Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwszy świetny, fajne czyste kolorki.

Ja zawsze strasznie brudzę jak próbuje używać twoich pędzli, pełno kropek, chaosu i nic nie widać :P

Napisano

Kolorki są bardzo ciekawe, jak na dobrej fotografii. Właściwie tak patrzę i myślę cptobvious, że umiałbyś namalować ręcznie coś co wygląda jak fotografia. Bezcenna umiejętność w sytuacji gdy pracuje się z fotografiami i trzeba je zmieniać tak by ciągle wyglądało to spójnie i jak jeden obraz.

Kiedyś tego nie ceniłem, teraz zrozumiałem jaki cel ma tego typu malowanie i nauczyłem się to szanować. Kiedy w mattepaintingu 70-80% materiału to fotografie a reszta ma być malowana, to nie ma pola na manewry i swobodę - obiektyw aparatu narzuca sposób malowania.

Ogólnie taki sposób przedstawiania widziałem na stronie Dusso, zdaje się że to co nam serwujesz to (przynajmniej w części z widokami) głównie takie "production arty". Przynajmniej podobnie to wygląda.

 

Twi - to co piszesz...

Proponuję żebyś rzucił okiem na książkę "Creative Ilustration" Loomisa. To bardzo fajna pozycja o kompozycji i generalnie tworzeniu ilustracji. Większość kojarzy Loomisa z rysowaniem kanciastych główek i patyczakowych ludzików, a ta pozycja którą wymieniłem jest imo znacznie lepsza i przede wszystkim opisuje według mnie rzeczy bardziej istotne niż pojedynczy detal na obrazku. Kompozycja, rozkład mas, kontrastów... Szalenie istotne sprawy.

 

Mimo to łatwiej mi napisać niż zrobić. Jak zwykle :) Może tobie lepiej pójdzie.

Napisano

eehh :) kurde, jak sie tą teczke przyjemnie ogląda :D nie dość że jest na co patrzeć, to i pośmiać sie można z niektórych wypowiedzi xD :)

 

Ten monumentalny potwór z postu 507# jest super, jak takie zaskoczenie, kiedy oczy sobie zdają sprawe z tego na co patrzą :D

strasznie ładne te dziewczyny rysujesz ;) wszystkie mają taki podobny charakter ;)

Ogólnie super :) jak zwykle :D

 

rób stary kariere na dzikim zachodzie, i to w kapitańskim stylu, zeby wcisnać wszystkich w fotel :P amerykany musza wiedziec ze polaczky potrafią :P

Napisano

Ehhh, te kapitańskie posty. Świetnie, nieprzegadane a treściwe i sycące jak czernina mojej teściowej. No już lepszego komplementu nie mogę zasunąć :D

Napisano

SBT77 - cokolwiek bys nie malowal, zawsze to bedzie rozwijac twoje umiejetnosci. oko patrzy mozg sie uczy, lapa przyzwyczaja do malowania. Korzystanie z fotek czy textur podczas tworzenia prac to w pewnym sensie droga na skroty do celu. Wszystko zalezy jaki sobie cel ustanowisz. Czy chcesz sie nauczyc czegos dla siebie? Poszerzyc horyzonty? A moze chces rozrysowac cos ulotnego co siedzi ci w glowie i nie chcesz tracic czasu na detale. A moze terminy cie gonia heh.

 

Malowanie 1 do 1 z fot tez w jakims sensie uczy. Znajomy z pracy, Robh Ruppel, fantstyczny kurde malarz, mase czasu ostatnio poswiecal na photostudies. Cel? Uchwycenie fotorealizmu w 20 minutowych szkicach. Efekt? W jego wykonianiu niesamowity heh. Natomiast pewne aspekty materialu, oswietlenia scen, realistycznych ksztaltow przy takiej zabawie pozostaja w glowie i potrafisz wmiare szybko stworzyc ciekawy pattern bez zastanawiania sie czy to co malujesz wogole ma rece i nogi.

 

Sluchalem tez calkiem niedawno ciekawy podcast na RadioLab, na temat tego skad bierze sie 'talent' i spodobaly mi sie przytaczane slowa Malcolma Gladwella, wg ktorego kluczem do sukcesu jest poswiecenie okreslonemu zadaniowi okolo 10 tys godzin. Mysle ze to wystarzajaca ilosc czasu zeby spokojnie wcisnac tam kilka % obcowania z fotografia :)

Napisano

na wykładach wspominali nam że do poziomu master w danej dziedzinie potrzeba około 7lat siedzenia w niej i ciężkiej roboty nad sobą(tego drugiego nie wspomnieli, ale bez tego to byłoby zbyt proste):)

Napisano

Swietne choc na tym pierwszym nie kumam o co chodzi. To ciemnozielone to jakis las za wydma czy... khmmm... No bo raczej nie nocne niebo zwazywszy swiatlo.. co autor mial na mysli? ;)

Napisano

a moze po prostu niebo/chmura? np. jakas burzowa,ciemna, a tylko sloneczko gdzies z boku sie przepycha i pada na scene?

 

tak czy siak piekna dziewczyna- tak...subtelnie maznięta, z mega wyczuciem;]

Napisano

Niezłe szkice. Fajnie, że mamy Polaka w ND to i można o coś ciekawego spytać na przykład jaka jest różnica pracować w firmie first party jakim jest ND w odróżnieniu od third party jakim jest crytek? Z tego co czytałem to współpraca między developerami first party doskonale się sprawdza w sony.Noughty Dog, Guerrilla, Media Molecule wymieniają się doświadczeniami , technologią etc. No i jak to wygląda z Twojego punktu widzenia.. Czy lepiej być developerem pod skrzydełkami wielkiej korporacji czy bycie bardziej samodzielną firmą. No i jak żyje się w stanach w porównaniu z Europą? Pracuje się jeszcze ciężej ? Crytek to międzynarodówka a jak jest w ND? Dużo macie obcokrajowców i czy jest to przyjazne środowisko?

Napisano
Niezłe szkice. Fajnie, że mamy Polaka w ND to i można o coś ciekawego spytać na przykład jaka jest różnica pracować w firmie first party jakim jest ND w odróżnieniu od third party jakim jest crytek? Z tego co czytałem to współpraca między developerami first party doskonale się sprawdza w sony.Noughty Dog, Guerrilla, Media Molecule wymieniają się doświadczeniami , technologią etc. No i jak to wygląda z Twojego punktu widzenia.. Czy lepiej być developerem pod skrzydełkami wielkiej korporacji czy bycie bardziej samodzielną firmą. No i jak żyje się w stanach w porównaniu z Europą? Pracuje się jeszcze ciężej ? Crytek to międzynarodówka a jak jest w ND? Dużo macie obcokrajowców i czy jest to przyjazne środowisko?

 

hmm ciekawe pytania. moze pokolei.

1. first czy third party, wiesz to chyba nie ma znaczenia zadnego, chyba ze pod wzgledem biznesowym. I tak zawsze rozmawiasz z art/creative/game directorem i wydawca zwykle sie w to nie miesza, chyba ze jest to nowy art director przy istniejacym i dobrze znanym IP. Z pozycji conceptow jednak zadna roznica imo.

2. Lepiej pracuje sie tam, gdzie robisz cos fajnego i o ciebie dbaja ;)

3. USA - EU, roznice sa hm... spore. Przynajmniej w pod katem zyciowym, ciezko porownywac bowiem roznic jest naprawde duzo. Jesli chodzi o sama prace, bedac w USA musisz sie jednak nastawic na to ze bedziesz pracowac duzo wiecej (chociazby dlatego ze ilosc dni wolnych od pracy + urlopow jest niemal dwukrotnie nizsza za oceanem).

4. Miedzynarodowki wsrod bardziej znanych dev teamow to dosc powszechna sprawa na dzien dzisiejszy, niezaleznie od kraju. Niestety ilosc ludzi na bardzo wysokim poziomie jest ograniczona.

5. Tak, schronisko w ktorym pracuje jest przyjaznym srodowiskiem ;)

Napisano

Podoba sie, chociaz smoka nie widze ni cholery. Jakies zwaliste cos przed rycerzem jest though... Niechby i smok.

Malarskie takie, ze az sie prosi na sciane ;)

Napisano (edytowane)

No tak, wszystkich sie zarty trzymaja, ale juz zwrocic uwagi koledze ze proporcje w smoku polecialy, to nie ma komu. Masz REFKE Cpt.Obvious i popraw go, bo na razie to mi z anatomii przypomina raczej jakiegoś konia albo tapira, zwłaszcza te łapy.

Edytowane przez Urbanboogie
Napisano (edytowane)

Niesamowite

Pińć gwiazdków żech doł !

 

Aha panie oczywisty , ile coś takiego czasu zabrało z życia ?

 

 

*LUDZIE SKANDUJĄ*

 

CHCEMY WIĘCEJ I CHCEMY MEJKINGOFA !!!

Edytowane przez mrozik26

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności