Coyote Napisano 19 Październik 2012 Autor Napisano 19 Październik 2012 (edytowane) Żwawa dyskusja szkoda że nie na temat moich prac :) WojtekFus Mulins>...długo długo nic...>jamie..>kuciara jeśli chodzi o tych inspiracje(to bardzo okrojona lista o ludzi których wymieniliście). grass dzięki telthona już nie jedna osoba powiedziała żałuje bardzo ze postać odstaje będę rozkminiał dalej. chill ludziska wrzucajcie link, bo tez co jakiś czas tak miałem ze nie wiedziałem co jest kogo. Tak czy owak zrobił sie trochę ruch bo ostatnio dział 2d nam tu umiera. Edytowane 19 Październik 2012 przez n-pigeon
Coyote Napisano 1 Listopad 2012 Autor Napisano 1 Listopad 2012 saharaam dzięki ;) dorzucam porcje sketchów z tego tygodnia chronologicznie :)
WojtekFus Napisano 2 Listopad 2012 Napisano 2 Listopad 2012 Szalejesz z kolorkami i fakturami :) Momentami za bardzo robi się z tego taka bajerancka paćka, ale fajnie, że poszukujesz w tym kierunku. Do tego zauważyłem, że wszystkie twarze malujesz bardzo podobne, albo do kogoś twarzy albo do Ciebie, nie jestem pewien :D Oficjalnie podłapuje od Ciebie zagranie z ożywianiem kolorów w taki sposób jak w tej pracy z żołnierzem (niebieski w zieleniach). Świetny malarski klimat to daje. Tak jakby underpainting by przebijał Ogólnie z całego upa najfajniejsza ostatnia panna. I widziałem na blogu, że dłonie męczysz. Fighting nemesis ^_^
Coyote Napisano 2 Listopad 2012 Autor Napisano 2 Listopad 2012 Wojtek w tych ostatnich pracach mocno inspirowałem sie mullinsem miałem w miedzy czasie pootwierane jego prace i próbowałem podłapać patenty jak on maluje i on bardzo często stosuje dużo mocniejsze faktury(czasem je wyostrza do granic możliwości). Co do twarzy prawda. Zazwyczaj jak maluje mam już jakiś tam schemat głowy, jakiś generic face który maluje nieświadomie na samym początku i potem go modyfikuje jeśli starcza czasu(zazwyczaj na te prace schodziło od 1,5h do 2h). Szczególnie widać to w pierwszych 3 pracach. w 4 skupiłem się bardziej na twarzy i starałem sie wydobyć cechy modelki choć miałem z tym problem. Prawda jest taka, że na końcu widzimy skończoną prace a nie referencje także nie zaprzątam sobie tym głowy (chyba ze robię komuś portret dla kogoś gdzie trzeba uwydatnić podobieństwo) Ten patent z tymi kolorami nie jest mój i możesz go zauważyć w dużej ilości prac co do najlepszosci prac to tez najbardziej jestem zadowolony z ten ostatniej pracy (prace poukładane chronologicznie) bo juz miałem ogarnięte patenty i spójny pomysł na prace :) co do łapek zawsze z nimi miałem problem rysowanie ich nie sprawia mi aż takiego problemu jak malowanie. zazwyczaj gdy sobie zrobię szkic dłoni wychodzi strasznie sztywno przez co ostatnio przestałem szkicować i staram się wychodzić z plamy. pozdro
Nilfheim Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 fajne! już chyba kiedyś pytałem... ale nie pamiętam, to malowanie na tablecie to w Warszawie?
Coyote Napisano 18 Listopad 2012 Autor Napisano 18 Listopad 2012 tradycyjne głupotki szkice do bardziej wykończonej wersji w Photoshopie markery rozedrganą kreskę sponsoruje cienkopis :D
ICE Napisano 18 Listopad 2012 Napisano 18 Listopad 2012 Bardzo fajnce Kojocie, tylko skad doklandie temu przedostatniemu robotowi wyarastaja te nogi, bo jesli jedna z nich ma sens to druga juz nie bardzo :D
Coyote Napisano 21 Listopad 2012 Autor Napisano 21 Listopad 2012 ICE oj juz taaam :D skończony i lekko przerobiony mech z postu powyżej
Nilfheim Napisano 21 Listopad 2012 Napisano 21 Listopad 2012 super! tylko przy tak dokładnym wykończeniu całości, i tak realistycznie wyglądających teksturach denerwuje mnie ta lampka na górze po lewej, która wyglada na jedyną niewykończona część
RaVirr Napisano 21 Listopad 2012 Napisano 21 Listopad 2012 Ciut nie trzy de :D Ekstra (mimo, że to tylko mały mech na gradientowym tle) klimat!
Coyote Napisano 22 Listopad 2012 Autor Napisano 22 Listopad 2012 Nilfheim RaVirr dzięki dziś tą lampkę potweakuje i złoże gifa z procesem tworzenia :)
WojtekFus Napisano 22 Listopad 2012 Napisano 22 Listopad 2012 O proszę :D Nie spodziewałem się, że puścisz ten sketch w digital. Wyszedł bardzo fajnie i powiem Ci, ze ten mniejszy kontrast nadaje ciekawego klimatu. Ogólnie rendering bardzo na tak. Jeśli chodzi o samą maszynę, mam wrażenie, że wywróciła by się do tyłu. Do tego nie wyobrażam sobie ruchu tego mecha. To chyba kwestia konstrukcji nóg. Ale fajnie widzieć, że coraz więcej ludzi bierze się za hard surface
Coyote Napisano 22 Listopad 2012 Autor Napisano 22 Listopad 2012 dzięki co do wywrotki trochę źle to sobie wszystko rozrysowałem "body" powinno być bardziej z przodu (następnym razem jak będę robił tego typu rzeczy zrobię sobie szybki model w 3d bo za dużo z rozrysowywaniem jest babrania) co do poruszania akurat to sobie przemyślałem mocno może nie jest widoczne ale mniej więcej tak to wygląda
yarosh Napisano 22 Listopad 2012 Napisano 22 Listopad 2012 ale srodek ciężkości wydaje się być zaburzony i samo łączenie w "kostkach" strasznie wiotkie i sztywne nie wiem czy da się podnieść tak nogę żeby dokonać obrotu, chyba że jest zupełnie inaczej niż póbuję to sobie wyobrazić xD edit, w sumie jak na to patrzę to nogi mogą sie złożyć i mógłby pomykać na krótszych nózkach, a w wersji "wyprostowanej jakaś taka wieżyczka by się zniego robiła mniej mobilna, wtedy zniknał by trochę problem środka cieżkości przy poruszaniu się
tomzar Napisano 22 Listopad 2012 Napisano 22 Listopad 2012 jakby kółka dorobić to na złożonych mógłby jeździć a na wyprostowanych rozglądać jak surykatka
Kalberos Napisano 22 Listopad 2012 Napisano 22 Listopad 2012 a myślałem ze to Render 3D, no żeś pocisnął ładnie ale faktycznie kółka by mu się przydały albo jakieś człapy .Pozdro ode mnie lecą gwiazdki
Miłosz3ds Napisano 22 Listopad 2012 Napisano 22 Listopad 2012 Też na pierwszy rzut oka myślałem że to 3D. Ale z perspektywą coś leży, zwłaszcza w nogach. Jego prawa jest wizualnie zbyt wysunięta do przodu. Nogi w ogóle jedna bajka, a góra robota inna. "Teksturki" przyjemne :)
Coyote Napisano 22 Listopad 2012 Autor Napisano 22 Listopad 2012 tomzar fajny pomysł do wykorzystania następnym razem niestety to by wymagało zbyt dużej ingerencji w obrazek Kalberos dzięki Miłosz3ds jak wyżej :) WERSJA POPRAWIONA :) plus proces gif
Urbanboogie Napisano 22 Listopad 2012 Napisano 22 Listopad 2012 Rzeczywiscie nieźle wyrenderowany :) Fajnie popatrzeć na stepy, bardzo podoba mi się szczególnie ostatni etap z konturami, aż żal je usuwać :) Co do środka ciężkości to przydałoby się go może nieco przesunąć. Dizajn nóg jest faktycznie trochę dyskusyjny ale ogólnie robot kojarzy mi się to trochę z takim retrofuturyzmem w klimatach F3, wydaję mi się że poruszałby się trochę nieporadnie, co akurat w tę konwencję wpisywałoby się całkiem dobrze :) Ewentualnie można by było imho przynajmniej minimalnie odciążyć mu stawy i wzmocnić te nogi: http://imageshack.us/a/img850/6562/movment2.jpg
Coyote Napisano 22 Listopad 2012 Autor Napisano 22 Listopad 2012 Jestem wdzięczny za overka ale kapituluje przy tej pracy. Narazie mam dość perspektywy i już mam pomysł na nową prace ;)
Urbanboogie Napisano 22 Listopad 2012 Napisano 22 Listopad 2012 Mam jeszcze jednego, tylko uwaga, bo odkąd raz tak na niego spojrzałem to już nie potrafię inaczej! :p http://img72.imageshack.us/img72/8034/kinoman.jpg
WojtekFus Napisano 22 Listopad 2012 Napisano 22 Listopad 2012 @Urbanboogie - Haha :D No właśnie o to z tym środkiem ciężkości chodzi :D On potrzebuje fotela. Kojocie, superfajne stepy i efekt końcowy. Zainspirowałeś. Na pewno podziałam w tym kierunku.
Coyote Napisano 23 Listopad 2012 Autor Napisano 23 Listopad 2012 jednak ruszyłem wyszło bardziej statycznie ale myślę ze jest lepszy balans teraz :) stwierdziłem że za dużo waszego czasu by się zmarnowało na komentowanie jak bym nic z tym nie zrobił. Poza tym przypomniała mi sie sytuacja z roboty kiedy rozpadł mi się plik z photoshopa i musiałem zacząć od początku a ze juz miałem ograne motywy to poszło mi dwa razy szybciej. tymczasem wracam do projektu o bezdomnym gołębiu niebawem update ;)
ICE Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 Poiagnij sobie linie do 2 zbiegow i zobaczysz, ze w niektorych miejsach perspektywa Ci sie nieco rozjechala, zwlaszcza na "kostce", ale robot fajny, dobry render.
telthona Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 fajny klęczący kamerorobocik :D Chyba dużo w borderlandsa grasz. :) cos nowego wrzucaj teraz xD
Miłosz3ds Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 tymczasem wracam do projektu o bezdomnym gołębiu niebawem update ;) 'uh, oh!' - czekam na gołębia! :D
Igi Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 Dobra zabawa z teksturką, to był chyba color halftone? Bawiłem się z tym kiedyś i można ciekawe efekty teksturowania uzyskać, polecam ;)
Swiezy Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 Ofc rendering miszcz! niezły robocik. Pozdrawiam
Coyote Napisano 24 Listopad 2012 Autor Napisano 24 Listopad 2012 telthona w boarderland'y nie grałem ale stylóweczka mi się podoba :) Miłosz3ds gołębia co prawda sie nie doczekasz pojawi sie raczej nowy bohater. Igi dokładnie to ostatnio bawie sie z filtrami czasem cos fajnego wychodzi. Swiezy dzięki :) tymczasem cotygodniowe malowanie za 5 zł.
WojtekFus Napisano 25 Listopad 2012 Napisano 25 Listopad 2012 Świetne kolorki na ostatnim portrecie :)
Coyote Napisano 25 Listopad 2012 Autor Napisano 25 Listopad 2012 WojtekFus dziękóweczka co do kolorów podciągnąłem dopiero w domu bo laptopowa matryca to jakas padaka :P Kalberos dzięki takie było założenie :)
ICE Napisano 25 Listopad 2012 Napisano 25 Listopad 2012 Szczur przpomnial mi ten artbook z ratatouille, bardzo fajna stylowka. Wkurzasz mnie jak zwykle tym malowaniem za 5 pln... niektorzy to maja dobrze ;) Co do matrycy w laptopie, jesli wciaz cenisz sobie mobilnosc laptopa to masz kilka opcji, ale niestety zadna nie bedzie tania: Asus N76VZ ( niestety trafia sie bardzo wiele modeli z wadami fabrycznymi, to matryca, to wypadajace klawisze, to problemy z dzwiekiem ) Linia Dell Precision 17 ( 15'' maja ubozsza palete barw ) HP Elite Book 8570w, Macbook Pro Sam przesiadlem sie na lapka wiec mam zamiar od czasu do czasu zorbic jakis wypad w teren, lub w koncu jakies martwe w lepszych warunkach oswietleniowych anizeli moj zaciemniony pokoj. Pozdro!
Coyote Napisano 25 Listopad 2012 Autor Napisano 25 Listopad 2012 Ratatouille to mój ulubiony film pixara :) co do matrycy problem jest tylko "in field" bo w domku czeka monitor także zawsze sobie podkręcę kolorki. Niemniej jednak za jakiś czas będę wymieniał lapka także na pewno zwrócę się o pomoc z wyborem.
Marduk Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 Robot na plus (taki John Park wannabe ;) )... trochę za bardzo przekombinowane i zbyt nachalne te postprocesy (aberracja i blur). Wiem, że fajnie się maskuje niedociągnięcia, ale z reguły lepiej je odpuścić. Jest chyba tylko dwóch panów, którzy korzystają z nich z sensem i nienachalnie (Sergey Kolesov i Michael Kutsche), a reszta używa bo to chyba modne tak jak kiedyś masa tekstur w stylu mullinsa. Jeszcze bardziej podoba mi się ten szczur. Ludzie się rzucają na full render, bo trudniej się wyłożyć. Nawalisz detalu i ludzie kupią obrazek, bo efektownie wygląda. Dlatego mam zawsze szacunek do takich luźniejszych rzeczy.
Coyote Napisano 26 Listopad 2012 Autor Napisano 26 Listopad 2012 Marduk robocik. Dzięki! miłe skojarzenie bo własnie miało byc wannabe. JP ma rewelacyjne designy robotów zawsze mi sie podobały plus to ze wiekszośc swoich projektów zaczyna tradycyjnie. Co do postpro możliwe że troszeczke przesadziłem następnym razem bede uważał. Co do szczurka nie chciałem robić full render to miał być całościowo stylizowany rysun. Wydaje mi sie że w cartoonie o to chodzi less is more. Silna sylwetka załatwia sprawe(tak mnie uczono:P).
Mocnek Napisano 27 Listopad 2012 Napisano 27 Listopad 2012 Ale sie poczulem wywolany do tablicy ;) Szczurek - jak tam kiedy juz mowilem, dobry krok w kartunowa strone, ja mimo wszystko wolalbym bez tych teksturek-brudkow, ale sama postac fajna smaczna. Moar! A ten ostatni wrzut z malowania za piatke chyba moj ulubiony z tak 3-4 ostatnich
Gość PietrasPete Napisano 2 Grudzień 2012 Napisano 2 Grudzień 2012 Szczurek świetny, to, że jest trochę "brudny" jest kapitalne. Co do ostatniej wrzuty to zupełnie nie czuć, że koleś siedzi. Kompozycja mi się podoba.
Coyote Napisano 8 Grudzień 2012 Autor Napisano 8 Grudzień 2012 (edytowane) dzięki kolejny :) ten sam pan co tu Edytowane 8 Grudzień 2012 przez Coyote
ICE Napisano 8 Grudzień 2012 Napisano 8 Grudzień 2012 Wiesz co, mysle, ze gdyby miejscami dodac miekkie krawedzie, to te prace zyskaly by bardzo na swoim charakterze, bo moim zdaniem ta wszedobylska tekstura dziala niejako na niekorzysc. Poza tym jest git produkcja, kapitan bomba :} EDIT: o tutaj jest idealny przyklad od Jaime'a
Coyote Napisano 9 Grudzień 2012 Autor Napisano 9 Grudzień 2012 po przyjsciu do domu i ochłonięciu troche po warsztatach o tym samym pomyślałem musze znaleść ten złoty środek miedzy tymi mocnymi teksturami a czyms bardziej miękkim. Dziękóweczka!
pumax Napisano 9 Grudzień 2012 Napisano 9 Grudzień 2012 Strasznie zazdroszczę takich warsztatów za piątaka :) Mysz i robot wyszły super, szczególnie mysz - ma w sobie charakter :)
Coyote Napisano 12 Grudzień 2012 Autor Napisano 12 Grudzień 2012 pumax podziękował :) how to train your sheep czyli wariacja na ostatnio pojawiające się animacje o mniejszościach etnicznych :D
Marduk Napisano 12 Grudzień 2012 Napisano 12 Grudzień 2012 Ten ostatni widoczek super. Kolory bym tylko bardziej przemyślał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się