Napisano 8 Styczeń 200817 l Normalnie widać klasę! Mam nadzieję, że utrzymacie całą kompozycję na takim poziomie. Koleś trochę wygląda jakby miał bardzo mały mózg, ale dzięki temu lepiej widać wyraz twarzy. Teksturki super!
Napisano 8 Styczeń 200817 l Ej nudzi wam sie ?! :p Normalnie rewelacja ! Bravo bravo ! :) pozdrawiam !
Napisano 8 Styczeń 200817 l omg duzo dobrego tutaj widze ;) gratki chlopaki! A powiecie jak robic taka skoore? ps. dlaczego on ma szare sutki ? ;> elo!
Napisano 8 Styczeń 200817 l Omen - tak dojdzie krew na klacie tylko czekam na resztę modeli - jakieś naszyjniki, wisiorki itp - to wszystko będzie ochlapane krwią. Predator- dodamy zęby ale na razie Klicek modeluje główne postacie cały detal później będzie dorabiany fikołek - będą mieli opaski ze skóry itp hcpiter - nie jestesmy moderatorami tylko editorami :) poza tym moderatorzy zawsze mogli startować w bitwach i zawsze to czynili renderowałem w mentalu + fast skin SSS - wrzucam kilka obrazków z etapów texturowania - resztę detali na texturze dodam w bodypaincie (jak się tylko skończę go uczyć bo Klicek się śmieje że nie jestem jeszcze w XXI wieku :) Piksar- texturki 4you Edytowane 1 Lipiec 200915 l przez jaras
Napisano 8 Styczeń 200817 l Autor ja dodam od siebie : dzieki za all komentarze, moze narazie nie widac tego, ale kazdy z nich biore sobie do serca i na pewno bede staral sie wszystko poprawic tak aby bylo dobrze :), narazie staram sie po prostu ustawic wszystkie postacie w pozach jakie beda mialy w finalnym obrazku (moge je zmienic w kazdej chwili kochany zbrush:) ) dzieki jeszcze raz i zachecam do komentowania :)
Napisano 8 Styczeń 200817 l Bardzo fajnie, tylko jak na mój gust trochę zabardzo naoliwiony, ale pewnie z szejderami jeszcze bedziecie walczyc. pozdro
Napisano 8 Styczeń 200817 l SoAd- będą spoceni jak to w czasie walki - zrobię jeszcze strużki potu przy pomocy mapek specular
Napisano 8 Styczeń 200817 l Jednak jak przychodzi co do czego widać profesjonalizm, też tak kiedyś bede potrafił:D Było by fajnie...
Napisano 8 Styczeń 200817 l no model fajowy, a czy ta skora nie blyszczy sie za bardzo? no chyba ze tak ma byc, w koncu nie wszystko musi wygladac jak zdjecie przeciez, grunt zeby sie kleilo i bylo fajnie. a czy on sie z jakas ciezarowka zderzyl ze go tak krew zalała? czy moze z chodnikiem? ;pppp
Napisano 9 Styczeń 200817 l jaras napisał: SoAd- będą spoceni jak to w czasie walki - zrobię jeszcze strużki potu przy pomocy mapek specular moze cos ala:
Napisano 9 Styczeń 200817 l Widze, ze panowie wzieli sie do pracy :) Zycze powodzenia, na pewno bede tu zagladal :) A moze nawet sam wystartuje ;)
Napisano 9 Styczeń 200817 l Marcin_Ps to jest 3d czy zdjęcie? Bo chyba mam schiza, ale oni mają tą samą mapkę potu na piersi.
Napisano 9 Styczeń 200817 l Jezeli sie nie myle to screeny z gry na konsole Fight night. Grafika wymiata.
Napisano 9 Styczeń 200817 l Ania napisał: Marcin_Ps to jest 3d czy zdjęcie? Bo chyba mam schiza, ale oni mają tą samą mapkę potu na piersi. to jest 3d a wlasciwie realtime z gry na x360/ps3 to naprawde tak wyglada w ruchu :) a ruchy miesni itd ehhhh zamalo ostatnio gram
Napisano 14 Styczeń 200817 l OMFG :D Genialne tex i modele jestem pod wrażeniem moze tylko troche sie za bardzo swieci...
Napisano 14 Styczeń 200817 l Autor dzieki za komentarze :* model zrobil jaras ja tylko podmodelowalem na koncu i dodalem te rzemyczki na rekach itp Edytowane 1 Lipiec 200915 l przez jaras
Napisano 14 Styczeń 200817 l ładnie, wydaje mi sie ze na twoich klic modelach więcej mięsni jest sie znaczy bardziej wyraziste
Napisano 14 Styczeń 200817 l No ale Jarek jak widze tez w 3d wymiata a ja myslalem ze on raczej od 2d... Widac sie mylilem :D
Napisano 14 Styczeń 200817 l Jaras super! Klicek ten mięsień biegnący od łopatki w dół pleców trochę dziwnie się odznacza.
Napisano 14 Styczeń 200817 l nom model ladniutki tylko wydaje mi sie ze mu w biodrach troszke brakuje i rzeczywiscie brzuch ma cos nie tak, i ucho takie małe, bardzo mi sie podobaja natomiast te wiazania sandałów
Napisano 14 Styczeń 200817 l A mi się wydaje że powinien się bardziej rozmachnąć siekierą, wygląda jakby chciał kogoś nią tylko straszyć a nie użyć jej.
Napisano 14 Styczeń 200817 l Oho... Brawo Klicek ale mi się zdaję ,że ten topór powinien być troszkę bardziej przekrzywiony ostrzem w stronę jego głowy ^^ I te lewe kolano(Od jego strony) troszkę dziwnie przekrzywione jest :) Może mi się tak tylko wydaje ^_^. A tak nie patrząc na te elementy model wydaje się być całkiem niezły :) Jeszcze tylko teksturki :)
Napisano 14 Styczeń 200817 l wydaje mi sie ze swiatlo za bardzo go... ekhm ekhm... penetruje :) palce u nog, dlonie, wygladaja jakby nie mialy kosci - tzn za bardzo wg mnie swiatlo przeswituje i chyba powinno przeswitywac bardziej na czerwono niz pomaranczowo-zotlo. a tak wogole to bardzo fajne modele ludzi.... :)
Napisano 14 Styczeń 200817 l Czy on prawa noge na czyms stawia? Jesli tak to spoko ale i tak tulow powinien byc bardziej odchylony do tylu i prawe przedramie rowniez. Wydaje mi sie ze to powinien byc taki luk ktory zaczyna sie w lewej stopie, srodek ma w biodrach a koniec w prawej rece. O texach sie nie wypowiadam ale na pewno bedzie fajnie. Wyglada spoko.
Napisano 15 Styczeń 200817 l super, jedynie co mi przeszkadza to siekiera i ułozenie dłoni, powinna byc bardziej w poziomie do tyłu i co za tym idzie dłon obrócona..potrzymaj jarek siekiere do uderzenia a sie przekonasz ze to nienaturalne co jest teraz. Reszta Git:) Edit: pozwoliłem sobie pokazac na obrazku o co mi idzie:) czerwona strzałka pokazuje obrót siekiery wokół własnej osi w porzadanym wg mnie kierunku.
Napisano 15 Styczeń 200817 l dzieki za uwagi - poprawimy to oczywiscie bo są trafne. Popracowalismy troszke nad texturką, ustawieniami światła i rendera Edytowane 1 Lipiec 200915 l przez jaras
Napisano 15 Styczeń 200817 l Suuper kozacko! Nie mogę się doczekać zbiorowej sceny wszystkich postaci :D
Napisano 16 Styczeń 200817 l swiatło i shader skóry na ostatnim mnie powalił...piękna robota. Klicek i jaras na prezydenta!:)
Napisano 16 Styczeń 200817 l Woo.. teksturki rewelacja.. modelik tak samo.. jedynie do czego znowu mozna sie przyczepic to do pozy. Przy takim zamachu nigdy nie bedziecie mieli w lini prostej klatki piersiowej i miednicy. No dobra jedna klatka na 20. Stopa lewa - ani on stoi ani on leci. Jezeli sie wybija koles to stopa innaczej sie uklada.. a jeszcze innaczej jak leci.. a to jest pomiedzy. To sa takie wsumie tez pierdoly.. bo na tle calosci detalu, postaci i pracy wlozonej napewno to beda malo istotne elementy. Powodzenia.
Napisano 16 Styczeń 200817 l no teraz znacznie fajniej sie prezentuje, material skory bardzo fajny, aczkolwiek te wzory sa takie sobie, zwlaszcza ten na nodze, no i rzemyk (2 od gory) wrzyna sie w łydke...
Napisano 16 Styczeń 200817 l Będą mieli dwa różne rodzaje tatuaży? Tak jakby byli z dwóch różnych plemion?
Napisano 16 Styczeń 200817 l dammn: ] robi wrazenie, koles normalnie jak ze zdjecia: ] swietna robota: ]
Napisano 17 Styczeń 200817 l mega kozacko!! :) ale jesli mozna to pozwole sobie zwrocic uwage hehe, te malowidla na ciele tam gdzie begną białe paski, przez ten rownolegly czarny pasek, wyglada to sztucznie, taki dziwny cien sie robi jakby tam wglebienie bylo
Napisano 17 Styczeń 200817 l WTF?! Jak sie nie ma do czego przyczepić nie trzeba koniecznie na siłe wymyślać...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto