Napisano 7 Sierpień 201014 l Pierwszy świetny, fajne czyste kolorki. Ja zawsze strasznie brudzę jak próbuje używać twoich pędzli, pełno kropek, chaosu i nic nie widać :P
Napisano 7 Sierpień 201014 l Kolorki są bardzo ciekawe, jak na dobrej fotografii. Właściwie tak patrzę i myślę cptobvious, że umiałbyś namalować ręcznie coś co wygląda jak fotografia. Bezcenna umiejętność w sytuacji gdy pracuje się z fotografiami i trzeba je zmieniać tak by ciągle wyglądało to spójnie i jak jeden obraz. Kiedyś tego nie ceniłem, teraz zrozumiałem jaki cel ma tego typu malowanie i nauczyłem się to szanować. Kiedy w mattepaintingu 70-80% materiału to fotografie a reszta ma być malowana, to nie ma pola na manewry i swobodę - obiektyw aparatu narzuca sposób malowania. Ogólnie taki sposób przedstawiania widziałem na stronie Dusso, zdaje się że to co nam serwujesz to (przynajmniej w części z widokami) głównie takie "production arty". Przynajmniej podobnie to wygląda. Twi - to co piszesz... Proponuję żebyś rzucił okiem na książkę "Creative Ilustration" Loomisa. To bardzo fajna pozycja o kompozycji i generalnie tworzeniu ilustracji. Większość kojarzy Loomisa z rysowaniem kanciastych główek i patyczakowych ludzików, a ta pozycja którą wymieniłem jest imo znacznie lepsza i przede wszystkim opisuje według mnie rzeczy bardziej istotne niż pojedynczy detal na obrazku. Kompozycja, rozkład mas, kontrastów... Szalenie istotne sprawy. Mimo to łatwiej mi napisać niż zrobić. Jak zwykle :) Może tobie lepiej pójdzie.
Napisano 7 Sierpień 201014 l eehh :) kurde, jak sie tą teczke przyjemnie ogląda :D nie dość że jest na co patrzeć, to i pośmiać sie można z niektórych wypowiedzi xD :) Ten monumentalny potwór z postu 507# jest super, jak takie zaskoczenie, kiedy oczy sobie zdają sprawe z tego na co patrzą :D strasznie ładne te dziewczyny rysujesz ;) wszystkie mają taki podobny charakter ;) Ogólnie super :) jak zwykle :D rób stary kariere na dzikim zachodzie, i to w kapitańskim stylu, zeby wcisnać wszystkich w fotel :P amerykany musza wiedziec ze polaczky potrafią :P
Napisano 9 Sierpień 201014 l Ehhh, te kapitańskie posty. Świetnie, nieprzegadane a treściwe i sycące jak czernina mojej teściowej. No już lepszego komplementu nie mogę zasunąć :D
Napisano 10 Sierpień 201014 l Autor SBT77 - cokolwiek bys nie malowal, zawsze to bedzie rozwijac twoje umiejetnosci. oko patrzy mozg sie uczy, lapa przyzwyczaja do malowania. Korzystanie z fotek czy textur podczas tworzenia prac to w pewnym sensie droga na skroty do celu. Wszystko zalezy jaki sobie cel ustanowisz. Czy chcesz sie nauczyc czegos dla siebie? Poszerzyc horyzonty? A moze chces rozrysowac cos ulotnego co siedzi ci w glowie i nie chcesz tracic czasu na detale. A moze terminy cie gonia heh. Malowanie 1 do 1 z fot tez w jakims sensie uczy. Znajomy z pracy, Robh Ruppel, fantstyczny kurde malarz, mase czasu ostatnio poswiecal na photostudies. Cel? Uchwycenie fotorealizmu w 20 minutowych szkicach. Efekt? W jego wykonianiu niesamowity heh. Natomiast pewne aspekty materialu, oswietlenia scen, realistycznych ksztaltow przy takiej zabawie pozostaja w glowie i potrafisz wmiare szybko stworzyc ciekawy pattern bez zastanawiania sie czy to co malujesz wogole ma rece i nogi. Sluchalem tez calkiem niedawno ciekawy podcast na RadioLab, na temat tego skad bierze sie 'talent' i spodobaly mi sie przytaczane slowa Malcolma Gladwella, wg ktorego kluczem do sukcesu jest poswiecenie okreslonemu zadaniowi okolo 10 tys godzin. Mysle ze to wystarzajaca ilosc czasu zeby spokojnie wcisnac tam kilka % obcowania z fotografia :)
Napisano 10 Sierpień 201014 l na wykładach wspominali nam że do poziomu master w danej dziedzinie potrzeba około 7lat siedzenia w niej i ciężkiej roboty nad sobą(tego drugiego nie wspomnieli, ale bez tego to byłoby zbyt proste):)
Napisano 31 Sierpień 201014 l Autor 2 ostatnie szkice, pierwszy, inspirowany pracami Neil Campbell Ross'a, drugi, kiczowato-zajefajnym trailerem Sucker-Punch :D Edytowane 31 Sierpień 201014 l przez CzAk1
Napisano 31 Sierpień 201014 l Swietne choc na tym pierwszym nie kumam o co chodzi. To ciemnozielone to jakis las za wydma czy... khmmm... No bo raczej nie nocne niebo zwazywszy swiatlo.. co autor mial na mysli? ;)
Napisano 31 Sierpień 201014 l a moze po prostu niebo/chmura? np. jakas burzowa,ciemna, a tylko sloneczko gdzies z boku sie przepycha i pada na scene? tak czy siak piekna dziewczyna- tak...subtelnie maznięta, z mega wyczuciem;]
Napisano 31 Sierpień 201014 l Niezłe szkice. Fajnie, że mamy Polaka w ND to i można o coś ciekawego spytać na przykład jaka jest różnica pracować w firmie first party jakim jest ND w odróżnieniu od third party jakim jest crytek? Z tego co czytałem to współpraca między developerami first party doskonale się sprawdza w sony.Noughty Dog, Guerrilla, Media Molecule wymieniają się doświadczeniami , technologią etc. No i jak to wygląda z Twojego punktu widzenia.. Czy lepiej być developerem pod skrzydełkami wielkiej korporacji czy bycie bardziej samodzielną firmą. No i jak żyje się w stanach w porównaniu z Europą? Pracuje się jeszcze ciężej ? Crytek to międzynarodówka a jak jest w ND? Dużo macie obcokrajowców i czy jest to przyjazne środowisko?
Napisano 10 Wrzesień 201014 l Autor Niezłe szkice. Fajnie, że mamy Polaka w ND to i można o coś ciekawego spytać na przykład jaka jest różnica pracować w firmie first party jakim jest ND w odróżnieniu od third party jakim jest crytek? Z tego co czytałem to współpraca między developerami first party doskonale się sprawdza w sony.Noughty Dog, Guerrilla, Media Molecule wymieniają się doświadczeniami , technologią etc. No i jak to wygląda z Twojego punktu widzenia.. Czy lepiej być developerem pod skrzydełkami wielkiej korporacji czy bycie bardziej samodzielną firmą. No i jak żyje się w stanach w porównaniu z Europą? Pracuje się jeszcze ciężej ? Crytek to międzynarodówka a jak jest w ND? Dużo macie obcokrajowców i czy jest to przyjazne środowisko? hmm ciekawe pytania. moze pokolei. 1. first czy third party, wiesz to chyba nie ma znaczenia zadnego, chyba ze pod wzgledem biznesowym. I tak zawsze rozmawiasz z art/creative/game directorem i wydawca zwykle sie w to nie miesza, chyba ze jest to nowy art director przy istniejacym i dobrze znanym IP. Z pozycji conceptow jednak zadna roznica imo. 2. Lepiej pracuje sie tam, gdzie robisz cos fajnego i o ciebie dbaja ;) 3. USA - EU, roznice sa hm... spore. Przynajmniej w pod katem zyciowym, ciezko porownywac bowiem roznic jest naprawde duzo. Jesli chodzi o sama prace, bedac w USA musisz sie jednak nastawic na to ze bedziesz pracowac duzo wiecej (chociazby dlatego ze ilosc dni wolnych od pracy + urlopow jest niemal dwukrotnie nizsza za oceanem). 4. Miedzynarodowki wsrod bardziej znanych dev teamow to dosc powszechna sprawa na dzien dzisiejszy, niezaleznie od kraju. Niestety ilosc ludzi na bardzo wysokim poziomie jest ograniczona. 5. Tak, schronisko w ktorym pracuje jest przyjaznym srodowiskiem ;)
Napisano 22 Wrzesień 201014 l Podoba sie, chociaz smoka nie widze ni cholery. Jakies zwaliste cos przed rycerzem jest though... Niechby i smok. Malarskie takie, ze az sie prosi na sciane ;)
Napisano 22 Wrzesień 201014 l rozumiem, ze figi nakładane na spodnie to na szczęście przed walką ze smokiem :)
Napisano 22 Wrzesień 201014 l Tak, smok troche za malo czytelny - jakies łuski pewnie by zalatwily sprawe, natomiast malarskosc ja zwykle super. Zastanowily mnie tez te zielone akcenty :]
Napisano 22 Wrzesień 201014 l front jak dla mnie tylko rycerz nie wiedzieć czemu kojarzy mi sie z Bee Gees ;)
Napisano 22 Wrzesień 201014 l I pewnie w glowie sobie spiewa "Ah, ha, ha, ha, stayin' alive, stayin' alive." ;]
Napisano 22 Wrzesień 201014 l Łukasz moze przez ta bujna czupryne :D no i to wdzianko przypomina mi dzwony (Maciek wybacz :P) http://img.costumecraze.com/images/vendors/pmg/6710126-Disco-Fever-Costume-main.jpg
Napisano 22 Wrzesień 201014 l Moc waszych interpretacji hehe mnie zbiła heheeh :D Fajowski obrazek :)
Napisano 22 Wrzesień 201014 l No tak, wszystkich sie zarty trzymaja, ale juz zwrocic uwagi koledze ze proporcje w smoku polecialy, to nie ma komu. Masz REFKE Cpt.Obvious i popraw go, bo na razie to mi z anatomii przypomina raczej jakiegoś konia albo tapira, zwłaszcza te łapy. Edytowane 22 Wrzesień 201014 l przez Urbanboogie
Napisano 22 Październik 201014 l Autor Zabawa z texturami, nowymi settingsami brushy w CS5 etc. Smok.
Napisano 22 Październik 201014 l Phi, najpierw walnales zdjecie smoka a potem pomazales w photoshopie... No bo inaczej to nie mozliwe zeby z banki takie fajne cus... *****
Napisano 22 Październik 201014 l Autor http://www.richard-seaman.com/Reptiles/Usa/Nevada/ValleyOfFire/HornedLizard.jpg ta przemila gadzina przysluzyla sie jako zrodlo inspiracji oraz glowna refka.
Napisano 23 Październik 201014 l Nezumi, pewnie tak, za jego jedno oko oddałbym oboje własnych;) ps. najbardziej działa na mnie uchwycony ruch. czad Edytowane 23 Październik 201014 l przez polka dot
Napisano 23 Październik 201014 l Niesamowite Pińć gwiazdków żech doł ! Aha panie oczywisty , ile coś takiego czasu zabrało z życia ? *LUDZIE SKANDUJĄ* CHCEMY WIĘCEJ I CHCEMY MEJKINGOFA !!! Edytowane 23 Październik 201014 l przez mrozik26
Napisano 23 Październik 201014 l tyle ochów i achów nastawia sceptycznie, ale zajrzałem na poprzednią stronę i teraz musze przeprosic za ten sceptycyzm. Front by sie przydal za takie cudo
Napisano 23 Październik 201014 l Ot takie mazianie nowymi settingami... ale za to efekt jest :Oszałamiający
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto