Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

2_2009-09-01-233135_g.jpg\

 

W końcu udało mi się skończyć to co zacząłem dawno temu. Postać kierowcy jest taka sobie, ale ten render był robiony tylko dodatkowo. Głowny był ten z boku na szmaragdowym tle, bo idzie do DAM vol 3 - oryginalnie w rozdziałce 4800 x 3400.

 

 

 

 

mbstudionh8.jpg

 

mbstudio2xg9.jpg

 

Wątek na CGT: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=132&t=595813

Edytowane przez KLICEK

  • Odpowiedzi 60
  • Wyświetleń 14,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O_o super, pięć gwiazdków:]

ps. tylko jedna osoba mogła zaprojektować taki samochód:P

Napisano

ladnie wygląda.. w studtiu prawie że świetnie ale niestety brakuje troche ciekawych odbić... materialy troche matowe.. i opony plastelinowe ;/ ogulnie poza tym to bomba

Napisano
  • Autor
ladnie wygląda.. w studtiu prawie że świetnie ale niestety brakuje troche ciekawych odbić... materialy troche matowe.. i opony plastelinowe ;/ ogulnie poza tym to bomba

 

Z białym materiałem lakieru, jeszcze starego typu jest sporo problemu - ciężko na nim chwycić odbicia. A że koloru zmienić za bardzo nie mogłem, więc jest jak jest ;). Guma faktycznie ma za wysokie odbicia, ale już machnąłem na to ręką i powysyłałem, bo niestety na kolejny parogodzinny render nie mam czasu.

Napisano
Z białym materiałem lakieru, jeszcze starego typu jest sporo problemu - ciężko na nim chwycić odbicia. A że koloru zmienić za bardzo nie mogłem, więc jest jak jest ;). Guma faktycznie ma za wysokie odbicia, ale już machnąłem na to ręką i powysyłałem, bo niestety na kolejny parogodzinny render nie mam czasu.

 

wcale nie trzeba renderować :] wend tool w PS (oile się nie myle i fota w tga albo png z maxa) zaznaczysz se kuleczka duplicate, overide albo contrast corekta i bedzie git w pare minut :]

 

A odbicia wyraźniejsze to trza chyba podkontrastować.. zciemnić lekko scenke i wyostrzyć światla.. więcej wat :]

Napisano

pamiętam jak zaczynałem przygodę i trafiłem na Twój watek w wipie, to była jedna z tych praz która zmieniła mi psychikę:D Nadal robi na mnie piorunujące wrażenie:)

Napisano

drugi najlepszy, pierwszy wygląda ładnie, ale mało w nim realizmu, wygląda jak model wklejony w zdjęcie.

 

a i jeszcze temat chyba źle nazwany :p

Napisano
  • Autor

Tak - już poprawiłem. W pierwszym renderze brak realizmu był niejako założony - chciałem zbliżyć się raczej w kierunku grafiki z pudełek modeli do sklejania. Coś takiego bardziej poetyckiego ;).

Napisano

Normalnie świeżo z fabryki :) najmniejsze detale umieszczone bardzo dokladnie, solidna robota i fajny render brawo

Napisano

Piękne auto, piękne wykonanie ale mogłeś się zlitować i nieco zmniejszyć rozdzielczość :)

Napisano

Pięknie, świetne materiały. Szkoda, że na pierwszym renderku kierowca nie jest bardziej realistyczny, ale itak jest bardzo ładnie.

Napisano

Piekna robota drugi render rzadzi ! Choc jak juz wspomniano przy klasie materialow jakie zrobiles material opon odstaje od reszty. Gratuluje wytrwalosci i powrotu do starego projektu :).

Napisano
  • Autor

Model robiłem bardzo na raty - ciężko powiedzieć, tym bardziej że gdy pojawiła się jakaś nowa fotka z dokładniejszymi detalami to przerabiałem elementy. Jakby cięgiem siedzieć z pełną dokumentacją to pewnie z 2 - 2,5 tygodnia by zajęło. Co do czasów renderu - 1 w sumie 16 godzin - był robiony na kilku warstwach. 2 - 28 godzin w res 4700 x 3400. Trzeci w jakieś 8h przeszedł w rozdziałce takiej jakiej jest.

Napisano

bardzo ładne, tylko można się czepić faktycznie opon na środkowym renderku ;)

Napisano

Ms mogłeś dać na większy literate, bo miejscami widać edgi'e, a tak to 5 gwiazdek i respekt :)

Napisano
  • Autor

Co do niewystarczającego zagęszczenia siatki to jest ono widoczne na kilku elementach. Niestety byłem już na granicy wydolności systemu i gdybym jeszcze raz to pociągnął MS to bym już nie dał rady wyrenderować.

 

Oświetlenie na 2gim obrazku:

09709608099ce198.jpg

 

4 główne planar lighty + 1 dodatkowy do doświetlenia tła.

Napisano

Wszystkie mają włączone odbicia?

Aż mi sie chce mojego bugatti skonczyc:)

Napisano

W takim momencie się człowiekowi wszystkiego odechciewa... Dlaczego z pośród wszystkich możliwych samochodów zabytkowych akurat ten, który ja robię?!... Teraz to mogę sobie mój model wsadzić i jakieś dwa tygodnie pracy... (jakikolwiek zapał do modelowania diabli wzięli).

Tak poza tym, bardzo ładnie.

Napisano
  • Autor
Wszystkie mają włączone odbicia?

Aż mi sie chce mojego bugatti skonczyc:)

 

Odbicia są we wszystkich z wyjątkiem tego które jest za samochodem i doświetla background. Frontowe światło (to lekko niebieskawe) ma wyłączony diffuse.

 

Siatka. Displacement zaznaczony czerwonym. Większość elementów skolapsowana z MS do gęstości użytej w renderingu:

 

4b12c70aa8367bd1.jpg

Napisano

Wygląda wporzo, ale tarcze hamulcowe z przodu mają zdecydowanie za mało poly - widać kwadraturę koła ;)

Napisano
  • Autor

To są bębny hamulcowe ;) Hamulce tarczowe były jeszcze wtedy nieznane - te maszyny praktycznie bez hamulców jeździły. A że kwadratowe to niestety wiem. Jak mówiłem jest kilka elementów na których widać "zęby" ale bałem się po pale już dalej jechać - i tak były kłopoty z renderingiem.

Napisano

płaszczyznyplanar lighty to VrayLightMatl rozumiem.. Próbowałem kiedyś vrayligtemmtl oświetlić obiekt i w niczym nie dorównywał Vrayligt...

Jeśli podałbyś funkcje Displacementu (chodzi mi o te boczne chłodzenie) byłoby super. jak zapanowałeś nad displacementem osiągając tak precyzyjną formę tych wlotów?

Napisano
płaszczyznyplanar lighty to VrayLightMatl rozumiem..

A czemu tak sądzisz?

Mam takie jedno lamerskie pytanko.

Jaki kolor musi być w dispalacemntcie żeby nie było ani wklęsłe ani wypukłe, czyli tak jak masz na całej masce oprócz tych skrzeli?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności