Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 178
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Faktycznie anatomia troszku kuleje (twarz i nie wiem czy długość szyi ma odpowiednie proporcje) Poza tym kawał bardzo dobrej roboty.

 

>> Dodam że zanosi się na świetną prackę. Powodzenia

Napisano

::kannu:: thank dude :)

 

::donMario:: jeszcze jest sporo do zrobienia np np. pistolet :)

 

::Levus:: No trochę sie wziąłem za robotę, mniej pije piwa, mniej grywam, mało sypiam.

Troszkę niezdrowe. Ale najważniejsze, ze mam wenę. :D Wykorzystuje poki ją mam

Cala postać pokaże następnym razem. Sorka. :)

 

::zaba711:: nie będzie żadnej scenki, tylko mała podstawka w stylu s-f, i zapętlę go w 360.]

 

::Master Kielbaster:: wydaje Ci się :)

 

::peter_f:: dzięki piter, jeszcze 3/4 roboty roboty mi zostało :)

 

::PICsell:: thank, anatomie właśnie poprawiam.

 

::ttaaddeekk:: nie wszystko naraz :)

 

render26.jpg

Napisano

no nie no ale jej faktycznie się czoło cofa i jakoś takie am masywne łuki brwiowe, szczególnie w 3/4. Poza tym wydaje mi się ze dystas- twarz-ucho jest ogólnie zbyt duży. I jeszcze może bym bardziej ścisnął usta przy kacikach.

 

A tak to musze przyznac ze bardzo fajne hardsurface'y

Napisano

Zrobiłem overpainta dla ciebie. Mistrzem nie jestem i sam by takiej mordki nie zrobił ale za to zobaczyłem to co umkło tobie. :)

 

sesefsf.jpg

 

Szerokość i kształt ust, u ciebie są tak nienaturalnie uśmiechnięte ze ściągnięciem do dołu. Strasznie chudy nos we wszystkie strony, tak już akurat nienaturalnie.

Łuki brwiowe i czoło zupełnie od czapy ale to już chyba wiesz ;)

No i mi się poliki nie podobają osobiście, strasznie wychudzone, głównie przy okolicy ust. Może ja akurat lubię gorące szesnastki i mam wypaczone pojęcie ale poliki twojej gościówki mi wyglądają jakby była grubo po trzydziestce, tyle że bez zmarszczek. Może kwestia shadera z tym cavity. Sam nie wiem ale odczucie mam średnie.

  • Like 1
Napisano

::peter_f:: Thank peter :)

 

::Morte:: Faktycznie czoło było cofnięte :/ nie widziałem już takich błędów.

 

::Konras:: Od dawna mam te pdf... problem jest taki, ze ona jest azjatką :) Nie ma letko. Zwykle one maja plaska twarz.

 

::Monio:: Całkiem ładnie Ci wyszedł overpaint. Big thank.

 

::CzAk1:: pod koniec test w Unrealu i Amen :)

 

Nawet nie zdajecie sobie sprawę, jak bardzo dużo mi pomagacie :D

Wrzucam ostateczna poprawkę. Nie robię miss piękności, zatem główka jest juz zamknieta.

 

render28.jpg

Napisano

no jest lepiej , mozna by jeszcze zrobic kilka tłików, zaczynając od lewego, troche podniesc włosy na grzywce i czepek, tam gdzie zaczyna sie nos biegnie rowno z czolem wiec ciute wysunąc nad nosem czoło, front -uszy zbyt przylepione do głowy, nosek a w sumie te płatki nosowe tam gdzie dziurki jeszcze troche weziej , ogólnie łuki brwiowe za ostre, linia ust po srodku jest prosta mało naturalna, mozna by pobawic sie jeszcze kwile z nimi, na skrinie wrzuciłem mniej wiecej jak to widze niekoniecznie musi Ci przypasc to do gustu

Napisano

fajna główka, bardzo podoba mi się połączenie organiki i sztucznych elementów, działa IMO bardzo dobrze

 

powodzenia w dalszej pracy

Napisano

::Junior:: elo ziom :) thank

::donMario:: poprawione :)

::soda:: thank :)

::mara:: dzieki Marku

::Levus:: podobno chcialesz cala sylwetkę. Mam już mieszane uczucia. Troche sie gubię.

::Monio:: Nie ma czasu odpoczywać :/ i jeszcze robota na budowie.

 

Wrzucam updeit, jest sporo zmian. Najpierw byly zwykle spodnie, potem jakieś opancerzenia. Kombinowałem, kombinowałem i wyszły mi jakieś wzorki kształcie serduszka, może dlatego, ze jestem zakochany :).

Choć przyznaje się, ze nie miałem pomysłu na spodnie. Zrobie drugie podejście. Począwszy od photohopa.

Poogladam jakieś sreeny z Mass Effect, coś się wybierze.

 

Stara wersja:

sylwetka03.th.jpg

 

Nowa:

1iih.th.jpg

Napisano

Oh widzę, że siłujesz się z tym modelem i nie dajesz za wygraną :) I bardzo dobrze.

Z obrazków jakie pokazałeś podobały mi się bardziej chyba jednak poprzednie spodnie, aczkolwiek niewiele tam widać, bo draniu dałeś siatkę po subdiv :D

Dodałbyś tam jedynie jakieś buty pod kolana z lekkim pancerzem i by było miodzio :)

Swoja droga patrząc na opancerzonego buta wydał mi się on podkolanowym, ale potem spostrzegłem przewijając obrazek, że sięga do połowy piszczela, i teraz moja obawa się nasuwa, czy nie ma ona stóp za krótkich? A tak pozatem to jedziesz dalej :)

Napisano

wygląda coraz lepejej, ale żebyś sie przy niej nie zajezdził hehe

Napisano

::peter_f_:: no hej :) Podobno dostalesz nowy przydomek "pitol" ;)

::vrocker:: jak milo :) thank

::PICsell:: To zakladaj nowy watek, moze byc ciekawie. :)

::Konras:: Zmienilem calkiem nogi i buty.

::donMario:: moze nie zajezdze , hehe :)

 

Poprawione spodnie:

 

legsu.jpg

Napisano

Fajnie ale mam wrażenie że jej łydki i kostki nie zmiesciłyby się w tych opancerzonych spodniach, troche są IMHO za wąskie. No chyba, że nogi od kolan w dół są cybernetyczne. :)

Napisano

No w końcu porządny render na którym detal się prezentuje jak należy, aż się przestraszyłem jego ogromu :) Nogi te są bardzo fajne, szczególnie od kolan w gore :) Samo kolano może mogłoby bardziej wystawać... bahh, trzeba przyznać, że masz dużo na to cierpliwości, ale już chyba prace mają się ku końcowi, prawda? :D

Napisano

Armor strasznie chudy. Pogrób rece i nogi z szczegolnym uwzglednieniem dloni i stop.

Dodaj tez jakies sensowne laczenie pancerza kolo lokcia i kolana (np. ciekawie by wygladaly te faldki co ma na udzie).

A reszta technicznie super. Powodzenia w retopo ;]

Napisano

::Przybysz:: no racja, nie zmieściła by się, chyba ze jest anorektyczką. :)

::ArTooRo:: Detale widać na większych rozdziałkach, wiec wrzucę takowa. :)

::Ania:: Poprawione ręce. Thank

::Tomala:: Thank :)

::PICsell:: Wiec będę czekał. :)

::CzAk1::Garba ma, dla zwiększenia dynamiki, jak mawia Gomez :)

::Konras::Praaaawie koniec, trzeba poprawić ramiona tak żeby nie było problemów z animacja, kark z lampkami, no i pistolet laserowy. Ten smaczek zostawię sobie na końcu. :) Mniam...

::F/X:: Nie chce pogrubiać pancerza o dodatkowe 3 cm, to nie wojowniczka :) To bioszkielet z lekkim pancerzem.

 

Wrzucam kilka updejtow, zwykle tak nie robie. Ale co tam. hehe

Raczka, ja tam wiem ze nie jest PRO:

hands02.jpg

 

Co do broni, mam bzika na punkcie wysuwanych elementów. :D

 

bronlaserowa0anime.jpg

 

bez bladych kolorów:

bronlaserowa02normal.th.jpg

 

Bardzo możliwe ze zabandażuje rączkę. Tak dla picu.

knife03.jpg

No i całej okazałości.

sundaejonasz.jpg

Napisano

Powiem tylko że jesteś świetnym modelerem i dodatkowo masz duże wyczucie plastyczne, co wbrew pozoram nie jest tak często spotykane.

Napisano

Pistolet jest pyszny. Dodaj jakas podzialke w stylu "naladowanie bateri". Moze jakis kabelek w tym ustrojstwie u gory jak sie otwiera... Zeby wygladalo mocno na "wnetrze skomplikowanej techniki" :)

Napisano

świetne po prostu.

może nie proporcjonalna ilość detalu na modelu, na brzuszku bardzo dużo a gdzie indziej śladowo. wg mnie najwięcej powinno być w części hełmu kolo oczu, żeby przyciągać wzrok.

 

cały czas kojarzy mi się z medyczna ze starcrafta, może jakiś fanart w planie do sc2 ?

Napisano

Jestem pod wrazeniem ilosci detalu, ale wlasnie w zwiazku z tym mam pytanie: pamietasz jeszcze, ze w założeniu miałeś zrobić postać lowpoly? Czy to już przestało być istotne? Bo idziesz w detal, którego polowe stracisz przy przepaleniu? W dodatku sporo elementów latwiej i z większa kontrola można by dodać na teksurze (choćby te dziurki na kolanach).

Napisano

Widać że dużo pracy w to wkładasz ;] finalnie będzie naprawdę świetna praca.

Nie mogę się już doczekać :3

Może miejscami łączenia pancerza wydają się trochę zaburzone ale to już czepialstwo XD.

Pozdro.

Napisano

Heja!

A no chciałem całą sylwetkę zobaczyć:D

 

Nie pogubiłeś proporcji troszkę? Mam wrażenie, że to dziewczę ma dość długą szyję i stosunkowo dużą głowę. Trudno mi trochę ocenić wielkość głowy, ale takie mam wrażenie:/

Nie podobało mi się też ustawienie bioder, ale teraz widzę (jak sądze) to przez te odstające elementy, więc chyba okej jest.

Dajesz dalej, nie waż się nie skończyć:p

 

pozdrówki!

Napisano

Też uważam że szyja jest za długa. Powinna mieć mniej więcej tyle ile od brody do czubka nosa, możesz zrobic troszkę dłuższą ale bez przesady.

Napisano

::i-riss:: thank ziom... :)

::vv3k70r:: thank, troszke odbieglem od koncepcji, wiec dodalem te podzialki. Kabelki dodano.

::peter_f:: dziekuje Piter. :)

::ttaaddeekk:: nie chce już za bardzo ładować juz tych detali. Co do kolejnych projektów, fan artu sc2 raczej nie będzie. Ale na pewno związane z s-f. :)

::plutko:: thank., to cały czas będzie pod low poly, ja wiem ze trochę przesadzam z tymi detalami, ze można było by zrobić szybciej w ZBrushu. I ze w firmach liczy się szybkość. Ale to miała być moja lekcja "czystego" modelowania. Co do wypalania, to nie wiem, jak pójdzie, wyjdzie w praniu.

::Georgas:: thank

::Kusanagi:: staram sie maan :)

::Kris_R:: :) thx

::JunioR:: :) thx

::PICsell:: to tylko złudzenie :)

::Kruku:: :)

::Levus, Gomez:: Racja, racja obniżę główkę.

 

Dobra spluwę dziś dorzucam, miało być na końcu. Ale, nie moglem się powstrzymać. Nie jestem pewny co do mechanizacji wysuwania działka.

Proponujecie zrobić animkę z rigiem?

 

gunrenderjon02.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności