Napisano 3 Wrzesień 200915 l Czekam na tekstury ;] ,... jakiś księżyc oraz piękny statek do sceny i będzie o tak :**
Napisano 4 Wrzesień 200915 l Niesamowita robota Tomciu! Zajebiaszczy detal! Już niedługo chyba finał, co Stary?
Napisano 4 Wrzesień 200915 l Faktycznie anatomia troszku kuleje (twarz i nie wiem czy długość szyi ma odpowiednie proporcje) Poza tym kawał bardzo dobrej roboty. >> Dodam że zanosi się na świetną prackę. Powodzenia
Napisano 4 Wrzesień 200915 l Autor ::kannu:: thank dude :) ::donMario:: jeszcze jest sporo do zrobienia np np. pistolet :) ::Levus:: No trochę sie wziąłem za robotę, mniej pije piwa, mniej grywam, mało sypiam. Troszkę niezdrowe. Ale najważniejsze, ze mam wenę. :D Wykorzystuje poki ją mam Cala postać pokaże następnym razem. Sorka. :) ::zaba711:: nie będzie żadnej scenki, tylko mała podstawka w stylu s-f, i zapętlę go w 360.] ::Master Kielbaster:: wydaje Ci się :) ::peter_f:: dzięki piter, jeszcze 3/4 roboty roboty mi zostało :) ::PICsell:: thank, anatomie właśnie poprawiam. ::ttaaddeekk:: nie wszystko naraz :)
Napisano 5 Wrzesień 200915 l no nie no ale jej faktycznie się czoło cofa i jakoś takie am masywne łuki brwiowe, szczególnie w 3/4. Poza tym wydaje mi się ze dystas- twarz-ucho jest ogólnie zbyt duży. I jeszcze może bym bardziej ścisnął usta przy kacikach. A tak to musze przyznac ze bardzo fajne hardsurface'y
Napisano 6 Wrzesień 200915 l Hej :) Przejedz raz pędzlem po czole, cofnij oczęta w głąb czaszki i będzie wszystko cacy :) Swoja droga są dwa dobre pdfy na scribd na temat anatomii twarzy, więc podaje linki: http://www.scribd.com/doc/11570391/drawing-heads http://www.scribd.com/doc/2580517/vivl2185Burne-Hogarth-Drawing-the-Human-head-eng Trochę z tym się jeszcze na pewno pomęczysz, ale satysfakcja gwarantowana :) Powodzenia :)
Napisano 10 Wrzesień 200915 l Zrobiłem overpainta dla ciebie. Mistrzem nie jestem i sam by takiej mordki nie zrobił ale za to zobaczyłem to co umkło tobie. :) Szerokość i kształt ust, u ciebie są tak nienaturalnie uśmiechnięte ze ściągnięciem do dołu. Strasznie chudy nos we wszystkie strony, tak już akurat nienaturalnie. Łuki brwiowe i czoło zupełnie od czapy ale to już chyba wiesz ;) No i mi się poliki nie podobają osobiście, strasznie wychudzone, głównie przy okolicy ust. Może ja akurat lubię gorące szesnastki i mam wypaczone pojęcie ale poliki twojej gościówki mi wyglądają jakby była grubo po trzydziestce, tyle że bez zmarszczek. Może kwestia shadera z tym cavity. Sam nie wiem ale odczucie mam średnie.
Napisano 10 Wrzesień 200915 l Z ryja fajna, detal elegancki....jeszcze tylko teksturki mistrz będą....i alleluja.
Napisano 11 Wrzesień 200915 l Autor ::peter_f:: Thank peter :) ::Morte:: Faktycznie czoło było cofnięte :/ nie widziałem już takich błędów. ::Konras:: Od dawna mam te pdf... problem jest taki, ze ona jest azjatką :) Nie ma letko. Zwykle one maja plaska twarz. ::Monio:: Całkiem ładnie Ci wyszedł overpaint. Big thank. ::CzAk1:: pod koniec test w Unrealu i Amen :) Nawet nie zdajecie sobie sprawę, jak bardzo dużo mi pomagacie :D Wrzucam ostateczna poprawkę. Nie robię miss piękności, zatem główka jest juz zamknieta.
Napisano 11 Wrzesień 200915 l no jest lepiej , mozna by jeszcze zrobic kilka tłików, zaczynając od lewego, troche podniesc włosy na grzywce i czepek, tam gdzie zaczyna sie nos biegnie rowno z czolem wiec ciute wysunąc nad nosem czoło, front -uszy zbyt przylepione do głowy, nosek a w sumie te płatki nosowe tam gdzie dziurki jeszcze troche weziej , ogólnie łuki brwiowe za ostre, linia ust po srodku jest prosta mało naturalna, mozna by pobawic sie jeszcze kwile z nimi, na skrinie wrzuciłem mniej wiecej jak to widze niekoniecznie musi Ci przypasc to do gustu
Napisano 11 Wrzesień 200915 l No zaczyna to naprawde dobrze wygladac, ponadto zgadzam sie z donMario.
Napisano 11 Wrzesień 200915 l fajna główka, bardzo podoba mi się połączenie organiki i sztucznych elementów, działa IMO bardzo dobrze powodzenia w dalszej pracy
Napisano 12 Wrzesień 200915 l Teraz jest świetnie. :) Odpocznij dzień czy dwa od głowy i popraw jeszcze to o czym mówi Mario.
Napisano 29 Wrzesień 200915 l Autor ::Junior:: elo ziom :) thank ::donMario:: poprawione :) ::soda:: thank :) ::mara:: dzieki Marku ::Levus:: podobno chcialesz cala sylwetkę. Mam już mieszane uczucia. Troche sie gubię. ::Monio:: Nie ma czasu odpoczywać :/ i jeszcze robota na budowie. Wrzucam updeit, jest sporo zmian. Najpierw byly zwykle spodnie, potem jakieś opancerzenia. Kombinowałem, kombinowałem i wyszły mi jakieś wzorki kształcie serduszka, może dlatego, ze jestem zakochany :). Choć przyznaje się, ze nie miałem pomysłu na spodnie. Zrobie drugie podejście. Począwszy od photohopa. Poogladam jakieś sreeny z Mass Effect, coś się wybierze. Stara wersja: Nowa:
Napisano 29 Wrzesień 200915 l Świetny up Tomek! Model miodzio! Jak dla mnie 5***** Czekać tylko na teksturki :) P.S. In love! Gratki ;) To uskrzydla :)
Napisano 29 Wrzesień 200915 l Robi się wypaśno. Koncept fajny. Jedno ale do dłoni, jest tam błąd przy poalcu wskazującym. Też zacząłem robić podobną postać, ale bardziej w stylu misji mercury. Powodzenia
Napisano 29 Wrzesień 200915 l Oh widzę, że siłujesz się z tym modelem i nie dajesz za wygraną :) I bardzo dobrze. Z obrazków jakie pokazałeś podobały mi się bardziej chyba jednak poprzednie spodnie, aczkolwiek niewiele tam widać, bo draniu dałeś siatkę po subdiv :D Dodałbyś tam jedynie jakieś buty pod kolana z lekkim pancerzem i by było miodzio :) Swoja droga patrząc na opancerzonego buta wydał mi się on podkolanowym, ale potem spostrzegłem przewijając obrazek, że sięga do połowy piszczela, i teraz moja obawa się nasuwa, czy nie ma ona stóp za krótkich? A tak pozatem to jedziesz dalej :)
Napisano 2 Październik 200915 l Autor ::peter_f_:: no hej :) Podobno dostalesz nowy przydomek "pitol" ;) ::vrocker:: jak milo :) thank ::PICsell:: To zakladaj nowy watek, moze byc ciekawie. :) ::Konras:: Zmienilem calkiem nogi i buty. ::donMario:: moze nie zajezdze , hehe :) Poprawione spodnie:
Napisano 2 Październik 200915 l Fajnie ale mam wrażenie że jej łydki i kostki nie zmiesciłyby się w tych opancerzonych spodniach, troche są IMHO za wąskie. No chyba, że nogi od kolan w dół są cybernetyczne. :)
Napisano 2 Październik 200915 l Świetny model, widać ogrom pracy :D Może wyeksponuj w tych renderkach ten detal, bo troszkę zanika a jest tego sporo. Pozdrawiam!
Napisano 2 Październik 200915 l Dłonie trochę dziwne, kciuk za długi i za gruby, palce za małe. Miałam to samo odczucie jak przybysz, nowe nogi wyglądają jak u robota. http://img180.imageshack.us/img180/7347/1iih.jpg te były lepsze, tylko buty jakoś mi nie podchodziły, trochę jak gumiaki. Oprócz tego bardzo fajnie.
Napisano 2 Październik 200915 l Cześć, tak w ogóle to świetnie Ci idzie a co do ostatniego updejta to zgadzam się z Przybyszem i Anią odnośnie nóg i dłoni.
Napisano 2 Październik 200915 l Tak jak poprzednicy, ze szczególnym uwzględnieniem dłoni. Co do mojego wipka, obiecuje, ale po 20. Teraz komercja mnie goni.
Napisano 2 Październik 200915 l Takie się teraz chudziutkie te nóżki wydają...o_O Ma takiego masywnego garba...a reszta...hmm. Ale ogólnie to czadziorek ;D
Napisano 2 Październik 200915 l No w końcu porządny render na którym detal się prezentuje jak należy, aż się przestraszyłem jego ogromu :) Nogi te są bardzo fajne, szczególnie od kolan w gore :) Samo kolano może mogłoby bardziej wystawać... bahh, trzeba przyznać, że masz dużo na to cierpliwości, ale już chyba prace mają się ku końcowi, prawda? :D
Napisano 3 Październik 200915 l Armor strasznie chudy. Pogrób rece i nogi z szczegolnym uwzglednieniem dloni i stop. Dodaj tez jakies sensowne laczenie pancerza kolo lokcia i kolana (np. ciekawie by wygladaly te faldki co ma na udzie). A reszta technicznie super. Powodzenia w retopo ;]
Napisano 8 Październik 200915 l Autor ::Przybysz:: no racja, nie zmieściła by się, chyba ze jest anorektyczką. :) ::ArTooRo:: Detale widać na większych rozdziałkach, wiec wrzucę takowa. :) ::Ania:: Poprawione ręce. Thank ::Tomala:: Thank :) ::PICsell:: Wiec będę czekał. :) ::CzAk1::Garba ma, dla zwiększenia dynamiki, jak mawia Gomez :) ::Konras::Praaaawie koniec, trzeba poprawić ramiona tak żeby nie było problemów z animacja, kark z lampkami, no i pistolet laserowy. Ten smaczek zostawię sobie na końcu. :) Mniam... ::F/X:: Nie chce pogrubiać pancerza o dodatkowe 3 cm, to nie wojowniczka :) To bioszkielet z lekkim pancerzem. Wrzucam kilka updejtow, zwykle tak nie robie. Ale co tam. hehe Raczka, ja tam wiem ze nie jest PRO: Co do broni, mam bzika na punkcie wysuwanych elementów. :D bez bladych kolorów: Bardzo możliwe ze zabandażuje rączkę. Tak dla picu. No i całej okazałości.
Napisano 8 Październik 200915 l Powiem tylko że jesteś świetnym modelerem i dodatkowo masz duże wyczucie plastyczne, co wbrew pozoram nie jest tak często spotykane.
Napisano 8 Październik 200915 l Pistolet jest pyszny. Dodaj jakas podzialke w stylu "naladowanie bateri". Moze jakis kabelek w tym ustrojstwie u gory jak sie otwiera... Zeby wygladalo mocno na "wnetrze skomplikowanej techniki" :)
Napisano 8 Październik 200915 l zgadzam się z i-riss'em :) Piękny modeling, łapka - czad i świetne koncepty Tomciu!
Napisano 8 Październik 200915 l świetne po prostu. może nie proporcjonalna ilość detalu na modelu, na brzuszku bardzo dużo a gdzie indziej śladowo. wg mnie najwięcej powinno być w części hełmu kolo oczu, żeby przyciągać wzrok. cały czas kojarzy mi się z medyczna ze starcrafta, może jakiś fanart w planie do sc2 ?
Napisano 9 Październik 200915 l Jestem pod wrazeniem ilosci detalu, ale wlasnie w zwiazku z tym mam pytanie: pamietasz jeszcze, ze w założeniu miałeś zrobić postać lowpoly? Czy to już przestało być istotne? Bo idziesz w detal, którego polowe stracisz przy przepaleniu? W dodatku sporo elementów latwiej i z większa kontrola można by dodać na teksurze (choćby te dziurki na kolanach).
Napisano 10 Październik 200915 l Teksturki i shaderki fajne dawaj.. i upozuj ją ciekawie. Banały do zrobienia a wywalą prackę na orbitę ;) go go!
Napisano 10 Październik 200915 l A ja się przyczepię ;D, coś jest nie tak z uchem. Świetnie idzie. Dawaj dalej.
Napisano 11 Październik 200915 l Widać że dużo pracy w to wkładasz ;] finalnie będzie naprawdę świetna praca. Nie mogę się już doczekać :3 Może miejscami łączenia pancerza wydają się trochę zaburzone ale to już czepialstwo XD. Pozdro.
Napisano 12 Październik 200915 l Heja! A no chciałem całą sylwetkę zobaczyć:D Nie pogubiłeś proporcji troszkę? Mam wrażenie, że to dziewczę ma dość długą szyję i stosunkowo dużą głowę. Trudno mi trochę ocenić wielkość głowy, ale takie mam wrażenie:/ Nie podobało mi się też ustawienie bioder, ale teraz widzę (jak sądze) to przez te odstające elementy, więc chyba okej jest. Dajesz dalej, nie waż się nie skończyć:p pozdrówki!
Napisano 12 Październik 200915 l Też uważam że szyja jest za długa. Powinna mieć mniej więcej tyle ile od brody do czubka nosa, możesz zrobic troszkę dłuższą ale bez przesady.
Napisano 14 Październik 200915 l Autor ::i-riss:: thank ziom... :) ::vv3k70r:: thank, troszke odbieglem od koncepcji, wiec dodalem te podzialki. Kabelki dodano. ::peter_f:: dziekuje Piter. :) ::ttaaddeekk:: nie chce już za bardzo ładować juz tych detali. Co do kolejnych projektów, fan artu sc2 raczej nie będzie. Ale na pewno związane z s-f. :) ::plutko:: thank., to cały czas będzie pod low poly, ja wiem ze trochę przesadzam z tymi detalami, ze można było by zrobić szybciej w ZBrushu. I ze w firmach liczy się szybkość. Ale to miała być moja lekcja "czystego" modelowania. Co do wypalania, to nie wiem, jak pójdzie, wyjdzie w praniu. ::Georgas:: thank ::Kusanagi:: staram sie maan :) ::Kris_R:: :) thx ::JunioR:: :) thx ::PICsell:: to tylko złudzenie :) ::Kruku:: :) ::Levus, Gomez:: Racja, racja obniżę główkę. Dobra spluwę dziś dorzucam, miało być na końcu. Ale, nie moglem się powstrzymać. Nie jestem pewny co do mechanizacji wysuwania działka. Proponujecie zrobić animkę z rigiem?
Napisano 14 Październik 200915 l Animka z rigiem koniecznie :D Coś na kształt Jonasz modelujesz w majce?
Napisano 14 Październik 200915 l Autor Kojarzę akurat tego gościa, jego prace kopią w tyłek. Obecnie modeluje w XSI. Ale mayke tez trochę znam. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto