Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Żwawa dyskusja szkoda że nie na temat moich prac :)

WojtekFus Mulins>...długo długo nic...>jamie..>kuciara jeśli chodzi o tych inspiracje(to bardzo okrojona lista o ludzi których wymieniliście).

grass dzięki

telthona już nie jedna osoba powiedziała żałuje bardzo ze postać odstaje będę rozkminiał dalej.

 

chill ludziska wrzucajcie link, bo tez co jakiś czas tak miałem ze nie wiedziałem co jest kogo.

Tak czy owak zrobił sie trochę ruch bo ostatnio dział 2d nam tu umiera.

Edytowane przez n-pigeon
  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szalejesz z kolorkami i fakturami :) Momentami za bardzo robi się z tego taka bajerancka paćka, ale fajnie, że poszukujesz w tym kierunku. Do tego zauważyłem, że wszystkie twarze malujesz bardzo podobne, albo do kogoś twarzy albo do Ciebie, nie jestem pewien :D

 

Oficjalnie podłapuje od Ciebie zagranie z ożywianiem kolorów w taki sposób jak w tej pracy z żołnierzem (niebieski w zieleniach). Świetny malarski klimat to daje. Tak jakby underpainting by przebijał

 

Ogólnie z całego upa najfajniejsza ostatnia panna.

 

I widziałem na blogu, że dłonie męczysz. Fighting nemesis ^_^

Napisano

Wojtek w tych ostatnich pracach mocno inspirowałem sie mullinsem miałem w miedzy czasie pootwierane jego prace i próbowałem podłapać patenty jak on maluje i on bardzo często stosuje dużo mocniejsze faktury(czasem je wyostrza do granic możliwości).

 

Co do twarzy prawda. Zazwyczaj jak maluje mam już jakiś tam schemat głowy, jakiś generic face który maluje nieświadomie na samym początku i potem go modyfikuje jeśli starcza czasu(zazwyczaj na te prace schodziło od 1,5h do 2h). Szczególnie widać to w pierwszych 3 pracach. w 4 skupiłem się bardziej na twarzy i starałem sie wydobyć cechy modelki choć miałem z tym problem. Prawda jest taka, że na końcu widzimy skończoną prace a nie referencje także nie zaprzątam sobie tym głowy (chyba ze robię komuś portret dla kogoś gdzie trzeba uwydatnić podobieństwo)

 

Ten patent z tymi kolorami nie jest mój i możesz go zauważyć w dużej ilości prac

 

co do najlepszosci prac to tez najbardziej jestem zadowolony z ten ostatniej pracy (prace poukładane chronologicznie) bo juz miałem ogarnięte patenty i spójny pomysł na prace :)

 

co do łapek zawsze z nimi miałem problem rysowanie ich nie sprawia mi aż takiego problemu jak malowanie. zazwyczaj gdy sobie zrobię szkic dłoni wychodzi strasznie sztywno przez co ostatnio przestałem szkicować i staram się wychodzić z plamy.

 

pozdro

Napisano

Bardzo fajnce Kojocie, tylko skad doklandie temu przedostatniemu robotowi wyarastaja te nogi, bo jesli jedna z nich ma sens to druga juz nie bardzo :D

Napisano

super! tylko przy tak dokładnym wykończeniu całości, i tak realistycznie wyglądających teksturach denerwuje mnie ta lampka na górze po lewej, która wyglada na jedyną niewykończona część

Napisano

O proszę :D Nie spodziewałem się, że puścisz ten sketch w digital. Wyszedł bardzo fajnie i powiem Ci, ze ten mniejszy kontrast nadaje ciekawego klimatu. Ogólnie rendering bardzo na tak. Jeśli chodzi o samą maszynę, mam wrażenie, że wywróciła by się do tyłu. Do tego nie wyobrażam sobie ruchu tego mecha. To chyba kwestia konstrukcji nóg.

 

Ale fajnie widzieć, że coraz więcej ludzi bierze się za hard surface

Napisano

dzięki co do wywrotki trochę źle to sobie wszystko rozrysowałem "body" powinno być bardziej z przodu (następnym razem jak będę robił tego typu rzeczy zrobię sobie szybki model w 3d bo za dużo z rozrysowywaniem jest babrania)

 

co do poruszania akurat to sobie przemyślałem mocno

może nie jest widoczne ale mniej więcej tak to wygląda

 

movment.jpg

Napisano

ale srodek ciężkości wydaje się być zaburzony i samo łączenie w "kostkach" strasznie wiotkie i sztywne nie wiem czy da się podnieść tak nogę żeby dokonać obrotu, chyba że jest zupełnie inaczej niż póbuję to sobie wyobrazić xD

 

edit,

w sumie jak na to patrzę to nogi mogą sie złożyć i mógłby pomykać na krótszych nózkach, a w wersji "wyprostowanej jakaś taka wieżyczka by się zniego robiła mniej mobilna, wtedy zniknał by trochę problem środka cieżkości przy poruszaniu się

Napisano

Też na pierwszy rzut oka myślałem że to 3D. Ale z perspektywą coś leży, zwłaszcza w nogach. Jego prawa jest wizualnie zbyt wysunięta do przodu. Nogi w ogóle jedna bajka, a góra robota inna. "Teksturki" przyjemne :)

Napisano

tomzar fajny pomysł do wykorzystania następnym razem niestety to by wymagało zbyt dużej ingerencji w obrazek

Kalberos dzięki

Miłosz3ds jak wyżej :)

WERSJA POPRAWIONA :)

mech-sketch4.jpg

 

plus proces gif

procesgif.gif

Napisano

Rzeczywiscie nieźle wyrenderowany :) Fajnie popatrzeć na stepy, bardzo podoba mi się szczególnie ostatni etap z konturami, aż żal je usuwać :) Co do środka ciężkości to przydałoby się go może nieco przesunąć. Dizajn nóg jest faktycznie trochę dyskusyjny ale ogólnie robot kojarzy mi się to trochę z takim retrofuturyzmem w klimatach F3, wydaję mi się że poruszałby się trochę nieporadnie, co akurat w tę konwencję wpisywałoby się całkiem dobrze :) Ewentualnie można by było imho przynajmniej minimalnie odciążyć mu stawy i wzmocnić te nogi: http://imageshack.us/a/img850/6562/movment2.jpg

Napisano

@Urbanboogie - Haha :D No właśnie o to z tym środkiem ciężkości chodzi :D On potrzebuje fotela.

 

Kojocie, superfajne stepy i efekt końcowy. Zainspirowałeś. Na pewno podziałam w tym kierunku.

Napisano

jednak ruszyłem wyszło bardziej statycznie ale myślę ze jest lepszy balans teraz :)

stwierdziłem że za dużo waszego czasu by się zmarnowało na komentowanie jak bym nic z tym nie zrobił. Poza tym przypomniała mi sie sytuacja z roboty kiedy rozpadł mi się plik z photoshopa i musiałem zacząć od początku a ze juz miałem ograne motywy to poszło mi dwa razy szybciej.

 

mech-sketch5.jpg

 

tymczasem wracam do projektu o bezdomnym gołębiu niebawem update ;)

Napisano

Poiagnij sobie linie do 2 zbiegow i zobaczysz, ze w niektorych miejsach perspektywa Ci sie nieco rozjechala, zwlaszcza na "kostce", ale robot fajny, dobry render.

Napisano

Dobra zabawa z teksturką, to był chyba color halftone? Bawiłem się z tym kiedyś i można ciekawe efekty teksturowania uzyskać, polecam ;)

Napisano

telthona w boarderland'y nie grałem ale stylóweczka mi się podoba :)

Miłosz3ds gołębia co prawda sie nie doczekasz pojawi sie raczej nowy bohater.

Igi dokładnie to ostatnio bawie sie z filtrami czasem cos fajnego wychodzi.

Swiezy dzięki :)

 

tymczasem cotygodniowe malowanie za 5 zł.

 

yello_24_11_2012.jpg

Napisano

WojtekFus dziękóweczka co do kolorów podciągnąłem dopiero w domu bo laptopowa matryca to jakas padaka :P

 

Kalberos dzięki takie było założenie :)

Napisano

Szczur przpomnial mi ten artbook z ratatouille, bardzo fajna stylowka.

Wkurzasz mnie jak zwykle tym malowaniem za 5 pln... niektorzy to maja dobrze ;)

 

Co do matrycy w laptopie, jesli wciaz cenisz sobie mobilnosc laptopa to masz kilka opcji, ale niestety zadna nie bedzie tania:

 

Asus N76VZ ( niestety trafia sie bardzo wiele modeli z wadami fabrycznymi, to matryca, to wypadajace klawisze, to problemy z dzwiekiem )

Linia Dell Precision 17 ( 15'' maja ubozsza palete barw )

HP Elite Book 8570w,

Macbook Pro

 

Sam przesiadlem sie na lapka wiec mam zamiar od czasu do czasu zorbic jakis wypad w teren, lub w koncu jakies martwe w lepszych warunkach oswietleniowych anizeli moj zaciemniony pokoj.

 

Pozdro!

Napisano

Ratatouille to mój ulubiony film pixara :)

co do matrycy problem jest tylko "in field" bo w domku czeka monitor także zawsze sobie podkręcę kolorki.

Niemniej jednak za jakiś czas będę wymieniał lapka także na pewno zwrócę się o pomoc z wyborem.

Napisano

Robot na plus (taki John Park wannabe ;) )... trochę za bardzo przekombinowane i zbyt nachalne te postprocesy (aberracja i blur). Wiem, że fajnie się maskuje niedociągnięcia, ale z reguły lepiej je odpuścić. Jest chyba tylko dwóch panów, którzy korzystają z nich z sensem i nienachalnie (Sergey Kolesov i Michael Kutsche), a reszta używa bo to chyba modne tak jak kiedyś masa tekstur w stylu mullinsa.

 

Jeszcze bardziej podoba mi się ten szczur. Ludzie się rzucają na full render, bo trudniej się wyłożyć. Nawalisz detalu i ludzie kupią obrazek, bo efektownie wygląda. Dlatego mam zawsze szacunek do takich luźniejszych rzeczy.

Napisano

Marduk robocik. Dzięki! miłe skojarzenie bo własnie miało byc wannabe. JP ma rewelacyjne designy robotów zawsze mi sie podobały plus to ze wiekszośc swoich projektów zaczyna tradycyjnie. Co do postpro możliwe że troszeczke przesadziłem następnym razem bede uważał.

Co do szczurka nie chciałem robić full render to miał być całościowo stylizowany rysun. Wydaje mi sie że w cartoonie o to chodzi less is more. Silna sylwetka załatwia sprawe(tak mnie uczono:P).

Napisano

Ale sie poczulem wywolany do tablicy ;) Szczurek - jak tam kiedy juz mowilem, dobry krok w kartunowa strone, ja mimo wszystko wolalbym bez tych teksturek-brudkow, ale sama postac fajna smaczna. Moar! A ten ostatni wrzut z malowania za piatke chyba moj ulubiony z tak 3-4 ostatnich

Gość PietrasPete
Napisano

Szczurek świetny, to, że jest trochę "brudny" jest kapitalne.

 

Co do ostatniej wrzuty to zupełnie nie czuć, że koleś siedzi. Kompozycja mi się podoba.

Napisano

Wiesz co, mysle, ze gdyby miejscami dodac miekkie krawedzie, to te prace zyskaly by bardzo na swoim charakterze, bo moim zdaniem ta wszedobylska tekstura dziala niejako na niekorzysc. Poza tym jest git produkcja, kapitan bomba :}

 

EDIT: o tutaj jest idealny przyklad od Jaime'a

 

old%20knight.jpg?pictureId=5730473

Napisano

po przyjsciu do domu i ochłonięciu troche po warsztatach o tym samym pomyślałem musze znaleść ten złoty środek miedzy tymi mocnymi teksturami a czyms bardziej miękkim.

 

Dziękóweczka!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności