają budynki w Nowym Jorku......stare kamienice przyklejone do wielki wieżowców ;]

ehhhhh to był y czasy ;]

dsc0183td4.th.jpgdsc0185oa8.th.jpg

Napisano

dzięki chudy na pewno sie przyda... dziś właśnie szukałem referek .. i chyba z usa wszystkie będą .. taki ala NY poskładam... bo oni są dziwni i mają tam dużo takich wielkich "domków"

Napisano

Możesz też sięgnąć do "Zróbmy sobie wnuka" z Grabowskim, z tego co pamiętam jest tam motyw chałupy otoczonej wieżowcami, albo "Kapuśniaczka" z Louisem de Funes, też chyba później jest scena otoczenia chałupy przez nowoczesne budynki. Może znajdziesz w nich jakiś kadr na pomysł na ciekawą kompozycję.

 

pozdrawiam,

makak_

Napisano

wymodeluję najpierw podstawowe rzeczy.. na końcu dojdą detale

narazie tak wygląda domek (jeszcze pustawo i bez textur)

chatka3copycf8.jpg

 

i zaczynam modelować bryły wieżowców:

blok1111zf0.jpg

wszystko w max8+brazil jak narazie

 

pozdrawiam;)

Napisano
Fajnie, może być ciekawy klimat :)

 

Jak sie robi taki bluszcz?

 

wiele metod jest :) ja się rozleniwiłem i użyłem cwanego generatora (i tak więcej czasu przez to straciłem :/ bo był problem z importem tego do maxa )

 

w ogóle pracę mi max opóźnia .. ciągle sie wiesza Oo

Napisano

wieżowce tak ładnie wygiąłeś a chatki już nie ? ;) Jakiś powykrzywiany płot i dach napewno fajnie by tu wyglądały. Poza tym mógłbyś się pokusić o wymodelowanie dachówek, alb przynajmniej ich struktury (no chyba że będzie strzecha ;) )

Napisano

up

nowy budynek:

blok1i2copyzp6.jpg

przymiarka i mała zabawa w szopie :

scenatest2copyyr5.jpg

-proporcje celowo nie tegoes ;)

-do budynków jeszcze dojdą: aon tower i może marina city

-domek otaczać będą ulice (pasy, światła, znaki, )

ciekawe co z tego wyjdzie Oo

pozdrawiam

Napisano

kiedyś był taki teledysk ala to co robisz ;)

i ten domek wyburzali wtedy ;)

takie odstępy będą jak teraz czy je zmniejszysz ??

pasowałoby zmniejszyc(za duzo nie wypelnionej przestrzeni)

Napisano

Drab też myślałem o takim rzucie... tylko problem w tym, że trzeba pokazać tą chatę

Przy czymś takim chyba pozostanę : (w tle marina city doszło)

scenatest5copyymg9.jpg

czas zacząć texturować :rolleyes:

Napisano

"Mnie też się podoba"

Ale coś nie tak z perspektywą, wiem pisałeś iż to celowe ale przy pierwszych zabawach w PS wyglądało jakby te wieżowce napierały na ten domoczek,

Teraz po prostu biją prosto do tyłu niebo , a tu już taka łamana perspektywa mi nie pasuje.

Nie widać tego ogromu teraz jakby uciekały od tego domeczku:d."brakuje nastroszonych włosów":D

To po lewej moim zdaniem czymało się kupy, Duże wieżowce wkużone ze coś międy nimi stoi i to nachylenie nad chałupką. Nie spujne jest tylko iż ten budynek z lewej wygina się w łuk a z prawej po prostu jest krzywo jakby oba nachylały się takim łukiem "dla mnie Bomba":D

Napisano

vorek: thx;)

Chris_3d:Ale można na to inaczej spojrzeć:

Co takie wielkie dumne wieżowce, obchodzi tak mała , nie znacząca chata … nawet pochylać się nad nią nie warto…

 

Tak to właśnie wygląda w życiu .. że nie dostrzegamy tego piękna.. czasami wystarczy tylko się zatrzymać i spojrzeć pod nogi ;) (o!)

(ps. Cóż sprawiło iż używasz cudzysłowów do swoich wypowiedzi :o ? )

 

Dzięki za uwagę. Jeszcze to przemyślę

Napisano

Jest uroczo tylko domek nie sprawia wrażenia bycia w centrum uwagi- bardziej czyta się jako "jestem mały i przytłoczony" niz "jestem mały ale najpiękniejszy". Może to tylko mój skrzywiony odbiór

Napisano

No wsumie tak tylko powinieneś to tak przedstawić abym mógł to odczytać.

A poza tym no to chyba właśnie ta chatka ma stanowić centrum uwagi, jeżeli wiekszość lini bedzie od niego uciekała oglądający też tam nie spojrzy.

Mam jedną zazadę której uczę wszystkich,/jeżeli zrobiłeś swietny domek i las i jeżioro ułożyłeś drewno na ognisko i za cholere nie wychodzi Ci ogień nierób go lepiej zostawić niedosyt niż wszyscy mają mówić żenada popatrz na ten ogień/ i nikt nie zauważy reszty modeli bo po co.

 

Teraz tak to właśnie dla mnie wygląda, Na tamtych renderach wszystko wskazywało na Chatkę, nie ważne jakie intencje, patrzyło się i odrazu na chatkę a teraz chodzbyś chciał to oczy same uciekają do góry bo coś tam jest.

No chyba że chatka bedzie w pastelowych kolorach jednym słowem raj

a reszta w Sepi lub Grayscali

No ale to moje zdanie (Callahan(BrudnyHarry))

 

P.S."fajny motor, No Mnie też się podoba" Młode wilki mam taką chorobę:D nie pamietam dat, numerów haseł, ale texty z filmów pełna głowa:D

Napisano

ladna ta chatka, ale z textura dachu to pojechales po bandzie...

Chyba, ze ma byc taka sianowo- mchowa. Chodzi o to ze textura nie ma nic wspolnego z modelem, Na dachu masz wymodelowane takie poziome pasy, a tex jest w pionie, a poza tym to fajnie.

Powodzenia

 

Ps i pozdrow 3310 :)

Napisano

Soad to jest taki typ dachu... tak poprostu jest to wiązane ... model nawet specjalnie nie jest pod to wymodelowany.. taki displ. dałem

z tego powstało thatched0046swa8.th.jpg

A 3310 ma się dobrze ;) brat używa... ja się przesiadłem na 6310i

Napisano

trochę się perspektywa zgubiła - szczególnie w tym dodanym domu z prawej strony - bardziej podoba mi się układ wieżowców w poscie #26 (ten 2 obrazek po prawej) no i niebo powinno być też inne - widziane bardziej jak przez wizjer w drzwiach - wiesz efekt rybiego oka. Podoba mi się też monochromatyczna kolorystyka - takie Gotham City - możesz jeszcze lekko przybrudzić budynki a mały domek lekko podkolorować żeby się wybijał z obrazka - uff ale sie rozpisałem ;)

Napisano
Drab też myślałem o takim rzucie... tylko problem w tym, że trzeba pokazać tą chatę

Przy czymś takim chyba pozostanę : (w tle marina city doszło)

scenatest5copyymg9.jpg

czas zacząć texturować :rolleyes:

 

 

jak to utrzymasz w takim klimacie to będzie idealnie, świetny koncept

Napisano

ładny ten domek,

coś dziwnego się dzieje z perspektywą, rozumiem że domy mają być nienaturalnie nachylone, ale wydaje mi się że wszystko idzie za bardzo w prawo.

i z tyłu dałeś dwa te same domy (z okrągłymi balkonami), ja bym tam jednak dała dwa różne, albo tego w środku, którego ledwo widać, całkiem usuń.

Napisano
Drab też myślałem o takim rzucie... tylko problem w tym, że trzeba pokazać tą chatę

Przy czymś takim chyba pozostanę : (w tle marina city doszło)

scenatest5copyymg9.jpg

czas zacząć texturować :rolleyes:

 

swietne zalamania, duzy fov czy fisheye ?

 

sproboj przechylic budynki w 2ga strone tak zeby przytłaczały ten malutki, i troche bardziej kreskuwkowa konstrukcja by sie przydala

Napisano

dzięki

tadek :ani fov ani fish ;) bend na obiekty

tak to narazie wygląda i finisch będzie podobny . detale dochodzą (do budynków , otoczenie,)

i jeszcze dojdą . zwłaszcza do chatki.. jakiś człowieczek patrzący się na bloki .. może kot na płocie , słoneczniki w ogrodzie... trochę trawy bedzie wystawać poza płot.. może mleczyki ;) ..

przed nominacjami już nic nie będe robić.. (matura)

scenaoptymalizowana29cocg6.jpg

pozdro

Napisano

Powodzenia na maturze :)

 

jak to mówią byleby starej nie pisać bo nowej nie można nie zdać :D polecam mature z infy jest bardzo zakręcona hehhe :D

 

a wracając do tematu- miły render - mi szczególnie przypadły do gustu "zapalone" okna tylko czy to nie jest tak że noc jest w wierzowcach a chatka jest za dnia ? a może tak miało być - pomysł przedni - jeśli przypadek to chciałbym mieć takie przypadki bo fajnie wygląda :D

Napisano

hehe nie dziękuję;) (właśnie się uczę... czytaj klikam helikopter dla urozmaicenia)

 

co do zapalonych okien .. tam słońce nie dociera.. więc palą tam światło :) na wszystko sie znajdzie wytłumaczenie :p

Napisano

RK:dzięki

Ania :hejka ;) , tak, płot to na razie shader, na końcu go zmapuję, bo jeszcze nie wiem czy nie zostanie rozrzedzony.

co do rozdziałki .. to zapuszczę większy przy następnym upie.. strasznie mieli tą alphę na krzakach :/

(+)Sanderalek :hm wszystko jest w 3D nic nie doklejam w szopie ( poza depth , AO , korekta barw )

aaaaaahv7.th.jpg

Napisano

nocny większy render : (otexturowałem dwa bloki ) dymek tymczasowo;)

scenaoptymalizowana31comz7.jpg

-coś z tym blokiem po prawej muszę zrobić.. bo narazie biednie wygląda

-płot do pomalowania

-"aktorzy" + inne detale

pozdro




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności