Skocz do zawartości

[Porachunky] Roboczo : Ostatni wysilek [Jaras & Klicek]


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 160
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Normalnie widać klasę! Mam nadzieję, że utrzymacie całą kompozycję na takim poziomie.

Koleś trochę wygląda jakby miał bardzo mały mózg, ale dzięki temu lepiej widać wyraz twarzy. Teksturki super!

Napisano (edytowane)

Omen - tak dojdzie krew na klacie tylko czekam na resztę modeli - jakieś naszyjniki, wisiorki itp - to wszystko będzie ochlapane krwią.

Predator- dodamy zęby ale na razie Klicek modeluje główne postacie cały detal później będzie dorabiany

fikołek - będą mieli opaski ze skóry itp

hcpiter - nie jestesmy moderatorami tylko editorami :) poza tym moderatorzy zawsze mogli startować w bitwach i zawsze to czynili

renderowałem w mentalu + fast skin SSS - wrzucam kilka obrazków z etapów texturowania - resztę detali na texturze dodam w bodypaincie (jak się tylko skończę go uczyć bo Klicek się śmieje że nie jestem jeszcze w XXI wieku :)

Piksar- texturki 4you

01uv.jpg

01.jpg

01klata.jpg

02tatoo.jpg

06tatoo.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Edytowane przez jaras
Napisano

ja dodam od siebie :

 

dzieki za all komentarze, moze narazie nie widac tego, ale kazdy z nich biore sobie do serca i na pewno bede staral sie wszystko poprawic tak aby bylo dobrze :), narazie staram sie po prostu ustawic wszystkie postacie w pozach jakie beda mialy w finalnym obrazku (moge je zmienic w kazdej chwili kochany zbrush:) )

 

dzieki jeszcze raz i zachecam do komentowania :)

Napisano

no model fajowy, a czy ta skora nie blyszczy sie za bardzo?

no chyba ze tak ma byc, w koncu nie wszystko musi wygladac jak zdjecie przeciez,

grunt zeby sie kleilo i bylo fajnie.

 

a czy on sie z jakas ciezarowka zderzyl ze go tak krew zalała?

czy moze z chodnikiem? ;pppp

Napisano
Marcin_Ps to jest 3d czy zdjęcie? Bo chyba mam schiza, ale oni mają tą samą mapkę potu na piersi.

 

to jest 3d a wlasciwie realtime z gry na x360/ps3 to naprawde tak wyglada w ruchu :) a ruchy miesni itd ehhhh zamalo ostatnio gram

Napisano (edytowane)

dzieki za komentarze :*

 

model zrobil jaras ja tylko podmodelowalem na koncu i dodalem te rzemyczki na rekach itp

 

misiek.jpg

Edytowane przez jaras
Napisano

nom model ladniutki tylko wydaje mi sie ze mu w biodrach troszke brakuje i rzeczywiscie brzuch ma cos nie tak, i ucho takie małe, bardzo mi sie podobaja natomiast te wiazania sandałów

Napisano

A mi się wydaje że powinien się bardziej rozmachnąć siekierą, wygląda jakby chciał kogoś nią tylko straszyć a nie użyć jej.

Napisano

Oho... Brawo Klicek ale mi się zdaję ,że ten topór powinien być troszkę bardziej przekrzywiony ostrzem w stronę jego głowy ^^ I te lewe kolano(Od jego strony) troszkę dziwnie przekrzywione jest :) Może mi się tak tylko wydaje ^_^.

 

A tak nie patrząc na te elementy model wydaje się być całkiem niezły :) Jeszcze tylko teksturki :)

Napisano

wydaje mi sie ze swiatlo za bardzo go... ekhm ekhm... penetruje :)

palce u nog, dlonie, wygladaja jakby nie mialy kosci - tzn za bardzo wg mnie swiatlo przeswituje i chyba powinno przeswitywac bardziej na czerwono niz pomaranczowo-zotlo.

 

a tak wogole to bardzo fajne modele ludzi.... :)

Napisano

Czy on prawa noge na czyms stawia? Jesli tak to spoko ale i tak tulow powinien byc bardziej odchylony do tylu i prawe przedramie rowniez. Wydaje mi sie ze to powinien byc taki luk ktory zaczyna sie w lewej stopie, srodek ma w biodrach a koniec w prawej rece.

O texach sie nie wypowiadam ale na pewno bedzie fajnie. Wyglada spoko.

Napisano

super, jedynie co mi przeszkadza to siekiera i ułozenie dłoni, powinna byc bardziej w poziomie do tyłu i co za tym idzie dłon obrócona..potrzymaj jarek siekiere do uderzenia a sie przekonasz ze to nienaturalne co jest teraz. Reszta Git:)

Edit: pozwoliłem sobie pokazac na obrazku o co mi idzie:) czerwona strzałka pokazuje obrót siekiery wokół własnej osi w porzadanym wg mnie kierunku.

Napisano (edytowane)

dzieki za uwagi - poprawimy to oczywiscie bo są trafne.

Popracowalismy troszke nad texturką, ustawieniami światła i rendera

mis-DP-render3.jpg

Edytowane przez jaras
Napisano

Woo.. teksturki rewelacja.. modelik tak samo.. jedynie do czego znowu mozna sie przyczepic to do pozy. Przy takim zamachu nigdy nie bedziecie mieli w lini prostej klatki piersiowej i miednicy. No dobra jedna klatka na 20. Stopa lewa - ani on stoi ani on leci. Jezeli sie wybija koles to stopa innaczej sie uklada.. a jeszcze innaczej jak leci.. a to jest pomiedzy. To sa takie wsumie tez pierdoly.. bo na tle calosci detalu, postaci i pracy wlozonej napewno to beda malo istotne elementy. Powodzenia.

Napisano

no teraz znacznie fajniej sie prezentuje, material skory bardzo fajny, aczkolwiek te wzory sa takie sobie, zwlaszcza ten na nodze, no i rzemyk (2 od gory) wrzyna sie w łydke...

Napisano

mega kozacko!! :) ale jesli mozna to pozwole sobie zwrocic uwage hehe, te malowidla na ciele tam gdzie begną białe paski, przez ten rownolegly czarny pasek, wyglada to sztucznie, taki dziwny cien sie robi jakby tam wglebienie bylo

 

fd8d167efefb9833.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności