zaba711 Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 Czekam na tekstury ;] ,... jakiś księżyc oraz piękny statek do sceny i będzie o tak :**
Master Kiełbaster Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 czemu czoło jej sie cofa? czy to oczy tak wystają
peter_f Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 Niesamowita robota Tomciu! Zajebiaszczy detal! Już niedługo chyba finał, co Stary?
PICsell Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 Faktycznie anatomia troszku kuleje (twarz i nie wiem czy długość szyi ma odpowiednie proporcje) Poza tym kawał bardzo dobrej roboty. >> Dodam że zanosi się na świetną prackę. Powodzenia
ttaaddeekk Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 wy pasik, z chęcią bym z textturkami już pooglądał
Jonasz_Real Napisano 4 Wrzesień 2009 Autor Napisano 4 Wrzesień 2009 ::kannu:: thank dude :) ::donMario:: jeszcze jest sporo do zrobienia np np. pistolet :) ::Levus:: No trochę sie wziąłem za robotę, mniej pije piwa, mniej grywam, mało sypiam. Troszkę niezdrowe. Ale najważniejsze, ze mam wenę. :D Wykorzystuje poki ją mam Cala postać pokaże następnym razem. Sorka. :) ::zaba711:: nie będzie żadnej scenki, tylko mała podstawka w stylu s-f, i zapętlę go w 360.] ::Master Kielbaster:: wydaje Ci się :) ::peter_f:: dzięki piter, jeszcze 3/4 roboty roboty mi zostało :) ::PICsell:: thank, anatomie właśnie poprawiam. ::ttaaddeekk:: nie wszystko naraz :)
Gość Morte Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 no nie no ale jej faktycznie się czoło cofa i jakoś takie am masywne łuki brwiowe, szczególnie w 3/4. Poza tym wydaje mi się ze dystas- twarz-ucho jest ogólnie zbyt duży. I jeszcze może bym bardziej ścisnął usta przy kacikach. A tak to musze przyznac ze bardzo fajne hardsurface'y
Konras Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Hej :) Przejedz raz pędzlem po czole, cofnij oczęta w głąb czaszki i będzie wszystko cacy :) Swoja droga są dwa dobre pdfy na scribd na temat anatomii twarzy, więc podaje linki: http://www.scribd.com/doc/11570391/drawing-heads http://www.scribd.com/doc/2580517/vivl2185Burne-Hogarth-Drawing-the-Human-head-eng Trochę z tym się jeszcze na pewno pomęczysz, ale satysfakcja gwarantowana :) Powodzenia :) 1
Monio Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Zrobiłem overpainta dla ciebie. Mistrzem nie jestem i sam by takiej mordki nie zrobił ale za to zobaczyłem to co umkło tobie. :) Szerokość i kształt ust, u ciebie są tak nienaturalnie uśmiechnięte ze ściągnięciem do dołu. Strasznie chudy nos we wszystkie strony, tak już akurat nienaturalnie. Łuki brwiowe i czoło zupełnie od czapy ale to już chyba wiesz ;) No i mi się poliki nie podobają osobiście, strasznie wychudzone, głównie przy okolicy ust. Może ja akurat lubię gorące szesnastki i mam wypaczone pojęcie ale poliki twojej gościówki mi wyglądają jakby była grubo po trzydziestce, tyle że bez zmarszczek. Może kwestia shadera z tym cavity. Sam nie wiem ale odczucie mam średnie. 1
CzAk1 Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Z ryja fajna, detal elegancki....jeszcze tylko teksturki mistrz będą....i alleluja.
Jonasz_Real Napisano 11 Wrzesień 2009 Autor Napisano 11 Wrzesień 2009 ::peter_f:: Thank peter :) ::Morte:: Faktycznie czoło było cofnięte :/ nie widziałem już takich błędów. ::Konras:: Od dawna mam te pdf... problem jest taki, ze ona jest azjatką :) Nie ma letko. Zwykle one maja plaska twarz. ::Monio:: Całkiem ładnie Ci wyszedł overpaint. Big thank. ::CzAk1:: pod koniec test w Unrealu i Amen :) Nawet nie zdajecie sobie sprawę, jak bardzo dużo mi pomagacie :D Wrzucam ostateczna poprawkę. Nie robię miss piękności, zatem główka jest juz zamknieta.
Gość Marioza Napisano 11 Wrzesień 2009 Napisano 11 Wrzesień 2009 no jest lepiej , mozna by jeszcze zrobic kilka tłików, zaczynając od lewego, troche podniesc włosy na grzywce i czepek, tam gdzie zaczyna sie nos biegnie rowno z czolem wiec ciute wysunąc nad nosem czoło, front -uszy zbyt przylepione do głowy, nosek a w sumie te płatki nosowe tam gdzie dziurki jeszcze troche weziej , ogólnie łuki brwiowe za ostre, linia ust po srodku jest prosta mało naturalna, mozna by pobawic sie jeszcze kwile z nimi, na skrinie wrzuciłem mniej wiecej jak to widze niekoniecznie musi Ci przypasc to do gustu
soda Napisano 11 Wrzesień 2009 Napisano 11 Wrzesień 2009 No zaczyna to naprawde dobrze wygladac, ponadto zgadzam sie z donMario.
mara Napisano 11 Wrzesień 2009 Napisano 11 Wrzesień 2009 fajna główka, bardzo podoba mi się połączenie organiki i sztucznych elementów, działa IMO bardzo dobrze powodzenia w dalszej pracy
Levus Napisano 11 Wrzesień 2009 Napisano 11 Wrzesień 2009 Ta, linia warg tak jak Mario prawi. Ale ogólnie super idzie.
Monio Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 Teraz jest świetnie. :) Odpocznij dzień czy dwa od głowy i popraw jeszcze to o czym mówi Mario.
Jonasz_Real Napisano 29 Wrzesień 2009 Autor Napisano 29 Wrzesień 2009 ::Junior:: elo ziom :) thank ::donMario:: poprawione :) ::soda:: thank :) ::mara:: dzieki Marku ::Levus:: podobno chcialesz cala sylwetkę. Mam już mieszane uczucia. Troche sie gubię. ::Monio:: Nie ma czasu odpoczywać :/ i jeszcze robota na budowie. Wrzucam updeit, jest sporo zmian. Najpierw byly zwykle spodnie, potem jakieś opancerzenia. Kombinowałem, kombinowałem i wyszły mi jakieś wzorki kształcie serduszka, może dlatego, ze jestem zakochany :). Choć przyznaje się, ze nie miałem pomysłu na spodnie. Zrobie drugie podejście. Począwszy od photohopa. Poogladam jakieś sreeny z Mass Effect, coś się wybierze. Stara wersja: Nowa:
peter_f Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Świetny up Tomek! Model miodzio! Jak dla mnie 5***** Czekać tylko na teksturki :) P.S. In love! Gratki ;) To uskrzydla :)
vrocker Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Świetny updejt Jonasz. Długo czekałem na niego. ;)
PICsell Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Robi się wypaśno. Koncept fajny. Jedno ale do dłoni, jest tam błąd przy poalcu wskazującym. Też zacząłem robić podobną postać, ale bardziej w stylu misji mercury. Powodzenia
Konras Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Oh widzę, że siłujesz się z tym modelem i nie dajesz za wygraną :) I bardzo dobrze. Z obrazków jakie pokazałeś podobały mi się bardziej chyba jednak poprzednie spodnie, aczkolwiek niewiele tam widać, bo draniu dałeś siatkę po subdiv :D Dodałbyś tam jedynie jakieś buty pod kolana z lekkim pancerzem i by było miodzio :) Swoja droga patrząc na opancerzonego buta wydał mi się on podkolanowym, ale potem spostrzegłem przewijając obrazek, że sięga do połowy piszczela, i teraz moja obawa się nasuwa, czy nie ma ona stóp za krótkich? A tak pozatem to jedziesz dalej :)
Gość Marioza Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 wygląda coraz lepejej, ale żebyś sie przy niej nie zajezdził hehe
Jonasz_Real Napisano 2 Październik 2009 Autor Napisano 2 Październik 2009 ::peter_f_:: no hej :) Podobno dostalesz nowy przydomek "pitol" ;) ::vrocker:: jak milo :) thank ::PICsell:: To zakladaj nowy watek, moze byc ciekawie. :) ::Konras:: Zmienilem calkiem nogi i buty. ::donMario:: moze nie zajezdze , hehe :) Poprawione spodnie:
Przybysz Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Fajnie ale mam wrażenie że jej łydki i kostki nie zmiesciłyby się w tych opancerzonych spodniach, troche są IMHO za wąskie. No chyba, że nogi od kolan w dół są cybernetyczne. :)
ArTooRo Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Świetny model, widać ogrom pracy :D Może wyeksponuj w tych renderkach ten detal, bo troszkę zanika a jest tego sporo. Pozdrawiam!
Ania Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Dłonie trochę dziwne, kciuk za długi i za gruby, palce za małe. Miałam to samo odczucie jak przybysz, nowe nogi wyglądają jak u robota. http://img180.imageshack.us/img180/7347/1iih.jpg te były lepsze, tylko buty jakoś mi nie podchodziły, trochę jak gumiaki. Oprócz tego bardzo fajnie.
Tomala Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Cześć, tak w ogóle to świetnie Ci idzie a co do ostatniego updejta to zgadzam się z Przybyszem i Anią odnośnie nóg i dłoni.
PICsell Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Tak jak poprzednicy, ze szczególnym uwzględnieniem dłoni. Co do mojego wipka, obiecuje, ale po 20. Teraz komercja mnie goni.
CzAk1 Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Takie się teraz chudziutkie te nóżki wydają...o_O Ma takiego masywnego garba...a reszta...hmm. Ale ogólnie to czadziorek ;D
Konras Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 No w końcu porządny render na którym detal się prezentuje jak należy, aż się przestraszyłem jego ogromu :) Nogi te są bardzo fajne, szczególnie od kolan w gore :) Samo kolano może mogłoby bardziej wystawać... bahh, trzeba przyznać, że masz dużo na to cierpliwości, ale już chyba prace mają się ku końcowi, prawda? :D
F/X Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Armor strasznie chudy. Pogrób rece i nogi z szczegolnym uwzglednieniem dloni i stop. Dodaj tez jakies sensowne laczenie pancerza kolo lokcia i kolana (np. ciekawie by wygladaly te faldki co ma na udzie). A reszta technicznie super. Powodzenia w retopo ;]
Jonasz_Real Napisano 8 Październik 2009 Autor Napisano 8 Październik 2009 ::Przybysz:: no racja, nie zmieściła by się, chyba ze jest anorektyczką. :) ::ArTooRo:: Detale widać na większych rozdziałkach, wiec wrzucę takowa. :) ::Ania:: Poprawione ręce. Thank ::Tomala:: Thank :) ::PICsell:: Wiec będę czekał. :) ::CzAk1::Garba ma, dla zwiększenia dynamiki, jak mawia Gomez :) ::Konras::Praaaawie koniec, trzeba poprawić ramiona tak żeby nie było problemów z animacja, kark z lampkami, no i pistolet laserowy. Ten smaczek zostawię sobie na końcu. :) Mniam... ::F/X:: Nie chce pogrubiać pancerza o dodatkowe 3 cm, to nie wojowniczka :) To bioszkielet z lekkim pancerzem. Wrzucam kilka updejtow, zwykle tak nie robie. Ale co tam. hehe Raczka, ja tam wiem ze nie jest PRO: Co do broni, mam bzika na punkcie wysuwanych elementów. :D bez bladych kolorów: Bardzo możliwe ze zabandażuje rączkę. Tak dla picu. No i całej okazałości.
Gość i-riss Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Powiem tylko że jesteś świetnym modelerem i dodatkowo masz duże wyczucie plastyczne, co wbrew pozoram nie jest tak często spotykane.
vv3k70r Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Pistolet jest pyszny. Dodaj jakas podzialke w stylu "naladowanie bateri". Moze jakis kabelek w tym ustrojstwie u gory jak sie otwiera... Zeby wygladalo mocno na "wnetrze skomplikowanej techniki" :)
peter_f Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 zgadzam się z i-riss'em :) Piękny modeling, łapka - czad i świetne koncepty Tomciu!
ttaaddeekk Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 świetne po prostu. może nie proporcjonalna ilość detalu na modelu, na brzuszku bardzo dużo a gdzie indziej śladowo. wg mnie najwięcej powinno być w części hełmu kolo oczu, żeby przyciągać wzrok. cały czas kojarzy mi się z medyczna ze starcrafta, może jakiś fanart w planie do sc2 ?
plutko Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 Jestem pod wrazeniem ilosci detalu, ale wlasnie w zwiazku z tym mam pytanie: pamietasz jeszcze, ze w założeniu miałeś zrobić postać lowpoly? Czy to już przestało być istotne? Bo idziesz w detal, którego polowe stracisz przy przepaleniu? W dodatku sporo elementów latwiej i z większa kontrola można by dodać na teksurze (choćby te dziurki na kolanach).
Kris_R Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Teksturki i shaderki fajne dawaj.. i upozuj ją ciekawie. Banały do zrobienia a wywalą prackę na orbitę ;) go go!
PICsell Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 A ja się przyczepię ;D, coś jest nie tak z uchem. Świetnie idzie. Dawaj dalej.
Kruku Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Widać że dużo pracy w to wkładasz ;] finalnie będzie naprawdę świetna praca. Nie mogę się już doczekać :3 Może miejscami łączenia pancerza wydają się trochę zaburzone ale to już czepialstwo XD. Pozdro.
Levus Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 Heja! A no chciałem całą sylwetkę zobaczyć:D Nie pogubiłeś proporcji troszkę? Mam wrażenie, że to dziewczę ma dość długą szyję i stosunkowo dużą głowę. Trudno mi trochę ocenić wielkość głowy, ale takie mam wrażenie:/ Nie podobało mi się też ustawienie bioder, ale teraz widzę (jak sądze) to przez te odstające elementy, więc chyba okej jest. Dajesz dalej, nie waż się nie skończyć:p pozdrówki!
Gomez Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 Też uważam że szyja jest za długa. Powinna mieć mniej więcej tyle ile od brody do czubka nosa, możesz zrobic troszkę dłuższą ale bez przesady.
Jonasz_Real Napisano 14 Październik 2009 Autor Napisano 14 Październik 2009 ::i-riss:: thank ziom... :) ::vv3k70r:: thank, troszke odbieglem od koncepcji, wiec dodalem te podzialki. Kabelki dodano. ::peter_f:: dziekuje Piter. :) ::ttaaddeekk:: nie chce już za bardzo ładować juz tych detali. Co do kolejnych projektów, fan artu sc2 raczej nie będzie. Ale na pewno związane z s-f. :) ::plutko:: thank., to cały czas będzie pod low poly, ja wiem ze trochę przesadzam z tymi detalami, ze można było by zrobić szybciej w ZBrushu. I ze w firmach liczy się szybkość. Ale to miała być moja lekcja "czystego" modelowania. Co do wypalania, to nie wiem, jak pójdzie, wyjdzie w praniu. ::Georgas:: thank ::Kusanagi:: staram sie maan :) ::Kris_R:: :) thx ::JunioR:: :) thx ::PICsell:: to tylko złudzenie :) ::Kruku:: :) ::Levus, Gomez:: Racja, racja obniżę główkę. Dobra spluwę dziś dorzucam, miało być na końcu. Ale, nie moglem się powstrzymać. Nie jestem pewny co do mechanizacji wysuwania działka. Proponujecie zrobić animkę z rigiem?
vrocker Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 Animka z rigiem koniecznie :D Coś na kształt Jonasz modelujesz w majce?
Jonasz_Real Napisano 14 Październik 2009 Autor Napisano 14 Październik 2009 Kojarzę akurat tego gościa, jego prace kopią w tyłek. Obecnie modeluje w XSI. Ale mayke tez trochę znam. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się