Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czekam na tekstury ;] ,... jakiś księżyc oraz piękny statek do sceny i będzie o tak :**

  • Odpowiedzi 178
  • Wyświetleń 30,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Niesamowita robota Tomciu! Zajebiaszczy detal! Już niedługo chyba finał, co Stary?

Napisano

Faktycznie anatomia troszku kuleje (twarz i nie wiem czy długość szyi ma odpowiednie proporcje) Poza tym kawał bardzo dobrej roboty.

 

>> Dodam że zanosi się na świetną prackę. Powodzenia

Napisano
  • Autor

::kannu:: thank dude :)

 

::donMario:: jeszcze jest sporo do zrobienia np np. pistolet :)

 

::Levus:: No trochę sie wziąłem za robotę, mniej pije piwa, mniej grywam, mało sypiam.

Troszkę niezdrowe. Ale najważniejsze, ze mam wenę. :D Wykorzystuje poki ją mam

Cala postać pokaże następnym razem. Sorka. :)

 

::zaba711:: nie będzie żadnej scenki, tylko mała podstawka w stylu s-f, i zapętlę go w 360.]

 

::Master Kielbaster:: wydaje Ci się :)

 

::peter_f:: dzięki piter, jeszcze 3/4 roboty roboty mi zostało :)

 

::PICsell:: thank, anatomie właśnie poprawiam.

 

::ttaaddeekk:: nie wszystko naraz :)

 

render26.jpg

Napisano

no nie no ale jej faktycznie się czoło cofa i jakoś takie am masywne łuki brwiowe, szczególnie w 3/4. Poza tym wydaje mi się ze dystas- twarz-ucho jest ogólnie zbyt duży. I jeszcze może bym bardziej ścisnął usta przy kacikach.

 

A tak to musze przyznac ze bardzo fajne hardsurface'y

Napisano

Hej :)

Przejedz raz pędzlem po czole, cofnij oczęta w głąb czaszki i będzie wszystko cacy :)

Swoja droga są dwa dobre pdfy na scribd na temat anatomii twarzy, więc podaje linki:

http://www.scribd.com/doc/11570391/drawing-heads

http://www.scribd.com/doc/2580517/vivl2185Burne-Hogarth-Drawing-the-Human-head-eng

Trochę z tym się jeszcze na pewno pomęczysz, ale satysfakcja gwarantowana :)

Powodzenia :)

Napisano

Zrobiłem overpainta dla ciebie. Mistrzem nie jestem i sam by takiej mordki nie zrobił ale za to zobaczyłem to co umkło tobie. :)

 

sesefsf.jpg

 

Szerokość i kształt ust, u ciebie są tak nienaturalnie uśmiechnięte ze ściągnięciem do dołu. Strasznie chudy nos we wszystkie strony, tak już akurat nienaturalnie.

Łuki brwiowe i czoło zupełnie od czapy ale to już chyba wiesz ;)

No i mi się poliki nie podobają osobiście, strasznie wychudzone, głównie przy okolicy ust. Może ja akurat lubię gorące szesnastki i mam wypaczone pojęcie ale poliki twojej gościówki mi wyglądają jakby była grubo po trzydziestce, tyle że bez zmarszczek. Może kwestia shadera z tym cavity. Sam nie wiem ale odczucie mam średnie.

Napisano

Z ryja fajna, detal elegancki....jeszcze tylko teksturki mistrz będą....i alleluja.

Napisano
  • Autor

::peter_f:: Thank peter :)

 

::Morte:: Faktycznie czoło było cofnięte :/ nie widziałem już takich błędów.

 

::Konras:: Od dawna mam te pdf... problem jest taki, ze ona jest azjatką :) Nie ma letko. Zwykle one maja plaska twarz.

 

::Monio:: Całkiem ładnie Ci wyszedł overpaint. Big thank.

 

::CzAk1:: pod koniec test w Unrealu i Amen :)

 

Nawet nie zdajecie sobie sprawę, jak bardzo dużo mi pomagacie :D

Wrzucam ostateczna poprawkę. Nie robię miss piękności, zatem główka jest juz zamknieta.

 

render28.jpg

Napisano

no jest lepiej , mozna by jeszcze zrobic kilka tłików, zaczynając od lewego, troche podniesc włosy na grzywce i czepek, tam gdzie zaczyna sie nos biegnie rowno z czolem wiec ciute wysunąc nad nosem czoło, front -uszy zbyt przylepione do głowy, nosek a w sumie te płatki nosowe tam gdzie dziurki jeszcze troche weziej , ogólnie łuki brwiowe za ostre, linia ust po srodku jest prosta mało naturalna, mozna by pobawic sie jeszcze kwile z nimi, na skrinie wrzuciłem mniej wiecej jak to widze niekoniecznie musi Ci przypasc to do gustu

Napisano

No zaczyna to naprawde dobrze wygladac, ponadto zgadzam sie z donMario.

Napisano

fajna główka, bardzo podoba mi się połączenie organiki i sztucznych elementów, działa IMO bardzo dobrze

 

powodzenia w dalszej pracy

Napisano

Teraz jest świetnie. :) Odpocznij dzień czy dwa od głowy i popraw jeszcze to o czym mówi Mario.

Napisano
  • Autor

::Junior:: elo ziom :) thank

::donMario:: poprawione :)

::soda:: thank :)

::mara:: dzieki Marku

::Levus:: podobno chcialesz cala sylwetkę. Mam już mieszane uczucia. Troche sie gubię.

::Monio:: Nie ma czasu odpoczywać :/ i jeszcze robota na budowie.

 

Wrzucam updeit, jest sporo zmian. Najpierw byly zwykle spodnie, potem jakieś opancerzenia. Kombinowałem, kombinowałem i wyszły mi jakieś wzorki kształcie serduszka, może dlatego, ze jestem zakochany :).

Choć przyznaje się, ze nie miałem pomysłu na spodnie. Zrobie drugie podejście. Począwszy od photohopa.

Poogladam jakieś sreeny z Mass Effect, coś się wybierze.

 

Stara wersja:

sylwetka03.th.jpg

 

Nowa:

1iih.th.jpg

Napisano

Świetny up Tomek! Model miodzio! Jak dla mnie 5***** Czekać tylko na teksturki :)

P.S. In love! Gratki ;) To uskrzydla :)

Napisano

Robi się wypaśno. Koncept fajny. Jedno ale do dłoni, jest tam błąd przy poalcu wskazującym. Też zacząłem robić podobną postać, ale bardziej w stylu misji mercury.

 

Powodzenia

Napisano

Oh widzę, że siłujesz się z tym modelem i nie dajesz za wygraną :) I bardzo dobrze.

Z obrazków jakie pokazałeś podobały mi się bardziej chyba jednak poprzednie spodnie, aczkolwiek niewiele tam widać, bo draniu dałeś siatkę po subdiv :D

Dodałbyś tam jedynie jakieś buty pod kolana z lekkim pancerzem i by było miodzio :)

Swoja droga patrząc na opancerzonego buta wydał mi się on podkolanowym, ale potem spostrzegłem przewijając obrazek, że sięga do połowy piszczela, i teraz moja obawa się nasuwa, czy nie ma ona stóp za krótkich? A tak pozatem to jedziesz dalej :)

Napisano

wygląda coraz lepejej, ale żebyś sie przy niej nie zajezdził hehe

Napisano
  • Autor

::peter_f_:: no hej :) Podobno dostalesz nowy przydomek "pitol" ;)

::vrocker:: jak milo :) thank

::PICsell:: To zakladaj nowy watek, moze byc ciekawie. :)

::Konras:: Zmienilem calkiem nogi i buty.

::donMario:: moze nie zajezdze , hehe :)

 

Poprawione spodnie:

 

legsu.jpg

Napisano

Fajnie ale mam wrażenie że jej łydki i kostki nie zmiesciłyby się w tych opancerzonych spodniach, troche są IMHO za wąskie. No chyba, że nogi od kolan w dół są cybernetyczne. :)

Napisano

Świetny model, widać ogrom pracy :D

Może wyeksponuj w tych renderkach ten detal, bo troszkę zanika a jest tego sporo.

Pozdrawiam!

Napisano

Dłonie trochę dziwne, kciuk za długi i za gruby, palce za małe.

 

Miałam to samo odczucie jak przybysz, nowe nogi wyglądają jak u robota. http://img180.imageshack.us/img180/7347/1iih.jpg te były lepsze, tylko buty jakoś mi nie podchodziły, trochę jak gumiaki.

 

Oprócz tego bardzo fajnie.

Napisano

Cześć, tak w ogóle to świetnie Ci idzie a co do ostatniego updejta to zgadzam się z Przybyszem i Anią odnośnie nóg i dłoni.

Napisano

Tak jak poprzednicy, ze szczególnym uwzględnieniem dłoni.

Co do mojego wipka, obiecuje, ale po 20. Teraz komercja mnie goni.

Napisano

Takie się teraz chudziutkie te nóżki wydają...o_O

Ma takiego masywnego garba...a reszta...hmm.

Ale ogólnie to czadziorek ;D

Napisano

No w końcu porządny render na którym detal się prezentuje jak należy, aż się przestraszyłem jego ogromu :) Nogi te są bardzo fajne, szczególnie od kolan w gore :) Samo kolano może mogłoby bardziej wystawać... bahh, trzeba przyznać, że masz dużo na to cierpliwości, ale już chyba prace mają się ku końcowi, prawda? :D

Napisano

Armor strasznie chudy. Pogrób rece i nogi z szczegolnym uwzglednieniem dloni i stop.

Dodaj tez jakies sensowne laczenie pancerza kolo lokcia i kolana (np. ciekawie by wygladaly te faldki co ma na udzie).

A reszta technicznie super. Powodzenia w retopo ;]

Napisano
  • Autor

::Przybysz:: no racja, nie zmieściła by się, chyba ze jest anorektyczką. :)

::ArTooRo:: Detale widać na większych rozdziałkach, wiec wrzucę takowa. :)

::Ania:: Poprawione ręce. Thank

::Tomala:: Thank :)

::PICsell:: Wiec będę czekał. :)

::CzAk1::Garba ma, dla zwiększenia dynamiki, jak mawia Gomez :)

::Konras::Praaaawie koniec, trzeba poprawić ramiona tak żeby nie było problemów z animacja, kark z lampkami, no i pistolet laserowy. Ten smaczek zostawię sobie na końcu. :) Mniam...

::F/X:: Nie chce pogrubiać pancerza o dodatkowe 3 cm, to nie wojowniczka :) To bioszkielet z lekkim pancerzem.

 

Wrzucam kilka updejtow, zwykle tak nie robie. Ale co tam. hehe

Raczka, ja tam wiem ze nie jest PRO:

hands02.jpg

 

Co do broni, mam bzika na punkcie wysuwanych elementów. :D

 

bronlaserowa0anime.jpg

 

bez bladych kolorów:

bronlaserowa02normal.th.jpg

 

Bardzo możliwe ze zabandażuje rączkę. Tak dla picu.

knife03.jpg

No i całej okazałości.

sundaejonasz.jpg

Napisano

Powiem tylko że jesteś świetnym modelerem i dodatkowo masz duże wyczucie plastyczne, co wbrew pozoram nie jest tak często spotykane.

Napisano

Pistolet jest pyszny. Dodaj jakas podzialke w stylu "naladowanie bateri". Moze jakis kabelek w tym ustrojstwie u gory jak sie otwiera... Zeby wygladalo mocno na "wnetrze skomplikowanej techniki" :)

Napisano

zgadzam się z i-riss'em :) Piękny modeling, łapka - czad i świetne koncepty Tomciu!

Napisano

świetne po prostu.

może nie proporcjonalna ilość detalu na modelu, na brzuszku bardzo dużo a gdzie indziej śladowo. wg mnie najwięcej powinno być w części hełmu kolo oczu, żeby przyciągać wzrok.

 

cały czas kojarzy mi się z medyczna ze starcrafta, może jakiś fanart w planie do sc2 ?

Napisano

Jestem pod wrazeniem ilosci detalu, ale wlasnie w zwiazku z tym mam pytanie: pamietasz jeszcze, ze w założeniu miałeś zrobić postać lowpoly? Czy to już przestało być istotne? Bo idziesz w detal, którego polowe stracisz przy przepaleniu? W dodatku sporo elementów latwiej i z większa kontrola można by dodać na teksurze (choćby te dziurki na kolanach).

Napisano

Teksturki i shaderki fajne dawaj.. i upozuj ją ciekawie. Banały do zrobienia a wywalą prackę na orbitę ;) go go!

Napisano

A ja się przyczepię ;D, coś jest nie tak z uchem.

Świetnie idzie. Dawaj dalej.

Napisano

Widać że dużo pracy w to wkładasz ;] finalnie będzie naprawdę świetna praca.

Nie mogę się już doczekać :3

Może miejscami łączenia pancerza wydają się trochę zaburzone ale to już czepialstwo XD.

Pozdro.

Napisano

Heja!

A no chciałem całą sylwetkę zobaczyć:D

 

Nie pogubiłeś proporcji troszkę? Mam wrażenie, że to dziewczę ma dość długą szyję i stosunkowo dużą głowę. Trudno mi trochę ocenić wielkość głowy, ale takie mam wrażenie:/

Nie podobało mi się też ustawienie bioder, ale teraz widzę (jak sądze) to przez te odstające elementy, więc chyba okej jest.

Dajesz dalej, nie waż się nie skończyć:p

 

pozdrówki!

Napisano

Też uważam że szyja jest za długa. Powinna mieć mniej więcej tyle ile od brody do czubka nosa, możesz zrobic troszkę dłuższą ale bez przesady.

Napisano
  • Autor

::i-riss:: thank ziom... :)

::vv3k70r:: thank, troszke odbieglem od koncepcji, wiec dodalem te podzialki. Kabelki dodano.

::peter_f:: dziekuje Piter. :)

::ttaaddeekk:: nie chce już za bardzo ładować juz tych detali. Co do kolejnych projektów, fan artu sc2 raczej nie będzie. Ale na pewno związane z s-f. :)

::plutko:: thank., to cały czas będzie pod low poly, ja wiem ze trochę przesadzam z tymi detalami, ze można było by zrobić szybciej w ZBrushu. I ze w firmach liczy się szybkość. Ale to miała być moja lekcja "czystego" modelowania. Co do wypalania, to nie wiem, jak pójdzie, wyjdzie w praniu.

::Georgas:: thank

::Kusanagi:: staram sie maan :)

::Kris_R:: :) thx

::JunioR:: :) thx

::PICsell:: to tylko złudzenie :)

::Kruku:: :)

::Levus, Gomez:: Racja, racja obniżę główkę.

 

Dobra spluwę dziś dorzucam, miało być na końcu. Ale, nie moglem się powstrzymać. Nie jestem pewny co do mechanizacji wysuwania działka.

Proponujecie zrobić animkę z rigiem?

 

gunrenderjon02.th.jpg

Napisano

Animka z rigiem koniecznie :D Coś na kształt

 

Jonasz modelujesz w majce?

Napisano
  • Autor

Kojarzę akurat tego gościa, jego prace kopią w tyłek. Obecnie modeluje w XSI. Ale mayke tez trochę znam. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności