krzyhhh Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 Witam;) Idylliczny zakątek miasta, gdzie życie pozostanie niezmiennie spokojne. An idyllic part of the city where life stays permanently calm. soft:3dsmax+ vray,photoshop,trochę Zbrush mini wip:KLIK skończona praca: serdecznie pozdrawiam i dziękuję wszystkim za wspólną zabawę/naukę/rywalizację :rolleyes:
KLICEK Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 swietne :) powodzenia mam nadzieje ze sie wyrobisz :D ps. przydałaby się miniaturka:rolleyes:
Gość saarin Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 Jak uda Ci sie oddac mroczny klimat tej sceny, to bedzie ciekawa praca... Powodzenia!
Eden-3d Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 witam ciekawy pomysl, powodzenia ..pozdrawiam
chudy Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 hehehe krzyhhh miałem bardzo podobny pomysł ;] skoro temat jest już zajęty to nic nie stoi na przeszkodzie żeby sie podzielić referkami z których miałem korzystać ;] tak właśnie wyglądają budynki w Nowym Jorku......stare kamienice przyklejone do wielki wieżowców ;] ehhhhh to był y czasy ;]
krzyhhh Napisano 24 Marzec 2007 Autor Napisano 24 Marzec 2007 dzięki chudy na pewno sie przyda... dziś właśnie szukałem referek .. i chyba z usa wszystkie będą .. taki ala NY poskładam... bo oni są dziwni i mają tam dużo takich wielkich "domków"
makak Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 Możesz też sięgnąć do "Zróbmy sobie wnuka" z Grabowskim, z tego co pamiętam jest tam motyw chałupy otoczonej wieżowcami, albo "Kapuśniaczka" z Louisem de Funes, też chyba później jest scena otoczenia chałupy przez nowoczesne budynki. Może znajdziesz w nich jakiś kadr na pomysł na ciekawą kompozycję. pozdrawiam, makak_
tadzio Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 cos jak na teledysku "dido-thank U". obejrzyj sobie (troche kiepska jakosc ale zawsze cos ;): http://youtube.com/watch?v=OTQxNO_m_o4 pozdr.
krzyhhh Napisano 24 Marzec 2007 Autor Napisano 24 Marzec 2007 dzięki chłopaki :) serio podobne schematy. maxa mam zajętego .. więc w PSie sobie kolejny koncept przetestowałem:
Destroyer Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 koncepcik fajny :) może być nieźle powodzenia :)
krzyhhh Napisano 4 Kwiecień 2007 Autor Napisano 4 Kwiecień 2007 powoli trzeba ruszyć z tym:) pracuję teraz nad "zaciszem" pzdr.
Owen Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 fajna chatka, a juz myślałem, że nie ruszysz z tą bitwą, powodzenia ;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 Cos tak jakby z filmu "Zrobmy sobie wnuka"... :)
krzyhhh Napisano 6 Kwiecień 2007 Autor Napisano 6 Kwiecień 2007 wymodeluję najpierw podstawowe rzeczy.. na końcu dojdą detale narazie tak wygląda domek (jeszcze pustawo i bez textur) i zaczynam modelować bryły wieżowców: wszystko w max8+brazil jak narazie pozdrawiam;)
DraB Napisano 6 Kwiecień 2007 Napisano 6 Kwiecień 2007 Fajnie, może być ciekawy klimat :) Jak sie robi taki bluszcz?
krzyhhh Napisano 6 Kwiecień 2007 Autor Napisano 6 Kwiecień 2007 Fajnie, może być ciekawy klimat :) Jak sie robi taki bluszcz? wiele metod jest :) ja się rozleniwiłem i użyłem cwanego generatora (i tak więcej czasu przez to straciłem :/ bo był problem z importem tego do maxa ) w ogóle pracę mi max opóźnia .. ciągle sie wiesza Oo
Vorek Napisano 6 Kwiecień 2007 Napisano 6 Kwiecień 2007 wieżowce tak ładnie wygiąłeś a chatki już nie ? ;) Jakiś powykrzywiany płot i dach napewno fajnie by tu wyglądały. Poza tym mógłbyś się pokusić o wymodelowanie dachówek, alb przynajmniej ich struktury (no chyba że będzie strzecha ;) )
Jonasz_Real Napisano 6 Kwiecień 2007 Napisano 6 Kwiecień 2007 Bardzo mi sie podoba twój projekt, i ta chatka. Very sweet. :)
krzyhhh Napisano 6 Kwiecień 2007 Autor Napisano 6 Kwiecień 2007 vorek : jo planuję strzechę. :) Jonasz : dzięki master : pewnie, że może ,ale mi więcej nie potrzeba:*
krzyhhh Napisano 9 Kwiecień 2007 Autor Napisano 9 Kwiecień 2007 up nowy budynek: przymiarka i mała zabawa w szopie : -proporcje celowo nie tegoes ;) -do budynków jeszcze dojdą: aon tower i może marina city -domek otaczać będą ulice (pasy, światła, znaki, ) ciekawe co z tego wyjdzie Oo pozdrawiam
avalanche Napisano 9 Kwiecień 2007 Napisano 9 Kwiecień 2007 kiedyś był taki teledysk ala to co robisz ;) i ten domek wyburzali wtedy ;) takie odstępy będą jak teraz czy je zmniejszysz ?? pasowałoby zmniejszyc(za duzo nie wypelnionej przestrzeni)
krzyhhh Napisano 9 Kwiecień 2007 Autor Napisano 9 Kwiecień 2007 no właśnie teraz nad tym siedzę.. :/ kombinuję jak będzie lepiej.. chyba to po prawej takie bardziej hm..spójne
DraB Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 Wydaje mi się, że powinieneś lepiej pokazac ogrom tych budynków. Jak dla mnie to kadr powinien byc bardziej taki http://www.sjphoto.com/hk-web/images/HK-skyscraper.jpg http://sweb.cz/tofu007/Skyscraper.Lovely.jpg (nie az tak bardzo ;] )
krzyhhh Napisano 10 Kwiecień 2007 Autor Napisano 10 Kwiecień 2007 Drab też myślałem o takim rzucie... tylko problem w tym, że trzeba pokazać tą chatę Przy czymś takim chyba pozostanę : (w tle marina city doszło) czas zacząć texturować :rolleyes:
Vorek Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 bardzo mi się podoba stylizacja i kolorystyka ostatinego rendera, super !
Chris_3d Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 "Mnie też się podoba" Ale coś nie tak z perspektywą, wiem pisałeś iż to celowe ale przy pierwszych zabawach w PS wyglądało jakby te wieżowce napierały na ten domoczek, Teraz po prostu biją prosto do tyłu niebo , a tu już taka łamana perspektywa mi nie pasuje. Nie widać tego ogromu teraz jakby uciekały od tego domeczku:d."brakuje nastroszonych włosów":D To po lewej moim zdaniem czymało się kupy, Duże wieżowce wkużone ze coś międy nimi stoi i to nachylenie nad chałupką. Nie spujne jest tylko iż ten budynek z lewej wygina się w łuk a z prawej po prostu jest krzywo jakby oba nachylały się takim łukiem "dla mnie Bomba":D
krzyhhh Napisano 10 Kwiecień 2007 Autor Napisano 10 Kwiecień 2007 vorek: thx;) Chris_3d:Ale można na to inaczej spojrzeć: Co takie wielkie dumne wieżowce, obchodzi tak mała , nie znacząca chata … nawet pochylać się nad nią nie warto… Tak to właśnie wygląda w życiu .. że nie dostrzegamy tego piękna.. czasami wystarczy tylko się zatrzymać i spojrzeć pod nogi ;) (o!) (ps. Cóż sprawiło iż używasz cudzysłowów do swoich wypowiedzi :o ? ) Dzięki za uwagę. Jeszcze to przemyślę
RK Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 Jest uroczo tylko domek nie sprawia wrażenia bycia w centrum uwagi- bardziej czyta się jako "jestem mały i przytłoczony" niz "jestem mały ale najpiękniejszy". Może to tylko mój skrzywiony odbiór
Chris_3d Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 No wsumie tak tylko powinieneś to tak przedstawić abym mógł to odczytać. A poza tym no to chyba właśnie ta chatka ma stanowić centrum uwagi, jeżeli wiekszość lini bedzie od niego uciekała oglądający też tam nie spojrzy. Mam jedną zazadę której uczę wszystkich,/jeżeli zrobiłeś swietny domek i las i jeżioro ułożyłeś drewno na ognisko i za cholere nie wychodzi Ci ogień nierób go lepiej zostawić niedosyt niż wszyscy mają mówić żenada popatrz na ten ogień/ i nikt nie zauważy reszty modeli bo po co. Teraz tak to właśnie dla mnie wygląda, Na tamtych renderach wszystko wskazywało na Chatkę, nie ważne jakie intencje, patrzyło się i odrazu na chatkę a teraz chodzbyś chciał to oczy same uciekają do góry bo coś tam jest. No chyba że chatka bedzie w pastelowych kolorach jednym słowem raj a reszta w Sepi lub Grayscali No ale to moje zdanie (Callahan(BrudnyHarry)) P.S."fajny motor, No Mnie też się podoba" Młode wilki mam taką chorobę:D nie pamietam dat, numerów haseł, ale texty z filmów pełna głowa:D
krzyhhh Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 powoli koloruję...;) w złym czasie ta bitwa ... naszczęście szkoła już z głowy.. teraz tylko matura :|
SoAd Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 ladna ta chatka, ale z textura dachu to pojechales po bandzie... Chyba, ze ma byc taka sianowo- mchowa. Chodzi o to ze textura nie ma nic wspolnego z modelem, Na dachu masz wymodelowane takie poziome pasy, a tex jest w pionie, a poza tym to fajnie. Powodzenia Ps i pozdrow 3310 :)
krzyhhh Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 Soad to jest taki typ dachu... tak poprostu jest to wiązane ... model nawet specjalnie nie jest pod to wymodelowany.. taki displ. dałem z tego powstało A 3310 ma się dobrze ;) brat używa... ja się przesiadłem na 6310i
jaras Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 trochę się perspektywa zgubiła - szczególnie w tym dodanym domu z prawej strony - bardziej podoba mi się układ wieżowców w poscie #26 (ten 2 obrazek po prawej) no i niebo powinno być też inne - widziane bardziej jak przez wizjer w drzwiach - wiesz efekt rybiego oka. Podoba mi się też monochromatyczna kolorystyka - takie Gotham City - możesz jeszcze lekko przybrudzić budynki a mały domek lekko podkolorować żeby się wybijał z obrazka - uff ale sie rozpisałem ;)
krzyhhh Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 coraz bliżej końca może coś z mgłą/chmurami pobajeruję
AGmakonts Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Drab też myślałem o takim rzucie... tylko problem w tym, że trzeba pokazać tą chatę Przy czymś takim chyba pozostanę : (w tle marina city doszło) czas zacząć texturować :rolleyes: jak to utrzymasz w takim klimacie to będzie idealnie, świetny koncept
Ania Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 ładny ten domek, coś dziwnego się dzieje z perspektywą, rozumiem że domy mają być nienaturalnie nachylone, ale wydaje mi się że wszystko idzie za bardzo w prawo. i z tyłu dałeś dwa te same domy (z okrągłymi balkonami), ja bym tam jednak dała dwa różne, albo tego w środku, którego ledwo widać, całkiem usuń.
ttaaddeekk Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Drab też myślałem o takim rzucie... tylko problem w tym, że trzeba pokazać tą chatę Przy czymś takim chyba pozostanę : (w tle marina city doszło) czas zacząć texturować :rolleyes: swietne zalamania, duzy fov czy fisheye ? sproboj przechylic budynki w 2ga strone tak zeby przytłaczały ten malutki, i troche bardziej kreskuwkowa konstrukcja by sie przydala
krzyhhh Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 dzięki tadek :ani fov ani fish ;) bend na obiekty tak to narazie wygląda i finisch będzie podobny . detale dochodzą (do budynków , otoczenie,) i jeszcze dojdą . zwłaszcza do chatki.. jakiś człowieczek patrzący się na bloki .. może kot na płocie , słoneczniki w ogrodzie... trochę trawy bedzie wystawać poza płot.. może mleczyki ;) .. przed nominacjami już nic nie będe robić.. (matura) pozdro
bartonfink Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 dal bys wiekszy render - zeby mozna bylo oko nacieszyc. BArdzo fajne pomysly na detale. Od siebie dodal bym jakiegos "skoczka" ;)
Mironeczek Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Powodzenia na maturze :) jak to mówią byleby starej nie pisać bo nowej nie można nie zdać :D polecam mature z infy jest bardzo zakręcona hehhe :D a wracając do tematu- miły render - mi szczególnie przypadły do gustu "zapalone" okna tylko czy to nie jest tak że noc jest w wierzowcach a chatka jest za dnia ? a może tak miało być - pomysł przedni - jeśli przypadek to chciałbym mieć takie przypadki bo fajnie wygląda :D
krzyhhh Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 hehe nie dziękuję;) (właśnie się uczę... czytaj klikam helikopter dla urozmaicenia) co do zapalonych okien .. tam słońce nie dociera.. więc palą tam światło :) na wszystko sie znajdzie wytłumaczenie :p
Ania Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 chyba zapomniałeś teksturki na płot, i daj większy render żeby było jak cię zjechać.
Sanderalek Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Szkoda tylko że ten wieżowiec w środku na tle wygląda jak wklejony....
krzyhhh Napisano 2 Maj 2007 Autor Napisano 2 Maj 2007 RK:dzięki Ania :hejka ;) , tak, płot to na razie shader, na końcu go zmapuję, bo jeszcze nie wiem czy nie zostanie rozrzedzony. co do rozdziałki .. to zapuszczę większy przy następnym upie.. strasznie mieli tą alphę na krzakach :/ (+)Sanderalek :hm wszystko jest w 3D nic nie doklejam w szopie ( poza depth , AO , korekta barw )
krzyhhh Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 nocny większy render : (otexturowałem dwa bloki ) dymek tymczasowo;) -coś z tym blokiem po prawej muszę zrobić.. bo narazie biednie wygląda -płot do pomalowania -"aktorzy" + inne detale pozdro
Rekomendowane odpowiedzi