ttaaddeekk Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 witam, że pracki swietne to juz wiesz :)jakbys mogl troche zblizen pokazac, bo ciezko zobaczyc wszystkie zeczy w takiej rozdzielczosci, albo hiresy podeslij . fajnie ze pracki maja wyraz a nie tylko same detale co sie ostatnio czesto zdaza w zb. gratuluje i wruze swietna kariere, mam nadzieje ze pokazecie jeszcze cos na lamach max3d. ps. jaki jest Twoj nick na f3d
Gomez Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 A wiec taki skill trzeba miec zeby byc w pcf? A moze zeby z tamtad odejsc :) To ja sie zaszyje w chacie na rok i bede dlubac :P Moze to cos da. Ile czasu poswieciles na nauke modelowania? Ile lat i ile +- godzin dziennie. Kiedy zauwazyles ze masz na tyle duze umiejetnosci ze mozesz zaczac prace w branzy? Gratuluje umiejetnosci. Pozdro.
Predator Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 wiecej i wiecej prosimy :) uczta dla oczu naprawde ! Genialne modele !
RA Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Render ma takie sobie tło, ale te modele... piękne, szczególnie dwa ostatnie. Super dopieszczone, mój klimat. :)
Ania Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Świetna scena. Wygląda jakby akurat zobaczył widza i miał zaraz na niego strzelić, nie wiem czy efekt ten był zamierzony ale fajnie wyszło. animacja mi się nie ładuję, spróbuję jutro, pewnie koledzy sciągali aż nic nie zostało.
mrkrzysiek Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 a ja właśnie obejrzałem animację wygląda bardzo fajnie szczególności końcówka jak kamerzysta dostaje tylko pozazdrości umiejetności
Hubi Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 heh ja również właśnie obejrzałem animkę.. fajnie 'kamerzysta' dostaje w papę :) Bardzo podobają mi się ruchy Amona pod koniec jak macha palcami :) Wg mnie bardzo naturalne. A co do reszty modeli to chyba już nic nie da sie po poprzednikach dodać. Pozamiatałeś po prostu... Pozdrawiam.. i czekam na odpowiedzi na pytania Gomeza.
Hynol Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Hi. Postacie pełen wypas (modeling). Naprawde najwyższe uznanie. Ale rendering imho leży (wiem że to klatka z animacji, ale skorooceniamy rendering a nie animacje...), szczególnie w kontraście do tego co potem pokazujesz. Sama scena nieciekawa przez światło, materiały, otoczenie (bardzo słabe) i brak... hmmmm.. tematu tak naprawde (znowu niestety wina "wyjęcia" klatki z animacji). Trochę czasu bys spędził nad sama sceną dodając detal i dopieszczając env i materiały a byłoby super. Pozdrawiam
Paszczak1 Napisano 24 Październik 2007 Autor Napisano 24 Październik 2007 dziekuje za zainteresowanie watkiem. zapomnialem nadmienic na poczatku, ze mimo ze jest to moj 1 post tutaj to forum obserwuje kilka lat. ot jakos nie postuje zbyt czesto. Dziadek Stal: ogolnie 3d i przewaznie czy raczej srednio 2 tygodnie. zalezy od targetu. Gomez: no raczej zeby odejsc :). prawda taka ,ze pcf to zwyczajna firma i przecietna praca -nie ma tego co gloryfikowac. samo siedzenie tam (czy w wiekszosci przypadkow gdzie indziej) i wykonywanie codziennych obowiazkow nie da ci az tak bardzo. ot osiagasz jakis poziom i go klepiesz. zeby byc naprawde dobrym potrzebna jest odpowiednia proporcja pracy i treningu. przez pol roku pracy nad tym portfolio nauczylem sie 2x wiecej niz przez prawie 2 lata w pcfie. ale to jest normalna kolej rzeczy...no i oczywiscie jeszcze sporooo musze sie nauczyc;). Nie moge dac ci konkretnej recepty na budowanie swoich umiejetnosci. Jednak gdybys przez 2 lata pracowal solidnie po 6-8 h dziennie nad samym modelowaniem to masz naprawde konkretnego skilla. Tym bardziej, ze widze ze masz wiecej niz podstawy. Rok alienacji i pracy nad umiejetnosciami zrobilby ci bardzo dobrze. Polecam. Obecne czasy zwlaszcza na zachodzie a i u nas coraz bardziej sa pro specjalizacyjne. Zwlaszcza jesli chodzi o gierki. Zrobienie konkretnego modelu do gry (HP i LP) to dla konkretnego zawodnika miesiac czy nawet ponad. Po prostu tyle jest przy tym pracy jesli jakosc jest priorytetetem. Obiekt w grze musi wygladac z kazdej strony wiec zadne fejkowanie i podmalowki cie nie uratuja. Musi byc 100% cukru w cukrze jesli ma byc efekt. I to tak naprawde jest piekne, jesli to twoja pasja no i masz ten miesiac (a to jest dane tylko znacznej mniejszosci ale przewaznie tylko tym ktorzy umieja z tego skorzystac-to taka uwaga w strone tych ktorym wydaje sie, ze gdyby mieli odpowiednia ilosc czasu to by zrobili wszystko. nie, zrobia o max. 10% lepsza rzecz od swojej najlepszej. trza to mozolnie i powoli pchac pod gorke. etapami). Jesli chcesz znalesc prace w tej branzy to skup sie na jednej z dziedzin i ja studiuj. Jesli zrobisz to rzetelnie to nie ma sily zeby wczesniej czy pozniej nie znalesc pracy. Im wczesniej zaczniesz tym lepiej. No i pozwole sobie na lekki frazes na koniec- myslenie najgorszy wrog dzialania :). Ostatnimi czasy bardzo malo modeluje i cierpie z tego powodu.Jednak mam kilka pomyslow i pewno za jakis czas cos nowego pokazemy. Tym czasem 2 closeupy zdaje mi sie ulubienca tego watku(na stronce mam pliki w wyzszej rozdzielczosci):
Maqs Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Bardzo mi sie podoba. Gratuluje i jednocześnie zazdroszczę skilla:)
zaki79 Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Naprawde swietne pracki. Zarowno koncepty, jak i wykonanie rewelacyjne. Kulturyste widzialem juz kiedys w albumie D'artiste (ballistic 2005) -opublikowali ta prace jako jedna z ulubionych/wybranych przez Stevena Stahlberga -tym bardziej gratuluje i zycze kolejnych sukcesow. ps. planujecie namalowanie tekstur do ktoregos z tych modeli ? ( moj ulubiony to mech-mutant :) -sick idea! ;-) ) pozdrawiam Maciek
mime Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 hehe mimo ze widzialem co nieco z tego juz wczesniej to dalej robi to ogromne wrazenie. Wymiotles stary!! pozdrowienia :)
nielot007 Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Jednak gdybys przez 2 lata pracowal solidnie po 6-8 h dziennie nad samym modelowaniem to masz naprawde konkretnego skilla. uuuu dluga droga przedemna :) mozna troche pomarudzic ? nie wiem czy mi wypada.... jesli chodzi o zblizenie glowy (ostatni obrazek) to nie podobaja mi sie zmarszczki tzw nie krztat czy rozmieszczenie a niechlujstwo robienia zmarszczek najbardziej raza mnie zmarchy na czole i okolice oczy ale to taki szczegol :) a w tym obrazku--> http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=50014&d=1193191100 przegioles z detalem na brzuchu :D:D rewelka :) pozdro
bieloon Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Szacun Paszczak, powiem ci że jak to zobaczyłem to mi "zwieracze puściły"
Kuba Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Wasze prace są po prostu piękne, mam nadzieję, że strona będzie choć co jakiś czas aktualizowana.
Mr Pank Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 No no,świetne modele i bardzo dobra anatomia Brawo
polon Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 no pracki wypas, poza moim zasięgiem absolutnym aczkolowiek pojawiało się juz tego typu stwierdzenie "gdzie ty sie chowałes do tej pory chłopie?" czy podobne, jakos tak. Chłopaczyna tylko przegladal forum a nic nie pomagał :P, żadnemu noobowi nawet posta nie napisał, a jak sie trzeba reklamowac to jest natychmiast :P
Reanimator Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Zaryzykuje stwierdzenie, ze wcale nie przegladal. Pracowal, robil swoje, a teraz sie tym chwali po prostu :)
Gomez Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Lord na zblizeniu przypomina mi niewyspanego Bellicka z Prison Breaka :]
CzAk1 Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Wow. Chłopaki pozamiataliście. Masakratorzy z was :) Świetne wejście na forum. W zasadzie chciał bym napisac coś więcej...ale po co :P Pozdro CzAki jestem ;)
Paszczak1 Napisano 24 Październik 2007 Autor Napisano 24 Październik 2007 dziekuje za komentarze. jest mi niezmiernie milo :) zaki79: Lord jest opalony do LP(na www mam screena) i bedzie texturka mysle w przyszlosci. Monstera chcialbym bardzo uruchomic ale mysle, ze to bedzie niemozliwe przez najblizszy czas. Pozatym nastapilo pewne zmeczenie materialu i chcialbym porobic nowe rzeczy jesli juz ;). Stahlberg to bardzo wazna postac w moim panteonie CG gurus :) i bylo mi bardzo milo kiedy kulturysta znalazl sie w jego sekcji. bieloon: no mam nadzieje, ze nie zniszczylem ci tymi prackami extra-wygodnego fotelika :D. nielot007: tak miedzy nami mowiac to zle rozlozylem siatke w midresie i zabraklo mi na wykonczenie. nastepny lvl w zb to byloby kolo 7 mln(a to bylo jeszcze kiedy zb3ki ni widu ni slychu). Brakuje tam zrobienia faktury (mikrodetalu) - gdybym mial tam dostateczna ilosc poligonow to drobnymi detalami scalilbym calosc zeby faktura zagrala. Musialem odpuscic. Mialem of kors taki przeblysk zeby to dorzezbic po wyjsciu 3ki ale saso mi zabronil :D. I dobrze. Nastepne rzeczy beda mam nadzieje lepsze. polon: haha no cos w tym jest ;). a teraz powaznie. jesli znalazla sie tu choc jedna osoba ktora te prace zainspirowaly, ktora czy cos podpatrzyla czy tez postanowila zakasac rekawy to jest to bardziej znaczace niz 100 tys. postow gdziekolwiek. wiem ze to moze egoistycznie troche ale inaczej nie jestem w stanie. pozatym jesli jestes noobem i mialbym ocenic twoj warsztat szczerze to wyrzadzilbym ci tym tylko krzywde natomiast jesli jestes profesjonalista............to i tak nie bedziesz sluchal hehe. Mysle ze jezeli mam wogole wplywac na kogokolwiek w jakikolwiek sposob to chce to robic tylko przez efekty swojej pracy. przez realny produkt a nie wyobrazenie o sobie przekazane w slowach. 1
saso Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Mialem of kors taki przeblysk zeby to dorzezbic po wyjsciu 3ki ale saso mi zabronil :D. I dobrze. Nastepne rzeczy beda mam nadzieje lepsze. Nie no zaraz posypie się, na moja głowę... ;) Po prosu bałem się, że jak nie przestanie udoskonalać tych modeli to monster by w końcu naprawdę ożył i nas pochlastał ;) A tak naprawdę to Paweł jest niesamowicie ambitny i nigdy nie jest zadowolony z efektów swojej pracy. Gdybym nie wkroczył to moglibyście zobaczyć te modele dopiero za jakieś 2-3 lata (np. Pawła "Kulturysta" był prezentowany jedynie książce. Dopiero wczoraj dodaliśmy go do cg portfolio bo według Pawła "czy ja wiem czy warto?" :) ).
polon Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 ok, to w ramach pokuty tutorial prosze zrobic, a najlepiej videotutorial :P
kubi Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 W tym co pisał Paszczak1, o tchnięciu "życia" w model coś jest. Przypatrywałem się modelom i rzeczywiście jest w nich to coś, to "coś" o którym kiedyś pisał KLICEK. Jeszcze nasuwa mi sie taka mała uwaga że, przy tej całej doskonałości technicznej modeli, zdarzają sie miejsca niedociągnięte do końca, albo w jakiś sposób odstające od całości (nie chodzi o miejsca z niskim subd). Całość jaką stanowi model robi niesamowite wrażenie.
Luki Luki Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 polon - obawiam sie ze paszczak nie stosowal zadnych szczegolnych trikow, widzialem jak pracuje i poprostu dlubie, az jest gotowe. Zaden tutorial nie zastapi Ci zwyczajnej ciezkiej pracy, przez dlugi okres do tego. Paszczak 2 lata prawie siedzial w pcfie, a potem jeszcze rok z przerwami nad portfolio. Teraz sobie przelicz, ile da Ci nawet 30 minutowy tutorial, a ile 3 lata zap... w pracy i w domu. Wynik jest chyba dosc prosty. Zeby nie bylo ze sie nie odnosze do zasadniczego tematu, to oczywiscie uwazam ze to jest wypas. Ale zeby jakos nie wypasc z formy, to sie przyczepie, ze moze Amon ma biodra za szerokie? ;). Najbardziej podoba mi sie Lord, a wlasciwie jego pancerz, te wszystkie twarze, szacun.
saso Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Luki Luki : Dokładnie tak jak piszesz. Jak nad tym pomyśle, to gdybym nie widział na własne oczy ile Paweł potrafi wysiedzieć przy kompie to nie uwierzyłbym, że tyle w ogóle można :)
happy-angel Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Teraz sobie przelicz, ile da Ci nawet 30 minutowy tutorial, a ile 3 lata zap... w pracy i w domu. Wynik jest chyba dosc prosty. Nic nie zastapi ciezkiej pracy ale kozystanie z pomoc naukowych zaoszedzi tobie "lata zap..."
triku Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Nic nie zastapi ciezkiej pracy ale kozystanie z pomoc naukowych zaoszedzi tobie "lata zap..." czesto jest tak ze te pomoce naukowe nie nadazaja za tym co sie robi lub nie wystarczaja do rozwiazania danego problemu ktore pojawiaja sie przy kazdym innym zadaniu, tuty sa dosc ogolne, nie znajdziemy tam wszystkiego, tak juz jest ze zap trzeba zawsze bo rozkmina jest mniejsza lub wieksza:/ dobrze ze istnieja helpy:P pzdr all
PAINbringer Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 Prace robią na prawde porażające wrażenie; respect Wspaniałe wejście na forum, witamy chlebem i solą :d Pozdrawiam
RENUAL Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 zakochałem się...:P na początku nie skapnełem sie,że to praca polaka,widziałem ją tylko na zbrushcentral;P RESPECT
Gość Karakan_z_miotła_2.0.1 Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 cuż mogę powiedzieć... Rewelacja ! moja szkoła... czy tesz moja miotła.. to najwyzsza światowa pułka.. wiedziałam rze wyrośnie z ciebie cos naprawde wyjątkowego dzentelmenie Paszczak. Pamietamże jak dziś.. kiedy szurałam miotłom obok twojego boxika, już wtedy odczuwałamże czar tego miejsca i czas tej osoby co tam siedziała - moja miotła wyraźnieże nabierała blasku. Jednak musze sie przyznać, rze pierszą moją miłoscią był pan Wodecki z trąbką - ale to jeszcze przet tym jak zaczełam pracowac w Pliple ken... w tych komputrach. Ale potem dostałam olśnienia (wraz z moją miotełko), przynam sie szczerze że byłeś moim ulubieńcem dzentelmenie Paszczak ;) Nie dość rze talent nieprzeciętny, skil (czu jak wy to to nazywaliśta - hihihi ), to jeszcze ta skromność, pościongliwość, kultura i grzecznośćże. Dwa dni zapamientam najbardziej - ten dzień kiedy dowiedziałam sie ze dżentelmen Paszczak przenosi sie z boxikiem do tyłu firmy, do tej ciemniejszej norki, żebym mogła nieco bardziej poflirtować- ten dzien bede miała w sercu do końca. Ale ten wspaniały dzień został przyćmionyże tym dniem kiedy Jaśnie.. opuszczał PLiple (nasza firme) :((( takie jest życie... wiśta wio ! Pozzzdroooo Biutiful work!
Hatred Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 to jeszcze ta skromność, pościongliwość, kultura i grzecznośćże. ! nom tak wszyscy Cie pamietamy lol hehehe
Paszczak1 Napisano 26 Październik 2007 Autor Napisano 26 Październik 2007 Karakan_z_miotła_2.0.1 : tak- to sa chwile, ktore pozostaja w nas na cale zycie. osobiscie rowniez bardzo ciesze sie, ze obcowalem z takimi personami jak Ty. Jest wiele pieknych mysli ktore uslyszalem z Twoich ust i gdybym chcial napisac ksiazke o pobycie w tak nietuzinkowej firmie jak picief to niejedna karte moglbym zapelnic samymi arcy blyskotliwymi przemysleniami jakie uslyszalem od ciebie podczas naszych dysput. Jednak gdybym zmuszony zostal dokonac wyboru tylko jednej jedynej zlotej mysli to jedna jest ponad innemi: "Nie wazne co robisz-wazne zeby jak najpozniej zorientowali sie ze robisz to po pijaku". - zaiste, madra z ciebie kobieta karakanie... ---- Hrabio kochany- widze ze angielski humor nie wplynal na cie w zaden sposob.I bardzo mnie to cieszy. Mam nadzieje ze sie spotkamy jak bedziesz w .....a zreszta-wiesz gdzie:).
Mortom Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 no prawdziwy diamencik z ciebie Paszczak1 i nie słodzę ani nic... prace mówią same za siebie. Nie będę pisać jak dobre one są bo co miało być pochwalone zostało pochwalone przez poprzedników. Gratuluje kunsztu na 4 gwiazdki minimalnie!! Pozdrawiam
grynio Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 niezla robota paszczak, niedlugo i ja cos pokaze ze swojego portfolia:). pozdro grynio
JakkaS Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 Modele jak modele ale kłaniam się w pas przed konceptem Bartka. Można dostać kompleksów...z drugiej strony na prawdę miło wiedzieć, że są polscy artyści którzy niczym nie ustępują zachodnim. Szczere gratulacje Panowie :D Świetna robota! Kuba
Adek_CG Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 masakra, swietne, co tu duzo gadac :) ale tak z ciekawosci(niewiem czy bylo), ile ten wojownik mial poly w zb ? Pozdrawiam
Gość pbx Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 Świetny styl i detal. Gratulacje:)
Paszczak1 Napisano 26 Październik 2007 Autor Napisano 26 Październik 2007 grynio : dzieki. koncz i pokazuj ;) JakKaS: bartek to kosiarz pierwszej wody. uwielbiam jego prace. ma mase odjechanych pomyslow z ktorymi mozna zrobic bardzo duzo.jednym slowem - pro. Adek_CG:w zb calosc wazyla 35 mln. najciezsza czesc 4 mln.
JakkaS Napisano 27 Październik 2007 Napisano 27 Październik 2007 Hehe.. namów go koniecznie na jakiś post(y). Niech pokaże więcej tych cukierków. O tutorial nie śmiem prosić :D Pozdrawiam K
JohnyCa Napisano 27 Październik 2007 Napisano 27 Październik 2007 Długo dochodziłem do siebie po tym co tu zobaczyłem i muszę przyznać że masz niesamowity warsztat co widać w każdej zaprezentowanej tu pracce. Po prostu - jakość z najwyższej półki. Od dziś śledzę Twoje prace bo aż ciekawośćmnie zżera co też pokażesz w następnej kolejności. Jeszcze raz wyrazy uznania!
ReflectVision Napisano 28 Październik 2007 Napisano 28 Październik 2007 rzadzisz nie mam slow .. animacja zabija :)
bartoldi Napisano 28 Październik 2007 Napisano 28 Październik 2007 Jakkas : Dzieki za miłe słowa, nie musisz mieć kompleksów, nie z takim portfolio :) Paszczak: dzięki za reklamę , fajnie że się pokazujesz :) a tu pokazuję się ja :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=43682
polon Napisano 29 Październik 2007 Napisano 29 Październik 2007 nurtujaca mnie kwestia jeszcze nie została poruszona: w zb calosc wazyla 35 mln. najciezsza czesc 4 mln. na jakim kompie ty take rzeczy wykwaszasz?
Rekomendowane odpowiedzi