Napisano 15 Listopad 200717 l nielot - google prawde ci powie :) Chodzi chyba o Alexa Olivera http://www.alexoliver.art.br/sculptures.htm
Napisano 15 Listopad 200717 l Autor Tu macie link do wątku Alexa na subd: http://subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=3679 Thnx Aniu.
Napisano 15 Listopad 200717 l kuba--> tak myslalem ze to o niego chodzi :) mam jego tutka (video) sjuper :P ale ja znam lepszych :D
Napisano 16 Listopad 200717 l Kuba dzięki za obszerne info, co prawada nadal nie wiem jak robisz te zmarchy i fałdy że to tak ładnie wygląda i jest wyrazne, no ale tego juz mi nie będzie dane rozkminić
Napisano 19 Listopad 200717 l najlepszy Twoj model ever ever ever :) wszystkjo jest super, czepnal bym sie do ucha, bo po prostu nie pasuje mu takie zwykle ludzkie ucho, nie wiem czemu, ale nie siedzi :)
Napisano 19 Listopad 200717 l Bom boom boomba ;) Zgodze sie z klickiem co do ucha. Najpierw sie zauwaza ucho a dopiero pozniej cala reszte. JEst jakies takie duuze, malo monsterowate. Pasuje mi bardziej te ucho do Wielkiej Stopy niz do tego cuda wyzej.
Napisano 19 Listopad 200717 l Mordka dziwnie znajoma... Czytałeś może serię komiksów "Trolle z Troy" lub "Lanfeust z Troy"?
Napisano 19 Listopad 200717 l Autor Dzięki za komentarze. No jest jakaś nie spójność stylistyczna. Tak sobie model robiłem z głowy, bardziej dla zabawy, obczajenia brushy, nauki robienia zmarszczek i zabawy z layerkami. Wszelkie podobieństwo jest przypadkowe, oczywiście podobieństwo do mnie nie jest :) Shogun 3D, nie czytałem tych komiksów pierwszy raz na oczy mi dopiero je, google pokazało.
Napisano 19 Listopad 200717 l Trochę mi nie pasują kąciki ust, jakoś nie czuć tego naciągnięcia paskiem, za mało się odkształca, gdyby bez paska ją otwierał wyglądałoby tak samo.
Napisano 19 Listopad 200717 l Bardzo fajne podziwiam i podziwiam ;] Ucho tak jak reszta pisała coś do niego nie pasuje. podziwiam i dalej podziwiam.. ;)
Napisano 9 Grudzień 200717 l Autor Więc tak. Wrzucam bo potrzebuje świeżego spojrzenia. Mam wrażenie że występuje u mnie tendencja do przerysowywania niektórych rzeczy, w jedna czy druga stronę.
Napisano 9 Grudzień 200717 l Autor no właśnie jakoś tak.... przyznaje sie że dr Frankenstain to ja, jakoś nie mam reki do robienia babek :/... no ale trzeba powalczyć
Napisano 9 Grudzień 200717 l wygląda jak olimpijska plywaczka z NRD :) dorob jej, jemu, jej.. wlosy na klacie i będzie cacy :D
Napisano 9 Grudzień 200717 l Faceci ci wychodza to i kobitka wyjdzie. Miesnie za duze robisz. Musisz zlagodzic przejscia miedzy miesniami, jakbys dodawal w tych miejscach troche tluszczyku. Kobiety maja wiecej tkanki tluszczowej pod skora, na calym ciele, przez co ich ksztalty sa bardziej zaokraglone - mniej kanciaste. Przyklad: Miesnie klatki piersiowej (przy ramieniu) sa duzo za duze. Wyobraz sobie ze tam nie ma miesni tylko kosci wypelnione tkanka i piersi. Potem doloz troszke miesni. Proporcje tez robisz meskie. Glowa jest za mala. Klata zbyt szeroka (nie jestem tego pewien). Biodra powinny byc wyzej - kobieca miednica wydaje sie byc dluzsza (pewnie dla tego ze jest wieksza), zauwaz roznice miedzy tylkiem faceta a kobiety. Klatka piersiowa krotsza powinna byc. Moze cos ci to pomoze.
Napisano 9 Grudzień 200717 l Autor Gomez wielkie dzięki za cenne uwagi. Takie poprawki na szybko, jeszcze się będę z nią bawił.
Napisano 10 Grudzień 200717 l męska twarz, męski kark, anoreksja. głowa za mała. jak zlikwidujesz piersi i dorobisz jaja, to będzie z tego chudy facet. tak to jakaś dziwna mutacja. kobiety mają delikatniejsze krztałty, najczęściej nie widać tak mocno mięśni, a jak jest wysportowana to się to zazwyczaj trochę inaczej rozkłada. u kobiet biodra są szersze a bary węższe. nowa wersja jest ciut lepsza, ale jeszcze nie jest to to. nie poprawiałabym już tej, ale zaczęła od nowa, ze świeżym spojrzeniem. miałeś jakieś referki?
Napisano 10 Grudzień 200717 l wogole nie przypomina babki :) widac "zle" nawyki z modelowania facetow pozdro
Napisano 10 Grudzień 200717 l Autor Refki jakieś miałem, oblukałem i zacząłem modelować bez zerkania co jakiś czas. Widzę że trzeba będzie metodę zmienić i zacząć od nowa. Bo ja już tak mam że jak się rozhulam to nie patrze i robie :/ Trzeba będzie te "złe" nawyki zmienić.
Napisano 10 Grudzień 200717 l Kuba najwyżej wykorzystamy to jako model transwestyty w końcu w BIT stawiamy na realizm ;] Mi znowu najbardziej rzuciły się w oczy dłonie oderwanego od pługa farmera.
Napisano 9 Styczeń 200817 l Autor Po ostatniej nieudanej robocie pokazuje takiego pana: inspirowane konceptem http://aycu09.webshots.com/image/23968/2002771264469717474_rs.jpg forumowego kolegi Len_art'a
Napisano 9 Styczeń 200817 l Autor to wip jeszcze wiec takie zbliżenie wystarczy :) zbytnio tym na facjacie sie nie bawiłem, jakieś coś podartego :)
Napisano 9 Styczeń 200817 l Zanim zobaczylem koncept pomyslalem ze ma zbyt dlugie nogi i rzeczywiscie na koncepcie ma duzo krotsze. Twoj model wydaje sie przez to bardziej smukly, mniej spasiony i masywny.
Napisano 9 Styczeń 200817 l Autor mrk do domu przyjdę i będę nauczał :) Gomez zastanawiałem sie nad tymi nogami, czy krótszych nie zrobić .., ale nie wiem czy by na ogólnych proporcjach wtedy nie stracił
Napisano 9 Styczeń 200817 l zarobisty ziomal :-) mozna by mu troszke palce powiekszyc i kciuka poprawic ? nie wiem jak uwazasz :D edit a jeszcze mi sie zucilo w oczka ze koles jest bardzo umiesiniony a na bebnie ma faldy tluszczyku.
Napisano 9 Styczeń 200817 l ok to czekam tylko uprzedź mnie wcześniej bo trzeba posprzątać w pokoju :)
Napisano 9 Styczeń 200817 l Autor zarobisty ziomal :-) mozna by mu troszke palce powiekszyc i kciuka poprawic ? nie wiem jak uwazasz :D edit a jeszcze mi sie zucilo w oczka ze koles jest bardzo umiesiniony a na bebnie ma faldy tluszczyku. są różne rodzaje otłuszczenia, temu poszło w bebech i na boki, no jeszcze trochę pracy wymaga, będę sie bawił z nim... ok to czekam tylko uprzedź mnie wcześniej bo trzeba posprzątać w pokoju :) pulpitu nie zmieniaj :)
Napisano 10 Styczeń 200817 l Witam!! glowa super :) ale cialko takie sobie :) mianowicie na koncepcie proporcje duuuuuuuuzo lepsze :) pachy za wysoko, ramie za bardzo umiesnione proporcje nogi-brzuch... :) ale wiem ze walczysz z tym wiec sie nie wtracam :D pozdro
Napisano 10 Styczeń 200817 l Dziwne. Zobaczylem ten model i pierwsze co pomyslalem to P.Blanche. fajny modelik, mnie sie podoba. Ciekawie stylizowany.
Napisano 11 Styczeń 200817 l Masz zdrowie żeby tyle czasu ciągnąć ten wątek z taką jakością, ale to właśnie praktyka czyni mistrza, podejrzewam że sporo z tych szczegółów które inni mozolnie zmuszeni są odwzorowywać nie spuszczając z oka refek Tobie weszła już w krew :) Fajna sprawa. Pozdrawiam!
Napisano 11 Styczeń 200817 l Autor Dzięki za uwagi i komentarze. Trochę się pobawiłem z ludem. jak teraz będę wrzucał to to będzie finalna wersja pewnie edit i wykończyłem poprzednia główkę:
Napisano 11 Styczeń 200817 l mann swietna pracka :) wedlug mnie twój najlepszy sculpt ... najlepszy sculpt z tego forum od dluzszego czasu ... nareszcie udalo Ci sie wybrnac z obronna reka jesli chodzi o biceps juz nie wspomnie o dloni ktore wyszly naprawde fajne :). Jedyne zastrzezenie mialbym do stóp ktore dosc nienaturalnie wygladaja :)
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Thanx. Stopu nie ruszone zbytnio jeszcze. Jutro podam ile to poly ma.
Napisano 12 Styczeń 200817 l ładnie kawał dobrego rzeźbienia, dłonie naprawdę wyglądają fajnie, co do drugiego rendera to jedynie dopracował bym tam skórę koło tych kolców włosów
Napisano 13 Styczeń 200817 l Autor Dzięki za komentarze. Na razie tyle zrobiłem, na chwile obecna muszę odpuścić sobie robienie modelu... Trzeba by było jeszcze z niektórymi elementami powalczyć jeszcze ps wszystkie subtoole mają razem około 4 mil poly w tej głowię
Napisano 13 Styczeń 200817 l No wypas nad wypasami.. najlepszy twoj model.. poprostu miodzio.. nawet nie ma do czego sie przyczepic ;(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto