FF Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Jak na razie masz mój głos w nagrodzie publiczności:D
KoMic Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 chveti-->ciesze sie ze ludki sie podobaja, mialem nadzieje ze tak to wlasnie wyjdzie, mimo ze ledwo je widac a ciesza oko: ] piksar--> hehehe, a jednak kliment woroszyłow--> dobry pomysl z katanami, skorzystam: ] Freedom Fighter--> dziekuje bardzo spewnoscia sie przyda: ] Adek_CG--> oczywiscie, prosze, siatki wraz z podana iloscia poly. hmmm nawet nie jest tak zle, mialem nadzieje zamjkac sie w 500k, z tego co widze uda sie bez problemu, chyba ze ludkow duzo natrzaskam, w tej wchili zalozmy ze jest 340k pewnie do 400 dojde z tylnymi dzialami i jakimis bajerami, no i 100k na ludki, hehe bedzie sie dzialo: ]
Dirk Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Bardzo ładnie to wychodzi. Gdyby nie linie siatki, uznałbym to za model kartonowy:) Oczywiście kibicuję i czekam na koniec.
KoMic Napisano 16 Styczeń 2008 Autor Napisano 16 Styczeń 2008 Siema wieczorkiem pokusilem sie o polaczenie obiektow. Nie wiem ja wy to robicie ze wyswietla wam sie 3m poly i wszytko gra, mi to cholerstwo kaszlalo ze ciezko jest cos zrobic, nawet na ukrytych obiektach pozdro
Jonasz_Real Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 P.I.Ę.K.N.E !!! Widac ze włożyłesz w to ogrom pracy. Ja chowam warstwami, albo trza dokupic mocniejszego kompa :) 1
kliment woroszyłow Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 Bardzo mi sie podoba...moze jedynie kontrast za duzy..cień chyba zbyt ciemny.... KoMic tak sie zastanawiam... wiem ze chyba za duzo wymagam..nie bij:) troche dymu wystrzałowego by sie przydało...poza ogniem z lufy pojawia sie tez dym.. rozumiesz co mam na mysli? Myślałes moze nad tym? 1
mrkrzysiek Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 ładnie kawał porządnego modelu szkoda, że takie rendery małe bo tych skrzatów twoich nie widać :) a jakiego masz kompa i jakiego max'a że Ci przy tej ilości poly tak krzaczy
biszkopte Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 no ładnie ładnie!!!!!!!!!!!!!!!!!! kwilke człowieka nie ma..a tu takie...eh:D
Ania Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 Ja zawsze większe sceny rozdzielam na kilka plików, i łącze za pomocą File => X-Ref, jeśli przy tym nie wyświetlisz ich wszystkich na raz we viewporcie albo tylko jako boxy, to powinno być dobrze. Będą obliczane tylko na renderze, a modelować i dodawać obiekty można wtedy spokojnie w poszczególnych plikach, nie martwiąc się całością. Pliki mam wtedy podzielone w taki sposób: geometria01.max, geometria02.max, itd, potem plik swiatla.max, do ktorego x-refem są ładowane wszystkie pliki z geometrią, w pliku swiatla.max jest ustawiane światło, słońca lampki itp, i tu się znajdują też czajniki lub obiekty bardzo uproszczone żeby testować światło nie renderując skomplikowanej geometrii (w File => x-ref można dowolnie wyłączać i włączać poszczególne pliki), renderuję zawsze w pliku swiatla.max Inną (pewnie lepszą, ale nie testowałam) możliwością jest użycie Vray Proxy http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/vrayproxy_params.htm Efekt jest ten sam co przy X-refach, ale być może oblicza się korzystniej niż x-refy ponieważ jest bardziej dostosowane pod vraya, nie wiem.
Adek_CG Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 no na tym renderku z daleka ten modelik robi wrazenie:)
Loki Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 popieram uzywanie VrayProxy, scena którą ostatnio robiłem miała coś ponad 250 drzew (kazde od 8-40 tysięcy poly) i chodziła jak złoto dzięki VrayProxy, naprawde ułatwia życie, ps swietny model i ekstra tekstury, mój faworyt w tej bitwie :) 1
krzys!3k Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 detal miażdży :) czekam teraz z niecierpliwoscia na jakies fajne ujecie z kamerki ;]
CG_Lama Napisano 17 Styczeń 2008 Napisano 17 Styczeń 2008 A ja mam taka delikatna prosbe , czy podzielisz sie dokumentacja Yamato? Oczywisce ijak skonczysz? Praca piekna 1
KoMic Napisano 17 Styczeń 2008 Autor Napisano 17 Styczeń 2008 Jonasz_Real--> no troszke sie juz nad tym nasiedzialem: ] nie powiem. hehe kliment woroszyłow--> dymki beda, wszytko bedzie w odpowiednim miejscu i czasie, moze nawet ten weekend: ] mrkrzysiek-->final bedzie wiekszy, komp c2d T7200, 2g ramu, grafa GF Go 7600(zestaw w lapie na ktorym to robie), maxy osme. mateusz_s, biszkopte, fikołek--> hehe dzieki: ] Ania--> dziekuje za rade, ja kozystalem kiedys z Xrefow teraz merge, Vray proxy sie nie bailem poprubuje Adek_CG, Loki, krzys!3k-->dziekuje bardzo: ] CG_Lama--> zadowolony? Witam po krotkiej przerwie, widze ze inni tez sie ostro szykuja bo za bardzo ruchu nie ma: ], wracam znowu do tematu kadru ktory obecnie nie jest juz tak oczywisty(choc dla mnie wczeniej tez nie byl: ]) kilka ujec z ronych perspektyw, sorki jesli kogos denerwuje ostry kontrast i taka tonacja, jakos mi wpadla w oko i sie nie moge odkleic, pierwszy obrazek to czysty render bez korekcji. fakt faktem ze w lapie kolorki mam bardziej rozmyte nic na crt. pozdrawiam
Frankot Napisano 17 Styczeń 2008 Napisano 17 Styczeń 2008 Drugi kadr najlepszy. Jak wycięty z podręcznika dla szkoły filmowej. Szkoda tylko, że nie widać dokładnie szczegółów nadbudówek , bo się naprawdę napracowałeś. Pierwszy też mógłby być, ale jakoś nie przyciąga wzroku. Na pierwszym planie znajduje się dziób statku, który jest pusty. Za to działka itp. są tak bardzo oddalone, że aż ciężko cokolwiek dostrzec. Ponadto ta perspektywa sprawia, że dziób statku wydaje się być bardzo wąski i długi. Dodatkowo, w tym ujęciu widać dużo nieba, które trzeba zapełnić i to tak aby nie zepsuć kompozycji i całego efektu. Po co sobie utrudniać. Jakby co, to się mną zbytnio nie sugeruj, to twoja praca :D
eco Napisano 17 Styczeń 2008 Napisano 17 Styczeń 2008 kurde robi wrazenie nawet jako maly "skrin" ale mam nadzieje ze tak nei bedzie wygladac caly kadr a tylko raczej sposob w jaki zaistnieje w kadrze Yamato- swietnie sie zapowiada ...chcialem jeszcze zapytac i anteny na glownej nadbudowce - u ciebie na modelu wygladaja jak pelne ekrany to chyba bedzie texturka "siatki" ? http://image1.photohighway.co.jp/se-bin/MyPhoto.dll?Vi?p1=NK098_312&p2=5342320363qz9&p3=0jpg&p4=6631713&p5= 1
KoMic Napisano 17 Styczeń 2008 Autor Napisano 17 Styczeń 2008 Frankot--> w sumie masz racje, mi tez 2 najbardziej lezy tylko musialbym go poszerzyc aby zlapac końcówki luf, bo mnie to troche denerwuje ze sie tak konczy, kadr o tyle dobry ze z lewej mozna by ladnie torpede zamocowac w wodzie tuz przed uderzeniem, a z prawej w srodokreciu piekny wybuch z strzepami rozdzieranym metalem i calym tym balaganem ktory tak slicznie wyglada: ] eco--> tak to sa tylko probki uchwycenia tego kolosa w jakis senswny sposob, co do tych siatek w nazwijmy to radarze to tak mam tez siatki, mozesz to spr w wczesniejszych postach jak pokazywalem je, nie wiem dlaczego wyszly tak 'pelne', najwyzej rozrzedze texture i bedzie ok: ] pozdrawiam
FF Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 O szit!! Te zielonkawe rendery wymiatają, daj na military mehes, na bank dostaniesz fronta.
Adek_CG Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 no dokladnie ten drugi render wyglada super, czuc w nim wielkosc tego okretu, reszta renderow jakos do mnie nie przemawia niewiem dlaczego, ale w kazdym innym czegos mi brakuje, ciekaw jestem jak sobie poradzisz z rozpryskami na wodzie
OmeN2501 Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 o mamo... to ja podziekuje i sie dyskretnie ulatniam z tego wymiaru :P
mateusz_s Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 ladnie wyszedl ten model, na drugim kadrze najlepiej wyglada..
Kermit Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Gratuluje swietna praca:) Moze jakies tlo zapodasz na tym renderze z torpeda?:)
KoMic Napisano 19 Styczeń 2008 Autor Napisano 19 Styczeń 2008 Dziekuje wszystkim za posty: ] Eco--> dzieki miales racje jakos usunal mi sie kanal alfa w tym materiale: \ Frankot--> tak cos w tym stylu. Dzis nauczylem sie uzywac modyfikatora cloth: ], nie bylo latwo, sporo czasu mi zajelo znalezienie ustawien, aby bandera wygladala na duza(prawdziwa 7m dlugosci) a nie jak chusteczka na wietrze Mam problemwyskakuje mi error w materiale. przez co stracilem tex kadluba. mianowicie, wyskakuje mi cos takiego Image I/O ERROR 'sciezka do pliku' Invalid Image File Header
Tomala Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Pięknie to wygląda! A z tym plikiem to przypadkiem textura nie ma rozdzielczości 4096 ja tak często miewałem zazwyczaj pomagało wrzucanie zamiast np. bitmap jpg'ów. 1
La R Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Piękna robota KoMic, dech w piersiach zapiera. Czasami pomaga przepisanie pliku - otwierasz i zapisujesz, czasami trzeba wczytać jako raw, ale to bardzo żadko.
KoMic Napisano 20 Styczeń 2008 Autor Napisano 20 Styczeń 2008 Witam, dzis wszytko samo sie naprawilo, nie wiem jak i dlaczego ale znow dziala:] podlubalem jeszcze troche przy ludzikach i kadlubie, obecny stan polycounta to okolo 360k calej sceny PS nie mialem poprzednich renderow wiec ciezko mi bylo dobrac kolorystyke taka jak wczesniej, obecnie moim niedosciglym wzorem jest 2 obrazek z posta 166, tonacja kolorystyka i wszytko takie jak tam. wrzucam ciut wiekszy obrazek z lekkimi podmalowkami posoki. Wprowadzilem zmiany bledow ktore zostaly wytkniete, czyli siatka radaru glownego oraz zmniejszylem kontrast dech pokladu. pozdro
FF Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Może jak będzie widać horyzont tego nie będzie ale teraz mam wrażenie jak by sie walił na burte.
krzys!3k Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 teraz dopiero gdy sie patrzy na tych malenkich żołnierzy widac ogrom tego statku, piekna robota ;>
MAJKOL3D Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Tylko na koniec daj w takie wymiary, żeby można było podziwiać każdy szczegół :cool:
Adek_CG Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 swietne, czuc ogrom tego wszystkiego i moc tego okretu
KoMic Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 Dziekuje wszystkim za komentarze i slowa uznania: ] hehe Ze wzgledu na znikome ilosci wolnego czasu miedzy praca/uczelnia(sesja) i kilkoma innymi sprawami prace posuwają sie dosc mozolnie. Postanowilem wydziergac sobie bardzo uproszczony detal rufy, a noz bedzie cos tam widoczne, to przynajmniej sie cos zobaczy. Tak jak pisalem modele sa baardzo uproszczone wiec alpha poszla w ruch pozdrawiam
Jonasz_Real Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 zaskoczyłesz mnie z tą alphą...po prawej stronie wygląda, jakby miał sporo poligonów. Myslisz bardzo ekonomicznie. :) GJ
Adek_CG Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 dobrze to wyglada, gdybys nie pokazal modeli bez textur to bym sie chyba nie domyslil ze masz tam alphe
JmTm00 Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 oszz ty :D ale fajne, zołnierzyki troszke sie zgubiły ale wrazenie super!
JunioR Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 jest super i bardzo ciekawy ten motyw z alphami :]
Frankot Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Co tu dużo gadać, jesteś jednym z pretendentów do zwycięstwa.
sysol Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 ze tak powiem przeleciałem cały wątek .... i brak mi słów.... wymiotłeś ten model ...
KoMic Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 dzieki za komenty, hehe, Od pewnego czasu ucze sie aftera i i i sami widzcie, nie jest jeszzce zbyt dobrze, ciezko jest mi dobrac takie parametry aby ogien byl ogniem a dym dymem, narazie jakies takie to wszytko nijakie. No i kolejna wada to Afterburn niewspolpracuje z Vrayami: \ PS bez podmalowek, jedynie z korekcja barw pozdro
Rekomendowane odpowiedzi