Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Monster taki inny - nie Twój, podoba mi się. Pogłębić kolorek bym polecił. Ale banner na bloga... mimo iż nawiązuje do nazwy... stać Cię na więcej/lepiej/bardziej=].

Napisano

Fajny stworek, prawie jak trzy de. Chętnie zobaczę więcej takich.

Napisano

Kojocik, chodz ostatnio bardzo wyrobiles sie w operowaniu kolorami i plama, to za twoimi pracami ciagle stoi brak solidnosci w bryle.

 

Czesto nie rozumiesz co tam sie tak naprawde dzieje i swiadomie to ukrywasz/odpuszczasz.

Lap za olowek; linią jest ciezej, ale ostatecznie daje to ogromne rezultaty.

 

Trzymaj sie.

Napisano

ICE dziubam linią ale jestem leń żeby skanować. Staram się więcej robić konstrukcyjnie i z głowy coś wymyślać :)

 

Dzisiejszy malun Livestreamowy dzięki wszystkim za liczne przybycie. Sorry ze nie odpisywałem, ale póki nie dorobię się mikrofonu i drugiego monitora, będzie sie to sprowadzało do muzy i mojego koślawego malowania :P

Za jakąś godzinę dwie powinien pojawić się na blogu hi-res i filmik na vimeo na przyśpieszeniu :)

knightf.jpg

Napisano

tr3buh Rothbart dzięki timelapse już na blogu :)

RaVirr poprawiłem :P

emmilius coś rzuciłem okiem ale ucieło mi potem konferencje... kiedy pijemy :D

 

szybki malun z racji pracy ostatnio nie mam siły na nic dłuższego

portraitnt.jpg

Napisano

tr3buh z zdjęcia mam straszny problem z namalowaniem mojej dziewczyny. Robiłem dwa podejścia z tego samego zdjęcia. Mnóstwo frustracji towarzyszy mi z każdym portretem bo chciałbym go zrobić jak najlepiej :)

vrocker ICE dzięki :)

Napisano

ravir dzięki :D

jak mówiłeś żeby dał głośniej muze przez przypadek chciałem dać mixer a dałem stop i sie rozwaliło wszystko do następnego :)

dzis albo jutro bedzie videło na blogu :)

dddbp.jpg

Napisano

mnie cały czas rozwala przeglądanie twojego wątku od samego początku. Fajnie, że utrzymałeś całą teczkę w całości, robi wrażenie:) miałeś spory skok moim zdaniem przez ostatnie 3 miesiące. bardzo fajnie. malarsko. trzymam kciuki

Napisano

Mocnek Też mam taką nadzieje ale brakuje mi już pomysłów na tematy :D może następnym razem odważę się na jakiś malun z głowy zobaczymy :)

cinoslaw powoli czuje sie jak ten gość z trzymaniem całego wątku od początku http://www.conceptart.org/forums/showthread.php?t=870 :D

 

Według mnie progress zaczął się jakieś 2 lata temu coś koło strony 27. Zcząłem naprawdę tego tłuc i zastanawiać sie na serio co ze sobą zrobić. Teraz wiem że wszystkie kawałki jakość sie poukładały i nic nie było bez przypadku.

 

pozdro :)

Napisano

haha, rozbawiło mnie że Ci wszyscy gratulują dziewczyny. To brzmi conajmniej jakby gratulowali dziecka/wziecia kredytu hipotecznego lub wygrania w totolotka :P Cina też rysuje? Niech założy teczke jeśli tak :D

 

a Ty rysuj więcej jej portretów, bo przynajmniej się przykładasz :P gdybyś miał tyle miłości do tych papryk, też wyszłyby lepiej.

Napisano

Dzięki chłopaki :)

 

nawiązując do linków zdałem sobie sprawę że mało robię z bańki wiec tak na rozruszanie hipsterski leniwiec :)

 

leniwiecm.jpg

 

pozdro

Napisano

Eee, mega dobre to jest! To mnie zaskoczyles, bo bym nie powiedzial ze tak umiesz. Krecha troche niestaranna i poszarpana, ale rekompensujesz sie swietnymi gestami postaci. Nice!

Napisano

Strasznie ja powykrecales i niestety, to nie dziala, caly rysunek ma bardzo wiele slabosci, ale zdecydowanie najgorsza jest dlon ze szlugiem.

 

 

No ale nie zawsze czlowiekowi wsyztsko wychodzi, ja rozumiem. Ciao.

Napisano

ola-f pomyśle :) zresztą sama żyrafka wyszła zbyt ludzko

ICE mam pewną martwą pętle z której nie potrafię się wyplątać...

nie umiem wymyślić pozy z głowy. Leniwca i koale robiłem tak że podglądałem pozę z model sheetów z disneya (liniki na poprzedniej stronie). Podglądałem czyt. nie kopiowałem tylko podpatrywałem rytm sylwetkę etc po czym zamykałem i starałem się skonstruować wszystko z głowy. Problem zaczyna się gdy chce zrobić coś z głowy patrz żyrafka. Frustruje mnie to ostatnio strasznie, że chce zrobić coś z głowy po czym wychodzi pokracznie strasznie. Przecież nie znajdę refki do każdej pozy w perspektywie idealnej do ujęcia.

Druga rzeczy o której już jakiś czas temu wspominałem gdy mam szkic konstrukcje wygląda to lepiej/żywiej/poprawniej od finalnej pracy nie wiem od czego to zależy. damn ale sie rozpisałem no nic może ktoś ma przemyślenia na ten temat...

 

pozdro

Napisano

Druga rzeczy o której już jakiś czas temu wspominałem gdy mam szkic konstrukcje wygląda to lepiej/żywiej/poprawniej od finalnej pracy nie wiem od czego to zależy. damn ale sie rozpisałem no nic może ktoś ma przemyślenia na ten temat...

 

pozdro

 

Może byc tak, że na etapie szkicu konstrukcyjnego widzisz oczami wyobraźni finalny efekt i wszystko jest git. Zawsze przed namalowaniem w głowie wszystko wygląda doskonale i bajecznie. No a potem dodajesz swoje elementy po kolei i stopniowo popełniasz pewnie jakieś tam błędy które sie nawarstwiają i działają synergicznie - im więcej ich jest tym bardziej pomnażają negatywny efekt. Może więcej wiedzy o anatomii by pomogło? Rysunek z natury plus ecorche w Zbrushu? Dogłębna analiza proporcji?

Napisano (edytowane)

U mnie w teczce przy podobnym problemie dostałem radę by trzaskać regularnie przez jakiś czas pozy z takiej strony jak np. posemaniacs co miało by wyrobić zdolności konstruowania z głowy dynamicznych póz. Ale nie wiem jaki są tego wyniki bo niestety jeszcze się za to nie zabrałem ;/ . Może też być tak że zbyt wiele od siebie oczekujesz to zależy jakie sceny chcesz wymyślać, są super artyści którzy potrafią ładnie przedstawić historię bez wykorzystywania wymyślnych póz tu bardziej się przydaje umiejętność pokazywania skrótów perspektywicznych no i kompozycji . Wystarczy przejrzeć ilustracje Omena albo Keva Walkera. Za to zastanawiam się jak to wygląda już kilka krotnie przeze mnie wymienionego Waynea Reynoldsa, u niego to wygląda jak by problem dynamizmu w ogóle nie istniał ciekawy jestem czy się posiłkuje jakimiś referencjami przed namalowaniem obrazka czy wszystko od tak trzaska z głowy, lecz mam wrażenie ,że jednak to drugie biorąc pod uwagę ilość naskrobanych przez niego prac.

Dodam jeszcze, że czasami staram się w ten sposób ćwiczyć , a mianowicie buduje ludzika z brył a dokładnie mniej lub bardziej wydłużonych kulek czasami się nawet to sprawdza.

Edytowane przez Pasiterek
Napisano

Jest na to tylko jedna rada, dobra 2, ale ta druga na krotsza mete.

 

Musisz znalezc system nauki anatomii, ktory naprawde ci podpasuje i wejdzie do glowy, dla mnie ejst to system amerykanski, jaki reprezentuja chodzmy Michael hampton, Kevin Chen, czy cala ekipa Watts'a Lafaa ii wymienia cby tak jeszcze dlugo.

 

Druga metoda to patenciarstwo, uczysz sie na podstawie bryl okreslonego ksztaltu reki ucha nogi etc a pozniej go gimnastykujesz ( wyginasz, powiekszasz, poszerzasz) sprawdza sie swietnie w cartoonach, ale juz nie tak zacnie w reszcie sytuacji.

 

Wiem, jak frustrujace potrafi to byc, sam nie cwiczylem anatomii juz dosc dlugo i mam teraz np spore problemy z dlonmi, kiedys tez je mialem,a le nie takie spore. To sie neistety wszystko zaciera i tzreba regularni sobie przypominac.

Sprawa druga popatrz chodzby na prace Slawka, chodz do poziomu profesjonalistow z Disneya jeszcze troche, to w wiekszosci prac czuc rytm, miales go w Koali, w zyrafie totalny go brak. Linie msuze zyc w symbiozie, uzupelniac sie jedna z druga. W sumei tak samo jest z kolorem, tak jak szary kameleon. W obecnosci kolorow cieplych wydaje sie zimny, zas w obecnosci kolorow zimnych wydaje sie cieply. I chodz to nie ma takiej aplikacji w linni trzeba pamietac o ogolnym wplywie jaki jedna zrecz wywiera na drugi.

 

Obejzyj raz jeszcze filmiki z Vilpuu, pamietam,z e bardzo ci jego sytem odpowiadal, trzymaj sie go do oporu, az bedziesz go czyl na tyle, by moc go zmodyfikowac pod wlasne potrzeby i wygode.

 

Wszystko o czym wspomnialem dobrze znasz, ale czesto zapominamy o takich sprawach. ( zabym sam sobie umial tak to nie raz wytlumaczyc, hahaha )

Napisano (edytowane)
Może byc tak, że na etapie szkicu konstrukcyjnego widzisz oczami wyobraźni finalny efekt i wszystko jest git. Zawsze przed namalowaniem w głowie wszystko wygląda doskonale i bajecznie. No a potem dodajesz swoje elementy po kolei i stopniowo popełniasz pewnie jakieś tam błędy które sie nawarstwiają i działają synergicznie

 

bardzo możliwe poobserwuje...

 

Może więcej wiedzy o anatomii by pomogło? Rysunek z natury plus ecorche w Zbrushu? Dogłębna analiza proporcji?

 

Rysunek z natury bardzo bym chciał i staram się zorganizować grupę ludzi we Wrocławiu, ale jak na razie bez skutku ;/

Ecorche i więcej anatomii jakiś rok temu przerabiałem wszystkie chaptery vilppu, w miedzy czasie przewiną sie hampton i rózne inne reilly method. Miesiąc czegoś nie robiłem w związku z anatomią puff wiedza wyparowała...

 

Musisz znalezc system nauki anatomii, ktory naprawde ci podpasuje i wejdzie do glowy, dla mnie ejst to system amerykanski, jaki reprezentuja chodzmy Michael hampton, Kevin Chen, czy cala ekipa Watts'a Lafaa ii wymienia cby tak jeszcze dlugo.

...

 

Obejzyj raz jeszcze filmiki z Vilpuu, pamietam,z e bardzo ci jego sytem odpowiadal, trzymaj sie go do oporu, az bedziesz go czyl na tyle, by moc go zmodyfikowac pod wlasne potrzeby i wygode.

 

hamptona mam już papierowego a do vilppu chyba czas wrócić.

Edytowane przez Coyote

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności