Hynol Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 (edytowane) \ W końcu udało mi się skończyć to co zacząłem dawno temu. Postać kierowcy jest taka sobie, ale ten render był robiony tylko dodatkowo. Głowny był ten z boku na szmaragdowym tle, bo idzie do DAM vol 3 - oryginalnie w rozdziałce 4800 x 3400. Wątek na CGT: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=132&t=595813 Edytowane 1 Wrzesień 2009 przez KLICEK 1
vision3d Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 wow, extra!:) przyczepilbym sie tylko materialu opon, jakies takie malo gumowe:) pozdrawiam
dariusz Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 O_o super, pięć gwiazdków:] ps. tylko jedna osoba mogła zaprojektować taki samochód:P
D4D4L Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 ladnie wygląda.. w studtiu prawie że świetnie ale niestety brakuje troche ciekawych odbić... materialy troche matowe.. i opony plastelinowe ;/ ogulnie poza tym to bomba
Master Kiełbaster Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 postać taka sobie ale samochód pierwsza klasa!
Hynol Napisano 16 Luty 2008 Autor Napisano 16 Luty 2008 ladnie wygląda.. w studtiu prawie że świetnie ale niestety brakuje troche ciekawych odbić... materialy troche matowe.. i opony plastelinowe ;/ ogulnie poza tym to bomba Z białym materiałem lakieru, jeszcze starego typu jest sporo problemu - ciężko na nim chwycić odbicia. A że koloru zmienić za bardzo nie mogłem, więc jest jak jest ;). Guma faktycznie ma za wysokie odbicia, ale już machnąłem na to ręką i powysyłałem, bo niestety na kolejny parogodzinny render nie mam czasu.
mrkrzysiek Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 piękne auto, piękny model i bardzo ładne rendery, gratulacje kolejnej dobrej pracy
D4D4L Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 Z białym materiałem lakieru, jeszcze starego typu jest sporo problemu - ciężko na nim chwycić odbicia. A że koloru zmienić za bardzo nie mogłem, więc jest jak jest ;). Guma faktycznie ma za wysokie odbicia, ale już machnąłem na to ręką i powysyłałem, bo niestety na kolejny parogodzinny render nie mam czasu. wcale nie trzeba renderować :] wend tool w PS (oile się nie myle i fota w tga albo png z maxa) zaznaczysz se kuleczka duplicate, overide albo contrast corekta i bedzie git w pare minut :] A odbicia wyraźniejsze to trza chyba podkontrastować.. zciemnić lekko scenke i wyostrzyć światla.. więcej wat :]
FF Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 pamiętam jak zaczynałem przygodę i trafiłem na Twój watek w wipie, to była jedna z tych praz która zmieniła mi psychikę:D Nadal robi na mnie piorunujące wrażenie:)
pecet Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 drugi najlepszy, pierwszy wygląda ładnie, ale mało w nim realizmu, wygląda jak model wklejony w zdjęcie. a i jeszcze temat chyba źle nazwany :p
Hynol Napisano 16 Luty 2008 Autor Napisano 16 Luty 2008 Tak - już poprawiłem. W pierwszym renderze brak realizmu był niejako założony - chciałem zbliżyć się raczej w kierunku grafiki z pudełek modeli do sklejania. Coś takiego bardziej poetyckiego ;).
Jozeph Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Normalnie świeżo z fabryki :) najmniejsze detale umieszczone bardzo dokladnie, solidna robota i fajny render brawo
Georgas Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Piękne auto, piękne wykonanie ale mogłeś się zlitować i nieco zmniejszyć rozdzielczość :)
Kimmi Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Pięknie, świetne materiały. Szkoda, że na pierwszym renderku kierowca nie jest bardziej realistyczny, ale itak jest bardzo ładnie.
Predator Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Piekna robota drugi render rzadzi ! Choc jak juz wspomniano przy klasie materialow jakie zrobiles material opon odstaje od reszty. Gratuluje wytrwalosci i powrotu do starego projektu :).
maverick sheep Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Świetne, mam tylko pytanie ile czasu poświeciłeś na model / render ? pozdrawiam
Hynol Napisano 17 Luty 2008 Autor Napisano 17 Luty 2008 Model robiłem bardzo na raty - ciężko powiedzieć, tym bardziej że gdy pojawiła się jakaś nowa fotka z dokładniejszymi detalami to przerabiałem elementy. Jakby cięgiem siedzieć z pełną dokumentacją to pewnie z 2 - 2,5 tygodnia by zajęło. Co do czasów renderu - 1 w sumie 16 godzin - był robiony na kilku warstwach. 2 - 28 godzin w res 4700 x 3400. Trzeci w jakieś 8h przeszedł w rozdziałce takiej jakiej jest.
cofis Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 bardzo ładne, tylko można się czepić faktycznie opon na środkowym renderku ;)
Obywatel Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Też chciałem powiedzieć, że bardzo ładna praca :)
Ardeni Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Ms mogłeś dać na większy literate, bo miejscami widać edgi'e, a tak to 5 gwiazdek i respekt :)
voodoo_Dancer Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Szczena mi opadła. Człowieku, opamiętaj się. Wpędzasz innych w kompleksy ;) Fenomenalna praca!!! 5 gwiazd!
krzyhhh Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Rewelacja Hynol! Pozdrawiam (+)troche tarcze za kołami kwadratowe - ale to szczegół
Kluś Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 super! a powiesz coś o oświetleniu sceny na drugim renderze?
Hynol Napisano 17 Luty 2008 Autor Napisano 17 Luty 2008 Co do niewystarczającego zagęszczenia siatki to jest ono widoczne na kilku elementach. Niestety byłem już na granicy wydolności systemu i gdybym jeszcze raz to pociągnął MS to bym już nie dał rady wyrenderować. Oświetlenie na 2gim obrazku: 4 główne planar lighty + 1 dodatkowy do doświetlenia tła. 1
FF Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Wszystkie mają włączone odbicia? Aż mi sie chce mojego bugatti skonczyc:)
Malkav Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 W takim momencie się człowiekowi wszystkiego odechciewa... Dlaczego z pośród wszystkich możliwych samochodów zabytkowych akurat ten, który ja robię?!... Teraz to mogę sobie mój model wsadzić i jakieś dwa tygodnie pracy... (jakikolwiek zapał do modelowania diabli wzięli). Tak poza tym, bardzo ładnie.
kliment woroszyłow Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 gratuluje umiejetnosci...piękne autko. drugi render mnie zmiażdzył. 5*
Adek_CG Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 swietnie wyszlo :), jak mozesz to wrzuc tez siatke
Hynol Napisano 18 Luty 2008 Autor Napisano 18 Luty 2008 Wszystkie mają włączone odbicia? Aż mi sie chce mojego bugatti skonczyc:) Odbicia są we wszystkich z wyjątkiem tego które jest za samochodem i doświetla background. Frontowe światło (to lekko niebieskawe) ma wyłączony diffuse. Siatka. Displacement zaznaczony czerwonym. Większość elementów skolapsowana z MS do gęstości użytej w renderingu:
Gość User190 Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 Wygląda wporzo, ale tarcze hamulcowe z przodu mają zdecydowanie za mało poly - widać kwadraturę koła ;)
Hynol Napisano 18 Luty 2008 Autor Napisano 18 Luty 2008 To są bębny hamulcowe ;) Hamulce tarczowe były jeszcze wtedy nieznane - te maszyny praktycznie bez hamulców jeździły. A że kwadratowe to niestety wiem. Jak mówiłem jest kilka elementów na których widać "zęby" ale bałem się po pale już dalej jechać - i tak były kłopoty z renderingiem.
Jonasz_Real Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 Łoo matko....piekne Hynol. Mogę cie dotknąc ? Wow ;)
Kluś Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 płaszczyznyplanar lighty to VrayLightMatl rozumiem.. Próbowałem kiedyś vrayligtemmtl oświetlić obiekt i w niczym nie dorównywał Vrayligt... Jeśli podałbyś funkcje Displacementu (chodzi mi o te boczne chłodzenie) byłoby super. jak zapanowałeś nad displacementem osiągając tak precyzyjną formę tych wlotów?
FF Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 płaszczyznyplanar lighty to VrayLightMatl rozumiem.. A czemu tak sądzisz? Mam takie jedno lamerskie pytanko. Jaki kolor musi być w dispalacemntcie żeby nie było ani wklęsłe ani wypukłe, czyli tak jak masz na całej masce oprócz tych skrzeli?
Rekomendowane odpowiedzi