Skocz do zawartości

Silver Award: Queen of Blades [update]


Rekomendowane odpowiedzi

OmeN2501_m.jpg

Witam

 

Z pewna taka niesmialoscia prezentuje moja pierwsza prace 3d. Calosc wykonana w Zbrushu3 z poprawkami i drobnymi podmalowkami (oko, tlo kilka detali) w Photoshopie. Poniewaz to moj debiut w trzecim wymiarze bylbym bardzo wdzieczny za wszelkie uwagi co jest nie tak i jak to poprawic.

 

Co do tematyki - no coz zbieg okolicznosci :] Dorwalem tydzien temu Zbrusha (swietny program choc ma swoje hmmm... dziwactwa), zgralo sie to jakos z zapowiedzia Starcrafta2 i pomyslalem sobie ze mozna by potestowac nowy soft na znanej postaci - i tak oto powstala moja, lekko zmodyfikowana wersja Sary Kerrigan. Jako "referka" sluzyla mi znana pewnie wszystkim okladka Brood War

 

Czepiajcie sie wszystkiego :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Podoba się

Uwage mam co do spojrzenia tej pani myślę że brak dynamiki w oczach

Jeśli wiesz o czym mówie

I ubranko za bardzo zlewa się z włosami,chodzi o kolor

A tak to spoko to wygląda

 

Edit

Jeszcze jedno tło jest bardziej oświetlone z lewej strony a po prawej gdzie pada światło jest ciemniejsze, to niestety daje dziwny efekt

Ale bym musiał zobaczyć jak wygląda z oświetloną prawą stroną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zachwycający debiut, jeśli można to uważam, że skóra błyszczy nadaje tej pani takie fajowego Lizardowego charakterku [prawdziwa AlienWoman], właściwie nie wiem czego się czepić... jedynie jakieś takie małe szczegóły[ramie wygląda jak domalowane].

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietnie wyszlo:), bardzo malarsko co mi sie podoba, ramie nie zaladnie wyszlo, wlasnie jakby bylo domalowane i to troche razi,i ten cien na drugim oku moim zdaniem zbyt mocny, gdybys dal troche jasniejsze te miejsca zeby bylo widac drugie oko, bo tak to robi wrazenie jakby go nie miala, swiatelko po lewej stronie domalowane ? i tak mnie ciekawi czy twarz malowales w z brushu, czy te kolorki wszystkie w shopie dodales ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omen -> jesteś wymiataczem po prostu! Kerrigan świetnie wyszła, po prostu taka dzika, jak zerg, zabójcze ma spojrzenie, jak zerg i w ogóle. Panowie z Blizzarda by się takiego arta nie powstydzili. Po prostu cud, miód i orzeszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

omen bardzo ładny model i teksturki, jedynie dodał bym jej większych zmarszczek na czole aby podkreślić wzrok, i faktycznie jak napisał Mr Pank za mała dynamika w spojrzeniu ale za to uśmiech to ma bardzo tajemniczy ;)

a tak na marginesie to chciałbym posiadać twoje zdolności szybkiego poznawania softu (w tydzień z z-brushem?)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle swietna - wlosy/macki/wyrostki kojarza mi sie z Predatorem :D Zdradz mi jak robiles tekstury - malowales w zbrushu, podmalowywales render w szopie czy mapowales i malowales teksturki osobno a potem render w czymstam?

 

A i jesli mozesz zdradzic jak robiles wlosy - czy to sa subtoole czy... jak no JAK!!! :D

 

Gratuluje kolejnej swietnej pracy!

 

[nie wiem dlaczego ale jak dla mnie ta twarz jest za smukla i tak jak ktos juz powiedzial przydaloby sie wiecej zycia w oczach]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do bani... dno dna... normalnie gorszego nie widziałem... no oczywiście moją wypowiedź trzeba zanegować :D czyli bardzo ładnie wszystko wyszło... tylko brak jej właśnie troszeczke bardziej matowej skóry ale tak poza tym jest oki powiedział bym nawet że jedna z lepszych prac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jaaciiee - dzieki wam dobrzy ludziska :] Nie spodziewalem sie az tak cieplego przyjecia :D Poprawilem (chyba) i ramie i oko - w obu przypadkach mieliscie 100% racji. Zmienilem tez troche ulozenie postaci i kadrowanie, ale to kosmetyka. Update w pierwszym poscie

 

@Mr Pank: Co do braku dynamiki w oczach musze sie zgodzic niestety. W ogole zeby uchwycic na twarzy taki specyficzny charakter postaci bawilem sie chyba z 8h tylko nad mimika i w pewnym momencie powiedzialem po prostu dosc... wyszlo jak wyszlo :P Podobnie z ubraniem... testowalem inne kolory ale klasyczna czern i tak najlepiej wygladala. Dzieki za komenty oba celne

 

@mrkrzysiek,Lucas : Bo tak jak napisal troche dalej misiold, chcialem zeby byla bardziej gadzio-obca niz ludzka

 

@misiold: Bo ramie czesciowo bylo namalowane :] Tak rzutem na tasme je robilem bo myslalem na poczatku o innym kadrze... ale grafik zmiennym jest :P

 

@Adek_CG: Ramie jak wyzej. Co do oka to istotnie zaniedbalem je troche, teraz ciut wyciagnalem - mam nadzieje ze jest lepiej. Co do kolorkow to calosc byla malowana i teksturowana, i renderowana w Zbrushu. Ze swiatlem bocznym bylo troche kombinowania i wlasciwie oswietlalo ono obiekt o calkiem czarnym materiale (skora matcapowa nie chciala sie tak oswietlic fajnie) potem to zmotowalem w Peesie i dodalem troche udawanych efektow SSS wiec istotnie moglo wyjsc sztucznie

 

@pikSar,etyr11 - dzieki bardzo ale tak troche lopatologicznie to robilem bo pierwsze zejscie z programem wiec zbrushowiec ze mnie jeszcze taki sredni. Byly momenty ze komputer przez okno chcialem wyrzucic i w sumie model ze 3 razy robilem od nowa ale co tam :P

 

@Misiop1990: Dlatego zaznaczylem ze ta wersja Kerrigan jest troche zmodyfikowana. Wlosy w oryginale mi sie tak srednio podobaly, nie mowiac o tym ze w pierwszycha artach z SC2 wygladaja (chyba bo nie ma pewnosci ze to Kerrigan) zupelnie inaczej

@roadrunner: Teksturki to jedno ale te wszystkie detale wyrzezbione w modelu to tez niezly bajer. Zbrush naprawde ma mozliwosci w tym twmacie. A zeszlo mi jakies 20-30h w sumie... tyle ze co chwile zerkac musialem na jakies tutoriale i helpy bo cos nie dzialalo jak powinno (albo jak myslalem ze powinno :] ) Mysle ze jakbym mial robic raz jeszcze to zrobilbym i szybciej i lepiej

 

@Nezumi: Tak - wszystkie tekstury to albo rzezbienie albo malowanie kolorem bezposrednio na modelu w zbrushu. Tak samo jak kazdy z "wlosow" jest osobnym subtoolem wczesniej wymodelowanym na zspherah i pokolorowanym obiektem. Aczkolwiek wszystkie to oczywiscie ten sam obiekt tylko ze potraktowany transpose. Oczywiscie kiecka tez jest na subtulu

No i gratulacje z narodzin syna!!!! Nowe pokolenie grafikow sie szykuje :D

 

@Cruzh3r: Podmalowki oczywiscie byly - jezeli chodzi o korekty to jak mam do wyboru chwilka w photoshopie albo godziny w 3d to na razie wybieram photoshopa, przynajmniej dopoki robie tylko ilustracje ;] Podmalowane byly oczy, brwi, czesc ramienia, kilka cieni i swiatel poprawionych no i tlo oczywiscie

 

Jeszcze raz dziekuje wszystkim za komentarze :] Ta praca nie powstala by bez pomocy ludzi z watku ZBRUSH - kącik porad WIELKIE DZIEKI DLA WAS CHLOPAKI!!!

 

 

Ponizej szybkie zblizenia w skali 1:1

 

kerrigan_close.jpg

Edytowane przez OmeN2501
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

co tu duzo gadać coś pięknego, lepsza niz orginał, gratki za taki debiut i aż strach pomyśleć co będzie dalej O_O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut oka MIAŻDŻY!

Czyli robiłes to tylko w ZBrushu i w photoshopie chwilke, warto było siedziec tyle czasu co nie robi wrazenie. Wielki podziw za textury. Mega dobre sa dwa DVD gnomon z texturowaniem w Zbrushu.

ZBrush jest naprawdę WIELKI!(gdy się uzywa tabletu:p)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności